Forum >> Szerelőműhely
granturismo12-05-2006 15:22:04 // 11673
Nem ez az önindító cikkszáma. Ehhez az önindítóhoz való bendixet kell adnia a fázisvadászodnak.
Kiskalap12-05-2006 15:19:15 // 11672
tehát csak ez a jo hozzá? ilyet kell vennem?
granturismo12-05-2006 15:17:57 // 11671
Az autódban a Bosch 0 986 017 770 cikkszámú önindító van. (1,1 kW-os)
Kiskalap12-05-2006 15:08:55 // 11670
na itt az egész alvázszám:ZAR93700003041161
Kiskalap12-05-2006 15:02:25 // 11669
okés mindjárt küldöm
kertecs12-05-2006 14:59:01 // 11668
Na most kiderül, hogy mennyire vagyok láma a ricambi használatában : )) Még csak mostanában ismeredekek vele...
kertecs12-05-2006 14:56:05 // 11667
Hát rá van írva az önindítóra : ))
A cseréhez pedig mindenképpen le kell szedni az önindítót. Ha előre meg akarod rendelni a bendixet, akkor alvázszám alapján ricambi számot lehet nézni.
Én nézegettem a ricambit, látom is: két féle önindítót is ír az 1.6-oshoz 60813461 (ez Bosh szvsz) és 46791692. De ezek nem az önindító számai, hanem ricambi számok.
Mondjuk a szakik ált. tudják, hogy egyes típusokat milyen önindítóval szerelték.
granturismo12-05-2006 14:55:38 // 11666
Küldd át az alvázszámod utolsó 8 karakterét.
Kiskalap12-05-2006 14:26:27 // 11665
HAli!!
Öninditó számot hogyan tudhatom meg mi a száma a kocsimba mert bendix csere kéne és önindito számot kérnek?! Köszi
Tomy15612-05-2006 08:59:49 // 11664
Köszi! Ez így jó..., de nem erre gondoltam, hanem arra, h a "víz vezeték" hogyan megy, hogyan van bekötve az ablakmosó tartályhoz, esetleg milyen szivattyú van (hogyan néz ki, mi a száma...stb).
Azért nagyon köszi!!!!
granturismo11-05-2006 14:00:05 // 11663
Na akkor ez ugyanúgy működik mint a 146-ban. Itt is van egy időzítő relé.
kru11-05-2006 09:26:27 // 11661
ez egyszerre volt :-)))
TtK11-05-2006 09:24:33 // 11660
Este megnézem a 156 manualban.
kru11-05-2006 09:24:26 // 11659
Szóval 156 fényszórómosó témában, remélem segítség ;-)
Amúgy nem, az ePer CD-n nincs ilyen, ellenben az eLearn...
HEADLAMP WASHER - Description
The headlamp washer device is responsible for washing the front windscreen and the headlamp lens. The headlamp washer function is operated automatically, with the side lights on, when the windscreen washer is operated by a stalk lever to the right of the steering wheel.
The headlamp washer device consists of a detergent delivery pump and a nozzle in the bumpers that sprays a powerful jet onto the headlamp.
The headlamp washer circuit is protected by a specific fuse and regulated by an electronic timer device, located on the right under the dashboard.
The timer operates the headlamp washer pump in a series of half-second pulses.
HEADLAMP WASHER - Functional description
The headlamp washer J50 is supplied (pin 30) by the direct line from the battery through the headlamp washer fuse B12 and the maxifuse J/B2 of B5 up to 2/99 or of B99 from 2/99.
If the windscreen washer switch is operated, stalk switch H5 sends two signals to the windscreen wiper motor N15 ; one of these reaches headlamp washer timer J50 (pin S): it is the power source for the ignition-operated line (INT/A) of relay R1 protected by fuse F14 . ( E3020 WINDSCREEN WASH/WIPE ).
With the side lights on, a signal reaches pin 56 of J50 from the steering column switch unit H5 line. ( E2010 SIDE LIGHTS / NO. PLATE LIGHTS ).
When there are both signals at pins S and 56, the relay, inside the device J50 which supplies the electric headlamp washer pump N25 with impulses of about half a second, is energized for a certain time.



Ha erre gondolsz, akkor pdf-be ki tudom valahogy bindzsizni és jobb lesz a rajzok felbontása.
Amúgy nem, az ePer CD-n nincs ilyen, ellenben az eLearn...
HEADLAMP WASHER - Description
The headlamp washer device is responsible for washing the front windscreen and the headlamp lens. The headlamp washer function is operated automatically, with the side lights on, when the windscreen washer is operated by a stalk lever to the right of the steering wheel.
The headlamp washer device consists of a detergent delivery pump and a nozzle in the bumpers that sprays a powerful jet onto the headlamp.
The headlamp washer circuit is protected by a specific fuse and regulated by an electronic timer device, located on the right under the dashboard.
The timer operates the headlamp washer pump in a series of half-second pulses.
HEADLAMP WASHER - Functional description
The headlamp washer J50 is supplied (pin 30) by the direct line from the battery through the headlamp washer fuse B12 and the maxifuse J/B2 of B5 up to 2/99 or of B99 from 2/99.
If the windscreen washer switch is operated, stalk switch H5 sends two signals to the windscreen wiper motor N15 ; one of these reaches headlamp washer timer J50 (pin S): it is the power source for the ignition-operated line (INT/A) of relay R1 protected by fuse F14 . ( E3020 WINDSCREEN WASH/WIPE ).
With the side lights on, a signal reaches pin 56 of J50 from the steering column switch unit H5 line. ( E2010 SIDE LIGHTS / NO. PLATE LIGHTS ).
When there are both signals at pins S and 56, the relay, inside the device J50 which supplies the electric headlamp washer pump N25 with impulses of about half a second, is energized for a certain time.



Ha erre gondolsz, akkor pdf-be ki tudom valahogy bindzsizni és jobb lesz a rajzok felbontása.
sardulah10-05-2006 22:47:53 // 11658
Hahó!
Srácok köszönöm a segítséget!
Üdv. T.
Tomy15610-05-2006 21:43:06 // 11657
Szasztok! Ismét itt:) Szóval valóban vmi ábra v sematikus rajz kellene, amin látszik, h hogyan van bekötve. Azon a számítógépes programon(?), amiről az alkatrészeket nézik, nincs rajta véletlenül?
GEORGE10-05-2006 19:00:43 // 11656
Köszi nekem nem kell.
A műkődését ismerjük.
Azt nem tudjuk, hogy hogy van kiépítve??
Külön nagynyomású szivattyú mint a 145-146-155-ben van?
a 156-ban is úgy van mint az elöbbiekben, hogy ha müködtetve hagyod akkor pár mp után leáll az ablakmosó és cssak a szélvédő megy??
Lacza10-05-2006 18:56:49 // 11655
Köszi,akkor nemsokára eljön az ideje a cserének:)(amint lesz pénzem)
Kpeki10-05-2006 18:31:20 // 11654
Pont akartam irni, hogy a tied 120 lovas. De attól függetlenül lehet a hidrótőke is...
TtK10-05-2006 18:09:21 // 11653
lsd. 11580-11582 & 11600
TtK10-05-2006 18:07:59 // 11652
Gondolom az új Twin Phaser JTS-re gondolsz. Majd az idő megmutatja. Reméljük nem lesz több ilyen probléma..
TtK10-05-2006 18:06:12 // 11651
56. oldal:
"Fényszórómosó (58. ábra)
(Egyes változatokon, kívánságra)
A fényszórómosó bekapcsolt külső világítás
esetén, a szélvédőmosó bekapcsolásalor kezd
működni."
Be is szkenneljem? :)))
GEORGE10-05-2006 17:29:45 // 11650
Akkor szemrevételezéssel kell megvizsgálni!
nyesi10-05-2006 17:14:43 // 11649
Oké.Akkor megnézetem.Mi pénzbe kerülhet 1 ijen vacak?
Tomy15610-05-2006 17:03:54 // 11648
jaja- egy kis kép fölött max. 2 mondat....kerestem is mire megtaláltam.
GEORGE10-05-2006 17:01:15 // 11647
Akkor ezt eléggé szűkszavúan elintézték! :-)
Tomy15610-05-2006 17:00:15 // 11646
Annyit ír, h bekapcsolt fényszóronál ablakmosáskor működik.
Tomy15610-05-2006 16:59:37 // 11645
Ja....azt már leírtam!
raga10-05-2006 16:59:26 // 11644
Én meg úgy tudom hogy szívó és kipuff oldali változó ebből gondoltam hogy 2db van rajta , de lehet hogy más megoldással?
GEORGE10-05-2006 16:57:35 // 11643
Hát hogy mit ír a lámpamosóról!
Tomy15610-05-2006 16:56:56 // 11642
Minek kellene utánanézni?
GEORGE10-05-2006 16:56:20 // 11641
Én úgytudom abban nincs, és a TS-ken is csak 1 van.
raga10-05-2006 16:54:29 // 11640
Csak úgy kiványcsiságból:
A JTS motoron a 2db vezmód úgyanúgy cseréssé válik gyakran, mint a TS-en?
GEORGE10-05-2006 16:53:57 // 11639
Valószínűséggel a termosztát kezdi megadni magát:-(
GEORGE10-05-2006 16:53:17 // 11638
Akinek van magyarnyelvű kézikönyve a 156-hoz, az utána nézhetne! :-)
nyesi10-05-2006 16:53:02 // 11637
Szevasztok.156-os a gépem.Anyi a kérdésem, hogy menet közben a hütövíz hőfoka, nem megy fel 90-fokig,olyan 70 fokig megy fel.Azis inkább áló hejzetben van.Volt már olyan hogy felment teljesen 90-ig.Szerintetek mi a gáz?A termosztáttal lehet v.mi gond?
GEORGE10-05-2006 16:52:19 // 11636
Miért nem kérdezted?? :-)))))
Tomy15610-05-2006 16:00:01 // 11635
Ha jól emlékszem a "Kezelési úzmutatóban is ez van": bekapcsolt lámpánál, szélvédő mosáskor működik a fényszóró mosó is.
granturismo10-05-2006 15:53:47 // 11634
Dehát george is a 146-os működését írta le. A 156-é más.
Tomy15610-05-2006 15:50:31 // 11633
Igen-igen, a gyári műkődést én is tudom...kérdés az, h mi kell ahhoz, h működjön?
granturismo10-05-2006 15:46:32 // 11632
Ezt előbb is beírhattad volna. Most majd alakíthatom át az egészet.:-)
GEORGE10-05-2006 15:41:59 // 11631
Az a baj a lámpamosóval, hogy nagyon gyorsan kiüriti a tartályt!
Szerintem csak úgy ne kösd rá a szélvédő mosóra, vagy tegyél bele +kapcsolót.
Gyárilag úgy müködik, hogy a bekapcsolt tompított mellet ha mosod a szélvédőt akkor mossa a lámpát is.
Ha viszont a mosókart húzva tartod akkor pár másodperc múlva a lámpamosó leáll és csak a szélvédőt mossa, evvel lehet kicsit sporólni a folyadékkal!
A baj, hogy nálunk úgye kötelező a világítás, ezért minden egyes szélvédő mosásakor megy a lámpáé is:-(
Ennek következménye hogy piszok gyorsan fogy a folyadék.
Én megszakítottam egy kapcsolóval a szivattyúra menő vezetéket.
Tehát csak akkor mossa a lámpát, ha bekapcsolom!
Toci10-05-2006 15:33:02 // 11630
Bocsi elirtam!Nem et véletlen írrtam bele..Ez a 120 lovas változat
Tomy15610-05-2006 15:30:13 // 11629
A tartályom térfogata vmivel több, mint 5 l....ha jól emlékszem...nem tom, h ez jelent-e valamit.
granturismo10-05-2006 15:23:53 // 11628
A 156-on nem tudom, hogy van megoldva. Bár van egy Bburago 156 az asztalomon, nézegettem, de ezen nem látszik:-).
A 146-on tudom, mert ott már magamnak megoldottam egy hasonló dolgot. Ott a tartály azonos csak 2db szivattyú van tehát + egy furat a tartályon a 2. szivattyúnak. És kell + egy relé a relétáblára is. Ezen kívül kellett egy visszacsapó szelep, egy nyomásemelő szelep, meg a csövek, mosófejek rögzítő kapcsok.
Az 56-on a mosós tartály nagyobb térfogatú mint a nem mosós, de nem látom a 2 szivattyú helyét.
András bácsi10-05-2006 15:11:02 // 11627
Az érdekes, mert tudtommal a 105 lovas nem változó vezérlésű. Nem a hidrotőkék kattognak?
granturismo10-05-2006 15:06:10 // 11626
Akkor valószínű, hogy egy mosós lökös került rá.
Tomy15610-05-2006 14:18:49 // 11625
Aha...értem....erre én is gondoltam, mert a mostani motor sem nyom valami erősen! Nincs esetleg vkinek rajza erről?
Buddha10-05-2006 13:40:28 // 11624
A fényszórómosónak külön motor szokott lenni, meg kell bele egy nyomásemelő szelep is. Sztem egy motor nem fogja nyomni a mosót.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
489
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?