Forum >> Szerelőműhely

Scott20-04-2006 22:07:07 // 11473
Nyilvánvaló, hogy nem a boxerre gondoltam, bár az is ide tartozna :) Ebben én is Robi-val értek egyet. Én sem látom értelmét feleslegesen síkolgatni...
Robi20-04-2006 22:05:36 // 11472
Lehet, hogy ez a "szerencse" annak tudható be, hogy viszonylag kevés sor4-gyel van dolgunk. A V6 és a VM dízel hengerfeje nem túl érzékeny lelkivilágú.
DCS20-04-2006 22:01:55 // 11471
hát ,akkot Ti tudtok valamit!! :-)))
DCS20-04-2006 22:01:10 // 11470
egy V6 Gtv-nél szinte mindenhez hozzáférsz...,próbáld meg ezt egy 166- V6-nál!!na ott indul a "cigi"! :-))
Robi20-04-2006 22:00:47 // 11469
Eddig még mindig sík maradt. Egy kivétellel. Az a kivétel a 626-os Mazdám volt, azt mindig síkolni kellett. De az nem számít, annak csak annyi baja volt, hogy japán. :) Mondjuk olyat láttam, hogy túlhúzták a hengerfejcsavarokat, és elvetemedett a hengerfej, de ez szerencsére nem nálunk történt.
András bácsi20-04-2006 21:57:53 // 11467
Azért a boxer hengerfejét ne hasonlítsd össze egy sor4-gyel. Az előbbinél elhiszem, hogy leveszed anélkül, hogy síkolni kéne, az utóbbinál már csak nagy szerencsével jön össze.
Robi20-04-2006 21:56:01 // 11466
Lehet, hogy majd megváltozik erről a véleményem, ha egyszer jól megszívom. :)
Scott20-04-2006 21:53:48 // 11465
Különbözőek vagyunk :)
DCS20-04-2006 21:49:42 // 11464
ezt megvitathatjuk ... ha egy hengerfejet lehúzol egyszer ,utána leveszed szerinted az sík marad???én még egy ladát sem raknék így össze... :-)
DCS20-04-2006 21:48:22 // 11463
amikor az ember a barátjának csinálja,akkor ha valami nem sikerül és folyik,van idő újra nekiállni és kicserélni ,de ezt egy ügyfélnek nem lehet mondani ,hogy bocsi hagyd itt az autót még egy napra mert a veztengely szimmering elkezdett folyni és ehhez mindent újra szét kell szedni, meg szerintem nekem sem érné meg valamit 2X szét +össze és abból az egyik gari... :-)) vagy esetleg pár nap múlva a hátsó hengersor szelepfedéltömítését újra leszedni és cserélni....Én nem merek kockáztatni! :-)
Robi20-04-2006 21:45:00 // 11462
Szerintem egy sík hengerfejből tök felesleges levenni.
DCS20-04-2006 21:44:03 // 11461
ez sem rossz ötlet! :-)
Robi20-04-2006 21:39:25 // 11460
Wickey cartársnak ingyen dolgozok. Ő se tökölt, amikor szarban voltam, és kicsengette helyettem a tartozásomat. Egyébként valószínűleg nem mondok újat: az ügyfél igényeihez kell alkalmazkodni: ha attól jobban érzi magát, akkor ki kell cserélni a fél motorját. De egy hengerfejről nem nehéz megállapítani, hogy sík-e. Fölöslegesen pedig nem veszünk le belőle. Szívó- és kipufogósor tömítés az általában nem árt. Wickey-én nem cseréltük, mert úgy gondoltuk, hogy még a régiek is jók. És jól gondoltuk, mivel nem szív falschot, és nem fúj ki. Szelepfedél tömítés szintén jó volt még. Nem folyik azóta se. A gyertyákhoz se folyik le az olaj. Sőt, a vezérműtengely szimmering se folyik. Fagyállót már nem tudom, hogy mennyiért vettük. A tömítés márkájára sem emléxem már, de azzal sincs gond azóta se. Egyébként valóban egyszerűbb mindent cserélni, akkor nem kell azzal tökölni, hogy mi az, ami felhasználható még, és mi az, ami kuka. Persze ha a pénz nem számítana, akkor én is mindent cserélnék.
András bácsi20-04-2006 21:35:12 // 11459
Vagy okos útvonaltervező: mindig csak jobbra. :)
DCS20-04-2006 21:21:39 // 11458
kell csinálni egy okos szerkezetet ,amikor kanyarodsz ,akkor felhangosítja a zenét!! :-))
András bácsi20-04-2006 21:20:40 // 11457
De csak grafitossal, hogy színe is legyen! :))))
DCS20-04-2006 21:18:55 // 11456
be kell zsírozni... :-)))
DCS20-04-2006 21:10:37 // 11455
egy hengerfejet egyszer lehúzol utána síkolni kell ,legalábbis mi csak így csináljuk !! / 2.2 bar + nitro :-)) /
DCS20-04-2006 21:09:08 // 11454
ingyen dolgoztak??nem síkoltátok?? nem kellett szívó és kipufogósortömítés??Kipufogócsonk tömítés?? Szelepfedéltömítés??A gyertyák köré a gumigyűrű?? Veztengely szimmering??Fagyálló??ja és Glaser?? :-(
Scott20-04-2006 21:07:30 // 11451
Feltételezem, hogy nem ment el a hengerfej síkja, a TS hengerfej elég masszív darab. Természetesen a takarításon kívűl gondoltam, hogy van-e egyéb feladat :)
András bácsi20-04-2006 21:06:33 // 11450
Nem kellett hozzá fékezni, ezt elfelejtettem írni. Én nem is szoktam, ez az asszonyé... :)))
jandibandi20-04-2006 21:04:35 // 11449
vagy szólni kéne a rendőrnek ne sípolgasson ha már nem tudott megállítani :)
András bácsi20-04-2006 21:04:30 // 11448
Hát igen, kb. 50e csak az anyag, és akkor még olyan apróságokkal, hogy "egyszer levett szíjat nem rakunk vissza, meg ilyenek", nem is gondolkodunk.
Wickey20-04-2006 21:02:18 // 11447
hmm. Nekem a két hengerfejjel együtt (V6...) megvolt 80ból, glaser tömítésekkel... 25/db a két bontott hengerfej, 20 a tömítés, és 10 az olaj.... és ebben két "új" hengerfej is bennevan, a régiek megmaradtak (gátrepedésesen, tehát egy tányér lecsót nem érnek, de akkoris..)
Poló20-04-2006 21:02:17 // 11446
Kanyarban ne fékezgessél :-)
András bácsi20-04-2006 21:01:19 // 11445
No szakik, erre mondjatok valami okosat: 145 bal hátsó fék, balos kanyarban irdatlanul sípolt. (csak balosban) Szétszedés előtt minden műxik, kézi is, lábfék is. Tárcsa új, nem üt. Betét új nem gagyi minőség (az új alatt értem: kb 2-3e km-rel ezelőtt volt cserélve.) Dugattyú könnyen tekerhető, vezetőstiftek nem lógnak. Mi lehetett a gond? (Hogy mit csináltam, azt direkt nem írom le, mert magam sem tudom megjavult vagy sem.)
jandibandi20-04-2006 21:01:02 // 11444
na ez kezd olyan lenni mint a tegnapi xenonos beszélgetés, zajlik az élet :)
DCS20-04-2006 20:59:17 // 11443
Ha olajos az egész vízrendszer ,Te mit tennél csak kicserélnéd a tömítést??
Poló20-04-2006 20:58:35 // 11442
Nem látom :-))) Egyszerűbb lenne, ha leírnád, hogy mire értetted azt az 50-et :-)
DCS20-04-2006 20:58:30 // 11441
remélem :-))
radi20-04-2006 20:55:24 // 11440
válaszom lásd lentebb itt:)
Scott20-04-2006 20:55:11 // 11439
Mit értesz meghengerfejezés alatt ? Csak tömítés csere vagy egyéb munkálatok ?
Poló20-04-2006 20:53:56 // 11438
147 topic, 13935 hsz. az 5. oldal tetején.
radi20-04-2006 20:52:53 // 11437
ne izgulj nincs bajom a munkátokkal, így lehet hosszutávu a kapcsolat:)
DCS20-04-2006 20:50:28 // 11436
50k-ból nem lehet semmit sem meghengerfejezni normális tömítésekkel!+olajjal+fagyival+munkadíjjal..:-(
DCS20-04-2006 20:49:10 // 11435
Olaj+ szürő+fagyálló+hűtőtakarítás+összesvízcső takarítás+fűtőradiátortakarítás+hőcserélő+munkadíj+tisztítóanyag..:-)
radi20-04-2006 20:49:09 // 11434
:DDD
Poló20-04-2006 20:48:22 // 11433
Keresem, keresem... :-)
Poló20-04-2006 20:47:24 // 11432
Jaja, az ajúdiké olyan 15 körül van :-)))))))
radi20-04-2006 20:43:55 // 11431
amire te gondolhatsz az az alkatrész ára de a 100-ban benne van már az olajcsere stb.
Scott20-04-2006 20:43:26 // 11430
Azt kétlem, hogy egy kiló lenne egy hengerfej. Hmm...
radi20-04-2006 20:42:28 // 11429
én??? hol?
Scott20-04-2006 20:42:02 // 11428
Egy kiló ? Hmm.. az szép
Poló20-04-2006 20:40:47 // 11427
Tegnap délután azt írtad, hogy 50K a hengerfej.
jandibandi20-04-2006 20:40:34 // 11426
így már értem
Poló20-04-2006 20:38:27 // 11425
Örül a dupla költségnek :-))))))))
radi20-04-2006 20:38:23 // 11424
a hengerfej lett volna 100-120, de így lett 90-100, és nem egy hétig szerelik hanem 1 napig:))) nem mind1
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.