Forum >> Szerelőműhely

drPN24-05-2006 15:02:10 // 11873
Sziasztok! 156-os 2.0TS-hez létezik utángyártott kuplung-főhenger? Én eddig csak gyárival találkoztam, ami viszont 30e Ft... Ha valaki tud utángyártottat, pliiiz help!
Slowfeet24-05-2006 13:57:19 // 11872
Nekem 2005/7. havi van. És a te kódod alapján nem talál semmit, hanem kiadja, hogy egy régebbi kód lett helyettesítve ezzel, a régebbi kódra meg azt adja amit írtam
Slowfeet24-05-2006 13:55:30 // 11871
Figyi én direkt végignéztem, de a my2000 156-ba sőt 146-ba is ezt írja. Ez az a kütyü ami jelet ad, hogy hátramenetbe kapcsoltál és világítson a tolatólámpád vagy mi?
tgabika24-05-2006 13:52:38 // 11870
Sziasztok Lenne egy kérdésem. Nem működik a kompjuteremen a SET gomb. Nem írja az aktuális km-t, fogyasztást...stb. Tud valaki segíteni, hol lehetne megnézetni mi baja? 2003-as 156-os... köszi
kru24-05-2006 13:09:54 // 11869
slowfeet, közben nézem ebben a zg15 family-ben átoksok ilyen reverse gear sensor van... Igazából azt szerettem volna tudni, hogy melyik 156-os típusokba szerelhető be az a kódszám, amit én írtam, általában ki szokta írni, hogy melyik MY-be való, de itt azt írja, hogy nem talált a keresés semmit :-((( Azt reméltem talán valami másik ePer. Neked sem írt modellt?
Feca. 15624-05-2006 12:44:21 // 11868
Sziasztok. Megtudná valaki mondani nekem, hogy a 156-os lökháritonak mi a kód száma, mert hegeszteni szeretném, de csak ugyanolyan tipusúval lehet.
sztane24-05-2006 12:33:55 // 11867
ha szerencséd van egy tükörrel esetleg le tudod olvasni különösebb bontás nélkül, vagy fényképezőgéppel makrófotó állásban fotózva, ha nem akarsz bontani
sztane24-05-2006 12:30:45 // 11866
az indítómotorhoz alulról férsz csak hozzá, útban van a kipufogó és a hátsó motortató öntvény is.
az önindítón lévő szám, legalábbis azon mely itt van a kezemben alul a motor oldalon van
Kiskalap24-05-2006 12:17:50 // 11865
és mennyire kell szétkapni a gépet hogy le lehessen a főszámot olvasni mert nekem csak az kéne bendix cseréhez?!
Kiskalap24-05-2006 12:16:50 // 11864
mennyi az esély rá, hogy nekem is ugyaez van benne?
sztane24-05-2006 12:14:51 // 11863
én most néztem meg az eladásra váró önindítómon lévő számot, illetve számokat a fő szám BOSCH 0 001 107 066 12V az állórész pajzsé 862 23 0624 2 a mellső házé, pajzsé 1 005 821 914 142
Slowfeet24-05-2006 12:13:12 // 11862
A régi kódszáma alapján megtaláltam 156-hoz 5901413 - SENSOR Availability: - Product orderable Family: ZG15 - REVERSE GEAR SENSOR Macro family: L Discount code: 0 Minimum quantity per package: 1 Unit of measurement: Num Weight (grams): 418 Listed price: 78.655,00 HRD Price including taxes: 98.318,75 HRD
kru24-05-2006 12:05:18 // 11861
Meg tudja nekem valaki nézni ezt? Az én eper verziómban szerepel, mint REVERSE GEAR SENSOR, de semmi további info, hogy pontosan mely típusokba lehet beépíteni, stb. pedig ez utóbbi infó kellene nekem. 5900909 Köszi!
Kiskalap24-05-2006 11:17:42 // 11860
hali!! Öninditószámot megtudni csak magáról az öndinditóról lehet, vagy van vmi program ami megmondja?
kertecs24-05-2006 11:06:43 // 11859
Nagyjából úgy ahogy Poló is írta. Alulról.: Kifufogó le, karter le (van két nagyon gennyes helyen lévő csavar, igazából nem is tudom, hogyan/mivel lehet kiszedni), a középső nyugvókengyelt kell csak lecsatolni, az fogja a két támcsapágyat. Támcsapágy kétezernéhányszáz forint.
Poló24-05-2006 10:56:25 // 11858
Felülről szerintem nem is lehet cserélni. Audi V8 soron főtengelyt építek be mostanában. Alulról van szerelve. Előbb bemennek a nyugvócsapágyak, aztán a főtengely, támcsapágyak és utánna a csapágyhidak. Ezek után még szimering házak, olajteknők mennek fel.
toto24-05-2006 10:50:29 // 11857
Köszi!! Akkor ezek szerint nem kell felülröl szétbombázni!! Az jó lenne!!
Poló24-05-2006 10:37:44 // 11856
A támcsapágy nem lehet egy nagy összeg. Inkább a szerelése. Alulról kell megbontani a motort.
toto24-05-2006 10:17:30 // 11855
Szia! A támcsapágy cseréhez le kellett bontani a mocit?Mennyibe fályt ez a művelet?
drPN24-05-2006 09:35:10 // 11854
Az én szerelőm is pontosan ugyanezt mondta.
bb1823-05-2006 17:40:18 // 11853
a munkahengernél szerintem nem lehet hogy beszivja a levegöt, ha egyébként incs folyás. inkább a föhengernél mehet be luft, vagy kifogyott egyszer a tartálybol az olaj és ugy.
badbone23-05-2006 17:07:10 // 11852
6000 penzbe kerult nekem a munkahenger sztem nem eri meg vele kinlodni inkabb csereld ki ujra... ha tudtok egy bontott nyelestengelyt 164eshez 3.0 V6 szoljatok mar please...
drPN23-05-2006 17:04:11 // 11851
szóba került, de a szerelő szerint is, meg itt is olvastam, hogy az max fél/1 évig bírja.
sztane23-05-2006 16:50:28 // 11850
ha nem vagy biztos a hibás alkatrészben, akkor javaslom a kuplung munkahenger felújítását első esetben, ugyanis gyorsan felújítható.
sztane23-05-2006 16:46:38 // 11849
a főhenger felújítása nem került szóba, létezik javítókészlet is.
drPN23-05-2006 16:45:10 // 11848
tehát szerinted nem a főhenger, hanem a munkahenger? de ott nincs semmi nyom, szivárgás, látszólag jól zár mindenhol.
mszabika23-05-2006 16:17:14 // 11847
biztos hogy a munkahenger a bibis!
drPN23-05-2006 16:16:14 // 11846
Valaki, plíííz!!
drPN23-05-2006 16:04:13 // 11845
Sziasztok! 156 2.0TS kuplungrendszere levegős lett. A szerelő a kuplung-főhengerre gyanakszik, hogy ott került bele levegő, mivel sehol sincs szivárgás. Kérdésem: egyéb lehetőség van esetleg? Vagy mehet a főhenger-csere?
sztane23-05-2006 12:43:14 // 11844
csak azt sajnálom, hogy a motort először megbontottuk, kár volt érte. s akkor már egy héttel előrébb volnál
sztane23-05-2006 12:36:14 // 11843
üdv. jó olvasni, hogy a ménes újra szárnyal. gratulálok, és kívánom hogy sok örömet okozzanak. örültem, hogy segíthettem.
kertecs23-05-2006 10:51:28 // 11842
Szombaton új életre kelt az autómban egy Spider motor : )) (ugye Sztane? köszi : ) Nem kevés nehézség után úgy döntöttem kicserélem az egész blokkot, főtengelyestül. Hengerfej és a többi cucc minden maradt ill átszerelődött. Lehet lassan dolgozok, de az összeszerelésre/berakásra egy délutánunk és egy "reggeltől-estig" napunk ráment... De a lényeg, hogy úgy tűnik minden ok, száguldanak a felébresztett lovak, olajnyomás ok, egy öröm, egy boldogság van! : )
Krisz14522-05-2006 21:27:27 // 11841
Na megoldódott a szervoproblémám. Köszönöm a javaslatokat.Tényleg a klímások megnyomták az egyik szervocsövemet aztán 1,5 hétig tartott és eldurrant. Ebben az a szép hogy nem szóltak volna, hogy nézessem meg hanem elhallgatták csak fél mondattal elintézték hogy töltöttek a szervóolajra egy kicsit. Én nem szoktam azt nézegetni ha kellett hát kellett nem gondoltam volna hogy tudják hogy megsértették a csövet aztán nem is szólnak. Mindegy hála istennek csak egy cső volt.Köszönöm a tippeket!!
szasza(SW)22-05-2006 17:36:04 // 11840
Szia! Köszi a javaslataid.Találtam egy szerelöt hétfön megnézi.De én is erre gondoltam majd egyeztetek vele.
csocsi22-05-2006 17:07:55 // 11839
Ez valszeg ott fog kiderülni
sztane22-05-2006 11:48:37 // 11838
bocs, most megnéztem egy bontott váltón, az egy tőcsavar. javasolnék két megoldást is, egyik egy vállas csavar esztergáltatása s a furat felfúrása a váltóházban, a másik egy elegánsabb megoldás, létezik menetjavító szerszám menetadapterekkel ,HELICOIL névre hallgat, s ezzel nem változik semmi a gyári méretekhez viszonyítva
Cgo22-05-2006 09:39:41 // 11837
hello, belevagtam ezerrel egy esovel teli godorbe, azota vilagit a legcsak visszajelzoje. eleg toroltetni a hibakodot vagy mas gond is lesz? koszi
granturismo21-05-2006 21:06:00 // 11836
krisz. Ahol a klímacső bemegy az utastérbe az kb. 3 cm-re van a szervokormánymű csatlakozástól és a villáskulcsnak nagyon útban vannak a szervocsövek. Valszeg levették az egyik vagy mindkét szervocsövet, hogy rendesen meg tudják húzni a klímacső csatlakozását, de most meg a szervőcső csatalkozóját nem húzták meg rendesen. Vagy túlhűzták és a kisebb szervocső menete beszakast a kormányműbe:-(( Úgyhogy ott reklamáljál szerintem.)
Poló21-05-2006 20:25:36 // 11835
Sziasztok! 156 első és hátsó lökhárítója hogy jön le? Hol vannak csavarok, patentok stb? Esetleg valami trükk?
veteranviking21-05-2006 20:23:57 // 11834
Na! Végre meggyógyúlt a paripa:))
Don Gombóc21-05-2006 19:57:50 // 11833
az a difi alja ha jól látom.
Don Gombóc21-05-2006 19:54:58 // 11832
Egy méretet biztos kibír vagy kettőt is.
sztane21-05-2006 19:46:50 // 11831
folyhat még a szervószivattúnál is a csatlakozó, s így végig tud csordogálni a csövön, s a legalsó pontján lecsurog róla. ha szerelőaknára tudsz állni akkor talán rálátsz.
sztane21-05-2006 19:42:33 // 11830
a bekarikázott helyen lévő csavar nem egy átmenő csavar? én mintha arra emlékeznék.
szasza(SW)21-05-2006 17:24:32 // 11829
Sziasztok!
Segitségre lenne szükségem.A motortartó csavarom kiszakadt a motorból.Szerintetek vághatok nagyobb menetet bele és nagyobb csavaral
megoldható a hiba ?
lausz21-05-2006 17:20:22 // 11828
üdv.mindenki.
egy jó elektromos szaki segítsége kellene.
a gyujtás kapcsoló körüli gyűrű a helyén van,nem indul,de
ha kíjebb húzom a helyéről akkor indul
immobilyzer gond lehet de mi? HELP!!!!!
Krisz14521-05-2006 17:11:59 // 11827
Alánéztem de nem sokat látok. valahol jobb oldalt de inkább középtájt folyik azt nem látom hogy honnan mert eltakarja valami.Az emelővel meg nem sokra megyek.
Krisz14521-05-2006 16:31:37 // 11826
Az a helyzet hogy 2 hete csinálták a klímámat, el volt törve egy cső vagy a tűzfalamnál egy tömítés nem volt jó. Ők mondták, hogy töltöttek bele szervoolajat és hogy figyeljem. Viszont nekem az a gyanúm, hogy ők csesztek el valamit és azért figyelmeztettek. Inkább az érdekelne hogy drága vagy nem vészes összeg lesz-e?
Jogerős21-05-2006 11:37:18 // 11825
Köszi mindenkinek aki próbált segíteni Jó arcok vagytok Probléma megoldódott, bontóból 10ért sikerült difit venni.
sztane21-05-2006 08:12:31 // 11824
a szervótartályod nem reszelődött ki? én is így jártam kb 2 hete, nekem a szervó tartály alsó sarka reszelődött ki s pillanatok alatt elment az olajam
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.