Forum >> Szerelőműhely
ALFA75td15-02-2005 11:35:37 // 2422
A tetejére szereled függölegesen a löveget és kész az antenna és az sem valószinü hogy ha kinn felejted letöri az autómosó
Azmo15-02-2005 11:34:41 // 2421
minek estek neki flexxel?????????:)
Halesz15-02-2005 11:31:32 // 2420
A honvédségtől csak tankot tudok szerezni, de azt is kibelezve :))))
Halesz15-02-2005 11:29:49 // 2419
Pont az a célom, hogy ne legyen egy bazi nagy antenna a kocsim tetején, erre Ti meg máris GSM tornyot javasoltok! :)
BF15615-02-2005 11:28:34 // 2418
+Rádiós csajokkal:))))))))))))))))
ALFA75td15-02-2005 11:27:18 // 2417
A hadseregnél ugyis selejtezés van egy csepel rádiós kocsi utánfutónak???
Nyáron kempingezni lehet benne:-))))))))))))))
BF15615-02-2005 11:22:38 // 2416
Halesz ha érdekel szerzek neked 2580mm-es gsm antennát + ajándék H-tartót és ha akarod de csak ha nagyon akarod építünk neked egy 50m-es tornyot is a tetőre. És így TUTTI a vétel:)))))))))))))))))))))))
BF15615-02-2005 11:14:36 // 2415
És a fele is bőven elgendő. Elvégre nem GSM Torony a Halesz verda:)))
Paco15-02-2005 11:10:42 // 2414
Belső antenna sosem lesz olyan mint egy jó külső. Kb a felét vagy még kevesebbet tud érzékenységben.
norbee15-02-2005 11:09:54 // 2413
Akkor egyéb tömítővel, nem qrva mindegy hogy hívjuk?
Paco15-02-2005 11:09:49 // 2412
Így igaz, sziloplaszt nélkül is jónak kell lennie.
Paco15-02-2005 11:09:13 // 2411
Biztos, hogy nem csinálják meg, az is csak Antenna bolt.
Amúgy Halesz ne aggódj, csere után nem szabad beáznia, csak akkor ha balfaszul csinálják. Az antenna cseréhez meg kell bontani elöl a tetőkárpitodat, másra nincs szükség....
ALFA75td15-02-2005 11:08:19 // 2410
CSAK SZILOPLASZTOT NEEE az az ecetsav miat oxidálja a fémet
BF15615-02-2005 11:01:36 // 2409
Jó fényező csinálja akkor nem kell. Olyan faszán össze polírozza, nem modja meg senki, hogy ott antenna vót.
norbee15-02-2005 10:57:15 // 2408
Főtopikvezér úr legközelebb bekéreckedik egy OFF-topikos szerelésre, és némi sziloplaszt alányomással biztos orvosolható a kérdés. További infók Paconál és Robinál. :))
Halesz15-02-2005 10:52:36 // 2407
Okay, köszi, meg fogom nézni őket... és az ilyen csonk cserét meg tudják úgy oldani, hogy utána ne ázzon be? Csak mert emlékszem hogy az előző kocsimon is cserélve lett egyszer az antenna, és utána szépen beázott....
norbee15-02-2005 10:51:41 // 2406
Egyébként előbb hívd fel őket. Lehet nincs is olyan ami Neked kell, bár náluk télleg kapni minden kütyüt.
norbee15-02-2005 10:48:39 // 2405
Nem, az tudtommal csak értékesítő hely, a Béke útról nyílik. Viszont van egy mintaboltjuk a Fehérvárin is, ha az közelebb van Neked, a Bocskai és a vasúti töltés között jobb oldalat a PGSM terem és a Gyrosos után. Az ilyen antenna-TV-kábel szaküzlet.
Halesz15-02-2005 10:46:51 // 2404
Megnéztem a weboldalukat... külön nem említenek szervizt, csak ezt a 13. kerületi címet. Odamegyek és cserélik is szerinted? :)
Halesz15-02-2005 10:44:17 // 2403
hát ez jó ötlet, de nincs kedvem újrafényeztetni a tetőt :)
norbee15-02-2005 10:41:08 // 2402
Halesz
Hirschmann Magyarország.
BF15615-02-2005 10:38:49 // 2401
Én a helyedben belső antennát vennék. Antenna helyét meg eltüntetném.
Halesz15-02-2005 10:35:00 // 2400
Sziasztok! Segítsetek! Szeretném az antennámat valami olyanra cserélni, ami nem áll ennyire függőlegesen mint a mostani, ami nem állítható (lásd képek az oldalamon).
Hogyan lehet leszedni/cserélni a csonkot, és hol kapok hozzávaló cuccot (asszem ez ráadásul olyan antenna, ami a rádió és a telefon antennája is egyben).
Zo15-02-2005 09:29:33 // 2399
Sziasztok!
Tegnap felhívott egy Alfa GTV tulaj, aki a netről szerezte meg a számom.Sajna nincs eleget internet közelbe és nem tud regisztrálni eme oldalon....Na mindegy, szekszárdi a srác és kétségbeesve keres egy jó szerelőt a környéken. Ha jól rémlik akkor a hengerekkel lehet valami gondja. Gondoltam segítek neki és megkérdezem itt helyette.
Ha tudtok valamit ide vagy a nevemre írjatok.
A nevében is kösz.
pb_15-02-2005 08:29:51 // 2398
Mondjuk ez is igaz. Jó lenne tudni, hogy ATE v. Bendix.
Paco15-02-2005 08:25:40 // 2397
Én is asszem, hogy az alsó. De a 33-at kétféle fékrendszerrel gyártották, az lesz a legbiztosabb, ha leslattyogsz és az egyiken megnézed....
pb_15-02-2005 08:16:07 // 2396
Nah, kicsit összekavarodtam, az alsó lesz a helyes megoldás.
Tom14-02-2005 16:20:17 // 2395
SKrisz14-02-2005 15:58:06 // 2394
Uraim!
Felteszem itt is a kérdést hátha valaki "innen" tudja a választ! A GTV-be szeretném beapplikálni a MOMO által gyártott Milleniu EVO típusú kormányt, de a kedves olasz gyártó nem készít a kormányaihoz agy-ata GTV-be! Ha esetleg valaki tud arról, hogy ki gyárt GTV-hez agyat, vagy a GTV kormánya és ricnikiosztása melyik másik Alfáéval egyezik meg (mondjuk a 164???) annak fizetek bármit esztergomban csak legyen már bennt az autóban a kormányom:(
pb_14-02-2005 15:55:44 // 2393
Igen az lesz az, csak a fordítva mutatták, mert felül van a rugó.
Paco14-02-2005 15:54:12 // 2392
Ez így OK. De hogy néz ki a "belső rugós"? :-P
Tom14-02-2005 15:52:07 // 2391
mutatak egy külső rugossat az ugynézett ki, hogy volt maga a betét és az alsó részénél volt egy kis fül, amin volt egy görgő és arra volt ráteketve a rugó.
pb_14-02-2005 15:46:06 // 2390
Mit értesz azon, hogy külső, v. belső?
Tom14-02-2005 15:33:33 // 2389
sziasztok!
Tud valaki segíteni, abban hogy az uj kasznis 33-asba milyen fékbetét kell, olyan amelyik belső rugos, vagy olyan ami külső rugos?
Robi14-02-2005 15:22:10 // 2388
Sajnos nincs meg a kulcs. 3 kulcsom volt a két autómhoz, és minden mindenhova jó volt. :) Egyszer beszorult az egyik záram, és beletörött az egyik kulcs. A másik kettőt meg adtam a kocsihoz, amikor elvitték.
De ha úgyis szétszeditek a gyújtáskapcsolót, akkor át lehet variálni úgy a zárlamellákat, hogy jó legyen hozzá a régi kulcs. Én csináltam már ilyet, nem lehetetlen, csak türelem kell hozzá. :) Ha pedig nem akartok ilyesmivel vesződni, akkor egész egyszerűen vegyétek ki a lamellákat, akkor bármilyen kulcs jó bele. :)
Paco14-02-2005 10:55:26 // 2387
Egy hatos csavar fején kívül semmin sem esett még karc sem, bár Robi először nem hitt benne :))))
pb_14-02-2005 10:40:04 // 2386
Az a baj, hogy ezeknek má csak, így lehet neki állni. Erre jó példa a sárvédőm, nem akartam én brutális lenni, de mégis csak el kellett indítani a flexet.
norbee14-02-2005 10:39:49 // 2385
Robi
Az OFFos Madzag amerikai kivitel (Mph Kmh helyett), és teljesen máshogy néz ki a gyújtáskapcsoló, mint ami a Tiédben volt. De ha a kulcs meglenne, a betétet megpróbálnánk átbuherálni.
norbee14-02-2005 10:37:48 // 2384
Abból a szempontból legalábbis nem rossz, hogy nem kell átvezetékezni a belső világítást olyanra, mint az 1.3-asé, amiben kialszik a lámpa rögtön, ha becsukod az ajtót. A kérdés csak az, hogy ha 0.75 mp alatt elalszik, akkor amíg újabb testet nem kap, nem gyullad fel ugyi? Mert elég vitzig lennék a biluxolós belsővilágítással a Cicás napvédők, UV fényben... :))))
Paco14-02-2005 10:31:36 // 2383
Egyelőre házi feladatként szereld ki otthon a hátsó lámpatestez, az összes csatlakozót tisztítsd meg, és nézd meg nem sérült-e valahol a kábel a test felé.
Ha kész vagy és még mindig villog legközelebb megszakértjük.
Indexrelét nem tudom hogy működik, valószinűleg hasonlóan, de jó az neked, ha 0.75 mp alatt kialszik a világításod? :-P
norbee14-02-2005 10:23:08 // 2382
Jóóóó reggelt Vietnam! :))
Paco
Eszembe jutott mi maradt le: indexelésnél villogó féklámpa. Gyári testponton van, mégis villog.
Hődrót: az indexrelében is olyan van? Azt nem lehetne bebuherálni a világításrelé helyére?
Azmo
Ecsém, tegnap lemaradtál a javáról! Paco és Robi nekiestek flexel a pirosnak, kiszedték az ablaktörlőt, kimosták gázolajban, beZSÍRozták, és visszatették. Ami eddig csiga volt, az most jobb, mint a GYÁRI!!!! :DDDDD
Paco13-02-2005 22:21:11 // 2381
Valószinűleg te nem tudsz az esetről, ha a részletek érdekelnek olvass vissza az indexen. Tömören annyi, hogy hullarészegen vitt hazafelé az asszony, a cső nála durrant el. Másnap reggel mit sem sejtve Zuglóból a Farkasréti temetőhöz rohantam és a valahol az Astoriánál kezdtem gyanakodni, hogy valami nem stimmel. Szerencsére túléltük :)
Robi13-02-2005 02:04:35 // 2379
Én ma (vagy már inkább tegnap) beindítottam a gépet, elmentem sörért. Néztem, hogy már megy fel a hőfok, de mégse fűt. Kimentem a placcra pörögni, néhány karika után már 90 fok körül járt a hőmérséklet, de még mindig semmi. Beborítottam fél kanna vizet a kiegyenlítőbe, és minden helyrejött. :) Szóval sokat elmegy egy motor víz nélkül. :)))
Wickey12-02-2005 23:32:14 // 2378
Ja, az üzemmeleggel meg 2-3 km-et is el lehet menni gond nélkül.
Wickey12-02-2005 23:31:52 // 2377
azért egy vízcső eldurranása nem olyasmi amit nem vesz észre az ember, a motor megfőzéséhez meg több kell. Víz nélkül egy hideg motor percekig elketyeg.
Paco12-02-2005 22:53:35 // 2376
Izé, Bocs.
Az eltünt ember Thomika -nak szólt volna, ha egy pillantásnál többet vetek a hozzászóló pontos nevére.
Elnézést a közvetlen hangnemért, a tanács attól még ugyanaz maradt.
Ha tényleg csak egy gumicsöved szivárog akkor minnél hamarabb cseréld ki. Nekem sajnos durrant már szét cső menet közben, szerencsére így utólag úgy tűnik nem történt komoly baj, nem főztem meg a motort.
Tomikaaaa12-02-2005 22:16:11 // 2375
Na, most álltam be a géppel de mivel az agyam felbaszódott állapotban volt, így belenéztem, hátha valamit észreveszek, mert mostmár fix, hogy nem töltöm bele, még a végén elbassza a vadi új termosztátomat :(
Viszont... Ha Isten tényleg kegyes hozzám, lehet lokalizáltam a problémát! Szembeállva a motorral feltűnt, hogy egy a hűtőből kivezető cső kívülről át van nedvesedve. Megfogtam és a látszat nem csalt, csupa víz lett a kezem. Gondoltam beindítom a motort, hátha közelebb történik valami. Történt :)! A cső környékéről gőz szállt fel... Gyanúmat tovább erősíti, hogy kicsit hátrébbtoltam a gépet és hát pont a bizonyos cső alatt volt egy elég nagy folt (több mint fél éve ott parkol a gép).
Hát, adná az ég, hogy tényleg ez legyen csak a probléma és nem a motorolajat hígítom hűtővízzel! Fúúúú, amióta azt a storyt olvastam rettegek :(
Esetleg GTV tulajnak nem volt már ilyen problémája? Sajnos fotót nem tudok küldeni a gyanús elemről, mert a digit fényképezőm beázott :( Faszom kivan már ezzel a vízzel :)!
Paco: nem tűntem el, csak nem volt sajnos semmi lehetőségem próbálgatni az új szűrőmet :( Újabban folyamatosan -10 fok van, a termosztátom pedig megadta magát, folyamatosan nyitva volt, így nem nagyon ment a motor olyan hőmérsékletre, hogy igazán merjem neki lőni. Tegnaptól viszont mindez a múlté :) Úgy fűt a kicsike, mint állat és néha még a 90fokot is eléri városon kívül! A szűrőről meg igyekszek beszámolni...
Paco12-02-2005 21:58:29 // 2374
Bocs, hogy csak ma tudtam megnézni, de tegnap el voltam havazva.
Szóval ami nekem van nem jó a tiédhez :( Sorry.
Paco12-02-2005 21:55:43 // 2373
Szeva eltünt ember. :)
Annak amit vettél nem véletlenül Hűtőtömítő folyadék a neve, és nem vízpumpatömítő folyadék :) Ha szar a hűtőd és el akarsz menni vele egy hetet, amíg el tudod vinni orvoshoz töltsd bele nyugodtan. De ha a motorban csöpög valami akkor felejtsd el.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
550
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?