Forum >> Szerelőműhely
norbee18-02-2005 12:15:32 // 2572
De legalább darabokban lenne, és a garázst sem lehetne használni! :)))
Robi18-02-2005 12:14:30 // 2571
Az én szekerem hasonlóképpen elvitte volna az egész napot, mint Azmoé. És még akkor se tartottunk volna sehol. :)
norbee18-02-2005 11:44:43 // 2570
No problemo, csak télleg ráért volna, főleg hogy Te sem ettél egész nap, meg a Tádéhoz hozzá se nyúltunk.
Robi18-02-2005 11:37:14 // 2569
Azé' ne szívd mellre. Mi már csak ilyen mocskok vagyunk, hogy akár tetszik, akár nem, nekimegyünk az autódnak flex-szel, és még a műanyag burkolatot is kihagyjuk, még szívességet se kell, hogy kérjél. :DDD
Wickey18-02-2005 10:36:03 // 2568
hosszútávon, városban használt autónál tapasztaltam előnyét.
A 7 éves astra v-powerrel olyan effektet produkált a sokadik(10-12.) teletankolás után városi használat mellett, mintha kivitte volna az öreg egy sopron-szeged-sopron túrára. Kitisztult a motor, és rugalmasabb lett. Szóval valami van benne. De ez nem pikkpakk következett be.
norbee18-02-2005 09:57:25 // 2567
Azt én egy szóval sem mondtam. Csak már tegnap sem éreztem helyénvalónak a "ha még gyertyát is cserélünk" felvetést, mivel én voltam az aki mondta, hogy ne essünk már neki az én gondjaimnak, majd meglesz máskor, elment az idő a másik autóval, inkább menjünk haza. Amúgy sem szeretek szívességet kérni, mint azt kifejtettem.
TtK18-02-2005 09:55:25 // 2566
A legnagyobb eltérés 2,1%, az is a rugalmasságnál. Nyugodtan kijelenthető, hogy a mérési hibahatáron belül mozognak az eltérések. Én maradok a Tecogazdaságos 95-ösnél. Nem mintha eddig gondolkodtam volna rajta akár egyszer is, hogy vípávört tankoljak. :)
Paco18-02-2005 09:52:27 // 2565
Ez nem igaz.... A végén még én leszek a hibás, hogy kimaradt a műanyag borítás :o)
norbee18-02-2005 09:18:28 // 2564
Paco
Nem is tom, ki mondta, hogy áááá, hagyd, ne ganajozd magad össze, meg azt se, hogy ki erősködött, hogy deeee, csináljuk meg, majd a végén, hogy tök jó, hogy lehet ilyenekkel gyakorolni... :))))
A lámpát majd számlázd ki... :PPP
krisz3318-02-2005 09:13:49 // 2563
köszönöm a segitséget Bandi akkor ujra telepitem :))
András bácsi18-02-2005 09:07:50 // 2562
A free verziót csak úgy, ha letörlöd, és újratelepíted. Egyébként frissíti magát automatikusan.
beeep14618-02-2005 08:48:58 // 2561
Kösz Paco, tolmácsolom a cimbimnek.
Paco18-02-2005 08:35:27 // 2560
Álljatok rá egy aknára, és hallgassátok meg. Így nem igazán lehet mit mondani.
Az ékszíjakhoz nagyon hozzáférni nem lehet, de azért azt felülről nyitott motorháztetőnél szépen halljátok, hogy honnan jön a zavaró zaj. Ha a motor elejéről, vagy hátul alulról akkor kipuff. Ha hátul felül, vagy középen a két hengersor fölött, akkor falsot szív. Ha a motor bal oldaláról akkor valamelyik szíj, vagy a vízpumpa, generátor, szervoszivattyú esetleg a klímakompresszor csapágya. Ha a hengerektől akkor vigyétek el Szamosiékhoz :)
SzJ18-02-2005 08:23:50 // 2559
Ha valaki V-pover benzint tankol, annak egy-két adat.
Tűrés- határ
A német ADAC autóklub tesztelői is vallatóra fogták a Shell V-Powert. A végeredmény lesújtó.
Az Autó2 októberi számának sajtószemléjében közöltük a német Auto Bild benzineket összehasonlító tesztjét. Időközben az ADAC-ot is „megihlette” a nagy érdeklődésre számot tartó téma, és ellenőrizte a V-Powert.
A Shell óriási reklámköltségkerettel állt neki a V-Power hirdetési kampányának; a német piacon május óta tartó hadjáratban még Michael Shumachert is bevetették, írja az előzményekről a német lap. Az ígéret kecsegtető: akár 10 százalékos teljesítménytöbblet és 5 százaléknyi nyomatéknövekedés azonnal, vagyis már az első tankolástól. A hirdetések a fenti előnyök mellett súrlódáscsökkentésről és égéstér-, valamint szeleptisztító hatásról is beszélnek a konkurenciához viszonyított átlagosan 10 eurócentes felár ellentételezésének említésekor.
Mérési eredmények
A teljesítménymérések átlaga [LE]
A gyárilag előírt üzemanyaggal V-Powerrel Eltérés [%]
Audi A3 2.0 FSI 148,512 148,92 0,3
BMW 316i 119,68 119,272 –0,4
Porsche Boxster 2.7 224,808 227,8 1,3
Volkswagen Golf 1.4 16V 81,192 82,552 1,7
Rugalmasság az V. fokozatban (60-100 km/órára) [s]
A gyárilag előírt üzemanyaggal V-Powerrel Eltérés [%]
Audi A3 2.0 FSI 9,65 9,61 0,4
BMW 316i 11,63 11,67 –0,4
Porsche Boxster 2.7 8,3 8,41 –1,3
Volkswagen Golf 1.4 16V 15,61 15,29 2,1
Rugalmasság a IV. fokozatban (60–100 km/órára) [s]
A gyárilag előírt üzemanyaggal V-Powerrel Eltérés [%]
Audi A3 2.0 FSI 5,99 6,03 –0,8
BMW 316i 6,84 6,91 –0,9
Porsche Boxster 2.7 4,01 3,99 0,5
Volkswagen Golf 1.4 16V 10,03 9,91 1,2
Az Autó2 újság 2003/11. számában megjelent cikk rövidített változata
beeep14618-02-2005 07:32:27 // 2558
Üdv urak!
155 2.5 V6 a kérdés tárgya. A baja a következő: alapjáraton jól hallhatóan susog, pontosabban mintha valahol valami kifújna. Aztán ha nyomunk egy kövéret, akkor meg olyan hangot ad mintha csúszna az ékszíj, és a susogás is erősödik. A tulaja szerint nem csak hideg motornál csinálja.
Mi lehet a gond, mire gyanakodhatunk így látatlanban?
sardulah18-02-2005 06:33:22 // 2557
Ciao Kollegák!!!
164 kormánymű csere!!!
Tapasztalatok, tanácsok esetleg rajzok érdekelnének! Szervízekben kuriózumnak számít! Ténylegesen oly nagy meló?
Előre is köszönöm hozzászólásokat,Jó tnácsokat!
Üdv!
Satan17-02-2005 22:57:51 // 2556
Hálás köszönet mon signore granturismo. Holnap meló helyett valszeg üveges szemekkel a monitort bámulva cikket tanulmányozok inkább...:)
granturismo17-02-2005 22:52:09 // 2555
Irtam egy cikket ebben a témában a Bravósok oldalára.
Nézd meg mert az 1.2-es Bravo-n ugyanez a befecskendező rendszer van mint ezeken a TS motorokon. Úgyhogy az ott leírtak érvényesek ezekre az autókra is. Persze a szerelés kicsit más, mert nem minden ugyanúgy van.Bosch 1.5.5 befecskendező rendszer tisztítása.
Satan17-02-2005 22:46:17 // 2554
Köszi.
Házilag van rá esélyem? (Szakihaver+ukrán krovakészlet kombóval. :) ) Nem igazán akarok extra szerelőre költeni, mert ha minden igaz akkor kinéz egy motorcsere, és akkor meg úgyis mindegy...
granturismo17-02-2005 22:41:08 // 2553
Hát olyan hagyományos értelemben vett üzemanyagszúrő általában valóban nincs. Van egy szűrő az üzemanyagszivattyú kosarában, de azt nem kell cserélni. Ha rángat szerintem először a fojtószelepet kellene megtisztítani.
Szilárd17-02-2005 22:38:18 // 2552
Elképzelhető,mert a 156-ban sincs benzinszűrő.
Satan17-02-2005 22:25:22 // 2551
Lenne egy láma kérdésem. A márkaszervízben a szerelő srác egy átvizsgáláskor azt mondta, hogy a 145-ösben nincs üzemanyagszűrő, így azt nem kell cserélni. Ez valóban így van, mert én nehezen akarom elhinni...?
(Időnként kicsit rángat a drága, és úgy tűnik egy-egy henger kihagy indítás után, míg be nem melegszik, és szeretném azt hinni, hogy egy eldugult szűrő az oka, és nem a gyújtás, vagy egyéb komolyabb dolog vérzik...)
Wickey17-02-2005 21:09:03 // 2550
akasztunk egy toronymerevítőt a két szarva közé, meg letörünk egy kicsit a másikból is. Befestjük sárgára a csonkokat, meg lefóliázzuk a szemüvegét.
Tiszta sportgép lesz a delikvensből :-)
Robi17-02-2005 20:20:32 // 2549
De ha letöröd a szarvát, akkor már "nem lesz gyári"! :)))
Paco17-02-2005 20:17:00 // 2548
Bántja a nyavaja, épp csak letöröm kicsit a szarvát :)
Robi17-02-2005 20:11:12 // 2547
Á, ne bántsd, csak elfeküdte a száját. :)
Paco17-02-2005 19:43:50 // 2546
Hmmmmm........ Némá, mit csobog a kis patak. :)
Szeretnélek emlékeztetni, hogy van egy villogó hátsó lámpád szóval úgy kötekedj :-P
krisz3317-02-2005 18:30:27 // 2545
segitség hogyan birom a NOD32 virusirtott frisiteni ??
norbee17-02-2005 18:11:15 // 2544
Eszem megáll ezektől. Hagyom, hogy gyakoroljanak a verdán, erre össze se rakják rendesen, és még poénkodnak is. :)))) Azmo szavaival élve: nem gányolunk vazze, csak a gyári a jó!!! :))))))
norbee17-02-2005 18:08:17 // 2543
Te meg a másik. :DDDDD
norbee17-02-2005 18:07:45 // 2542
Te. Szerinted kinél van az Intruder, és mire fogom felhasználni az ilyen jellegű beszólások után? :DDDD
Robi17-02-2005 16:53:49 // 2541
Sárga irigység ON. :)
Asszem nem egy kategória a két pia. Az enyémnek szép az üvege, a tied meg fincsi. :)
A Te egészségedre is!
szutyok17-02-2005 16:46:30 // 2540
Nekem házi mézes pálinkám van! Akkor egészségére kolléga!
Robi17-02-2005 16:45:07 // 2539
Még van itthon egy üveg "vilmoskörte ízű szeszesital"-om. :)))
szutyok17-02-2005 16:38:56 // 2538
Akkor ma este együtt /nem/ rugunk be!
Robi17-02-2005 16:31:28 // 2537
Én is szívok, most fizettem be a 60 rugós büntimet. Üres a pénztárcám, de legalább van 15 ropi tartozásom.
szutyok17-02-2005 16:27:26 // 2536
Na ja, éppen ezért ugrott a ma esti dartsos sörös buli!
Robi17-02-2005 16:25:54 // 2535
Kinek esik jól? Inkább át se számolom sörre... :)))
szutyok17-02-2005 16:22:17 // 2534
akkor most nyugodt vagyok! Bár nem esett jól!
Robi17-02-2005 16:21:18 // 2533
Hja. Sebaj, így is nyertünk egy ablaktörlő-motor burkolatot. :)
Paco17-02-2005 16:16:50 // 2532
Ha még gyertyát is cseréltünk volna Norbee-nak akkor most lenne 20 HUF-unk :)
krisz3317-02-2005 16:16:12 // 2531
igen sajnos ez igy kb ennyi nekem csak a karbi állitás volt 12ezer :(
Robi17-02-2005 16:11:17 // 2530
Szerintem reális. Bár ez a karbi tisztítás egy amolyan "nesze semmi, fogd meg jól" dolog. Karbi tisztítás az is, ha valami adalékot átnyomtak rajta, és az is, ha szétszedték atomjaira, mindent kipucoltak, kifújtak, összerakták, és beállították. Utóbbi nyilván jóval több meló. Az ilyen jellegű munkát jobb felügyelni, különben könnyen lehúzhatnak.
szutyok17-02-2005 16:02:22 // 2529
Most hoztam ki az autót a szervízből!
Volt egy ablaktörlő-motor csere, gyertya és levegőszűrő-csere, karburátor tisztítás és szivató-szervíz! Mindezt 19 K-ért! Szerintetek átb@sztak?
krisz3317-02-2005 15:49:19 // 2528
na mindegy a lényeg az hogy tiz évig fényeztem autokat és a lakatosokal folyamatos problémáim voltak de mondom ha kicsit jobb idö lessz bárkinek szivesen segitek csak alfásnak persze :))
Robi17-02-2005 15:04:50 // 2527
Szerintem semmi különbség. Max annyi, hogy egy igényesebb hóláncot talán egyszerűbb felrakni, nem fagynak el annyira az ujjaid, mire elkészülsz vele. :)
granturismo17-02-2005 14:55:32 // 2526
Értem.
Tehát a 60ezer az anyagköltség és a fényező az tök ingyen dolgozott. Ez így rendben van.
Scott17-02-2005 14:30:02 // 2525
Én tavaly nyáron vizsgáztattam. Akkor még nem volt tervben, hogy felújítom a autót, ezért "némi" kenőpénz segítségével átment a vizsgán, bár így is húzták a szájukat a kasztni miatt. Annyival azért nem volt több a normál díjaknál ( mondjuk egy normál vizsgadíj kétszerese volt ).
pb_17-02-2005 14:27:31 // 2524
Ha úgy csinálod, ahogy javasoltam, akkor igen.
Azmo17-02-2005 14:03:20 // 2523
Hát ja, de attól még nem megy át a vizsgán ha rohadt a küszöb! Mármint normál vizsgán...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
539
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?