Alighanem!
Sarokbahugyozos murvasneppertol mentett egykulcsos gepkocsi eseten lehet tenni valamit?
Forum >> Szerelőműhely
Levee156SW08-08-2016 23:53:09 // 51872
rain91x07-08-2016 10:00:26 // 51871
Szia. Fél éve lett cserélve. Ha forgatom a motort, akkor változik, de csak keveset. Sajnos mi cseréltük, célszerszám nélkül, és nagyon nehezen tudtunk ráfeszíteni, eltolni az egész szerkezetet befelé és még közbe meg is húzni a csavart. Mi lenne a technikája, célszerszám nélkül?
berobbantam06-08-2016 21:55:38 // 51870
Szia
Mikori a szíj?Elvileg ha már a feszítő oda lement lassan csereérett lesz szerintem.Ha átforgatod a motort kézzel akkor is oda mutat folyamatosan?De az is lehet,hogy nem megfelelően lett anno megspanolva.Kéne egy adat a cseréről.
Mikori a szíj?Elvileg ha már a feszítő oda lement lassan csereérett lesz szerintem.Ha átforgatod a motort kézzel akkor is oda mutat folyamatosan?De az is lehet,hogy nem megfelelően lett anno megspanolva.Kéne egy adat a cseréről.
djhans06-08-2016 18:46:01 // 51869
Sziasztok. 145 1.4 TS nehezen indul ha a nyári melegben órákat áll. Reggel a hűvösben pöccre indul. Leálítás után még a melegben is jól 1-2 óráig. Utána csak gázzal indul 2. indításra is. Köszi.
rain91x06-08-2016 13:45:39 // 51868
PistaFR05-08-2016 21:13:08 // 51867
Levee156SW05-08-2016 18:25:55 // 51866
Sziasztok,
az "Irja be a Code Card adatokat (5 szamjegy)"-re, amit az AlfaOBD kér indításkor,mit lehet bökni?
OBDII mar az auto(2002 2.0 JTS), de a Torque pro motorinditasra kimerevedik,mint a kigyo,igy eloadatom nincs, a (sima fel se csatlakozik.)
Pedig celszeru volna a lambda szondak es a legtomegmero adatait megfigyelnem picit. 8)
az "Irja be a Code Card adatokat (5 szamjegy)"-re, amit az AlfaOBD kér indításkor,mit lehet bökni?
OBDII mar az auto(2002 2.0 JTS), de a Torque pro motorinditasra kimerevedik,mint a kigyo,igy eloadatom nincs, a (sima fel se csatlakozik.)
Pedig celszeru volna a lambda szondak es a legtomegmero adatait megfigyelnem picit. 8)
Runner / Red-Devil05-08-2016 16:23:21 // 51865
Sziasztok! Valaki hátha találkozott már ilyennel: 156 2.4jtd 150 lovas,gyorsitáskor 2800 fordulatnál bedobja a motor hibakódot és vészüzemben megy tovább,finom gáznál 3000 fordulat lámpa el alszik,minden ok,3200-nál újra :/ Nem tudok kódot olvasgatni,még 1 hónapig külföldön vagyok.
Egér szerepre gondolok,légtömegmérő,jó azt cseréltem.
Egér szerepre gondolok,légtömegmérő,jó azt cseréltem.
BenGa05-08-2016 12:28:19 // 51864
Sziasztok,
Lett egy Brerám, de nem találok hozzá normális workshop manualt.
Leszedtem az Eleran-t de azzal nem boldogulok, egyzserűen nem találom benne a komponensek helyet,mint pl. az olajhőmérséklet érzékelőét!
A 145-ösömnél minden vacaknak tudtam a helyét, de ebbe 2.2 JTS be annyi sensor van, hogy nem igazodok kirajta.
Tud valaki valamit ajánlani?
köszi!
Lett egy Brerám, de nem találok hozzá normális workshop manualt.
Leszedtem az Eleran-t de azzal nem boldogulok, egyzserűen nem találom benne a komponensek helyet,mint pl. az olajhőmérséklet érzékelőét!
A 145-ösömnél minden vacaknak tudtam a helyét, de ebbe 2.2 JTS be annyi sensor van, hogy nem igazodok kirajta.
Tud valaki valamit ajánlani?
köszi!
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-08-2016 10:17:49 // 51863
OK, köszi,megnézem - bár nem öröm, hogy errefelé (is) lehet a bibi...
Uis szokás szerint az történt, hogy első terv ez volt:
-felújítom a klímás boxot és ha már úgyis kinn a műszerfal, beépítem a klímás szabályzódobozt, a klímás korbácsot és a boxot - utána már csak a motortérben kell folytatni a kompresszorral, a csövezéssel, a szűrővel, a kondenzátorokkal. Faterrel átnézettem a klímásban lévő (ugyanolyan) motort . Aztán elgondolkodtam: kapkodás lesz ez így, aztán elég ha az új elektronika (főleg hogy a fogyasztók egy része nem lesz a korbácsra rákötve+a klímás szabályzó bowden helyett elektromos) valamit produkál, radiátorcsere is lenne (levegősödés) - mondom hagyom a p..csába, legalább a box. maradjon - hát így akkor lehet, hogy nem fog :-(
Köszi!
Uis szokás szerint az történt, hogy első terv ez volt:
-felújítom a klímás boxot és ha már úgyis kinn a műszerfal, beépítem a klímás szabályzódobozt, a klímás korbácsot és a boxot - utána már csak a motortérben kell folytatni a kompresszorral, a csövezéssel, a szűrővel, a kondenzátorokkal. Faterrel átnézettem a klímásban lévő (ugyanolyan) motort . Aztán elgondolkodtam: kapkodás lesz ez így, aztán elég ha az új elektronika (főleg hogy a fogyasztók egy része nem lesz a korbácsra rákötve+a klímás szabályzó bowden helyett elektromos) valamit produkál, radiátorcsere is lenne (levegősödés) - mondom hagyom a p..csába, legalább a box. maradjon - hát így akkor lehet, hogy nem fog :-(
Köszi!
TDI7501-08-2016 07:35:33 // 51862
Szia! Nézzed meg a fűtésboxban a venti csatijait. Ritka szarúl van rögzítve. Mozog mind a kettő. lehet hogy a motor fémházán összezáródnak néha a vibrációtól. Nekem néha kontakthiba miatt ál meg a motor. Tegnap már végleg megszakadt. Szedhetem ki az egészet.
ÁdidiGaga (il hempescattore)31-07-2016 21:07:15 // 51861
Sziasztok!
Hátha valaki taNálkozott már ilyennel:
tavaly nyár körül (! :-) esős időben elment szellőzőventllátor , kivágta a biztit. Csere után volt hogy gyújtás-ráadásra, volt hogy a kapcsolóra vágta ki.
azóta nem érdekelt, elvileg megy bele klíma. Viszont mint kiderült ahhoz még kell ez+az, így a jövő heti nyaralásra nem lesz kész - mondom legalább szellőzés legyen...
Nyilván bizticserével kezdtem: indítás nélkül semmi gond, akárhány gyújtásráadást és levételt elvégezhettem. Folyamatos (vent.) járatás sem volt gond. Motor beindítás után viszont 1-2 perc múlva "ellövi" - ha nem, akkor meg a következő gyújtásráadáskor.
Elég idegesítő, korábban működött és most meg eléggé kéne...
Jövő héten kiugrik a műszerfal 1-2 napra , nagyon remélem hogy spontán ráakadok a problémára - de minden tipp érdekelne, mert sajnos a megbízóimnak "hála" sok időt nem fogok tudni keresgélésre szánni - illetve lehet akár műszerfalon túl is a "bibi" ?!
Hátha valaki taNálkozott már ilyennel:
tavaly nyár körül (! :-) esős időben elment szellőzőventllátor , kivágta a biztit. Csere után volt hogy gyújtás-ráadásra, volt hogy a kapcsolóra vágta ki.
azóta nem érdekelt, elvileg megy bele klíma. Viszont mint kiderült ahhoz még kell ez+az, így a jövő heti nyaralásra nem lesz kész - mondom legalább szellőzés legyen...
Nyilván bizticserével kezdtem: indítás nélkül semmi gond, akárhány gyújtásráadást és levételt elvégezhettem. Folyamatos (vent.) járatás sem volt gond. Motor beindítás után viszont 1-2 perc múlva "ellövi" - ha nem, akkor meg a következő gyújtásráadáskor.
Elég idegesítő, korábban működött és most meg eléggé kéne...
Jövő héten kiugrik a műszerfal 1-2 napra , nagyon remélem hogy spontán ráakadok a problémára - de minden tipp érdekelne, mert sajnos a megbízóimnak "hála" sok időt nem fogok tudni keresgélésre szánni - illetve lehet akár műszerfalon túl is a "bibi" ?!
NT Kundi31-07-2016 13:16:13 // 51860
HELP!
Sziasztok, 145öshöz keresek keréktől kerékig küszöböt (dolgozott a rozsda)!
Valaki esetleg tudna tippet adni hogy honnan tudnám beszerezni?!
Sziasztok, 145öshöz keresek keréktől kerékig küszöböt (dolgozott a rozsda)!
Valaki esetleg tudna tippet adni hogy honnan tudnám beszerezni?!
Liquid27-07-2016 22:21:40 // 51859
Skodra27-07-2016 20:03:45 // 51858
diagbolt,google....
Bubi (147)27-07-2016 18:07:51 // 51857
Segítsetek hol tudok hozzájutni ELM 327 kábelhez köszi.
[k i z z o]27-07-2016 13:37:30 // 51856
A WD40 nem kenőanyag. Azt ne fújjátok oda. Igazad van. Kérd meg, hogy korrigálja ezt a hibát és beszélhettek újra.
JulesTS27-07-2016 12:06:22 // 51855
1. Jó, de akkor eladás előtt miért nem fújt kis WD40-et oda???
Páromnak vettünk egy OFF Mitsubishi Carismát ON aminek a hátsó futóművében nyüszögött valami. A nepper szerint csak WD40-nel kell befújni a szilentet (na persze). Más baja nem volt, megvettük. Persze cserélni kellett egy lengőkart, mert annyira szét volt menve benne a szilent, hogy a karosszérián súrlódott a lengőkar (2eFt-os tétel)...
Szóval ilyenkor meg kell kérni az eladót, hogy fújjon oda egy kis WD40-et, vagy a váltó javítás árát vonja le a vételárból...
2. Igen. Vezérlés módosító cserének az előjele. Ha nem múlik el, akkor csere érett. Lehet, hogy pár 10ekm-t elmegy még így, de lehet, hogy hamarosan cserélni kell... 44eFt az új és érdemes vezérlés cserével együtt csinálni. Ez is lehet alku alap...
Páromnak vettünk egy OFF Mitsubishi Carismát ON aminek a hátsó futóművében nyüszögött valami. A nepper szerint csak WD40-nel kell befújni a szilentet (na persze). Más baja nem volt, megvettük. Persze cserélni kellett egy lengőkart, mert annyira szét volt menve benne a szilent, hogy a karosszérián súrlódott a lengőkar (2eFt-os tétel)...
Szóval ilyenkor meg kell kérni az eladót, hogy fújjon oda egy kis WD40-et, vagy a váltó javítás árát vonja le a vételárból...
2. Igen. Vezérlés módosító cserének az előjele. Ha nem múlik el, akkor csere érett. Lehet, hogy pár 10ekm-t elmegy még így, de lehet, hogy hamarosan cserélni kell... 44eFt az új és érdemes vezérlés cserével együtt csinálni. Ez is lehet alku alap...
Liquid26-07-2016 20:04:49 // 51854
A 2. a vezérlésmódosító, de nem kell parázni, mert nekem 40e km alatt sem rosszabbodott.
Zozo8526-07-2016 20:02:26 // 51853
Sziasztok
Mégnéztem ma egy eladó 156 fl 1.8 TS 2005ös alfat.
1. Váltó üresbe jó de ha bárhová váltók nehezen megy mintha valami sűrű mézbe tologatnam...eladó szerint a bekarikazott részbe kell wd40et fújni h jo legyen de én ezt túl szépnek látom h igaz legyen. Szerintetek?
2. Első indításnál kicsit dízel hang volt ami sztem vez. módosító de a 2 indítás már jó volt. Vezérlés módosító a ludas??
Köszönöm ha segítetek :)

Mégnéztem ma egy eladó 156 fl 1.8 TS 2005ös alfat.
1. Váltó üresbe jó de ha bárhová váltók nehezen megy mintha valami sűrű mézbe tologatnam...eladó szerint a bekarikazott részbe kell wd40et fújni h jo legyen de én ezt túl szépnek látom h igaz legyen. Szerintetek?
2. Első indításnál kicsit dízel hang volt ami sztem vez. módosító de a 2 indítás már jó volt. Vezérlés módosító a ludas??
Köszönöm ha segítetek :)

PistaFR26-07-2016 19:51:10 // 51852
Ez esetben esélyes hogy patentekkel oldották meg. :)
JulesTS26-07-2016 14:59:39 // 51851
Sityu26-07-2016 11:59:17 // 51850
Nem cseréltek. Azt lehet hengerfejlevétel nélkül?
JulesTS26-07-2016 10:25:13 // 51849
Szelepszár szimmeringet cseréltetek, amikor lent volt a hengerfej?
Sityu26-07-2016 09:52:40 // 51848
Náluk is próbáltam már. Én is kipucoltam, tettem bele másik rugot, de valszeg a tomitesek oda vannak, mert kek fustot eregetek nagyobb gazadasra. Elvileg illesztesek jok a motorban nemreg volt lent a hengerfej.. van katalogusokban nem is draga, de lehet kopok egyet es rendelek kintrol..
Liquid26-07-2016 09:09:08 // 51847
Ott nem nagyon kapsz gyári alkatrészt... Kérdezz meg valami olasz-specifikus alkatrészest. Erhard, Ofi pl.
JulesTS26-07-2016 08:56:16 // 51846
Újat nekem se sikerült vennem. Én szétszedtem megtisztogatni, de elugrott valahova a rugó és nem lett meg. Ideiglenesen ledugóztam, hogy lehessen vele menni, de teleköpte a motor a légtömegmérőt és az meg jól tönkrement. Gyorsan vettem egy bontott PCV szelepet, meg egy bontott légtömegmérőt is...
Xixo25-07-2016 21:54:15 // 51845
Sziasztok!
145nél egy rossz szivargyújtó apával kinyírtam az anyát is. Kiesett a kis fütyije és gondolom rövidre zárta ott a dolgokat. Bisztitáblán egy 10es service bisztit kellett cserélni, minden más épen maradt, a szivargyújtó mégsenem működik.
Hol lehet a baj?
145nél egy rossz szivargyújtó apával kinyírtam az anyát is. Kiesett a kis fütyije és gondolom rövidre zárta ott a dolgokat. Bisztitáblán egy 10es service bisztit kellett cserélni, minden más épen maradt, a szivargyújtó mégsenem működik.
Hol lehet a baj?
Kazes☻25-07-2016 21:07:17 // 51844
Tsak aztán nehogy megártson...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)25-07-2016 21:02:04 // 51843
Itt sajna nincs menetes furat a csavaroknak, csak lyuk lyukkal találkozik. Hogy hogy lehet ide rögzíteni az rejtély. Ha nincs senkinek ezzel tapasztalata, akkor kénytelen leszek gondolkozni és kitalálni valami rögzítést :-)
Sityu25-07-2016 19:54:37 // 51842
PCV szelepet 0071713715 itthon tudok valahonnan szerezni? Bárdiunixstb-ket már megjártam. Fogy az olajam és ezt kizárnám első körön...
PistaFR24-07-2016 16:46:50 // 51841
Pontosítok, elöl a löki alját is rögzítő csavavarokon osztozik.
PistaFR24-07-2016 16:42:25 // 51840
A 156-é csavarozva van, elöl a löki aljához, oldalt a kerékjárati dobbetéthez, hátul a bölcsőhöz.
WarbiRunner (Gyuri)24-07-2016 16:42:11 // 51839
Pont ilyen:
http://alfaamore.hu/kepnezo/forum/16300911?num=0
http://alfaamore.hu/kepnezo/forum/16300911?num=0
WarbiRunner (Gyuri)24-07-2016 16:35:11 // 51838
Sziasztok! a 145/146 vagy akár a 156 alsó motorvédő lemeze mivel rögzül fel? A 146-ra kerítettem egyet, ami szépen illeszkedni látszik, viszont egy árva rögzítő furat sincs neki.
A burkolat lemezen az első felfogatási pontok szépen beilleszkednek a hűtő alatti trapéz alakú kiképzésekbe, ezt még gyorskötözővel is felrakom ha kell.
Mögötte van egy furat ami sehova nem passzol, de úgy néz ki, mintha annak a műanyag kerékburkolattal kéne valahogy találkozni. Az emögött lévő az a futómű bölcső egy kör alakú kinyitásával passzol, a leghátsó pedig a legelső vízkifolyóval a padlón.
Ehhez van valami patent, vagy műanyag csavar aljzat amivel szépen felrakható? Csavart elég esélytelen pl a vízkifolyón belülről kitolni. Szerelhetőnek kéne maradni az autónak.
A burkolat lemezen az első felfogatási pontok szépen beilleszkednek a hűtő alatti trapéz alakú kiképzésekbe, ezt még gyorskötözővel is felrakom ha kell.
Mögötte van egy furat ami sehova nem passzol, de úgy néz ki, mintha annak a műanyag kerékburkolattal kéne valahogy találkozni. Az emögött lévő az a futómű bölcső egy kör alakú kinyitásával passzol, a leghátsó pedig a legelső vízkifolyóval a padlón.
Ehhez van valami patent, vagy műanyag csavar aljzat amivel szépen felrakható? Csavart elég esélytelen pl a vízkifolyón belülről kitolni. Szerelhetőnek kéne maradni az autónak.
sty23-07-2016 16:10:56 // 51837
Valakinek van valami tapasztalata az Ebay-es lengőkar szettekkel ? Érdemes valamelyiket is ott megvenni,egész jó áron vannak.
Sheppa21-07-2016 07:54:39 // 51836
Sziasztok!
147-esem elég kopottak már az első féktárcsák és kicsit ütnek is fékezéskor. Eljött az idő valami komolyabbra cserélni a tárcsákat. Melyik a legjobb ár-érték arányú sportféktárcsa amit ajánlanátok?
kösszi
147-esem elég kopottak már az első féktárcsák és kicsit ütnek is fékezéskor. Eljött az idő valami komolyabbra cserélni a tárcsákat. Melyik a legjobb ár-érték arányú sportféktárcsa amit ajánlanátok?
kösszi
forrasr19-07-2016 22:21:20 // 51835
Sziasztok,
Nemrég észrevettem, hogy a bal oldali féltengelykihajtásnál lógás tapasztalható radiális irányyban, olajat még nem ereszti a szimmeringnél, rezonanciát búgást nem tapasztaltam, mennyire vészes probléma ez? Nem igazán hagy nyugodni a kérdés, nem szeretnék valahol út szélén maradni vele.
Nemrég észrevettem, hogy a bal oldali féltengelykihajtásnál lógás tapasztalható radiális irányyban, olajat még nem ereszti a szimmeringnél, rezonanciát búgást nem tapasztaltam, mennyire vészes probléma ez? Nem igazán hagy nyugodni a kérdés, nem szeretnék valahol út szélén maradni vele.
Juve15619-07-2016 11:50:15 // 51834
Köszönöm megnézetem.
Piritu - 1.000.00019-07-2016 09:51:46 // 51833
Valahol kontakthiba van a rendszerben. Tipikus hely az anyósülés alatti csati. Ha nem érintkezik, akkor világít, ha jó, akkor pár idítás után nem. Ha kiolvasod, akkor megmutatja hogy melyik.légzsák csatlakozásánál van gond.
Rolee4618-07-2016 23:49:33 // 51832
Sajna nekem is pont ez a bajom vele😕.
Juve15618-07-2016 23:43:02 // 51831
Elkezdett világítani a műszerfalon a légzsák visszajelző lampa! Valamikor világít valamikor nem! Szerintetek mi a hibája hol keresendő a baj?
Juve15618-07-2016 18:17:59 // 51830
Folyamatosan azt írj ki, hogy ellenőrizze a csatlakozásokat és a port beállítást! A gépen is illetve a programba is az a port van megadva.
misike7618-07-2016 14:19:35 // 51829
Sziasztok! Ma tesóm paliojával jöttem dolgozni és olyat csinát, hogy a óra szerint a víz nem ment 40 fok fölé, ami nekem gyanús volt, ezért ránéztem a kiegyenlítő tartályra, ami min. alatt volt, kicsit meglazítottam a sipkáját és akkor szépen visszajött a a fagyálló a tartályba. Levegős, vagy mi lehet vele? Csövek melegek, fűtés van, alapjáraton pötyörészésnél a ventillátor elindul.
Borger8418-07-2016 13:43:54 // 51828
Sziasztok! Valaki tudna abban segíteni, GT-hez bicskakulcsot hogyan lehet összetanítani az autóval? Központizár működik, kulcsal, és a belső gombal is nyit, zár. De a kulcs távirányítójára nem reagál! :(
Rolee4618-07-2016 10:34:44 // 51827
Csak az ár miatt: Én is voltam hivatalos, szerződött alfa szervizben, 5eFt a diagnosztika. Sok-nem sok, ki-ki vérmérséklete szerint... Mégis, mennyi legyen?
En a nemet arra gondoltam,az pedig 60-80euro kozott van.5e akkor szamla nelkul lehet!?Nekem 8e felett volt afa-val.
Szerviz vagy muhely kerdes meg feneketlen to.
De nem erdemes tovabb foglalkozni vele.
Kicsit felre ertettel,en segitseget kertem jo(!!)autodiagnosztikas ugybe!Ferke ajanlott egyedul,olyan muhelyt vagy szemelyt aki Alfas korokbe elismert!Amit koszonok is neki!!!
En a nemet arra gondoltam,az pedig 60-80euro kozott van.5e akkor szamla nelkul lehet!?Nekem 8e felett volt afa-val.
Szerviz vagy muhely kerdes meg feneketlen to.
De nem erdemes tovabb foglalkozni vele.
Kicsit felre ertettel,en segitseget kertem jo(!!)autodiagnosztikas ugybe!Ferke ajanlott egyedul,olyan muhelyt vagy szemelyt aki Alfas korokbe elismert!Amit koszonok is neki!!!
Rolee4618-07-2016 09:31:40 // 51826
Kozbe megvan Zee,o masik Cartars😉.De megvan o is😃
Piritu - 1.000.00018-07-2016 06:52:14 // 51825
Az oldalukon minden le van írva: klatty
A pdf-ben a szükséges beállítások is.
A pdf-ben a szükséges beállítások is.
Jani5517-07-2016 23:12:36 // 51824
Csak az ár miatt: Én is voltam hivatalos, szerződött alfa szervizben, 5eFt a diagnosztika. Sok-nem sok, ki-ki vérmérséklete szerint... Mégis, mennyi legyen? A bmw-nél pl. több. A hivatalos, de nem szerződött szervizekben is ki kell fizetni, ott sem ingyenes. A murvakft-nél, meg a szomszéd srácnál sufnituningba is kifizeted, de nálam nem opció a kontárkodás és nem is ajánlom senkinek. (természetesen mindenki azt csinál amit akar és oda viszi a kocsikáját, ahová akarja, annak adja buherára, akiben megbízik)
Másfelől: csak az ár miatt? tudomásul kell venni, az Alfa nem a legolcsóbb műszaki tartalom, nem a legolcsóbb fenntartású autó, de nem is kell, hogy mindenkinek ez a márka legyen, nem is várom el, hogy mindenki értsen hozzá...
Én, ha Münchenen túl élnék, biztosan nem ide hoznám az alfát még csak diagnosztikára sem... miután látom a hatalmas különbséget egy osztrák érdekeltségű és egy magyar szerviz között! Ugye mondanom sem kell, kitalálod, hová járok szervizbe??? Rend, tisztaság, a szerelők tiszta ruhában, nyomatékkulcsot nem csak ismerik, de használják is, időnormákat betartják, még csak véletlenül sem vernek át, megkeresik a hibát, csak azt cserélik ki, amit szükséges, nem számláznak túl, stb., stb. És a legfontosabb: a szakma alapvető szabályait betartják! (Ugye nem kell mondanom, hogy mekkora szakmai hiba, hogy pl. a fehérvári fiat szervizben közvetlen egymás mellett álló kocsikon szerelési munkákat végeznek, az egyiknek karosszéria munkája van, a kisflex szikracsóvája a másik nyitott motorháztetején belülről visszaverődik és belehull a nyitott motorba: hengerfej levéve... saját szememmel láttam, amikor szóvátettem a szervizvezetőnek, meg sem értette, mit magyarázok, hogy mekkora kárt okoztak a motorban. Mert abban biztos lehetsz, azt kitakarítani nem lehet de nem is törődtek vele, mert teljes lelki nyugalommal feltették a hengerfejet. "Majd kidolgozza a motor!" Mondták...)
Másfelől: csak az ár miatt? tudomásul kell venni, az Alfa nem a legolcsóbb műszaki tartalom, nem a legolcsóbb fenntartású autó, de nem is kell, hogy mindenkinek ez a márka legyen, nem is várom el, hogy mindenki értsen hozzá...
Én, ha Münchenen túl élnék, biztosan nem ide hoznám az alfát még csak diagnosztikára sem... miután látom a hatalmas különbséget egy osztrák érdekeltségű és egy magyar szerviz között! Ugye mondanom sem kell, kitalálod, hová járok szervizbe??? Rend, tisztaság, a szerelők tiszta ruhában, nyomatékkulcsot nem csak ismerik, de használják is, időnormákat betartják, még csak véletlenül sem vernek át, megkeresik a hibát, csak azt cserélik ki, amit szükséges, nem számláznak túl, stb., stb. És a legfontosabb: a szakma alapvető szabályait betartják! (Ugye nem kell mondanom, hogy mekkora szakmai hiba, hogy pl. a fehérvári fiat szervizben közvetlen egymás mellett álló kocsikon szerelési munkákat végeznek, az egyiknek karosszéria munkája van, a kisflex szikracsóvája a másik nyitott motorháztetején belülről visszaverődik és belehull a nyitott motorba: hengerfej levéve... saját szememmel láttam, amikor szóvátettem a szervizvezetőnek, meg sem értette, mit magyarázok, hogy mekkora kárt okoztak a motorban. Mert abban biztos lehetsz, azt kitakarítani nem lehet de nem is törődtek vele, mert teljes lelki nyugalommal feltették a hengerfejet. "Majd kidolgozza a motor!" Mondták...)
Juve15617-07-2016 22:25:49 // 51823
Sziasztok! Kis segítséget szeretnek kérni! Letöltöttem a Multiecuscan programot a gépére azonban nem ismeri fel az autot amikor csatlakoztatom! Anno XP volt a gépen akkor hibátlanul működött azonban gondoltam ránézek most es, hogy Win7 van a gépen igy mar bem ismeri fel! Valakinek van ötlete , hogy mi lehet a gond? Vagy mit kell átállítani?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
621
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?