Forum >> Szerelőműhely
Keoma12-05-2016 18:20:19 // 51672
Hello!2000-es 156 SW hez keresek küszöböket (jobb-bal).Kitud elérhető áron?Köszi!
BigBratyó12-05-2016 16:49:54 // 51671
Üdv Cartársak!
Hibakód: P0180 (Fuel Temperature Sensor A Circuit). Szerintetek ez a gyakorlatban mit jelent? Milyen alkatrész érett meg a cserére, vagy mi okozza? Mielőtt még Szatyához rohanok valami semmiséggel :) Köszönöm szépen előre is! BigBratyó
Hibakód: P0180 (Fuel Temperature Sensor A Circuit). Szerintetek ez a gyakorlatban mit jelent? Milyen alkatrész érett meg a cserére, vagy mi okozza? Mielőtt még Szatyához rohanok valami semmiséggel :) Köszönöm szépen előre is! BigBratyó
forrasr11-05-2016 21:46:38 // 51670
Sziasztok, Automatikus fényszóró magasságállító rendszer hibájának megoldásában kellene segítség, van esetleg valaki aki tud segíteni? Szenzoroktól a jel bejön a vezérlőhöz, kiolvasható ahogy változik a pozíciójuk ha kézzel mozdítom a rudazatot. Examiner hibát nem írt, de a motorok alsó helyzetbe kitolt rudazattal megálltak és nem mozdulnak.
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-05-2016 09:52:12 // 51669
Sziasztok!
Köszi a tanácsokat, amennyire a kinti lehetőségek engedték olvastam őket. (A Jules által berakott LINCOS-os linknél még hirtelen fel is kaptam a fejem, hogy ti. "nézd má', LEI-ben vannak az árak, ezt pont itt lehet kapni Romániában!!!" :-p)
Most kigyűjtöttem és figyelmesen áttanulmányozom!
Közben fateromat is megbíztam a lehetőségek feltérkpezésével, mert ha van kölcsönbe ilyen cucc vagy "vándormenetjavító" (aki eljönne megcsinálni) nekem is az lenne a jobb.
Nyilván neki is (mint mindenkinek) látnia kell vagy legalábbis pontos adatok kellenek a "lyukról" , úgyhogy maholnap le a fedelet és feltárom a problémát aztán annak megfelelően döntök...
Köszi addig is, majd beszámolok a +oldásról!
Köszi a tanácsokat, amennyire a kinti lehetőségek engedték olvastam őket. (A Jules által berakott LINCOS-os linknél még hirtelen fel is kaptam a fejem, hogy ti. "nézd má', LEI-ben vannak az árak, ezt pont itt lehet kapni Romániában!!!" :-p)
Most kigyűjtöttem és figyelmesen áttanulmányozom!
Közben fateromat is megbíztam a lehetőségek feltérkpezésével, mert ha van kölcsönbe ilyen cucc vagy "vándormenetjavító" (aki eljönne megcsinálni) nekem is az lenne a jobb.
Nyilván neki is (mint mindenkinek) látnia kell vagy legalábbis pontos adatok kellenek a "lyukról" , úgyhogy maholnap le a fedelet és feltárom a problémát aztán annak megfelelően döntök...
Köszi addig is, majd beszámolok a +oldásról!
Buksi08-05-2016 21:31:39 // 51668
Persze, sokat segítettél. A radaros megoldást kicsit macerásabbnak érzem, ha tökéletes kivitelezést szeretnék. Márpedig azt szeretnék. 😉
Buksi08-05-2016 21:29:49 // 51667
Köszi, nagyon sokat segítettél. 😊
PistaFR08-05-2016 20:36:54 // 51666
Reméltem hogy tudtam segíteni :P
Nem ismerem a kínálatot, szóval ebben nem tudok segíteni. Az előző autómmal elvoltam radar nélkül, a mostaniban gyári van. Ha más nem, egy ilyet is biztos át lehet alakítani úgy hogy a tartóból semmi ne lógjon ki, és a szenzor síkja a löki síkjában lehet. Azt nem tudom hogy a szenzorok közül melyiknek milyen a minősége, vagy egyáltalán van-e különbség. Inkább a beépítés igényességére gondoltam minőség alatt. :)
Nem ismerem a kínálatot, szóval ebben nem tudok segíteni. Az előző autómmal elvoltam radar nélkül, a mostaniban gyári van. Ha más nem, egy ilyet is biztos át lehet alakítani úgy hogy a tartóból semmi ne lógjon ki, és a szenzor síkja a löki síkjában lehet. Azt nem tudom hogy a szenzorok közül melyiknek milyen a minősége, vagy egyáltalán van-e különbség. Inkább a beépítés igényességére gondoltam minőség alatt. :)
berobbantam08-05-2016 19:43:40 // 51665
Szia
Én is csináltam már ilyet.Csak az 22-es tőcsavar volt és tartó:)Ráadásul kézi szerszámokkal kellett megoldani.De van akinek semmije sincs..Magam ellen beszélve.A bravámba annó beleszakították az egyik csavart.Volt még 3 centi menet a furatban.Na az kapott egy 8.8-ast és azóta is köszöni jól van.Mondjuk azt én menetrögzítövel is lekezeltem,de az oldhatóval.
Én is csináltam már ilyet.Csak az 22-es tőcsavar volt és tartó:)Ráadásul kézi szerszámokkal kellett megoldani.De van akinek semmije sincs..Magam ellen beszélve.A bravámba annó beleszakították az egyik csavart.Volt még 3 centi menet a furatban.Na az kapott egy 8.8-ast és azóta is köszöni jól van.Mondjuk azt én menetrögzítövel is lekezeltem,de az oldhatóval.
berobbantam08-05-2016 19:39:52 // 51664
Kell a kép vagy nem? :)A kamerának tényleg az az egy hátránya hogy rögtön retkes lesz ha eső van.A gyáriakon nem véletlen van egy motoros fedél.Én mondjuk ha szükségét látnám kamerát vennék:)Az aminek a belső visszapillantóban van a monitorja tök jó szerintem.Minőségi különbség nem hinném hogy eget rengető lenne köztük.
Buksi08-05-2016 19:22:37 // 51663
Nem mondom, hogy közelebb kerültem a megoldáshoz. :-DDD
Tudnál mutatni ilyen jobb minőségű radarokat? :-)
Köszi! :-))
Tudnál mutatni ilyen jobb minőségű radarokat? :-)
Köszi! :-))
atis_166jtd08-05-2016 08:13:44 // 51662
Menetfúrót kölcsön is lehet kérni a szomszédtól ha valakinek nincs.
atis_166jtd08-05-2016 08:10:50 // 51661
Hát ebben én most vitatkoznék. Egy 8.8-as 8-6 os tőcsavar kb 150 forint. Hozzá egy menetfuró készlet kb 1000- 1200 körűl van és nem kell köszörülni mert nem gépit kell venni hanem kézit az meg max 3 menetnyi marad le. A gyári sincs végig!!! Viszont a helicol ha kiszakad nem lehet többet javítani. A tőcsavaron megszakad a menet kiteker be egy ujjat. Ez ritkán fog a fészekből kijönni. De szerintem mindenki úgy csinálja ahogy akarja. Nekem van tapasztalat helicol meg másféle javitóval, nem a legjobbak.
PistaFR08-05-2016 00:12:29 // 51660
Csak a lökiben keresztbe van rahedli kábel, onnan előre már egy kötegben megy/mehet. Természetesen össze lehet hangolni a hármat, melóban rendszeresen meg is teszem a teherautóval :) Ami valóban a kamera ellen szól az az hogy esős, latyakos időben hamar szennyeződik, akkor nem látsz nagyjából semmit sem. A löki fúrás nem nagy kaland, csak igényes radarokat kell választani, amiknek nincs keretük. Pl mint az Audiké, nem mint ez Szerintem nincs sok igénytelenebb dolog, mint amikor a radar kilóg a löki síkjából. Ami inkább a radar ellen szól az az hogy színre kell fójni ahhoz hogy jól nézzen ki. Fúrni a kamerához is kell valószínűleg, mondjuk a 155-nél adja magát a kamera elhelyezéséhez a rendszám feletti elem.
Buksi07-05-2016 23:09:05 // 51659
Azt meg ugye nem választhatjuk meg, hogy milyen időben autózzunk. De valahogy jobban húzok a kamera felé.
Egyébként van eltérés típus és típus között? Vagy mindegyik ugyanolyan minőségű?
Egyébként van eltérés típus és típus között? Vagy mindegyik ugyanolyan minőségű?
berobbantam07-05-2016 22:00:02 // 51658
Szia
Ha igazán jól akarja megcsinálni akkor a tőcsavar sem lesz sokkal olcsóbb.Fel kell áldozni egy szett menetfúrót.Ha betekerte le kell köszörülni a menetfúró végét és ujbol betekerni.Másképp nem megy be végig a tőcsavar.És illik beragasztani is a tőcsavart.Én nem kinlódnék vele csak utolsó esélyként.
Ha igazán jól akarja megcsinálni akkor a tőcsavar sem lesz sokkal olcsóbb.Fel kell áldozni egy szett menetfúrót.Ha betekerte le kell köszörülni a menetfúró végét és ujbol betekerni.Másképp nem megy be végig a tőcsavar.És illik beragasztani is a tőcsavart.Én nem kinlódnék vele csak utolsó esélyként.
JulesTS07-05-2016 21:58:21 // 51657
Leragasztották=Beragasztott
automata javítás..
automata javítás..
JulesTS07-05-2016 21:54:04 // 51656
Leragasztották tőcsavar is kiszakad, ha meghúzod az anyát. A menet javítóval javított viszont jobban tart, mint a gyári menet. Ez miért nem jó:
http://www.lincos.eu/hu/hasznos-kellekek/menetjavito-keszlet-m6-m8-m10-mg50206?ad=argep
http://www.lincos.eu/hu/hasznos-kellekek/menetjavito-keszlet-m6-m8-m10-mg50206?ad=argep
berobbantam07-05-2016 21:24:37 // 51655
És ne sokat járjál esőben hóban.A kamera csak jó időben jó.Monitornak nem kell nagy fenekét keríteni.Van visszapillantós.Felcuppantod a belső tükörre és bene a monitor is.
Buksi07-05-2016 21:09:52 // 51654
Nagy dilemma. A tolatóradarnál nem kell bajlódni a monitor elhelyezésével, ellenben meg kell fúrni a lököst + egy rahedli kábel... A kamera egyszerűbbnek tűnik, csak kell találni a monitornak egy megfelelő helyet. Egyébként meg sztem össze lehet hangolni a monitor és a tükrök figyelését. 😊
atis_166jtd07-05-2016 18:59:12 // 51653
Ha csak egy darab akkor érdemes tőcsavart csinálni. Fòleg ha elbírja a falvastagság. A menetjavitó abból a szempontból jó hogy megmarad az eredeti méret, de a fészket igy is fel kell furni nagyobra mert a idézőjelben perselynek valahol el kell férni. Persze ehez a művelethez is le kell venni a fedelet, semmi kép nem tudod megcsinálni ha fent van, ha csak nem furod fel nagyobra azt is.
[k i z z o]07-05-2016 18:20:39 // 51652
5000 forint?
http://www.ebay.co.uk/itm/25-Piece-THREAD-TAP-REPAIR-CUTTER-KIT-M8-x-1-25-x-10-8mm-Helicoil-Compatible-/261311889467?hash=item3cd767003b:g:xB8AAOSwu4BViB3p
M8 x 1.25.
Május 12 - 17 között ott lehet nálad. Nem Bollhoff de az nem ennyi...Tartani fog ez is.
A tőcsavar kiszakad.
kizzo
http://www.ebay.co.uk/itm/25-Piece-THREAD-TAP-REPAIR-CUTTER-KIT-M8-x-1-25-x-10-8mm-Helicoil-Compatible-/261311889467?hash=item3cd767003b:g:xB8AAOSwu4BViB3p
M8 x 1.25.
Május 12 - 17 között ott lehet nálad. Nem Bollhoff de az nem ennyi...Tartani fog ez is.
A tőcsavar kiszakad.
kizzo
PistaFR07-05-2016 16:32:21 // 51651
Én teljesen elégedett vagyok a 156 gyári radarjával, szerintem jobb hogy nem kell képernyő elhelyezésével bajlódni. Az sem hátrány hogy a képernyő helyett tudok a tükrökre fugyelni, nem b.szom össze az oldalát, miközben a hátuljára figyelek.
Buksi07-05-2016 15:01:31 // 51650
Sziasztok!
Tolatókamerát szeretnék a 155-be. Tud valaki márkát ajánlani? Milyet érdemes venni vagy nem érdemes, mert a tolatóradar jobb? :-)
Előre is köszi!
Tolatókamerát szeretnék a 155-be. Tud valaki márkát ajánlani? Milyet érdemes venni vagy nem érdemes, mert a tolatóradar jobb? :-)
Előre is köszi!
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-05-2016 23:26:55 // 51649
Köszi a tanácsokat!
Maximálisan szimpatikus ez a "menetprotézis" , annyi, hogy sajnos sem olyan illetőt nem lesz könnyű találni , akinek van és kölcsönadja, sem olyat , aki eljön hasalni vele a garázsomba :-p
Ha M6-ról lenne szó, már venném is meg a vaterán (van 1 db eladó 8e-ért) de M8-at nem látok. Érdekes, mert új M8-at 20-ér láttam, de máshol 5-féle méretet tartalmazó újban már van akciósan 15 körül. (mind Helicoil) 10-12-ért már nem is gondolkodnék ...
Mindegy, hétfőig gondolkodok a buszon utazás közben, hátha eszembe jut valaki célszemély....
Egy szerelő még olyat javasolt, hogy ragasszak be menetragasztóval tőcsavart -és akkor ennél az egy rögzítési pontnál nem csavar hanem anya lesz...
Maximálisan szimpatikus ez a "menetprotézis" , annyi, hogy sajnos sem olyan illetőt nem lesz könnyű találni , akinek van és kölcsönadja, sem olyat , aki eljön hasalni vele a garázsomba :-p
Ha M6-ról lenne szó, már venném is meg a vaterán (van 1 db eladó 8e-ért) de M8-at nem látok. Érdekes, mert új M8-at 20-ér láttam, de máshol 5-féle méretet tartalmazó újban már van akciósan 15 körül. (mind Helicoil) 10-12-ért már nem is gondolkodnék ...
Mindegy, hétfőig gondolkodok a buszon utazás közben, hátha eszembe jut valaki célszemély....
Egy szerelő még olyat javasolt, hogy ragasszak be menetragasztóval tőcsavart -és akkor ennél az egy rögzítési pontnál nem csavar hanem anya lesz...
otci06-05-2016 09:13:03 // 51648
Váltószoknyát szeretnék cserélni Giulietta-n, valakinek van ötlete, hogy lehet "sérülésmentesen" levenni? Köszi
Pityukoma06-05-2016 01:32:09 // 51647
Megoldható így aláfekve is. Ha szerencséd van és találsz a közeledben valakinél ilyen szettet akkor ez járható út. Ha nincs ismerősnél, akkor inkább vidd el egy autószerelőhöz, mert nekik szokott lenni. Így nem kell megvenned egy készletet egyetlen menet kijavításához. Vagy még egy megoldás van ahogy pb is írta lentebb. Ha a fedél falvastagsága engedi akkor fel lehet fúrni eggyel nagyobb (10-es gondolom) méretre.
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-05-2016 23:53:06 // 51646
Köszi szépen!
Persze én is rágugliztam a dologra és ugyanide jutottam, a Helicoil-t néztem. Illetve faterom is mesélte, hogy neki egy OF-Fabia futóalkatrésznél volt szükség ilyentén beavatkozásra. Szerelő ismerősnél vagy keresztfaternél az autóalkatrészgyártógép-gyártó manufaktúrában is akár előfordulhat...
A kérdés, hogy ez akár a kocsi alatt fekve is "beültethető"? Mert mint írtam, a válólevételt se nem terveztem, se nem biztos, hogy meg tudom csinálni.....Éppen abból a szempontból "szerencsés" helyen van a "bibi" , hogy ha minden kötél szakad, el lehet menni egy műhelybe és a leömlőt kell csak levenni a hozzáféréshez . Viszont most így bakolva kis autó alatt fetrengéssel tökéletesen szemből megközelíthető a furat.
Persze én is rágugliztam a dologra és ugyanide jutottam, a Helicoil-t néztem. Illetve faterom is mesélte, hogy neki egy OF-Fabia futóalkatrésznél volt szükség ilyentén beavatkozásra. Szerelő ismerősnél vagy keresztfaternél az autóalkatrészgyártógép-gyártó manufaktúrában is akár előfordulhat...
A kérdés, hogy ez akár a kocsi alatt fekve is "beültethető"? Mert mint írtam, a válólevételt se nem terveztem, se nem biztos, hogy meg tudom csinálni.....Éppen abból a szempontból "szerencsés" helyen van a "bibi" , hogy ha minden kötél szakad, el lehet menni egy műhelybe és a leömlőt kell csak levenni a hozzáféréshez . Viszont most így bakolva kis autó alatt fetrengéssel tökéletesen szemből megközelíthető a furat.
pb_05-05-2016 23:51:57 // 51645
10es menetfúrő.
Pityukoma05-05-2016 22:46:43 // 51644
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-05-2016 22:30:17 // 51643
Sziasztok!
Általános de annál idegesítőbb dolog miatt írok: a váltórudazat/-felfüggesztés felújítása során "ha már ott járok" alapon levettem a boxerváltó hátsó fedelét, kicseréltem az alatta lévő papírtömítést és a rudazat szimmeringjét. Elkezdtem a visszaszerelést - erre a 9 csavarból a jobb alsó (pedig nem húztam szarrá, sőt igazából épphogy elkezdtem volna érzéssel finoman véglegesre húzni a "már tart" állapothoz képest) egyszercsak megforgott és utána nem lehet meghúzni, kivéve jött is ki a lyukból a csavarral fémreszelék :-(
Egy kicsivel hosszabb végigmenetessel mintha lenne egy gyengén megszoruló fázis - de ez sem az igazi. A másik 8 tart, de ez a fedél tkp. egy függőleges dekni és pont az alsó sarkánál történt a baj, félek hogy csöpögni fog - miközben pont azért szedtem le, hogy tök száraz váltót csináljak :-(
ilyen esetben mit szokás varázsolni?
Váltót ha egy mód van rá nem szedném le (lehet nem is tudnám így ) , az autó bakon van, nyilván a problémamegoldás érdekében maradhat és maradnia is kell... Kéziszerszámmal szépen hozzá lehet férni a furathoz.
Általános de annál idegesítőbb dolog miatt írok: a váltórudazat/-felfüggesztés felújítása során "ha már ott járok" alapon levettem a boxerváltó hátsó fedelét, kicseréltem az alatta lévő papírtömítést és a rudazat szimmeringjét. Elkezdtem a visszaszerelést - erre a 9 csavarból a jobb alsó (pedig nem húztam szarrá, sőt igazából épphogy elkezdtem volna érzéssel finoman véglegesre húzni a "már tart" állapothoz képest) egyszercsak megforgott és utána nem lehet meghúzni, kivéve jött is ki a lyukból a csavarral fémreszelék :-(
Egy kicsivel hosszabb végigmenetessel mintha lenne egy gyengén megszoruló fázis - de ez sem az igazi. A másik 8 tart, de ez a fedél tkp. egy függőleges dekni és pont az alsó sarkánál történt a baj, félek hogy csöpögni fog - miközben pont azért szedtem le, hogy tök száraz váltót csináljak :-(
ilyen esetben mit szokás varázsolni?
Váltót ha egy mód van rá nem szedném le (lehet nem is tudnám így ) , az autó bakon van, nyilván a problémamegoldás érdekében maradhat és maradnia is kell... Kéziszerszámmal szépen hozzá lehet férni a furathoz.
Alejandro05-05-2016 22:24:00 // 51642
Sziasztok!
ismer valaki Zircen egy öreg szakit, aki kormányművekkel (is) foglalkozik?
ismer valaki Zircen egy öreg szakit, aki kormányművekkel (is) foglalkozik?
Mark9205-05-2016 11:59:59 // 51641
gstup05-05-2016 11:08:28 // 51640
Sziasztok,
Egy olyan jellegű problémával fordulok hozzátok hogy 2 nappal ezelőtt azt vettem észre hogy eléggé nehezen tudtam sebességbe rakni az autót.Majd rá egy fél órára hívnom kellett egy ismerőst hogy vontasson haza,mivel teljesen megszűnt a kuplung ellenállása és lehetetlen volt sebességbe rakni.Tegnap lementem az autóhoz és álló motornál elkezdtem pumpálni a kuplungot.Kb 30 másodperces meló után teljesen eredeti állapotára keményedett fel és még mindig álló motornál de simán sebességbe tudtam rakni.Valakinek valami észrevétel,hogy ez most mi lehet,normális?Merjek így elmenni vele a szerelőig vagy csak vontassam?Előre is köszönöm.
Üdv,
G
Egy olyan jellegű problémával fordulok hozzátok hogy 2 nappal ezelőtt azt vettem észre hogy eléggé nehezen tudtam sebességbe rakni az autót.Majd rá egy fél órára hívnom kellett egy ismerőst hogy vontasson haza,mivel teljesen megszűnt a kuplung ellenállása és lehetetlen volt sebességbe rakni.Tegnap lementem az autóhoz és álló motornál elkezdtem pumpálni a kuplungot.Kb 30 másodperces meló után teljesen eredeti állapotára keményedett fel és még mindig álló motornál de simán sebességbe tudtam rakni.Valakinek valami észrevétel,hogy ez most mi lehet,normális?Merjek így elmenni vele a szerelőig vagy csak vontassam?Előre is köszönöm.
Üdv,
G
Sheppa05-05-2016 10:51:50 // 51639
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy lehetséges-e megszüntetni az autó lezárásánál és nyitásánál a riasztó beep hangját, ugyanis reggel korán indulok munkába és elég nagy hanggal jár az autó nyitás a még aludni vágyó családtagok számára.
Alfa 147 2008-as.
Köszi a segítséget!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy lehetséges-e megszüntetni az autó lezárásánál és nyitásánál a riasztó beep hangját, ugyanis reggel korán indulok munkába és elég nagy hanggal jár az autó nyitás a még aludni vágyó családtagok számára.
Alfa 147 2008-as.
Köszi a segítséget!
MugaGT05-05-2016 10:14:49 // 51638
Motor direktbe köve nem mozdul meg. De akkor néha miért működik?
atis_166jtd05-05-2016 10:06:45 // 51637
Ki kell próbálni magát csak a motort külön hogy megy e. Előfordulhat hogy megszorult a szénkefe benne. Az elektronikát meg célszerű min. egy H7 izzóval tesztelni.
MugaGT05-05-2016 09:57:44 // 51636
Átmásolom ide is, hátha valaki tud segíteni..
Elektromos ablak.
A vezetőoldali egyszer csak nem mozdult meg többé. Vezérlő egységet cseréltem benne de most sem. Elektromos ember azt mondja halott a motor,nincs kábel szakadás viszont néha ajtónyitásnál-zárásnál megmozdul, de van amikor napokig nincs bent élet. Sőt, szervizben volt más miatt, és egyszer csak simán leengedte az egyik szerelő, de vissza már nem ment az ablak.Gombokra nem reagál, de a csipogó hangot adja minden irányban a műszerfalra. Úgy tudom ez típus betegsége az autónak, végig járta már valaki ezt az utat? Rendeljek bele új motort, vagy máshol keressem a probléma okát?
Elektromos ablak.
A vezetőoldali egyszer csak nem mozdult meg többé. Vezérlő egységet cseréltem benne de most sem. Elektromos ember azt mondja halott a motor,nincs kábel szakadás viszont néha ajtónyitásnál-zárásnál megmozdul, de van amikor napokig nincs bent élet. Sőt, szervizben volt más miatt, és egyszer csak simán leengedte az egyik szerelő, de vissza már nem ment az ablak.Gombokra nem reagál, de a csipogó hangot adja minden irányban a műszerfalra. Úgy tudom ez típus betegsége az autónak, végig járta már valaki ezt az utat? Rendeljek bele új motort, vagy máshol keressem a probléma okát?
Szunyiattila04-05-2016 10:11:32 // 51635
Sziasztok! Egy kis probléma lenne az autómmal 156 1.8 tspark 2004 ! A gondom az lenne h 3 lambdaszonda van az autóban 2 a leömlöknél 1 a katalizátor előtt ezt a hibát kapom mindig P0136 1 sor 2 szonda már 2 őt vettem bele cserélgetem de ugyan az a hiba gyárit vettem bele pedig ! Az az érdekes h többet nem eszik az autó és jól is megy ! Esetleg valakinek valami ötlete? Előre is köszönöm!
atis_166jtd01-05-2016 09:57:30 // 51634
Igen megúszod. Sajna elöregedett a cső.
Bilux01-05-2016 09:25:30 // 51633
156-os hátsó ajtóhatárolót hogy lehet leszedni? Csak belülről vagy valahogy ki lehet forgatni az ajtóból a kárpit megbontása nélkül is?
maotun29-04-2016 11:22:14 // 51632
Sziasztok!
Alfa 156 1,9 jtd 8V fekete füstöt ereget gyorsításkor, majd motor hiba üzenet : nyomásátalakító mágnesszelep hiba....Aztán a motortérbe észrevettem a töltő levegő csőn 6-7 cm hosszú szakadást!!! power ezüst ragasztó szalaggal orvosoltam ideiglenesen mig a cső meg nem érkezik. De most nem füstöl! lehet a csőcsere elég és a mágnesszelep cserét 30.000 ft megúszom??? EGR tisztítást is tervezem a csőcserekor.
És mitől szakadt ki a töltőcső vízszintes szakadás mintha pengével vágták volna ki????
Alfa 156 1,9 jtd 8V fekete füstöt ereget gyorsításkor, majd motor hiba üzenet : nyomásátalakító mágnesszelep hiba....Aztán a motortérbe észrevettem a töltő levegő csőn 6-7 cm hosszú szakadást!!! power ezüst ragasztó szalaggal orvosoltam ideiglenesen mig a cső meg nem érkezik. De most nem füstöl! lehet a csőcsere elég és a mágnesszelep cserét 30.000 ft megúszom??? EGR tisztítást is tervezem a csőcserekor.
És mitől szakadt ki a töltőcső vízszintes szakadás mintha pengével vágták volna ki????
JulesTS28-04-2016 21:02:58 // 51631
Nemrég szerelem én is: Osram DRL. Éppen szabályos helyet sikerült találni neki. Brutális fénye van. Szerintem jó lett...
Azóta nem feledkeztem meg lakott területen kívül kivilágítani a kocsit és az NBU-kat is kimélem...
Azóta nem feledkeztem meg lakott területen kívül kivilágítani a kocsit és az NBU-kat is kimélem...
berobbantam28-04-2016 20:41:35 // 51630
Szia
Csak elvben és álltalánosan.Két hűtőkör van.Nevezzük őket kicsinek és nagynak.A kiskör a fűtés.Ezen mindíg áramlik a hűtőfolyadék.A nyagykör a hűtés.Ezt nyitja illetve zárja a termosztát.A kiskör és a nagykör a blokkban közös.A két kör a vizpumpa előtt és a termosztátnál csatlakozik össze.A kiegyenlítő tartályhoz álltalában egy cső megy.Ha melegszik a motor a tartály felé tágul,ha hűl a tartálybol megy visszafelé a folyadék.Sapkája 1-1,5 bárnál elengedi a nyomást.Ezért van az,hogy gyakori városi használat melett elfogadott némi folyadék fogyás.Gőz távozik és levegő megy vissza helyette.
Csak elvben és álltalánosan.Két hűtőkör van.Nevezzük őket kicsinek és nagynak.A kiskör a fűtés.Ezen mindíg áramlik a hűtőfolyadék.A nyagykör a hűtés.Ezt nyitja illetve zárja a termosztát.A kiskör és a nagykör a blokkban közös.A két kör a vizpumpa előtt és a termosztátnál csatlakozik össze.A kiegyenlítő tartályhoz álltalában egy cső megy.Ha melegszik a motor a tartály felé tágul,ha hűl a tartálybol megy visszafelé a folyadék.Sapkája 1-1,5 bárnál elengedi a nyomást.Ezért van az,hogy gyakori városi használat melett elfogadott némi folyadék fogyás.Gőz távozik és levegő megy vissza helyette.
maotun28-04-2016 19:36:29 // 51629
Üdv! 1,9 jtd 8V motor hiba üzenet: turbó nyomás kiegyenlítő mágnesszelep....
töltő levegő csőn 6-8 cm hosszú szakadás, korom fekete füst gázadáskor...
gyors megoldás szig sazalag ki is szakadt... power szalag a cső megérkezéséig bírja 2000 fordulat max. szerintetek csőcsere egr tisztítással megúszom ? vagy 30k-ért mágnes szelep cseere is benn lesz?
töltő levegő csőn 6-8 cm hosszú szakadás, korom fekete füst gázadáskor...
gyors megoldás szig sazalag ki is szakadt... power szalag a cső megérkezéséig bírja 2000 fordulat max. szerintetek csőcsere egr tisztítással megúszom ? vagy 30k-ért mágnes szelep cseere is benn lesz?
lakosg0126-04-2016 07:37:05 // 51628
Igen, a gondolatmenetem az, hogy a 7-es pontnál csatlakozik a kiegyenlítőtartály és a vízpumpa onnan szívja be a hűtőfolyadékot a blokkba és tolja át a blokkon keresztül a termosztátig. Viszont, amit nem tudok, hogy zárt állapotban a termosztáttól milyen úton megy tovább? Megy a 8-as hőcserélő felé?
Itt
zárt állapotban az 1-essel jelölt csövön megy vagy a 3-assal jelöltön?
Bocsánat, hogy értetlen vagyok, de biztosan szeretném tudni, hogy elvben merre halad a hűtőfolyadék.
Itt

Bocsánat, hogy értetlen vagyok, de biztosan szeretném tudni, hogy elvben merre halad a hűtőfolyadék.
Greentimus25-04-2016 22:00:40 // 51627
Még nem. Érdekes módon a 15-18 fokos mélygarázsban szépen indul. Csak kint állva a melegben rosszalkodott, tehát a meleghez van köze a jelenségnek.
Piritu - 1.000.00025-04-2016 21:17:41 // 51626
Menetfény beépítésről némi olvasni való a Kütyüdoktortól: klatty
ÁdidiGaga (il hempescattore)25-04-2016 12:39:12 // 51625
Ez igaz, - de az ellenkezője is! :-)
Mivel körforgás van és egy végtelenített útvonalban van a pumpa beépítve - relatív, hogy szív vagy nyom...
Inkább ott van az irányoknak jelentőssége, hogy termosztátnak az előremenő ágban kell lennie (tehát a pumpa és a hűtő között) mert a blokkon belüli járat/hűtőbemenő cső termosztáttal szabályozott elágazása csak előreáramlásnál működik, a másik oldalán a blokknak a visszajövő víz az Y bármelyik szárnya felől érkezve a közös csőszakaszba jut , oda nem kell semmilyen berendezés (max visszacsapószelep , de szerintem az autóhűtésben az sincs)
Mivel körforgás van és egy végtelenített útvonalban van a pumpa beépítve - relatív, hogy szív vagy nyom...
Inkább ott van az irányoknak jelentőssége, hogy termosztátnak az előremenő ágban kell lennie (tehát a pumpa és a hűtő között) mert a blokkon belüli járat/hűtőbemenő cső termosztáttal szabályozott elágazása csak előreáramlásnál működik, a másik oldalán a blokknak a visszajövő víz az Y bármelyik szárnya felől érkezve a közös csőszakaszba jut , oda nem kell semmilyen berendezés (max visszacsapószelep , de szerintem az autóhűtésben az sincs)
lakosg0124-04-2016 23:36:20 // 51624
köszi, tehát a vízpumpa szívja be a blokkba, ahogy írtam is
lakosg0124-04-2016 23:35:06 // 51623
na ez ok, de honnan merre áramlik a hűtőközeg? (a vízpumpa szívja a blokkba kintről, vagy fordítva)?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
530
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?