Forum >> Szerelőműhely
Ferke09-05-2014 09:29:05 // 48472
Attól mutat hülyeséget, és igen, lehet cserélni a tükörben.
Sanyi09-05-2014 06:58:30 // 48471
Köszi, és azt lehet külön cserélni?
Vagy mástól is mutathat hülyeséget a fed.comp? :D
Vagy mástól is mutathat hülyeséget a fed.comp? :D
Béci Ɨ|ѯ09-05-2014 03:50:16 // 48470
Elvileg a baloldali külső tükörben van.
Sanyi08-05-2014 22:55:17 // 48469
Sziasztok!
Megint én... :D
Alfa 147...külső hőmérséklet érzékelő merre található???
Valami nem okés vele, mert folyamatosan -10et mutat és csipog nekem hogy vigyázzak mert jeges lehet az út.... :D :D
Köszi előre is.
Megint én... :D
Alfa 147...külső hőmérséklet érzékelő merre található???
Valami nem okés vele, mert folyamatosan -10et mutat és csipog nekem hogy vigyázzak mert jeges lehet az út.... :D :D
Köszi előre is.
Keoma08-05-2014 11:54:46 // 48468
Sziasztok!Segítsetek légyszíves!Honnan tudok 156 1,6 16V-hesz lambdaszondád venni baráti áron?Köszi!!
Ferke08-05-2014 11:00:41 // 48467
Magát is lelégteleníti szép lassan, de a hűtő oldalán van egy csavar, azzal meggyorsíthatod:)
cosan08-05-2014 10:37:10 // 48466
Sziasztok!
Ha rászánom magam egy termosztátcserére, hogy tudom utána légteleníteni a vízkört?
Ha rászánom magam egy termosztátcserére, hogy tudom utána légteleníteni a vízkört?
forrasr07-05-2014 12:50:29 // 48465
sziasztok! hozzáértők segítségét kérem. 2,4jtd-n lévő kartergàz lecsapatoval kell foglalkozni karbantartás soràn?kimosni,cserélni vagy valami? ahogy nezem a lecsapatott olajat visszavezeti az olajteknőbe.
köszi előre is a segítségeteket!
köszi előre is a segítségeteket!
VKG231!!! (156+75)06-05-2014 21:51:14 // 48464
Igen, bemegy, meg a TD váltóba is!
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:48:37 // 48463
Oks, köszi! Kíváncsi vagyok :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:47:08 // 48462
Agyaltam ezen, fogalmam nincs mekkora projekt. A q2 szerintem bemegy az 5-ös váltóba is, nekem az is megfelel. :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:44:16 // 48461
Azt addig faragom míg jó nem lesz, mert alapvetően jó gép, jó a motor- fék- futómű összhang. A jtd-be tuti nem tennék más motort.
VKG231!!! (156+75)06-05-2014 21:42:32 // 48460
Akkor beficcenhet egy hatos váltó is... Akár Q2-vel..
DieselManiaco(NagyVad)06-05-2014 21:37:24 // 48459
feláldoznád azt amire az előbb azt mondtad hogy az etalon?:D azt kéne amivel nem vagy megelégedve:D:P
mreni06-05-2014 21:36:40 // 48458
így így,én is nagyon élvezem,hogy fakabátok nem tudnak semmibe belekötni a 166-on :))
meg azt sem gondoltam volna,hogy ennyire jó utazóautó és hobbiautó is tud lenni egyben :)
lendkereket nem felejtettem el megnézni,csak időm nem volt,holnaptól szabin leszek,rámegyek a témára :)
meg azt sem gondoltam volna,hogy ennyire jó utazóautó és hobbiautó is tud lenni egyben :)
lendkereket nem felejtettem el megnézni,csak időm nem volt,holnaptól szabin leszek,rámegyek a témára :)
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:33:22 // 48457
Papíros megoldás érdekel. 2.0 20v, vagy 2.5 v6.
A TD lenne a donor :-)
A TD lenne a donor :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:32:03 // 48456
Elhiheted, hogy kerestem. Részletes tapasztalat nincs. Rövid válaszok vannak, ill. Lönci mester levele mint támpont. Eszerint nagy különbség nincs, nem kell 1300 körül használni az autót. Alapjáraton várható, hogy zörgeti a váltót, ez benne a kompromisszum. Eddig én sem mertem, ez van, törekedtem a gyári megoldásra. A gyári eredeti lendkerékkel jó volt, azóta valahogy nem akar összejönni. Nem véletlen az sem, hogy gyári szerelésű bontott lendkereket raktam be. Nem a spórolás vezetett. Ha váltóhiba van tényleg, akkor megint előttem a lehetőség. Új dmf, vagy ugyanannyiért egy smf szett. Lehet hogy lesz pilot projekt...
DieselManiaco(NagyVad)06-05-2014 21:23:30 // 48455
a műszaki még nem is gáz annyira:D..a kpm az inkább:D
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:20:09 // 48454
Az okosműszakis dolgok nem hiányoznak. Különben rámennék a ha.hu-n árult 20v turbo 155-re. Az non plus ultra :-)
DieselManiaco(NagyVad)06-05-2014 21:16:03 // 48453
gyárilag nincs de csinálni lehet:D
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:15:19 // 48452
Lehet ha váltanék, akkor megint benzines következne. De egyelőre jó ez nekem, a motorral nincs bajom, tudja amire szükség van. :-) Ejj ha 5 hengeres benzines 146 lett volna gyárilag...az egy más szitu volna :-)
DieselManiaco(NagyVad)06-05-2014 21:04:08 // 48451
nálad már nincs gyógyszer bele kell ülni egy 55-64 VM-be és boldogan használni:D abban nincs dmf,nincsenek drága csúcsok amiket kiszedegethetsz,egyetlen dolgok fogsz rajta utálni,amiért a TDI-sek remegnek,mégpedig az a rakás szar bosch edc,aztán faragtatsz rá egy adagolóssal egy hip-hop mechanikust,és vígan elautózol a naplementébe:D
GTPeti06-05-2014 20:37:42 // 48450
"megingok, hogy kell e nekem kettőstömegű."
Lehet megérne egy próbát a dolog nélküle is. Sok taxis így tesz és nem nagyon hiszem, hogy a maguk ellenségei lennének. Persze világos, én is megvettem a DMF-et (ami ugye rosszabb, mint a gyári) és nem kísérleteztem. Szóval a tied egy pilot projekt lenne (ha lenne) rizikóval. Hacsaknem... a neten találni vmi beszámolót konkrét tapasztalatokról.
Lehet megérne egy próbát a dolog nélküle is. Sok taxis így tesz és nem nagyon hiszem, hogy a maguk ellenségei lennének. Persze világos, én is megvettem a DMF-et (ami ugye rosszabb, mint a gyári) és nem kísérleteztem. Szóval a tied egy pilot projekt lenne (ha lenne) rizikóval. Hacsaknem... a neten találni vmi beszámolót konkrét tapasztalatokról.
Martin06-05-2014 20:29:25 // 48449
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 11:10:09 // 48448
Ez a DMF a dízelezés gyenge pontja. Akárhányszor beülök a TD-be és vezetem, megingok, hogy kell e nekem kettőstömegű. Ráengedem a kuplungot, ráharap, megy, 1500-nál sem rezonál az égvilágon semmi, és 2500-nál sem. A jtd-vel emelkedőn induláskor egyszerűen rossz érzés, hogy nem akkor indul meg amikor kéne, hanem még a rugók összenyomulnak ééés majd egyszer csak méltóztatik elindulni. Kigyorsításkor is érezhető a különbség. A TD bár gyengébb, de ahogy odalépek, rugaszkodik. A jtd előbb bevárja a lendkereket és majd aztán lendül neki. Nem az a tized másodperc zavar, hanem simán hülye érzés. Azt hittem megszoktam, de mióta megvan a TD rájöttem, hogy nem, nekem a "hagyományos mosópor" jobban bejön. :-)
GTPeti05-05-2014 23:04:04 // 48447
Nem. Hanem más a rugók állandója, lágyabbak. (Sajnos.) Emiatt rúg vissza egy kicsit, ha terhelve van és hirtelen kinyomom. Úgy, mint egyéb vadiúj dízel autóknál. (Legalábbis a céges Polo csinálja.)
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2014 22:57:19 // 48446
Mármint búgó hangja van?
Még egy dolgot figyeltem meg. Kuplungozás után a múltkor és most is elmúlt az az erős műszerfal ugrás leállításkor. Akkor 200km alatt, most 1000km alatt ismét rándul leállításkor és indításkor.
Még egy dolgot figyeltem meg. Kuplungozás után a múltkor és most is elmúlt az az erős műszerfal ugrás leállításkor. Akkor 200km alatt, most 1000km alatt ismét rándul leállításkor és indításkor.
[k i z z o]05-05-2014 22:12:17 // 48445
Bevarrsz egy csonkot neki.
osee_selespeed05-05-2014 21:41:01 // 48444
Vagy a kipufogós tud tenni a fém csőre egy leágazást a karter csőnek.
osee_selespeed05-05-2014 21:39:04 // 48443
Szelepfedélre egy ilyet tenni és kész is.
Martin05-05-2014 21:25:59 // 48442
Van valakinek tapasztalata multikormány beszerelésével kapcsolatban?
A bekötésre lennék kíváncsi leginkább.
A bekötésre lennék kíváncsi leginkább.
Riki05-05-2014 21:10:43 // 48441
értem köszi, de az a baj hogy ugye erre a gyári csőre meg rámegy a kartergáznak is a csöve azt hogy tudnám megoldani?
[k i z z o]05-05-2014 20:57:06 // 48440
Riki05-05-2014 20:53:49 // 48439
mert úgy gondoltam nem véletlen flexibilis , és a minimális rezgés motor rezonancia miatt gondoltam hogy nem túl jó ha a közbetét egy fix cső , és a két vég meg szilikon cső ami szintén nagyon merev.
Hari05-05-2014 20:43:35 // 48438
:) ... miért ne szabadna! ...
VKG231!!! (156+75)05-05-2014 19:35:03 // 48437
Hát ne ülj a szalagkorlátra...
Gergely05-05-2014 19:34:22 // 48436
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy az 1.9 TD (90LE) motor szelephézaga milyen módon állítható?
Köszi!
Meg tudná valaki mondani, hogy az 1.9 TD (90LE) motor szelephézaga milyen módon állítható?
Köszi!
Riki05-05-2014 12:41:23 // 48435
Sziasztok,
Van egy olyan problémám, hogy a szívótorok, és az LMM között lévő harmonika cső kivan szakadva. Így időközönként gondolom a fals levegő miatt visszaránt , megtorpan a kocsi. Sajnos újban már nincs ez a cső, se utángyártottba, használtan meg kb már az össze szét van repedve. Kérdésem az lenne hogy mennyire szabad ezt a csövet esetleg egy kipufogossal legyártattni úgy hogy a cső mindkét végén egy szilikon cső lenne? Vagy inkább még 100x jobb így hogy körbe van tekerve? (Tudom hogy harmonika cső, és nem hiába fix cső, de jobb megoldást nem tudok)
Köszi.
Van egy olyan problémám, hogy a szívótorok, és az LMM között lévő harmonika cső kivan szakadva. Így időközönként gondolom a fals levegő miatt visszaránt , megtorpan a kocsi. Sajnos újban már nincs ez a cső, se utángyártottba, használtan meg kb már az össze szét van repedve. Kérdésem az lenne hogy mennyire szabad ezt a csövet esetleg egy kipufogossal legyártattni úgy hogy a cső mindkét végén egy szilikon cső lenne? Vagy inkább még 100x jobb így hogy körbe van tekerve? (Tudom hogy harmonika cső, és nem hiába fix cső, de jobb megoldást nem tudok)
Köszi.
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2014 17:42:28 // 48434
Tisztul a kép, terhelésen jobban búg, lejtőn kevésbé. Mostmár egyértelmű hogy a váltótól jön. Emellett egyre darabosabb az egész, csörög gyorsításkor, sőt nagy tempón visít padlógázon, a szalagkorlátról jól visszahallik.
[k i z z o]04-05-2014 15:52:54 // 48433
Differenciálmű hézagot mértetek? A buszozás onnan szokott jönni, ha a csapágyak jók, ha csak tolva vagy kis terhelésen csinálja.
kalizsoli04-05-2014 14:13:17 // 48432
Klasszik légtömegmérő hibának tűnik...
Kispaksi04-05-2014 12:17:44 // 48431
Sziasztok! 156-om ismét killódik. 2000 alatt fulladozik a motor, 2000től 4000-ig normálisan megy de 4000 felé csak üresben tudom felpörgetni. Mielőtt valaki belerongyol egy lámpánál valami tippet tudtok mondani hol keressem a hibát? Előre is köszi.
.......................04-05-2014 12:02:50 // 48430
váltócsapágy búg,
GTPeti04-05-2014 11:36:50 // 48429
SZVSZ még ha más is a DMF-ben a rugók állandója, az sem okozhat ilyet. Ha a csapágy bennek KO-s, az igen. (Bizonyíték: Az enyémben garantáltan a leírt dolog van a csere óta, de nem rezonál.)
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2014 10:50:40 // 48428
Ezt hazafelé kipróbálom, kifejezetten az egyenletes 140-145 ahol szétbúgja az agyam, fölötte halkul. Tolóüzemben is szól rendesen.
Alapjáraton a fordulatszám mérő be-be mozog, állandóan korrigál az ecu valamit.
A műszaki érzékem azt mondja, hogy a lendkerék nem való rá, bár a cikkszámok szerint jó.
Már gondoltam arra is, hogy egy szelep nem zár jól, és visszadolgozik a szívóoldalra, nem tudom ugyan tud e az ilyet okozni.
Alapjáraton a fordulatszám mérő be-be mozog, állandóan korrigál az ecu valamit.
A műszaki érzékem azt mondja, hogy a lendkerék nem való rá, bár a cikkszámok szerint jó.
Már gondoltam arra is, hogy egy szelep nem zár jól, és visszadolgozik a szívóoldalra, nem tudom ugyan tud e az ilyet okozni.
Tuningman03-05-2014 23:25:30 // 48427
Nem alkoholizálok:) De egy generátort elfogadok:D
[k i z z o]03-05-2014 22:01:08 // 48426
Ha terheled akkor is búg, vagy csak amikor tolóüzemben van illetve alacsony terhelésen (140 kis gázszöggel)?
WarbiRunner (Gyuri)03-05-2014 20:34:27 // 48425
Ezt jól sejted.:-)
16-án megyünk a Selénia rallyra, lehet bejelentkezek az összes környékbeli szakértőhöz (hozzád is, naná!), hogy kerüljön egyet az autómmal :-)
16-án megyünk a Selénia rallyra, lehet bejelentkezek az összes környékbeli szakértőhöz (hozzád is, naná!), hogy kerüljön egyet az autómmal :-)
gecsa03-05-2014 20:31:24 // 48424
Tudom. :-) én nyár elejére tervezek egy váltó/difi olajcserét, bár most már kétlem, hogy az okozná... gyanakszom még a balos féltengelyre is, de azon meg semmi látható/érezhető rendellenesség nincs.
Ferke03-05-2014 19:25:09 // 48423
Hidd el, hogy Gyuri nem fog vele együtt élni!:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
573
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?