Sziasztok!
Valaki az éjszaka furcsa módon akarta feltörni a kocsimat.Letörte a 147-esem bal első kilincsét. Ha valakinek lenne egy vagy tudná honnan tudnék szerezni, megköszönném a segítséget.
Forum >> Szerelőműhely
ernoe21-04-2014 13:50:20 // 48271
Buddha21-04-2014 13:45:06 // 48270
Találtam de közben rá is jöttem, hogy egy barátom aki Mitsu EVO-k és egyéb turbós autók javításával foglalkozik szokott ilyeneket beépíteni! :-)
Azt hiszem veszek egy jó bontott katalizátort, az olcsóbb lesz és nem kell idegeskednem!
Köszi a tippet!
Azt hiszem veszek egy jó bontott katalizátort, az olcsóbb lesz és nem kell idegeskednem!
Köszi a tippet!
Buddha21-04-2014 13:42:36 // 48269
Próbáltam kikötve is de a helyzet ugyanaz. Rákeresve meg is találtam a választ:
"...az üzemanyag/levegő keveréket egy előre meghatározott középértékre állítja be. Ez a hideg motorüzemnek megfelelő kissé dús keveréket biztosít. Ez a helyzet áll elő akkor is, ha a rendszer nem érzékel értékelhető lambda szonda jelet (ki van kötve), vagy a 0,2-1,0 V sávból kilógó jelet érzékel."
Az előbb lecsekkoltam az értékeket, hát katasztrófa! :-) 0.3-1.3
"...az üzemanyag/levegő keveréket egy előre meghatározott középértékre állítja be. Ez a hideg motorüzemnek megfelelő kissé dús keveréket biztosít. Ez a helyzet áll elő akkor is, ha a rendszer nem érzékel értékelhető lambda szonda jelet (ki van kötve), vagy a 0,2-1,0 V sávból kilógó jelet érzékel."
Az előbb lecsekkoltam az értékeket, hát katasztrófa! :-) 0.3-1.3
mizooo21-04-2014 11:07:10 // 48268
Google-ba beírod, hogy Lambda Sensor emulator és még kapcs rajzok is vannak, de készen is lehet venni.
mizooo21-04-2014 11:06:00 // 48267
Van hozzá elektronika, egy cimborám épített az utólagosan turbósított Clio-jába, porméterrel volt állítható a jel.
Ferke21-04-2014 10:52:33 // 48266
Szerintem ha lehúzod a stekkert, akkor középértéken is jobb lesz, mint amit most mér...szimulálni szerintem nemigen lehet, úgy tudom, hogy nem változtathatóak az input értékek.
Ludas21-04-2014 08:35:23 // 48265
Érdekelne kikukázott, hibás Bosch légtömegmérő.
Szét szeretném szedni.
Akinek van ilyen, jelezne nekem?
Előre is köszönöm.
Szét szeretném szedni.
Akinek van ilyen, jelezne nekem?
Előre is köszönöm.
süsnye20-04-2014 21:24:22 // 48264
P0420, P0430: katalizátorok hatásfoka alacsony
P1172, P1175: keverékképzési probléma (ezt valsz az okozza, hogy a vezérlő szonda jele alapján nem tudja a megfelelő keverékarányt beállítani)
Ki kell mér(et)ni a szondákat, ha azok jók, akkor katalizátor gond lehet, esetleg likas kipu...
P1172, P1175: keverékképzési probléma (ezt valsz az okozza, hogy a vezérlő szonda jele alapján nem tudja a megfelelő keverékarányt beállítani)
Ki kell mér(et)ni a szondákat, ha azok jók, akkor katalizátor gond lehet, esetleg likas kipu...
Buddha20-04-2014 21:02:38 // 48263
Hali!
Van egy off-os benzines autóm és megeszi a fejem. 12 litert benyakal pedig takarékos vezető vagyok. Kerestem már mindenfelé, hogy mi lehet a baj de eddig nem volt eredmény.
A minap rájöttem, hogy a katalizátor ki van herélve a rendszerből, így a kontroll lambda valószínűleg rossz értéket ad a vezérlőnek és ettől lehet a magas fogyasztás.
Az lenne a kérdés, hogy van e valamilyen mód ennek a jelnek a szimulálására, vagy csak egy katalizátor beépítése segíthet?
Van egy off-os benzines autóm és megeszi a fejem. 12 litert benyakal pedig takarékos vezető vagyok. Kerestem már mindenfelé, hogy mi lehet a baj de eddig nem volt eredmény.
A minap rájöttem, hogy a katalizátor ki van herélve a rendszerből, így a kontroll lambda valószínűleg rossz értéket ad a vezérlőnek és ettől lehet a magas fogyasztás.
Az lenne a kérdés, hogy van e valamilyen mód ennek a jelnek a szimulálására, vagy csak egy katalizátor beépítése segíthet?
Juve15618-04-2014 21:52:26 // 48262
Üdv. érdeklődni szeretnék, hogy szerintetek mi okozza a P0420, P0430, P1172, P1175 hibakódokat? (lambda, benzin, katalizátor vagy teljesen más)
Speedycs18-04-2014 16:36:47 // 48261
Hello! 156 1.9 JTD kuplung pedál rásegítő rugót keresek! Sajna eltörött! Ha valaki tud valamit kérném hogy jelezze! Köszönöm!
zee18-04-2014 16:16:07 // 48260
Közben megoldódótt. Rádió okozta a gondot. :(
zee18-04-2014 15:32:29 // 48259
Sziasztok
Nyugalmi helyzetben fogysztók nélkül kb mennyi áramot vehet fel maximum az autó?
Folyamatosan gondom van a reggeli indításokkal. Rámértem és 90mA a nyugalmi áramfelvétel. Tudtommal csak az óra megy ilyenkor,belső világításokat ellenőriztem.
köszi
Nyugalmi helyzetben fogysztók nélkül kb mennyi áramot vehet fel maximum az autó?
Folyamatosan gondom van a reggeli indításokkal. Rámértem és 90mA a nyugalmi áramfelvétel. Tudtommal csak az óra megy ilyenkor,belső világításokat ellenőriztem.
köszi
Gtaati17-04-2014 09:38:53 // 48258
Köszi a segítséged!:)
Ferke17-04-2014 09:26:15 // 48257
Inkabb uj, es abbol is a normalisabb!
attika17-04-2014 09:00:58 // 48256
Sziasztok kuplung munkahenger javítókészlet ér valamit vagy ujjmunkahenger?
Ferke17-04-2014 08:38:20 // 48255
A 183mm-es lesz a tied!:)
Ferke17-04-2014 08:32:10 // 48254
Mielőtt szétütöd, azért flexeld le a gyári hegvarratot, és akkor nem kell szétverni az egészet:)
Benz16-04-2014 21:59:22 // 48253
Köszi a segítséget. Holnap megpróbálkozok vele. Most már tudom hogy azért nem jött szét mert peremezve van :)
Alfa GT-Csaba16-04-2014 21:51:02 // 48252
húzattam :-)
Alfa GT-Csaba16-04-2014 21:50:26 // 48251
kiveszed a rudat,szétütöd a bilincset ,aztán kicseréled a szilentet bilincset vissza rakod ,én satuba összehuzettem és ívvel össze pontoztam aztán mehet vissza!!a szilentet zsirozd meg mielött helyére rakod!!
Piritu - 1.000.00016-04-2014 21:49:09 // 48250
Nekem sikerült a Spiderben a helyszínen is szétütni a bilincset. Nem egyszerű, de még mindig egyszerűbb, mint kiszedni az egészet.
Benz16-04-2014 21:46:41 // 48249
Akkor valahogy ki kell venni a stab rudat is? vagy valahogy le kell ráncigálni róla a szilentet? Miután szét ütöm akkor kell rá másik bilincs is?
Alfa GT-Csaba16-04-2014 21:41:06 // 48248
mert a furat vissza van peremezve és ezért a helyszinen nem tudod kicserélni csak satuba szét kell ütni a bilincset
Benz16-04-2014 21:36:21 // 48247
Sziasztok !
Lenne egy olyan kérdésem hogy cserélt e már valaki stabilizátor szilent-et 145 ön ? Nekiálltam ma mert hangoskodott, a külső ami a lengőkarba megy az ki is jött, eddig no problem de itt kezdődtek a bajok. A belső ami a bölcsőhöz van fogatva az istennek sem akar kijönni. Meglazítottam a két csavart ami az alján van, ki is jött, de nem nyílik szét, hogy kitudjam venni a szilentet. Az eperbe azt írja hogy az két darab, de nem jön szét.
erről lenne szó.
Előre is köszönöm a válaszokat
Lenne egy olyan kérdésem hogy cserélt e már valaki stabilizátor szilent-et 145 ön ? Nekiálltam ma mert hangoskodott, a külső ami a lengőkarba megy az ki is jött, eddig no problem de itt kezdődtek a bajok. A belső ami a bölcsőhöz van fogatva az istennek sem akar kijönni. Meglazítottam a két csavart ami az alján van, ki is jött, de nem nyílik szét, hogy kitudjam venni a szilentet. Az eperbe azt írja hogy az két darab, de nem jön szét.

Előre is köszönöm a válaszokat
Gtaati16-04-2014 12:58:03 // 48246
Igen alvázszám szerint lett keresve és vannak ilyen revíziók és ugye több van több cikkszámmal.
.......................16-04-2014 12:38:51 // 48245
az Eper ben akkor is többet hoz neked,ha beírod az alvázszámot az elajén?
Gtaati16-04-2014 09:56:51 // 48244
Helló Mindenki! Több kérdésem lenne, az egyik hogy Gt-hez(1,9 2004, 110kw) kormányműhöz a belső axiális csuklóból miért létezik hosszúságra vagy 4-5 fajta kb 180mm-230mm-ig elég nagy szórás, ahány után gyártó cég van márkánként más hosszokkal..., melyik lehet jó? Vagy teljesen mindegy, mert a külső összekötőt rátekerem a menetes szár részére ameddig kell..... Eperben nézve gyárit nem találtam mert magát a kormányművet nem szedi részeire...
A másik kérdés a kuplunghoz kapcsolódik, régebben cseréltem lendkereket kuplunszettel együtt Valeo. Minden nagyon jó kivéve maga a kuplungtárcsa, mivel a közepe nem fix hanem fogazott önbeállós szerűség (Bocsánat ha nem jól fogalmazok!:), tehát a kuplungtárcsa közepe ami ricnis tengelyre csúszik rá annak külső része fogazott és a tárcsa felől is szemben ellen fogazott de hézaggal tehát tud mozogni, önebállósnak tűnik. A problémám, hogy az új való kuplungtárcsa közepe kb 10ezer km után ezek a fogak szétverődtek elnyíródtak, de az előtte lévő szintén valeo gyári tárcsa közepével ilyen probléma nem volt, és jelenleg a régi gyári 10 éves tárcsa került vissza és azt használom jelenleg, de mivel 10 éves gyári valeo tárcsáról van szó már azért kopottas és cserélnem kell. Innentől kezdve csak gyárit fogok belőle venni, de kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a gyári valeo és az utángyártott között, tehát az egyiknek a közepe miért bírja a másik meg miért nem? Illetve az Eper gyári kuplungszettekből(valeo) is ajánl több félét különböző cikkszámmal mi lehet köztük a különbség?
Elnézést a hosszú írásért, válaszotokat köszönöm és várom!
A másik kérdés a kuplunghoz kapcsolódik, régebben cseréltem lendkereket kuplunszettel együtt Valeo. Minden nagyon jó kivéve maga a kuplungtárcsa, mivel a közepe nem fix hanem fogazott önbeállós szerűség (Bocsánat ha nem jól fogalmazok!:), tehát a kuplungtárcsa közepe ami ricnis tengelyre csúszik rá annak külső része fogazott és a tárcsa felől is szemben ellen fogazott de hézaggal tehát tud mozogni, önebállósnak tűnik. A problémám, hogy az új való kuplungtárcsa közepe kb 10ezer km után ezek a fogak szétverődtek elnyíródtak, de az előtte lévő szintén valeo gyári tárcsa közepével ilyen probléma nem volt, és jelenleg a régi gyári 10 éves tárcsa került vissza és azt használom jelenleg, de mivel 10 éves gyári valeo tárcsáról van szó már azért kopottas és cserélnem kell. Innentől kezdve csak gyárit fogok belőle venni, de kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a gyári valeo és az utángyártott között, tehát az egyiknek a közepe miért bírja a másik meg miért nem? Illetve az Eper gyári kuplungszettekből(valeo) is ajánl több félét különböző cikkszámmal mi lehet köztük a különbség?
Elnézést a hosszú írásért, válaszotokat köszönöm és várom!
.......................15-04-2014 17:49:40 // 48243
jé találtam egy jts es LPG átalakítást:
http://www.autogasanlagen-icom.de/galerie/Alfa_159_3.2_Fsi/
http://www.autogasanlagen-icom.de/galerie/Alfa_159_3.2_Fsi/
GTPeti15-04-2014 11:50:47 // 48242
Srácok, nem tudja valaki véletlenül, hogy a 156 kormányművéhez mekkora rézalátétek kellenek?
Köszi előre is!
Köszi előre is!
Buddha14-04-2014 19:11:12 // 48241
hozo57914-04-2014 18:54:02 // 48240
Szép estét mindenkinek!
145-ös kis kéken vásárlást követően, múlt héten vezérlést, vezérlés módosítót is cseréltünk. Indítás utáni traktorhang megszünt, de a motor különösen hidegindításkor szinte lefullad, kicsit, 5-6 másodpercet küzd, majd eléri a hidegindítási fordulatot és úgy működik, ahogy kell, melegszik és szépen lassan beáll az alapjárati fordulatszámra. Menetben sincsen vele semmi gond. Valaki tapasztalt hasonlót, mit cseréljek? Kérem segítségeteket. Hozo579
145-ös kis kéken vásárlást követően, múlt héten vezérlést, vezérlés módosítót is cseréltünk. Indítás utáni traktorhang megszünt, de a motor különösen hidegindításkor szinte lefullad, kicsit, 5-6 másodpercet küzd, majd eléri a hidegindítási fordulatot és úgy működik, ahogy kell, melegszik és szépen lassan beáll az alapjárati fordulatszámra. Menetben sincsen vele semmi gond. Valaki tapasztalt hasonlót, mit cseréljek? Kérem segítségeteket. Hozo579
R.Krisztián14-04-2014 18:51:00 // 48239
Sziasztok
A kormányművemnél (159) elcsöpög az olaj, tudtok ajánlani valakit, hova vigyem felújíttatni?
A kormányművemnél (159) elcsöpög az olaj, tudtok ajánlani valakit, hova vigyem felújíttatni?
.......................14-04-2014 15:36:39 // 48238
Keresek Györ környékén megbízható,szépen dolgozó autóPOLIROZÒ mestert
tud valaki ilyet?
tud valaki ilyet?
Attika0113-04-2014 17:00:42 // 48237
A munkahengereim jók voltak, mégsem jött vissza a pedál mikor eltört az a műanyag valami. Akasztottam neki rugót, azóta visszajön, és hibátlan. De igazad van. :))
Ferke13-04-2014 14:52:16 // 48236
Ha minden stimmel a munkahengerekkel, akkor az a rogós xar totál észrevehetetlen, ha nincs benne (a fél alfás autóparkban nincs benne már rég). Kollega azt írja, hogy nem jön vissza a pedál...
Hardy13-04-2014 14:19:48 // 48235
Bomi13-04-2014 13:55:17 // 48234
...Alfa156 1,9 jtd-ről van szó, (1999)
Köszi:)
Köszi:)
Bomi13-04-2014 13:46:56 // 48233
osee_selespeed13-04-2014 12:21:22 // 48232
Tévedtem, Federal Mogul. Viszont én a legolcsóbb TRW-t rendeltem és Wagner jött. Azért gondoltam, hogy ők gyártják.
osee_selespeed13-04-2014 12:17:20 // 48231
Ha jól tudom TRW gyártja. Olyat tettem öregem nexiájába és ennyire jól még nem fogott. Igaz eddig nem is járattam be, ahogy most.
Attika0113-04-2014 12:14:45 // 48230
A pedál mögött lévő rugós (sz@r) eltört, vagy szétesett, azért nemnyom vissza.
Ferke13-04-2014 11:56:05 // 48229
Mer valoszinuleg elkoszofelben van valamelyik kuplung munkahengered...
attika13-04-2014 11:18:08 // 48228
Sziasztok kellene egykhis segítség mit lehet kezdeni a kilötyögő kuplung pedállal mér annyira rossz hogy nem engedi fel a kuplungot .
cZ12-04-2014 19:36:07 // 48227
...még valami csak akkor ismeri fel a kábelt a program (Scan for Interfaces) ha már rácsatlakoztattam a Vadra. Illetve TEST-et is csak akkor tudok futtatni.
cZ12-04-2014 19:29:08 // 48226
Köszönöm mindenkinek a javaslatokat, hozzászólást, és a segítőkészséget!
Igen, próbáltam a TEST funkciót, felismeri a Motort, ABS, Klima, XENON, Muszerfalat (gondolom ICS, amiből ISO hiba miatt ki is lép.) csak a légzsákot nem :((((( kapcsoltam már minden állásba és TESTet futtattam de semmi :/
Igen, próbáltam a TEST funkciót, felismeri a Motort, ABS, Klima, XENON, Muszerfalat (gondolom ICS, amiből ISO hiba miatt ki is lép.) csak a légzsákot nem :((((( kapcsoltam már minden állásba és TESTet futtattam de semmi :/
Csabo2212-04-2014 19:13:33 // 48225
Megéri, ebben igazad van. annak, aki autószerelő, vagy diagnosztikával foglalkozik, és ezekből profitot termel. én is gondolkoztam, h megveszem (pedig 1ik foglalkozást sem űzöm), de most kb a legutolsó az, h rendbe tegyem a szerviz intervallumot.
GTPeti12-04-2014 16:35:57 // 48224
(50 euró a teljes program. Ennyit megér szerintem egy fullos segédeszköz.)
GTPeti12-04-2014 16:35:11 // 48223
A hibaüzenet a mérvadó. Valószínűleg az oldalon rossz helyen van a pipa.
Csabo2212-04-2014 16:15:30 // 48222
Viszont nekem is lenne 1 kérdésem diaggal kapcsolatban:
Vettem egy kinai ELM kábelt, amit sikeresen módositottunk. Igy már olvasni tudom a service inteval reset menüt, de módositani nem tudok benne. Free version restriction hibaüzenettel utasitja el. A MES oldalán viszont nem pirossal van szedve a modul, tehát elég lenne a free verzió is (elvileg).
MES 1.9-et használok (1.8-cal is próbáltam, sikertelenül) és egy 2001es Alfa 147-en próbáltam állitgatni a dolgokat.
Van vkinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Ha itt kapok kielégitő választ, akkor nem zargatom Yaniékat.
Köszi
Vettem egy kinai ELM kábelt, amit sikeresen módositottunk. Igy már olvasni tudom a service inteval reset menüt, de módositani nem tudok benne. Free version restriction hibaüzenettel utasitja el. A MES oldalán viszont nem pirossal van szedve a modul, tehát elég lenne a free verzió is (elvileg).
MES 1.9-et használok (1.8-cal is próbáltam, sikertelenül) és egy 2001es Alfa 147-en próbáltam állitgatni a dolgokat.
Van vkinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Ha itt kapok kielégitő választ, akkor nem zargatom Yaniékat.
Köszi
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
624
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?