Sziasztok!
Olyan problémám van (1.9 jtd 8V 115le), hogy az autó minden sebesség fokozatban 2500-2900 között valahol torpan egyet, utána megy tovább... Próbáltam visszaolvasni a hozzászólások között, ez LMM hiba lehet? Esetleg más lehetséges okok? Köszi előre is!
Forum >> Szerelőműhely
Zselé20-11-2012 20:37:53 // 41272
DieselManiaco(NagyVad)20-11-2012 20:35:12 // 41271
a kopogás a régi dieselekben vagy nagy előtöltés vagy csöpögő porlasztó, JTD-nél nem tudom mi lehet,mondjuk lehet csöpögő csúcs,aminek nagy a résolaj vesztesége,de erről talán inkább GTPeti vagy Ferke tudna beszélni:)
DieselManiaco(NagyVad)20-11-2012 20:28:22 // 41270
a gyűrűt írtam motorkopásnak,de az olajfogyasztással jár...
Candy8320-11-2012 20:23:08 // 41269
még gyűrűre gondoltak páran, nagyon nem szeretnék motorgenerált :(
DieselManiaco(NagyVad)20-11-2012 20:21:51 // 41268
ha nem motorkopás akkor hengerfej vagy szelep(vezérlés hiba) de akkor melegen sem megy az a henger...
Candy8320-11-2012 20:21:04 // 41267
:)
DieselManiaco(NagyVad)20-11-2012 20:20:39 // 41266
dízelből sose jött le még méz színű olaj,azt ne is várd:)
Candy8320-11-2012 20:18:21 // 41265
izzitó gyertya nem rég lett cserélve amikor jelezte is, kb fél éve, olajat viszont nem eszi, z is most lett cserélve, viszont ami le lett engedve az nem volt valami tiszta...
DieselManiaco(NagyVad)20-11-2012 20:15:56 // 41264
a reggelente egy henger nem megy az általában izzítógyertya,vagy olyan szintű motorkopás(amint írtad hogy nincs meg kompresszió) hogy literszám zabálnia kéne az olajat...
Candy8320-11-2012 20:12:53 // 41263
http://www.bevezetem.hu/cikk/uj-generacios-premium-uzemanyag
Candy8320-11-2012 20:11:09 // 41262
van a shellnek egy plussz adalékos diesel üzemnyaga, "felsőbb árkategória"
GTPeti20-11-2012 20:09:29 // 41261
Mit értesz diesel nitro alatt?
(A "hagyományos" nitro gázt tudomásom szerint a szívócsőbe szokás fújni, így nem megy át az injektorokon.)
(A "hagyományos" nitro gázt tudomásom szerint a szívócsőbe szokás fújni, így nem megy át az injektorokon.)
Candy8320-11-2012 20:07:26 // 41260
sajnos a shellnél sikerült vizes üzemanyagot benyleni,hozzáteszem a Diesel Nitrot !! az injektorokat galyra is vágta :(
GTPeti20-11-2012 19:52:41 // 41259
Az gáz. Pedig az ilyesmi nagyon nem jellemző a JTD-kre. Nem tudom mi válthatta ki, mindenestre az olajra figyelj, hogy milyet használsz.
Candy8320-11-2012 19:23:58 // 41258
hibakódot nem ir.
Candy8320-11-2012 19:23:06 // 41257
sajnos egy hengerben nincs kompresszió, bemérték.kopog reggelente. ez volt a tünet
GTPeti20-11-2012 19:12:10 // 41256
Hibakódkiolvasás, injektorvizsgálat... Így elsőkörben. Lehet, egy egyszerű "(injektor)kábeltörés", vagy kontakthiba is.
Sotime20-11-2012 19:11:05 // 41255
honnan tudod, hogy nem megy egy henger? mi a jelenség?
Candy8320-11-2012 19:10:17 // 41254
Sziasztok.Azzal a problémával fordulok hozzátok hogy sajnos úgy néz ki reggelente egy henger nem megy, később viszont rendesen működik ha bemelegszik. Járt már valaki így 1,9JTDvel?
gecsa19-11-2012 21:34:22 // 41253
igaz..de, ha mégis...:D
GTPeti19-11-2012 21:06:30 // 41252
Egy gyári xenonról halogénra váltani? Eszembe nem jutna. :)
gecsa19-11-2012 21:05:47 // 41251
de, ha visszagyáriasít, akkor jól jön majd....:D:D:D
GTPeti19-11-2012 21:03:37 // 41250
Teljesen máshogy néz ki.
gecsa19-11-2012 21:03:02 // 41249
szervízcd-ről van a kép, csak ez van...nem bírtam xenonost találni hirtelen..
GTPeti19-11-2012 20:58:24 // 41248
Csak ez nem gyári xenonos lámpa a képen...
gecsa19-11-2012 20:55:08 // 41247
GTPeti19-11-2012 20:09:48 // 41246
Egyféleképpen lehet berakni. Érzed, ha nem jól van bent. MES-sel amúgy NEM ÁLLÍTOD a magasságot, hanem azt közlöd vele, hogy "figyelem, most van vízszintesben mindkét lámpa". Az állítás ugye automatikusan történik a két tengelynél elhelyezett potméterek jele alapján. Ha ezek a potméterek bent vannak, akkor mindkét lámpát vízszintesre kell állítani (a fénycsóva baloldaláról beszélek, amelyik vízszintes). Az állítás a lámpák hátán, alul középen található 8as csőkulccsal tekerhető csappal történik. Tehát NEM elektronikusan.
Imyx19-11-2012 19:47:00 // 41245
Az idő Neked dolgozik.. :D
hg6idn19-11-2012 19:40:42 // 41244
A hideg sör segít!
( úgy látom minden alfa szerelés hozzávalója :)
Én még várom a hidegebb időt lámpamosó ügyileg...
( úgy látom minden alfa szerelés hozzávalója :)
Én még várom a hidegebb időt lámpamosó ügyileg...
Imyx19-11-2012 18:45:04 // 41243
Kösz. Ki kell vennem azt az izzót, nyugtalanít, hogy rosszul raktam vissza, csak ne lenne ilyen hideg :).
gecsa19-11-2012 18:10:03 // 41242
Imyx19-11-2012 16:30:47 // 41241
Passz, nem tudom. De néha villognak, magasabb a jobb oldali fénye.
gecsa19-11-2012 15:36:31 // 41240
jobb oldala kicsit feljebb is kell világítson, nem? legalábbis sima lámpa esetén tuti, xenonnál nem tudom...
Imyx19-11-2012 15:24:55 // 41239
Köszönöm!!!!!!!! :-).
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-11-2012 15:08:57 // 41238
Alul.
Imyx19-11-2012 14:08:25 // 41237
Uraim,
Hogy kell szakszerűen xenon izzót berakni? (156 gyári xenon fényszóróba)
A kérdésem az, hogy az izzószál (barna) milyen irányban kell legyen berakott állapotban? Alul, vagy felül? Már nem emlékszem, hogy "rosszul" egyáltalán vissza lehet-e rakni, azaz, hogy rossz irányba kerüljön az izzószál. (Van egy olyan sejtésem, hogy igen.) MES-sel beállítottam a legalacsonyabb szintre, de mégis felfele világít egy kicsit :). Főleg a jobb oldali. Látni lehet vele, de nem az igazi. Ehh.
Köszönöm!!!
Hogy kell szakszerűen xenon izzót berakni? (156 gyári xenon fényszóróba)
A kérdésem az, hogy az izzószál (barna) milyen irányban kell legyen berakott állapotban? Alul, vagy felül? Már nem emlékszem, hogy "rosszul" egyáltalán vissza lehet-e rakni, azaz, hogy rossz irányba kerüljön az izzószál. (Van egy olyan sejtésem, hogy igen.) MES-sel beállítottam a legalacsonyabb szintre, de mégis felfele világít egy kicsit :). Főleg a jobb oldali. Látni lehet vele, de nem az igazi. Ehh.
Köszönöm!!!
gecsa19-11-2012 11:27:38 // 41236
vannak szép emlékeim az itteni szervizekről..:D még onnan is, ahová most hordom, de ha nincs más választásom, sajnos el kell vinnem..:(
ha lenne egy légkulcsom, meg helyem, akkor lemondanék róluk..:D
ha lenne egy légkulcsom, meg helyem, akkor lemondanék róluk..:D
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-11-2012 10:28:39 // 41235
Bizony :)
gecsa19-11-2012 10:22:08 // 41234
2 ilyen lámpára elcserélem a kocsimat...:D:D:D:D
de legalább veszek úgy 5-6 darabot bontásra, és lesz alkatrészem egy életen át...:D
de legalább veszek úgy 5-6 darabot bontásra, és lesz alkatrészem egy életen át...:D
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-11-2012 10:15:47 // 41233
Ezért nem fogom én sem szakszervízbe vinni a vasat az izzítás visszajelző hibámmal. 12000ft/ H ért el találgatnak ott nekem fél napig. És akkor a raklap alkatrészről nem is beszélve amit cseréltetnének aranyárba. Pl ráérdeklődtem hogy a facelift gyári xenon lámpa mennyibe fájna, én olyan 150 r tippeltem db-ját. Hát igen 365000ft/db Ez a kemény nem a Tarzansarka :)
gecsa19-11-2012 09:34:18 // 41232
és ugye azt a hány alkatrészt milyen árban csinálják majd...
mreni19-11-2012 09:20:41 // 41231
céges fiorinoval szív most fater főnöke... eddig csak szakszervízbe lehetett vinni,hogy szervízkönyves legyen,most kellene vezérlést cserélni(láncos) amire a szervíz mondott egy 100ezres árat,megnéztem 30e az anyag.. :D aztán a kettőstömegű+kuplung csere is aktuális ők 300e-t mondtak rá,én 150e-ért láttam az anyagot....
Most hab a tortán,hogy kidobott egy P0234 hibakódot és vészüzembe dobta a gépet,90nél többet nem megy illetve korlátozta a turbónyomást is.
kitöröltem a hibakódot,hogy legalább a szervízig el tudjon menni normálisan és még én lettem leb@szva,hogy minek nyúlok hozzá :D
Most ott tartunk,hogy eddig két független autószervízbe vitte el,de egyik sem vállalja a hiba feltárását,azért ez nevetséges szerintem :D
Most jön majd a Fiat szalon megint... kíváncsi leszek rá,hány alkatrészt fognak cserélni mire rájönnek mi a baja...
Most hab a tortán,hogy kidobott egy P0234 hibakódot és vészüzembe dobta a gépet,90nél többet nem megy illetve korlátozta a turbónyomást is.
kitöröltem a hibakódot,hogy legalább a szervízig el tudjon menni normálisan és még én lettem leb@szva,hogy minek nyúlok hozzá :D
Most ott tartunk,hogy eddig két független autószervízbe vitte el,de egyik sem vállalja a hiba feltárását,azért ez nevetséges szerintem :D
Most jön majd a Fiat szalon megint... kíváncsi leszek rá,hány alkatrészt fognak cserélni mire rájönnek mi a baja...
gecsa19-11-2012 08:11:01 // 41230
van benne igazság...főleg a szervízben lehúznak sugallatnak...sajnos...
Piritu - 1.000.00018-11-2012 22:24:09 // 41229
Érdekes szösszenet a Totalcar Autódoktorától. A lényeg:
"... a hibakód nem az égből hullott ige, csupán egy információ a süket, vak, szaglásra képtelen motorvezérlőtől. A jelzett hibakód tehát nem jelent automatikus alkatrész-cserét, még ha sok műhelynél így is csinálják."
"... a hibakód nem az égből hullott ige, csupán egy információ a süket, vak, szaglásra képtelen motorvezérlőtől. A jelzett hibakód tehát nem jelent automatikus alkatrész-cserét, még ha sok műhelynél így is csinálják."
gecsa16-11-2012 17:57:31 // 41228
annál természetesen mindenképp, de mindennaposan csinálni azért nem olyan egyszerű..:D
G-Burt16-11-2012 00:29:47 // 41227
Kopogás, lötyögés, kanyarban nyúlás van? Egyenesfutás? Lengőkarok, gátlók rendben?
Fairlane15-11-2012 22:34:52 // 41226
Ó, egy újabb elégedett abroncskeres ügyfél? :D
Az enyémen sem sikerült ott a beállítás, meg a kerékcsavarokat is agyon tépték...
Az enyémen sem sikerült ott a beállítás, meg a kerékcsavarokat is agyon tépték...
Ádi2.415-11-2012 22:25:45 // 41225
De több mint valószínű hogy az volt,mert a sárvédők belül matt feketék,úgyhogy...:S De valami megoldás csak van rá.....Bízom benne!
GTPeti15-11-2012 21:58:22 // 41224
Lehet, csak meglehetős hátrányokkal jár.
Emiatt húzott nekem is félre, mikor az Abroncs Kerháznál -1,2mm és +2,4mm kombinációból hozták ki a +1,2mm-t... A szerelőnek vélhetőleg senki nem mondta el, hogy szimmetrikusnak kell lennie, nem csak a teljes összetartás számít.
Emiatt húzott nekem is félre, mikor az Abroncs Kerháznál -1,2mm és +2,4mm kombinációból hozták ki a +1,2mm-t... A szerelőnek vélhetőleg senki nem mondta el, hogy szimmetrikusnak kell lennie, nem csak a teljes összetartás számít.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
494
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?