Ma kicseréltem a tompított izzókat csodás új Megalight Ultra +120%-ra. Sajna nincs nagy különbség... :/
Menet közben kicsit tanulmányoztam a lámpát.
A parabolatükör belsejében, az izzó végénél van egy kis fényterelő kupak. Ahogy kivettem a régi égőt, az egyik megmozdult. Először észre sem vettem betetem az új izzót, majd jött a meglepetés, hogy összevissza szór a lámpa, nincs a fénynyalábnak éles határa.
Na, újra szét, az izzó likán keresztül a kupak megigazít új izzó vissza, most szép a nyaláb.
Aztán jobban megnéztem a búrán keresztül. Pereg róla a bevonat, gondolom belül meg főleg...
Itt van pár kép:
Szerintem ennek legalább olyan szerepe van a fényvetésben, mint a parabolatükörnek.
Próbálta már valaki ezeket jobb állapotúra cserélni, netán foncsoroztatni?
A 156-ban és a 147-ben ugyanilyen alakú lehet?
Csö cartársak.Létezik hogy a GT tompitot(xenon) halványabban világit most mint régebben?
Üdv Zoli
atesssz29-11-2012 17:41:06 //
41468
Ez talán egy 156-nál vagy 147-nél működhet, mármint az, hogy találsz jó minőségű bontottat, de egy több 100ezer km-t futott 155-nél, ráadásul dízelnél lutri, sőt, azt is mondhatnám hogy ilyen nincs.
Surcy29-11-2012 17:07:48 //
41467
Azt gondoltam hogy van aki javítja:-}Csak azt gondoltam valami konkrétabbat mondasz!:-}Pl egy nevet vagy címet pl. itt Pesten:-}
mizooo29-11-2012 14:04:05 //
41466
Sry szóval jól működő bontottról hallottam eddig, felújításokról nem nagyon. :)
mizooo29-11-2012 14:03:09 //
41465
Ok olyanról még nem hallottam, csak jól működő felújítottról sry.
gecsa29-11-2012 13:24:59 //
41464
Bp-en, és vidéken is rengeteg hely van, ahol lehet javíttatni...google a barátod...:D
Surcy29-11-2012 13:15:42 //
41463
srácok.Nem tud valaki olyan megoldást amivel orvosolható az a probléma hogy a hátsó ablakról le törtek az ablak fütés csatlakozói(fűtés szál vége) amire rádugjuk a két vezetéket:-{Magyarul nincs ablak fűtés!Lehetőleg nem akarunk ablakot cserélni ha nem muszáj!
atesssz29-11-2012 10:24:42 //
41462
Ez a lehetőség alapból felejtős. Annó száraz bontottat vettem. 2 hónapig bírta.
De amúgy nem alternatívák iránt érdeklődtem, hanem megbízható felújító műhelyek iránt. :)
gecsa29-11-2012 09:50:03 //
41461
tanulság, hogy ne törd össze a kocsit... indul a lehúzás magas fokon..megint...:(
gecsa29-11-2012 09:02:37 //
41459
gecsa29-11-2012 08:51:40 //
41458
még lehet olcsóbban is jön ki..:D
mizooo29-11-2012 08:01:25 //
41457
Vegyél egy "száraz" bontottat :)
atesssz29-11-2012 06:37:19 //
41456
sziasztok,
tudtok ajánlani valami jó szervó kormánymű- és szervószivattyú felújító műhelyt, akik minőségileg is kiemelkedők, és garit is vállalnak a munkákra?
A http://www.kormanymu-javitas.hu/-t senki se ajánlja, mert ott újítottam fel a kormányművet ezelőtt, és 1-2 hónappal a gari lejárta után ugyanúgy fosta az olajat a kormánymű...
köszi
gecsa28-11-2012 20:19:28 //
41455
a koromfelhő legyen veled...:D:D:D
mreni28-11-2012 19:43:46 //
41454
majd ami jön :D
Imyx28-11-2012 19:12:34 //
41453
V6 legyen, ne JTD ;))).
mreni28-11-2012 18:52:18 //
41452
jövőre nézek valami hasonlót én is szerintem :) vagy jtd... :D
Imyx28-11-2012 16:22:38 //
41451
Nem ugrok bele szerintem. Meghagyom valaki másnak :).
gstup28-11-2012 16:18:55 //
41450
Sziasztok,
A hűtőfolyadéktartálynak van valami leeresztő szelepe(156 1.6ts 1998.)?
Köszönöm,
G
gecsa28-11-2012 15:54:40 //
41449
ha így használták is, akkor várhat...
mreni28-11-2012 15:48:17 //
41448
ezt így nem nagyon lehet megmondani,csak bontás után :/
Imyx28-11-2012 15:43:52 //
41447
Kösz. Hát ettől tartok, hogy milyen meglepetés várna bontás után :/.
gecsa28-11-2012 15:35:28 //
41446
ugyebár mivel alulról bontod a motort, érdemes minden kopó cuccot ellenőrizni, ami ott leledzik.. ha nincs nagy baj, akkor szerintem elég a hajtókarcsapágyakat cserélni, meg mindenhová új tömítés, szimering ami útba esik. hogy mennyit kapott a többi cucc, és kell-e mást cserélni, az majd a megbontás után derül ki..érdemes az olajpumpára ránézni, meg mindent szépen kipucolni..ha magad csinálod a műveletet, akkor nem vészes a mutatvány, de ha szervízben, akkor már lehet zsebbenyúlós is..
Imyx28-11-2012 15:09:17 //
41445
Uraim,
Egy kis infó kellene: 156 V6-ot megvenni hajtókarcsapágy "kopással" mennyire lutri? Az eladó szerint azért kopog a motor, de nem mindig hallani a koppanást. Egy szervízben állapították meg, motort megbontva, hogy 1 db jatókarcsapágyat kell cserélni. Ezt a motort megbontva, esetleg mit kell még cserélni? Mennyibe fájhat a dolog? Még nem néztem meg, nem tudom, egyáltalán érdemes-e vele foglalkozni a hallott információk alapján..
Köszönöm :)
gecsa28-11-2012 07:09:38 //
41444
szerelőműhely befigyel az tálcán..:D
Csaba27-11-2012 22:37:15 //
41443

Ntom ez segít-e
Szépen összefoglaltad. Egyetértek! :)
Probaltam. Kontakt spreyt is hasznaltam... :(
Föckös27-11-2012 18:22:28 //
41440
Én inkább a hibátlan működést szoktam előre megköszönni :-)))))
gecsa27-11-2012 18:15:59 //
41439
egy gyorstisztítás, és kapcsolódó kontakthibák keresésével kezdeném, és ha szerencséd van, akkor ez segít..
Kicsu27-11-2012 17:44:13 //
41438
Igazából pont erre voltam kiváncsi,csak rosszul kérdeztem. :D
Sziasztok. Nem reg vetem egy Alfa 145 QV es a kvoetkezo gondom van vele.
Neha kigyulad az injektor lampa 1 masodpercre, ilyenkor elkezd fuladni, majd eltunik es az auto megy tovabb mintha mi sem tortent volna. De neha fuladozik is utana. Ha eloltom es ujra inditom, megint olyan mintha semmi baja nem lett volna.
Elore is koszonom. Legtomegmerot probaltam leveni ugyan az.
gecsa27-11-2012 14:15:26 //
41436
nem feltétlenül az, ha pont arra kellene a cucc, amit csak a fizetős verzió tud...meg ahoz örökupdate is jár.. :D
amire nekem kell, arra pont elég a free...
Kicsu27-11-2012 14:06:03 //
41435
Ez nem pénz kérdés de minek fizessek ha haszontalan!!!
A műszerfal tetején levő piros égett folyamatosan kb öt másodpercig aztán sha többet
gecsa27-11-2012 13:42:25 //
41433
milyen led??
gecsa27-11-2012 13:41:19 //
41432
volt amikor nekem is elkerülte a figyelmemet... :D
Ha csak a biztosíték miatt nem működne a riasztóm nem kérdezek mert az az alap hogy azt megnézem. Ha esetleg valakinek volt hasonló hogy a riasztója egy a müszerfalon folyamatosan világitó led jelzés után elhalálozott az ne tartsa magában az információt
gecsa27-11-2012 13:05:31 //
41430
nem tudom ki ismeri, vagy ki nem, de akinek patent, vagy csavar kell kárpit, lemez, stb rögzítésére, az kukkantson be
IDE..
akad néhány féle cucc, és az árak is normálisak...:D
gecsa27-11-2012 12:33:06 //
41429
ha csóró vagy akkor a free, ha nem akkor a fizetős...:D
ugyanazt töltöd le, csak néhány funkció nem lesz elérhető..de azokat úgysem használod majd..:D
meg csak 4 dolgot tudsz egyszerre mérni...
nem drága a full sem..de írja, hogy mi a különbség..
kiolvasni, hibakódot törölni a free is tud..
manualját olvasd el, mielőtt használnád...:D
Kicsu27-11-2012 12:03:31 //
41428
Köszi
És a free verzió vagy a fizetős?
Grando27-11-2012 11:57:53 //
41427
Örömmel olvasok ilyen sorokat tőled. ;)))
gecsa27-11-2012 11:56:28 //
41426
Kicsu27-11-2012 11:51:35 //
41425
A 41400-as hsz-ben emlitett kábelhez honnan lehet letölteni frankó progit?
A "modern"..? A turbo motorok mindíg is ilyenek voltak. Egy 1.3-mas turbo úgy ment mint egy 1.8-as szívó, és annyit is evett. Hol itt az újdonság? Daihatsu Charade Gtti, Polo G40 (kompresszor) , Fiat Uno Turbo, Renault 5 GT turbo, Mitsubishi Colt Turbo (1982-ben!).
Mind 100-110 ló körüli kis méregzsákok. Akkor sportos különc autók 900 kiló körül. Pár százalékkal javult a hatásfokuk a 30 év technikai fejlődésének köszönhetően. Direkt befecskendezés, okos elektronika, modern anyagok. Viszont átlag 25%-al nehezebb bódéba rakják őket. Mit is várunk akkor? A hiba a fogyasztók készülékében van, hiszékenyek és nem a tényekre koncentrálnak, hanem a közszájon és neten keringő marketing "okosságokra". :-) A marketing pedig működik. Aki soha az életben nem vett volna szívó kétliterest, mert sokat eszik, ki bírja azt fenntartani, az most boldog egy 1.2-es, 1.4-es turbomotoros autóval. Vagyis megvetették vele azt amit nem akart :-)
gecsa27-11-2012 11:22:56 //
41423
turbós benzines buszt? még nem láttam... :P:P
:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.