Forum >> Szerelőműhely
droberto21-10-2012 07:23:34 // 40822
Tolatóradar: Nem tudom, hogy a 66-nál, hogy van, de nézd meg diagnoszikai szoftverrel (MES). Azzal láthatod, hogy hol a probléma. SZVSZ kontakthiba.
Luigiano21-10-2012 00:25:10 // 40821
Üdv urak!
Hozzájutottam egy fantasztikus 166-oshoz!
Régi álmom volt.
Volna néhány problémám, remélem tudtok segiteni.
A tolatóradar egyik pillanatról a másikra beadta az unalmast. Megnézném a biztit, ha tudnám melyik az. Vagy mi szokott még lehalni benne?
Valamint az egyik fényszórómosó nem csúszik vissza a helyére, csak kézzel lehet betolni, ezzel tudok valamit kezdeni? És, bár nem ide tartozik, de mp3 lejátszás meg magyar navigáció ügyben valami tanácsot kaphatok?
Előre is köszönöm!
Hozzájutottam egy fantasztikus 166-oshoz!
Régi álmom volt.
Volna néhány problémám, remélem tudtok segiteni.
A tolatóradar egyik pillanatról a másikra beadta az unalmast. Megnézném a biztit, ha tudnám melyik az. Vagy mi szokott még lehalni benne?
Valamint az egyik fényszórómosó nem csúszik vissza a helyére, csak kézzel lehet betolni, ezzel tudok valamit kezdeni? És, bár nem ide tartozik, de mp3 lejátszás meg magyar navigáció ügyben valami tanácsot kaphatok?
Előre is köszönöm!
szeda20-10-2012 20:10:41 // 40820
Nem adtam érte pénzt de regisztrált.....
GTPeti20-10-2012 19:49:53 // 40819
"Hát úgy működik mint ami regisztrált..." Ezekszerint mégsem működik úgy.
szeda20-10-2012 19:45:46 // 40818
Hát úgy működik mint ami regisztrált.... mert egyébként csak kiolvasni lehet kódot, meg 4-nél több paramétert nem tud mérni stb....
GTPeti20-10-2012 12:52:47 // 40817
Regisztrált a FES-ed?
szeda20-10-2012 12:52:18 // 40816
Kapcsolódás nekem is megy.Csak nem tudom hogy ezen belül merre keressem a megoldást
szpiro20-10-2012 12:46:18 // 40815
Sziasztok
Ötletek és tanácsokat szeretnék gyűjteni. V6TB-m gáz adásra dadog. Már szinte mindent (üzemanyagszűrő, üzemanyagpumpa, komputeres hibakód olvasás) megnéztünk a szervizes srácokkal de kifogyunk az ötletekből. Van valakinek hasonló tapasztalata?
Ötletek és tanácsokat szeretnék gyűjteni. V6TB-m gáz adásra dadog. Már szinte mindent (üzemanyagszűrő, üzemanyagpumpa, komputeres hibakód olvasás) megnéztünk a szervizes srácokkal de kifogyunk az ötletekből. Van valakinek hasonló tapasztalata?
GTPeti20-10-2012 12:18:33 // 40814
Nemrég írta egy cartárs, hogy a regisztrált verzióval sikeresen csatlakozott a Selespeed váltójához.
szeda20-10-2012 12:03:12 // 40813
Lehet fiatECUSCAN-nel selespeed kuplungot kalibrálni?
NT Kundi20-10-2012 11:43:27 // 40812
alfa 145 1.4 boxer kuplungcsere :(
valaki nem tud nekem egy kuplungszettet olcsón?!?
valaki nem tud nekem egy kuplungszettet olcsón?!?
András bácsi19-10-2012 12:33:53 // 40811
Érthetetlen és felfoghatatlan. :)
Piritu - 1.000.00019-10-2012 11:39:41 // 40810
Kösz a kiegészítést, a hsz-emből tényleg nem derült ki, hogy konkrétan egy "96-os Spider/GTV 2.0TS"-ről beszélgetünk.
Amúgy minek tettek a 166-ba? Van valami hivatalos magyrázat rá? A 2,0 TS 16V kiegyensúlyozó tengelyes, ami nyugodt jártást biztosít. Vagy mégsem?
Amúgy minek tettek a 166-ba? Van valami hivatalos magyrázat rá? A 2,0 TS 16V kiegyensúlyozó tengelyes, ami nyugodt jártást biztosít. Vagy mégsem?
András bácsi18-10-2012 22:00:16 // 40809
De, a 166-ban ilyen van: igazán értelmes megoldás. :)
Alfa GT-Csaba18-10-2012 21:51:32 // 40808
még olyanról nem hallottam a 15 év alatt hogy egy gömbfej nyikorogjon!!Ha elszakad a gumi rajta és a portól elkopik akkor csak kopogni fog!A nyikorgás 99%ban a felső lengőkar szilent ,mert az alumínium vázban mozog és a tapadás miatt nyikorog és egyben kopik is !!Én az új beépítése előtt kiszedtem a szilenteket a lengőkarból,megzsíroztam és igy ha mozog benne akkor sem tapad és nem kopik és nyikorog!!Kívülről meg felesleges zsírozni mert az semmit sem ér!
szeda18-10-2012 21:33:19 // 40807
A baj az hogy már kimosta belőle a zsírt az eső.Főleg ha hónapokkal ezelőtt már csinálta.
Szedd le a szakadt porvédő gumit, zsírozd be meg fújd be valami olajzóval. Talán menthető. Egyébként valószínűleg kuka mert kikopik benne a műanyag persely. Ezért nyikorog.Lassan lógni fog.Új porvédő gumit tudsz rá venni gömbfej felújítós műhelyeknél!
Szedd le a szakadt porvédő gumit, zsírozd be meg fújd be valami olajzóval. Talán menthető. Egyébként valószínűleg kuka mert kikopik benne a műanyag persely. Ezért nyikorog.Lassan lógni fog.Új porvédő gumit tudsz rá venni gömbfej felújítós műhelyeknél!
Forsberg18-10-2012 21:26:29 // 40806
Köszönöm! Igen, előröl jött és eső után.
Piritu - 1.000.00018-10-2012 19:57:05 // 40805
A TS-be tudtommal sose volt kettőstömegű.
Piritu - 1.000.00018-10-2012 19:48:05 // 40804
Nekem "normális" esetben sose volt negatív. Ha "kiakadt", akkor volt negatív.
szeda18-10-2012 19:16:07 // 40803
ha elölről jött akkor gömbfej.Nekem elszakadt a porvédő gumi és beázott...
szeda18-10-2012 19:14:06 // 40802
itt ülök a selespeedben és örömmel jelentem működik a váltó.A gond egy törött csatlakozó volt.Itt ülök a sötétben, ordít a zene és törlöm a hibakódot :D
Forsberg18-10-2012 16:00:29 // 40801
Lehet, hogy az. De most nincs is olyan hideg. Nagyon hirtelen jött, eddig nem volt hangja. Kivéve pár hónapja kb. 2 napig (akkor nagyon meleg volt :) ). Talán akkor nem volt ilyen hangos.
mizooo18-10-2012 15:56:56 // 40800
Nem lengőkar volt véletlenül? Az szokott nyekkenni hatalmasat :) nekem hidegben nyekereg, minél nagyobb a huppanó annál nagyobbat.
Forsberg18-10-2012 15:02:32 // 40799
Volt már valakinek olyan, hogy a gátlótól óriási nyöszörgés, nyikorgás jön, teljesen hirtelen? Egyszer már csinálta pár hónapja, de akkor 1-2 nap után abba hagyta.
Most vittem vizsgára, miért ne akkor kezdené... :S Ciki volt, mert nagyon hangos, mindenki engem nézett. Olyan mint egy teknő a tengeren.
Most vittem vizsgára, miért ne akkor kezdené... :S Ciki volt, mert nagyon hangos, mindenki engem nézett. Olyan mint egy teknő a tengeren.
Arno16618-10-2012 14:34:44 // 40798
Akku le RESET volt, lamba csere után kénytelen voltam, nemnagyon akarta abbahagyni a durva dusitast, erezheto volt h vmi nem oke.
Gondolom a kompenzációs értékek végálláson voltak, és idő lett volna helyrepofoznia magát.
---
FRA 3,2 (Multiplicative)
TRA -12 (Additive)
Ezt találtam róla:
"The consumption and performance of an engine are optimised by the control unit through the use of programmed maps stored internally. These maps are based on engine rpm and loading. The control unit with the aid of sensors, manages the opening times of the individual injectors under various environmental conditions. Based on the feedback from these sensors the control unit can compensate for changes in an engines combustion characteristics, which vary over time due to component ageing.
These learned compensation values are applied to the static fuel maps stored in the ecu. These learned compensation values are commonly called "fuel trims", in the Fiat/Alfa/Lancia applications these are refered to as "factors".
There are two kinds of compensation "factors" applied, Addition and Multiplication.
The Addition or Additive Trim, is used by the control unit to compensate the fueling at idle. The Additive Factor can be positive or negative. For Addition Factors the injection time is adjusted by a fixed amount.
The Multiplication Factor or Multiplicative Trim, is used by the control unit to compensate the fueling at above idle engine speeds. In the Fiat/Alfa/Lancia applications there are normally three Multiplicative Factors, high loads, low loads and current loads.
Negative compensation factor values indicate that the engine is running too rich and oxygen sensor control is therefore making it more lean by reducing the amount of time that the injectors are open. Positive compensation factor values indicate that the engine is running too lean and oxygen sensor control is therefore making it richer by increasing the amount of time that the injectors are open.
In general, an out-of-spec value in the first field (Additive) indicates a vacuum leak since it is mostly present at idle, when vacuum is highest. An out-of-spec value in the second field (Multiplicative) indicates a fault at higher RPM, and may point to a faulty MAF. If the compensation factors go out of specification, then the control unit will cause a fault code. "
Hmm.. falsot nem sziv, fujtam be fektisztitot korbe a szivo reszekhez es nem valtozott a motorhang. Ha beszívta volna akkor felpörög tőle, vagy valtozik a hangja.
Lehet LMM... halalan kezd lenni?! potyara sok kedvem nincs cserelni.... Valakinek nincs veletlen egy tartalek a polcon egy probara? Kicsit gyanus meg a levego hofok szenzor. 35 fokot mutatott minap a 18 fokban, de betudtam annak h atmelegedett a motor. Elegge a motorter kozepen van. Lehet jobban megvizsgalom.
Az alapjarati szelep kiderult elzarja a levegot es nem nyitja. Alapbol van egy alagut a pillangoszelep ket oldala kozott, es azon aramlik be a plussz "luft", ha a szelep nem zajra le. Még annyi ugrott be lehet szorul a szelep kicsit, es darabosan reagalja le mikor leugrok a gazrol, nem szepen lassan engedi vissza a fordulatot.
Ha vkinek vmi eszébe jut ezek alapjan ne kíméljen! :)
96-os Spider/GTV 2.0TS-be még nem pakoltak kettős tömegű lendkereket ugye? Meg az gondolom mas tunettel is jar, ha az haldoklik?! Nem csak terhelesvaltaskor.
Gondolom a kompenzációs értékek végálláson voltak, és idő lett volna helyrepofoznia magát.
---
FRA 3,2 (Multiplicative)
TRA -12 (Additive)
Ezt találtam róla:
"The consumption and performance of an engine are optimised by the control unit through the use of programmed maps stored internally. These maps are based on engine rpm and loading. The control unit with the aid of sensors, manages the opening times of the individual injectors under various environmental conditions. Based on the feedback from these sensors the control unit can compensate for changes in an engines combustion characteristics, which vary over time due to component ageing.
These learned compensation values are applied to the static fuel maps stored in the ecu. These learned compensation values are commonly called "fuel trims", in the Fiat/Alfa/Lancia applications these are refered to as "factors".
There are two kinds of compensation "factors" applied, Addition and Multiplication.
The Addition or Additive Trim, is used by the control unit to compensate the fueling at idle. The Additive Factor can be positive or negative. For Addition Factors the injection time is adjusted by a fixed amount.
The Multiplication Factor or Multiplicative Trim, is used by the control unit to compensate the fueling at above idle engine speeds. In the Fiat/Alfa/Lancia applications there are normally three Multiplicative Factors, high loads, low loads and current loads.
Negative compensation factor values indicate that the engine is running too rich and oxygen sensor control is therefore making it more lean by reducing the amount of time that the injectors are open. Positive compensation factor values indicate that the engine is running too lean and oxygen sensor control is therefore making it richer by increasing the amount of time that the injectors are open.
In general, an out-of-spec value in the first field (Additive) indicates a vacuum leak since it is mostly present at idle, when vacuum is highest. An out-of-spec value in the second field (Multiplicative) indicates a fault at higher RPM, and may point to a faulty MAF. If the compensation factors go out of specification, then the control unit will cause a fault code. "
Hmm.. falsot nem sziv, fujtam be fektisztitot korbe a szivo reszekhez es nem valtozott a motorhang. Ha beszívta volna akkor felpörög tőle, vagy valtozik a hangja.
Lehet LMM... halalan kezd lenni?! potyara sok kedvem nincs cserelni.... Valakinek nincs veletlen egy tartalek a polcon egy probara? Kicsit gyanus meg a levego hofok szenzor. 35 fokot mutatott minap a 18 fokban, de betudtam annak h atmelegedett a motor. Elegge a motorter kozepen van. Lehet jobban megvizsgalom.
Az alapjarati szelep kiderult elzarja a levegot es nem nyitja. Alapbol van egy alagut a pillangoszelep ket oldala kozott, es azon aramlik be a plussz "luft", ha a szelep nem zajra le. Még annyi ugrott be lehet szorul a szelep kicsit, es darabosan reagalja le mikor leugrok a gazrol, nem szepen lassan engedi vissza a fordulatot.
Ha vkinek vmi eszébe jut ezek alapjan ne kíméljen! :)
96-os Spider/GTV 2.0TS-be még nem pakoltak kettős tömegű lendkereket ugye? Meg az gondolom mas tunettel is jar, ha az haldoklik?! Nem csak terhelesvaltaskor.
Hardy17-10-2012 21:10:58 // 40797
Lángspray, fagyasztóspray. Nekem se jött elsőnek hajlott a kulcs meg minden. Aztán Csöri megkezelte ezekkel felváltva, és megindult.
szeda17-10-2012 21:00:56 // 40796
Lánggal de este voltam ott 6 után.amikor már minden füstölt meg úgy nézett ki hogy inkább eltörne mondtam hogy hagyjuk mert holnap reggel mennem kell a kocsival.Volt ott minden csavarlazítós spray, fagyasztós, wd-40 stb. Szívott vele egy órát.Nem kért semmit de csalódott volt.Azt mondta ha leszedhetné a komplett gólyalábat akkor ki zudná ütni de erre nem volt idő.
Piritu - 1.000.00017-10-2012 20:51:14 // 40795
Ennél az öreg vezérlőnél a "hagyományos" saru le fajta :-)
mreni17-10-2012 20:30:05 // 40794
Melyik "fajta" RESET? :D
Piritu - 1.000.00017-10-2012 19:28:18 // 40793
TRA vagy FRA paramétered a compban nincs "kiakadva"? Anno nekem mínusz értéket vett fel az egyik (most már nem tudom melyik) és ott maradt. Akkor viselkedett furcsán a gázra. Reset segített.
Alfa GT-Csaba17-10-2012 18:47:29 // 40792
az enyémbe is bele van rohadva ,hidegen 2"csőfogó ráhúzva acélcső rajta 80 kilóm és akkor sem indult meg!!Ezt másképp nem is lehet kiütni mint ha hegesztő pisztolyal felizzítom
mreni17-10-2012 17:11:08 // 40791
mit jelent nálatok a hőkezelés? kis gázlámpával melegítette?
szeda17-10-2012 12:44:33 // 40790
Jó akkor mond hogyan kell mert ott voltam és nagyon keményen megszenvedett vele.Én kértem hogy ne folytassuk mert este volt és kell a kocsi.
lakosg0117-10-2012 11:10:32 // 40789
Akármilyen furcsa, következő alkalommal (remélem nem mostanában lesz), így fogok tenni :)
Persze fel nem jelentem, maximum itt...
Persze fel nem jelentem, maximum itt...
Ferke17-10-2012 07:14:20 // 40788
Mekkora király szerelőd van bakker:) Én ilyen helyre akkor sem vinném többet, ha mostantól ingyen csinálná:)
szeda17-10-2012 06:13:42 // 40787
Jó reggelt!
Ötleteket várnék.156 hátsó kerékagy aljából nem jön ki a hosszú csavar amiben a szilentek is vannak. Hőkezelésen és légkulcson túl vagyunk.Szerelő visszadobta a projektet, szerinte csak letörni lehetne azt meg nem szeretném.Nagyon kéne szilentet cserélnem bal hátul.Anya szépen lejön de onnantól semmi...
Ötleteket várnék.156 hátsó kerékagy aljából nem jön ki a hosszú csavar amiben a szilentek is vannak. Hőkezelésen és légkulcson túl vagyunk.Szerelő visszadobta a projektet, szerinte csak letörni lehetne azt meg nem szeretném.Nagyon kéne szilentet cserélnem bal hátul.Anya szépen lejön de onnantól semmi...
Nándi16-10-2012 16:56:30 // 40786
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni nekem. Szükségem lenne egy 1.9jtd 8V 105Le motorhoz főtengely vezérmű szíjkerék! (nem a hosszbordás szíjtárcsájáról beszélek:)) Elég sűrgős lenne!
Előre is köszönöm
Remélem tudtok segíteni nekem. Szükségem lenne egy 1.9jtd 8V 105Le motorhoz főtengely vezérmű szíjkerék! (nem a hosszbordás szíjtárcsájáról beszélek:)) Elég sűrgős lenne!
Előre is köszönöm
Rizzo16-10-2012 15:47:56 // 40785
Legalább megúsztad az olajtekmő cserét.
Zoli198016-10-2012 15:27:55 // 40784
Az milyen lenne, ha laptoppal, kábellel mennénk autót venni, rádugni, ha nem stimmel, nem vesszem meg+fel is jelentem a kereskedőt :)
Grando16-10-2012 13:42:20 // 40783
Ahogy mondod. ;)))
Hozzátéve, hogy azért a német is ember, és szereti a pénzt (hajjaj...), nemcsak a török (meg arab meg szerb stb.).
Sokmindent feltalált már magyar ember, de az óravisszatekerés speciel nem ide kötődik. Valóban ideje lenne felébredni a "nyugatról csak tutikocsi jön" álomból. :)))
Cikkek (google remélem vmennyire kihámozhatóvá teszi):
- 6 milliárd eurós kár évente a kilométeróra tekergetés miatt.
- Másik cikk, razziával, letartóztatásokkal, kilométeróra-maffiával.
Hozzátéve, hogy azért a német is ember, és szereti a pénzt (hajjaj...), nemcsak a török (meg arab meg szerb stb.).
Sokmindent feltalált már magyar ember, de az óravisszatekerés speciel nem ide kötődik. Valóban ideje lenne felébredni a "nyugatról csak tutikocsi jön" álomból. :)))
Cikkek (google remélem vmennyire kihámozhatóvá teszi):
- 6 milliárd eurós kár évente a kilométeróra tekergetés miatt.
- Másik cikk, razziával, letartóztatásokkal, kilométeróra-maffiával.
lakosg0116-10-2012 13:41:32 // 40782
Egy kicsit elkeseredtem. Állapotra jó a kocsi, csak így már a szervizes és egyéb papírok birtokában is homályossá vált számomra az autó előélete.
szeda16-10-2012 13:24:35 // 40781
Ezer éve divat.Kint sem a némettől veszed a kocsit.Az összes kereskedő török meg arab.Szerinted? :)
Arno16616-10-2012 13:01:27 // 40780
2.0TS / Spider rángat, Lambda rossz volt cseréltem, hibakód azóta nincs.
Injektorok hozamát megmértem, tök azonos. (Kiszedtem, és belepisiltettem őket indítózás közben 1-1 nagy fecskendőbe.)
A franc baja lehet? Teljesen olyan mintha lógna vmi, motortartó bak, kuplungban törött rugók, vagy hasonló. De minden bakot cseréltem már (amúgy is kellett, odavoltak), a felső motorkitámasztó blokkon levő szilentjét kivéve. De annyira az nem kehes, h ennyire bezavarjon.
Kuplung alig egy éves. (mikor új volt is csinálta.)
Féltengelyek rendben.
Alacsony fordulaton hintázik a gép, elég idegörlő állandóan kikuplungolni.
Kicsit olyan érzésem van, mikor elveszem a gázt teljesen és az alapjárati szelepnek kellene biztosítani egy kis levegőt - az az üzemállapot nem korrekt. Emiatt gázelvételre azonnal durva motorfékkel válaszol, nincs az a szépen lecsengő átmenet.
Majd ismét gázt adva azonnal idegesen indul.
Lehetséges, hogy a pillangószelep nincs a megfelelő helyen, és az alapjárati szelep állandó végállapotban próbálja beszuszakolni a plussz levegőt. Mely végállapotban nem tud korrektul szabályozni?
Utolsó gondolatom ez, aztan kifogytam. :)
Ebből adódik a kérdésem, hogyan kell alapjáratot állítani a 96 környéki 2.0TS motoroknál? Mert az a tippem kell valahogy.
Lehúzott alapjárati szelepnél belőni a pillangószelep állásával a 800-as fordulatot?
(Vagy 850-et, vagy mennyi is a nominál érték?)
Injektorok hozamát megmértem, tök azonos. (Kiszedtem, és belepisiltettem őket indítózás közben 1-1 nagy fecskendőbe.)
A franc baja lehet? Teljesen olyan mintha lógna vmi, motortartó bak, kuplungban törött rugók, vagy hasonló. De minden bakot cseréltem már (amúgy is kellett, odavoltak), a felső motorkitámasztó blokkon levő szilentjét kivéve. De annyira az nem kehes, h ennyire bezavarjon.
Kuplung alig egy éves. (mikor új volt is csinálta.)
Féltengelyek rendben.
Alacsony fordulaton hintázik a gép, elég idegörlő állandóan kikuplungolni.
Kicsit olyan érzésem van, mikor elveszem a gázt teljesen és az alapjárati szelepnek kellene biztosítani egy kis levegőt - az az üzemállapot nem korrekt. Emiatt gázelvételre azonnal durva motorfékkel válaszol, nincs az a szépen lecsengő átmenet.
Majd ismét gázt adva azonnal idegesen indul.
Lehetséges, hogy a pillangószelep nincs a megfelelő helyen, és az alapjárati szelep állandó végállapotban próbálja beszuszakolni a plussz levegőt. Mely végállapotban nem tud korrektul szabályozni?
Utolsó gondolatom ez, aztan kifogytam. :)
Ebből adódik a kérdésem, hogyan kell alapjáratot állítani a 96 környéki 2.0TS motoroknál? Mert az a tippem kell valahogy.
Lehúzott alapjárati szelepnél belőni a pillangószelep állásával a 800-as fordulatot?
(Vagy 850-et, vagy mennyi is a nominál érték?)
Arno16616-10-2012 12:51:28 // 40779
Végül az lett, menetvágtam 20-asra /ismerősnek volt menetfúró/, bele egy Fabory-s olajleeresztő /fél áron mint autósboltban/ alá egy rézalátét SKF boltbol /Fabory-ban nem volt épp/ és azóta pöpec.
Végső megoldás az lesz h esztergáltatok egy kicsit kúpos 20-as külső 1x-es belső menetes acél közdarabot. Köv olajcserénél zsírtalanítás, brutál csapágyragasztó, és beletekerem a közdarabot. Majd utána a kisebb olajleeresztőt, és örök élet, nem fog megszakadni többet az ALU-ban a menet.
Végső megoldás az lesz h esztergáltatok egy kicsit kúpos 20-as külső 1x-es belső menetes acél közdarabot. Köv olajcserénél zsírtalanítás, brutál csapágyragasztó, és beletekerem a közdarabot. Majd utána a kisebb olajleeresztőt, és örök élet, nem fog megszakadni többet az ALU-ban a menet.
Marklar15515-10-2012 23:04:27 // 40778
Marklar15515-10-2012 22:57:39 // 40777
mreni15-10-2012 22:24:27 // 40776
eddig is divat volt,csak nem ennyire mint nálunk :)
lakosg0115-10-2012 22:02:05 // 40775
Ezek szerint már az osztrákoknál is divat?
Liquid15-10-2012 22:01:57 // 40774
én is így tudom, ha meg van mahinálva akkor nullázódik, legalábbisa ha nem tökéletesen hozzáértők művelik
Hardy15-10-2012 21:47:08 // 40773
Szerinted?
Vissza van tekerve azt mondják a hozzáértők.
Vissza van tekerve azt mondják a hozzáértők.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
567
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?