Forum >> Szerelőműhely
GTPeti15-05-2011 10:29:44 // 34722
Hogy hangzik a FES hibaüzenete angolul ill. németül?
Piritu - 1.000.00015-05-2011 10:12:08 // 34721
Ezt csinálom ár két hete :-(
Simon2315-05-2011 10:03:42 // 34720
léccy valaki klimacsövet köszi
Simon2315-05-2011 09:51:38 // 34719
Kareszka te hogy férsz el abba a csomagtartoba? nekem bejön nagyon az autód de a csomi az ami miatt nem kéne, az enyémnek jó nagy abba elférek 156 az szervizköltség miatt kizárva szal marad ez ::D
amugy nekem most 06.25. a müszaki szal bele kell huzni hogy minden meglegyen. szakszervizbe meg megy a tököm lehuzzák rolam az utsó bőrt is
amugy nekem most 06.25. a müszaki szal bele kell huzni hogy minden meglegyen. szakszervizbe meg megy a tököm lehuzzák rolam az utsó bőrt is
Krisz15615-05-2011 09:43:06 // 34718
Szia! Nálam igaz az állitás nekem is el van szálva a hátsó szondám kb fél éve igy járok a lámpa vissza jelez, de ezen kivül nem tapasztaltam semmit.
Kareszka198415-05-2011 09:31:10 // 34717
na ezaz...mertha ez az állitás igaz, akkor egyenlőre csak az első lambdát cserélném ki...másodikkal+katalizátprral meg majd foglalkozom műszaki előtt
Simon2315-05-2011 00:19:04 // 34716
hát elméletileg igaz. nekem mióta szarakodik nem jelez hibát az autó pedig nekem a kat elötti szar. utánival mi van az passz nekem alap kat om nincs
de az én cpu m nem jelez semmit a müszerfalon pedig vmi nagyon szar
de az én cpu m nem jelez semmit a müszerfalon pedig vmi nagyon szar
GTPeti14-05-2011 23:59:57 // 34715
A 4,7 vs. 3 számomra azt jelenti, hogy később éri el az üzemi hőmérsékletet. Ettől még ugyanúgy működhet, ha tényleg kompatibilis típus került bele. (Ha az 1V-os szonda és megfelelően gyors, akkor rendben van.)
(Ha átkapcsolod a SW-t és bemásolod Google-be az angol és/vagy német nyelvű hibaüzenetet, akkor SZVSZ lesz több találat is.)
(Ha átkapcsolod a SW-t és bemásolod Google-be az angol és/vagy német nyelvű hibaüzenetet, akkor SZVSZ lesz több találat is.)
pb_14-05-2011 23:52:54 // 34714
Kevés lesz a tárcsa.
Kareszka198414-05-2011 20:07:57 // 34713
lambda témához nekem is van egy kérdésem :)
nálam egy van a katalizátor előtt, egy pedig utánna. olyant hallottam, hogy ha a második kifingik, azt csak jelzi a check engine, de a cpu nem áll vészüzembe...ez mennyire életképes űllitás???
nálam egy van a katalizátor előtt, egy pedig utánna. olyant hallottam, hogy ha a második kifingik, azt csak jelzi a check engine, de a cpu nem áll vészüzembe...ez mennyire életképes űllitás???
Piritu - 1.000.00014-05-2011 20:00:39 // 34712
Viszont egyes fórumokon/oldalakon olvastam, hogy 3-nak kéne lenni. Más oldalakon meg azt, hogy az ECU figyeli, hogy mennyi áram folyik és ha nem annyi hibát jelez. 4,7 kontra 3 ohm, az majd 40%-al kevesebb áram.
(Most már tuti, hogy az előző gazdája valami univerziálist tett be.)
Ha nem ez, akkor mi lehet az "FRA önbeállítási paraméter" hiba kód mögött?
(Most már tuti, hogy az előző gazdája valami univerziálist tett be.)
Ha nem ez, akkor mi lehet az "FRA önbeállítási paraméter" hiba kód mögött?
[k i z z o]14-05-2011 19:55:04 // 34711
Mi az, hogy 10 feletti ? 14, az jó...
[k i z z o]14-05-2011 19:53:53 // 34710
4.7 körül jó, legalábbis biztosan nem szakadt. Ellenállás értékre nem tud diagnosztizálni, csak szakadást, +12V zárlatot lát ha van.
Svéd14-05-2011 19:26:54 // 34709
Mi lehet a baj akkor,ha ötödikben nyomom a gázt,és nem akar menni,kb 2500 nál megáll a fordulat,és olyan hörgös lesz a hangja,de nem mindig csinálja, föleg hegymenetben.155 1.8 ts.
Coyote14-05-2011 18:34:25 // 34708
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek. Mindenféleképpen elviszem szerelőhöz. Remélem elég a tárcsát cserélni, mivel kevés a km-benne és én elég ovatos vezető vagyok, tehát feleslegesen nem rugdosom a kuplungot. De majd a szaki megmondja mi legyen.
Köszönöm szépen.
Köszönöm szépen.
LoneWolf3314-05-2011 17:39:09 // 34707
Üdv !
A kuplungmunkahenger automatikusan biztosítja a kiemelő szerkezet
hézagának utánállítását. Kézi korrekcióra nem nagyon van lehetőség.
A kuplungszerkezet sugárirányú rugólamelláin ellenőrizni kell a
kinyomócsapágy által okozott gyűrű alakú kopást. Ha ez meghaladja
a rugólamella vastagságának 1/3-át, akkor a szerkezetet is érdemes
cserélni, mert a lamellák nem biztos hogy kibírnak még egy menetet
az új tárcsával. Célszerú még ellenőrizni a lendkeréken kuplungszerkezet
felerősítésére szolgáló felület síkja és a súrlódófelület síkja közötti
távolságot. Ez nem lehet nagyobb mint 24.2 mm, ha mégis, akkor a
lendkereket fel kell szabályozni.
A kuplungmunkahenger automatikusan biztosítja a kiemelő szerkezet
hézagának utánállítását. Kézi korrekcióra nem nagyon van lehetőség.
A kuplungszerkezet sugárirányú rugólamelláin ellenőrizni kell a
kinyomócsapágy által okozott gyűrű alakú kopást. Ha ez meghaladja
a rugólamella vastagságának 1/3-át, akkor a szerkezetet is érdemes
cserélni, mert a lamellák nem biztos hogy kibírnak még egy menetet
az új tárcsával. Célszerú még ellenőrizni a lendkeréken kuplungszerkezet
felerősítésére szolgáló felület síkja és a súrlódófelület síkja közötti
távolságot. Ez nem lehet nagyobb mint 24.2 mm, ha mégis, akkor a
lendkereket fel kell szabályozni.
Simon2314-05-2011 14:39:14 // 34706
hát először próbáld meg hogy megmondod a szerelő bácsinak hogy állítson rajta, mert ugy hallottam hogy valamennyit lehet, ha nem és tévedek akkor még lehet hogy igazad lesz és csak a tárcsát kell, de mindenképpen egy tapasztalt szerelőtől érdeklődj, mert feleslegesen az egészet hülyeség főleg ha azér cseréled mert a szerelő azt se tudja mi fán terem a kuplung. én haveromtol hallottam neki 3 as golfja van hogy ugyanugy csuszott és állitottak rajta, és még máig használja nem kellett cserélni
Lujo14-05-2011 09:33:37 // 34705
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy nem kapcsol ki az utastér ventilátor akkor sem, ha leveszem a gyújtást. Alfa 156 1,6 TS automata klímás. van ötlete valakinek, hogy merre keressem a hibát? előre is köszönöm
Olyan problémám van, hogy nem kapcsol ki az utastér ventilátor akkor sem, ha leveszem a gyújtást. Alfa 156 1,6 TS automata klímás. van ötlete valakinek, hogy merre keressem a hibát? előre is köszönöm
Coyote13-05-2011 21:08:26 // 34704
De akkor elég csak a tárcsát cserélni, vagy az egész szerkezetet cseréljem ki?
Simon2313-05-2011 20:46:36 // 34703
csuszik a kuplung az pedig nem occsó :D
Coyote13-05-2011 20:24:27 // 34702
Üdv uraim.
Ma vettem észre a következő dolgot: menet közben indokolatlanul felpörög a motor, mint ha üresben lenne. Gázpedált hiába nyomom csak pörög a motor de nyomaték az nincs.
Megállok kiveszem üresbe elindulok és minden rendben van. Mitöl lehet ez az indokolatlan fordulatszám növekedés?
146, 1.6 boxer a kicsike.
Köszönettel
Ma vettem észre a következő dolgot: menet közben indokolatlanul felpörög a motor, mint ha üresben lenne. Gázpedált hiába nyomom csak pörög a motor de nyomaték az nincs.
Megállok kiveszem üresbe elindulok és minden rendben van. Mitöl lehet ez az indokolatlan fordulatszám növekedés?
146, 1.6 boxer a kicsike.
Köszönettel
Piritu - 1.000.00013-05-2011 16:16:01 // 34701
Megmértem a csatiban, 4,7 ohmnak mértem a lambda fűtőszálat. Mennyinek kéne lennie? Valahonnan 3 rémlik...
Piritu - 1.000.00013-05-2011 16:09:19 // 34700
A két dolog két különböző hibakód. Az a kérdés, hogy mit olvasott ki.
Simon2313-05-2011 15:52:48 // 34699
12 éves tapasztalattal rendelkezik mielőtt félreértések lennének :D
Simon2313-05-2011 15:52:09 // 34698
a hibakód olvasásnál a csávó azt mondta lambdaszonda, másik szerelő meg hogy légtömegmérő. az első 12 éves tapasztalt szerelő, a másik nem tudom mennyi tapasztalattal szerelő de alfája van. mi legyen? :D
Kareszka198413-05-2011 11:04:37 // 34697
amúgy a 10 feletti kompresszió jónak mondható? :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2011 10:28:34 // 34696
semennyire oda más olaj kell :P
Kareszka198413-05-2011 10:14:27 // 34695
a gázrendszer léte mennyire lényeges? :)
Piritu - 1.000.00013-05-2011 09:32:20 // 34694
Milyen hibát/hibakódot tárol az ECU ha szakadt a lambda fűtővezetéke?
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2011 09:20:03 // 34693
bkur6etb meg a cr7ekc kell abba
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2011 09:18:13 // 34692
nem :)
Kareszka198413-05-2011 09:12:43 // 34691
megmondom mi van...egy helyi mester CR7EKC jelzésűeket ajánlott bele, alkatrészkereskedő rokon erre azt mondta még véletlenül se, mert azok motorbiciklibe mennek, nincs meg akellő hőérték...
Kareszka198413-05-2011 09:11:42 // 34690
105-be nem jók?
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2011 09:04:29 // 34689
a 120 lovastól felfelé
Kareszka198413-05-2011 08:47:13 // 34688
Kareszka198413-05-2011 07:47:18 // 34687
sziasztok. van valakinek tapasztalata az univerzális katalizátorokkal kapcsolatban? használ valaki ilyent? mik a tapasztalatok? teszi a dolgát?
más:
valahol olvastam, hogy 2 lambdás rendszernél ha a második lambda kifingik, annak ellenére, hogy kigyullad a check engine lámpa, nem lép a számítógép vészüzembe, csak jelzi, hogy ott bizony bibi van...ergo fogyasztás, meg minden marad, mint azelőtt, csak ég a lámpa...erről hallott már valaki valamit?
más:
valahol olvastam, hogy 2 lambdás rendszernél ha a második lambda kifingik, annak ellenére, hogy kigyullad a check engine lámpa, nem lép a számítógép vészüzembe, csak jelzi, hogy ott bizony bibi van...ergo fogyasztás, meg minden marad, mint azelőtt, csak ég a lámpa...erről hallott már valaki valamit?
Fighter13-05-2011 07:31:30 // 34686
Helló!
Nekem volt a 164-esen hónapokig egy karterszűrő, de engem nem győzőtt meg, hogy jobb lenne tőle a vas. A pillangószelep minimálisan volt csak koszos elötte is, de én azt pár havonta kitisztítom amúgy is. Talán az alapjárat egy kicsit egyenletesebb lett, de olyanokat is olvastam, hogy utána jobban húz és kevesebbet fogyaszt, na ilyet nem tapasztaltam. Klímázáskor, meg dugóban araszoláskor alig lehetett megmaradni a kocsiban úgy jött be a bűz az utastérbe.
Nekem volt a 164-esen hónapokig egy karterszűrő, de engem nem győzőtt meg, hogy jobb lenne tőle a vas. A pillangószelep minimálisan volt csak koszos elötte is, de én azt pár havonta kitisztítom amúgy is. Talán az alapjárat egy kicsit egyenletesebb lett, de olyanokat is olvastam, hogy utána jobban húz és kevesebbet fogyaszt, na ilyet nem tapasztaltam. Klímázáskor, meg dugóban araszoláskor alig lehetett megmaradni a kocsiban úgy jött be a bűz az utastérbe.
Dzsozy12-05-2011 20:46:27 // 34685
Nem gond. és szívesen!!! Ezért van az AMORE! :)
l_bandi12-05-2011 20:36:30 // 34684
Sziasztok! Tud esetleg 147-be lengőkart kevés pénzért ?
DELFIN12-05-2011 20:34:18 // 34683
Köszi a választ !!!!!! (és a körmölést)
Dzsozy12-05-2011 20:30:32 // 34682
Asszem mostanában én feszegettem ezt a témát, a karterszűrőt, a lerakódásokat, az olajsarat, az olajpárát a pillangószelepházba, az ebből fakadó alapjárati ingadozást. Utánaolvastam elég sok helyen, és max környezetszennyezés miatt van visszavezetve a kartergáz, de az olasz nem a légszűrőházba vezeti vissza, hogy a papírszűrő megszűrje az olajpárát, hanem a pillangószelepház elő közvetlenül, meg utána. A bödönről nincs infóm ill. tapasztalatom, meg őszintén, minek szűrni a ganét, mikor azt ki is lehet vezetni. Én most dobtam a gépre két simota szivacsos, mosható karterszűrőt, és a rövid idő ellenére azt mondhatom, hogy az alapjáratom azóta szinte makulátlan. Még azért biztos ami biztos megtisztítom majd a pill.szelepházat, de ha elmarad az se baj. Egy hátránya van, ha a belső levegő keringetést kikapcsolom, és kívülről, a motortérből akarok "levegőzni" akkor azért lehet egy picit érezni az olajpára, a kartergőz szagát. Ma volt autóvill.szerelőnél a gép, a lambda tökéletesen teszi a dolgát, szondát dugtak a seggébe és a co is kiváló. Szerintem megéri a befektetést!! Ja a videán van egy öreg, ha visszaolvasol megtalálod, akinek igaz egy 15 éves fordja van, de mutat egy egyszerű szerkezetet, meg hogy mit önt ki belőle.
Piritu - 1.000.00012-05-2011 20:14:21 // 34681
Mostanában olvastam a blog-ban, valaki pár napja tett fel.
Piritu - 1.000.00012-05-2011 20:13:35 // 34680
Kösz, akkor nem ott lesz a hiba.
DELFIN12-05-2011 19:55:06 // 34679
Hali, Tud valaki tapasztalattal szolgálni a "BÖDÖN"-ről, vagy karterszűrőről???????
Simon2312-05-2011 19:36:11 // 34678
esetleg valahol elfekvőben 146 ts hez klímacső duplacsöves klimakompresszorbol hütö fele. megköszönném
bega198612-05-2011 17:05:32 // 34677
Az normális, nekem is olyan, pl a vízhőfok, stb is -34-et ír amikor nem jár a motor.
Buddha12-05-2011 07:51:18 // 34676
Cs.Alfa11-05-2011 16:04:47 // 34675
Beömlőcsövet keresek,ami a légtömegmérő és a motor közörr van,az első szélvédő felá eső kellene....2.0 TS-hez.
Azt,amin a karteráz visszavezető cső is van....
Bontott érdekelne........................
Azt,amin a karteráz visszavezető cső is van....
Bontott érdekelne........................
Bilux10-05-2011 23:07:19 // 34674
Milyen csodamágnessel sikerült kiszedned? Kép esetleg van? :)
Fairlane10-05-2011 22:56:10 // 34673
Valószínűleg ha nem jár a motor, az ECU nem zár valami áramkört...
Ez lesz a szélsőérték, ezt mutatná menet közben is, ha pl elszakadna az érzékelő kábele.
Ez lesz a szélsőérték, ezt mutatná menet közben is, ha pl elszakadna az érzékelő kábele.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
578
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?