Forum >> Szerelőműhely
Buksi19-12-2008 20:56:53 // 23222
Nekem egyenlőre elég volt csak kitisztítani! :-))
Bianco19-12-2008 20:55:01 // 23221
Szia !
A 155-ben ugyanezek a jelenségek voltak nálam is.
Alapjárati motor csere megoldotta a hibát.
A 155-ben ugyanezek a jelenségek voltak nálam is.
Alapjárati motor csere megoldotta a hibát.
Buksi19-12-2008 20:51:09 // 23220
Nekem is ezek jutottak eszembe! :-)
HátvédRomeo19-12-2008 20:44:49 // 23219
Alapjárati motor.
Alapjárati jeladó féle.
Lambda talán.
Gyertyák mikoriak?
Alapjárati jeladó féle.
Lambda talán.
Gyertyák mikoriak?
Szilárd19-12-2008 20:32:26 // 23218
Uraim!
Technikai kérdésem lenne:
Az mitől lehet,hogy időnként az alapjáratom ingadozik 500-1500 között.
A motor 2.0TS.
Technikai kérdésem lenne:
Az mitől lehet,hogy időnként az alapjáratom ingadozik 500-1500 között.
A motor 2.0TS.
Diesel19-12-2008 07:51:43 // 23217
sziasztok lett egy hatalmas problémám 146 98 1.616v ts kuplungozva lett az auto jolett mentem vele 12km-t klb aztán haza gázbowdenen állítani...aztán mikrelmentem volna kiprobálni elkezdett a motor kerepelően csattogni de valami oltári éles hangon vajon milehet az?csapágy nemhiszem mert ahhoz tulontul hangos.hidrotőkék mennyire lehetnek hangosak vagy mi a franc lehet?
Selmak18-12-2008 22:24:14 // 23216
Ha a hengerfejből jön akkor jó esélyel hidrotőke.
Átok79146TD18-12-2008 19:19:14 // 23215
hidrotőke esetleg?
szasza(SW)18-12-2008 18:32:33 // 23214
sziasztok!
Hidegen nekiállt kopogni vagy csattogni a motorom.Ha felmelegszik kb.40 fokra abbahagyja.Lehet olaj probléma???
Mit tegyek?
Hidegen nekiállt kopogni vagy csattogni a motorom.Ha felmelegszik kb.40 fokra abbahagyja.Lehet olaj probléma???
Mit tegyek?
Buksi18-12-2008 12:20:23 // 23213
A karokat nekem utána kellett állítanom, mert nem sikerült elsőre úgy belőnöm, hogy jó legyen! Egyébként meg az elektronikus kütyükhöz én sem nagyon értek! :-))
cseko7618-12-2008 12:14:56 // 23212
amugy már a karokat szedtem le és utána jó volt, bízom benne,h most sem fog elállítodni semmi, elvileg mechanikus dolgok csak nem lesz próbléma; az elektronikus küttyükhöz már tudás is kéne:D
Buksi18-12-2008 12:12:47 // 23211
Ja igen, ez még fontos! :-)
De egy-két próbatörlés után úgyis meglátod, hogyan állnak a karok, aztán lehet majd korrigálni őket! :-)
De egy-két próbatörlés után úgyis meglátod, hogyan állnak a karok, aztán lehet majd korrigálni őket! :-)
Mulder18-12-2008 12:08:00 // 23209
Olvasom miről beszéltek. Csak 1 dologra vigyázz ha teljesen szétszeded. A lapátokat "pontosan végállásba" rakd vissza a tengelyre:)
Buksi18-12-2008 11:56:41 // 23208
De érdemes rááldozni egy napot, plána ha meg tudod csinálni! És akkor még pár ezer forintot is spórolsz! :-)
Sok mindent szétkaptam már és még szét is fogok! ;-)))))))))
Sok mindent szétkaptam már és még szét is fogok! ;-)))))))))
cseko7618-12-2008 11:53:56 // 23207
akkor ugy látom lesz egy napom amikor nem fogok unatkozni :) ,de látom te is sok mindent szétkaptál már a gépen :)
Buksi18-12-2008 11:49:54 // 23206
Ezért mondom, hogy szét kell szedni! Én is vettem mindjárt egy másikat, pedig nem is kellett volna! Egyébként nálam meg az volt a probléma, hogy nagyon zsíros, dzsuvás volt mindenhol az érintkezőknél és emiatt törölt szaggatva! :-( Szóval a túl sok kenőanyag sem jó! :-))
cseko7618-12-2008 11:47:34 // 23205
a 3. képben látok némi hasónloságot :) azt én is zsíroztam már:) amugy a szagatott ablaktörlés nálam is néha kimarad,lehet,h érzékelő próbléma lesz az is:(
Buksi18-12-2008 11:37:10 // 23204
156-osét még nem szedtem szét, de az enyémet a 155-ét már igen! Ott úgy van, hogy le kell venni a két ablaktörlő kart, aztán a műanyag rácsos "izét", ami alatt van az ablaktörlő motor és a mechanika egyben! Ezt asszem két csavar fogja és már kint is van! Aztán a motort is szét lehet szedni! De kukkants be a blogomba, ott van pár kép is! Igaz, hogy nem sok, de viszonyításnak jó! Biztos, hogy nem fog hasonlítani a 156-éhoz, de az is szétjön valahogy! :-)
cseko7618-12-2008 11:24:40 // 23203
oké. végülis ennyit még megér :D már csak meg kell várni míg eláll az eső, mert nem tudok beállni a garázsba :) elvileg a teljes szétszedésébe nincs semmi ördöngöség vagy valmi trükk? te szedtél már szét?
Buksi18-12-2008 11:22:15 // 23202
Sztem az nem elég, hogy csak befújkálod a résekbe! Szedd szét és ha kell, akkor rendes zsírral kend meg! :-)
cseko7618-12-2008 11:19:14 // 23201
Még nyáron csináltam ezt, folyékony zsírral, zsír spravel; egy darabig jó volt,de, hogy most sűrűbben kell használni megint előjött :( és elég idegesítő:(
Buksi18-12-2008 11:09:50 // 23200
Nem biztos, hogy cserélni kell! Egy kis idő ráfordítással és némi kézügyességgel orvosolhatod a bajt, pesrze csak ha nem nagy! Mindenféleképpen megér annyit, hogy szétszedd! Lehet, hogy csak egy kis kenőanyag hiányzik neki! :-))
cseko7618-12-2008 10:34:27 // 23199
Nincs valakinek elfekvőben '98 évjártú 156-hoz ablaktörlő motor,mert sztm, az megy tönkre, nyöszörög-csikorog és ebben az esős időben nagyon gáz....:( + idegesítő
Otto18-12-2008 09:38:29 // 23198
Testprobléma?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)18-12-2008 00:12:54 // 23197
Nekem is elektronikai problémám van.
Az mitől van, hogy vibrál a műszerfalvilágítás, az első fényszórók?
Ha emelem a fordulatot, összejön a feszkó, de mintha alapból kevés lenne. Indításnál semmi para, igaz egy 4 éves bosch aksi van benne. Remélem nem generátor probléma...
Az mitől van, hogy vibrál a műszerfalvilágítás, az első fényszórók?
Ha emelem a fordulatot, összejön a feszkó, de mintha alapból kevés lenne. Indításnál semmi para, igaz egy 4 éves bosch aksi van benne. Remélem nem generátor probléma...
HátvédRomeo17-12-2008 23:36:36 // 23196
Nézd meg a bizti táblát. Ha beázott, vagy párásodott, ovatosan bár inkább stáradjon ki. Meg kell nézni, hogy érintkezik száradás után, mert lehet aztán érintkezési hiba ez után. de nem vészes dolog, csak kellemetlen. Lehet egy nagyobb tócsa felmosott.
DeniQV17-12-2008 23:22:39 // 23195
OK kihajintom a p-be:) majd holnap meló után nekiállok ha meg nem sikerál akkor elviszem valahová bár nem akarom:)
Otto17-12-2008 23:20:29 // 23194
X.
Azt tudom, hogy megfújtam az enyémet wd40-el és rosszabb lett.De miért?
Nincs nagy mennyiségű víz, csak cseppek.De gondolom nem most kezdte a beázást.
Deni!
Van egy szivacsszerű valami a bal motorházfedél zsanérja alatt, azt dobd ki onnan, mert attól még jobban beszivárog a víz.
Azt tudom, hogy megfújtam az enyémet wd40-el és rosszabb lett.De miért?
Nincs nagy mennyiségű víz, csak cseppek.De gondolom nem most kezdte a beázást.
Deni!
Van egy szivacsszerű valami a bal motorházfedél zsanérja alatt, azt dobd ki onnan, mert attól még jobban beszivárog a víz.
DeniQV17-12-2008 23:18:30 // 23193
Remélem kiszárad alig esik az eső már 10en éves eddig nagyobb eőket élt át erre msot beázik .(amugy nem érzetem hogy viznek nyoma volna ott de nem tom)
Grando17-12-2008 23:16:28 // 23192
Az faxa! Na csak furcsa, hogy nem ég meg semmi. Elvégre ahogy mondod, egy biztosítéktábláról van szó. És ha ott víz van, akkor rövidzárlatnak is kéne lennie. Ha meg oxidréteg van, akkor azt nem lehet vhogy lerobbantani onnan? ;)))
Otto17-12-2008 23:11:35 // 23191
Nem, beázik és oxidos lesz .
Rétegek vannak egymásra rakva, gondolom lakkozott védőréteg van.Ez sérül és kész az egész.
Rétegek vannak egymásra rakva, gondolom lakkozott védőréteg van.Ez sérül és kész az egész.
Grando17-12-2008 23:06:14 // 23190
Az akkor kemény szagot is nyomna, nem? ;))
Otto17-12-2008 23:05:36 // 23189
Ki sajna. Nekem is kellett.Csak nekem nem ment abszolút.
DeniQV17-12-2008 23:00:44 // 23188
Az egész biztosítéktáblát ki kelle emiatt cserélni?
Otto17-12-2008 22:58:34 // 23187
Az utastérben lesz a gond. Van egy rés a motortérben ahonnan pont ráfolyik a víz.Sajnos cserés.
DeniQV17-12-2008 22:55:49 // 23186
Ha kiszárad magáhozfog térni?(amugy jah esik az eső rendese)
Egy amatőr kérdés melyik biztitábla amelyik a motortérben van?(ott nem tudod hol található az indexrészleg:) 145nél?
Egy amatőr kérdés melyik biztitábla amelyik a motortérben van?(ott nem tudod hol található az indexrészleg:) 145nél?
Otto17-12-2008 22:50:09 // 23185
Beázott a biztitábla...
DeniQV17-12-2008 22:44:06 // 23184
Üdv mindenkinek SOS segítségre volna szükségem ma este jöttem haza a kedvencemmel mikor mielőtt hazaértem volna az uccsó 1km en "elment" az indexem a furcsa hogy úgy működik (bármerre is irányjelzőzök) mint egy elakadásjelző volna valakinek valami ötlete milehet? (rellé kattog biztosítékok okésok)??Ha valakinek van valami jó ötlete azt kérem ne taratsa magában igy nem tudok munkába menni vele:(
Trafikos17-12-2008 10:33:08 // 23183
Köszönöm a tippeket. Ma otthagytam szerelőnél. Tegnap este már félig beesett a pedál és rükvercbe már nem is lehet rakni a váltót, úgy kellett kitolnom a parkolóból.
HátvédRomeo16-12-2008 16:26:29 // 23182
Lehet kicsit levegősödött. Először nézesd meg egy megbízható szerelővel, nehogy valami über okos szervizes minden szart megvetessen hozzá, azt elég egy munkahenger, vagy kinyomó csapágy csak. Az is tud hangot adni,mikor a kinyomó csapágy fostoskodik.
jelinekz16-12-2008 12:00:11 // 23181
Szia Otto
Kaptál választ, vagy te találtad ki a fényre sötétedő tükör lábkiosztását? Én is ezzel harcolok, de olvastam, hogy te már megoldottad. Elárulnád hogyan?
Előre is nagyon köszi,
Zoli
Kaptál választ, vagy te találtad ki a fényre sötétedő tükör lábkiosztását? Én is ezzel harcolok, de olvastam, hogy te már megoldottad. Elárulnád hogyan?
Előre is nagyon köszi,
Zoli
Dévid16-12-2008 11:26:55 // 23180
Ca. egy éve lett tárcsa cserélve, mert szétrobbant... Mostanában kezdett el recsegni, meg fura hangokat adni a váltó. Igaz, váltókötelek kellenének, mert állítólag becsületesen meg vannak szaggatva, megszokást igényelt, hogy beletaláljak a fokozatokba, ha gyorsan kell váltogatni, nem is mindig sikerül.
Azzurro16-12-2008 11:16:25 // 23179
Nekem is volt ilyesmi problémám, csak nekem a negyedikben rakocátlankodott.Alsó munkahengernél állitotunk rajta, és jobb lett.Végső megoldást nálam, a kuplung cseréje fogja megoldani. :-))
Dévid16-12-2008 10:56:17 // 23178
Köszönöm szépen a választ. :)
Azzurro16-12-2008 10:48:06 // 23177
Maximum az alsó munkahengernél!!! :-)
Dévid16-12-2008 10:05:09 // 23176
Üdv az Uraknak! 1-be, és hátramenetbe kapcsolva recseg a váltóm, gondolom a kuplungom nem emel ki rendesen, az lenne a kérdésem, hol tudok én azon állítani?
alfa15616-12-2008 09:52:32 // 23175
Hali ,nemakarok belekotyogni de mielőtt sok pénzt kiadsz nézesd meg a vasat , mert nekem az ősszel pont ez a jelenség volt. Megijedtem én is hogy szerkezet holott a KM-er futás még nem indokolta volna. Hát nem is az volt hanem a munkahenger.Az se volt olcsó de kb. negyede a szerkezetnek. Azóta minden oké a gépen.
Trafikos16-12-2008 09:31:06 // 23174
Sziasztok!
Ma reggel kicsit beesett a kuplungom: benyomás előtt van 1 cm lötyögős holtjáték majd utána rendesen működik. Bentről nem hallani de nyitott ajtónál már igen hogy kicsit nyüszög is amikor nyomkodjuk. Az a kérdés mennyire sürgősen cseréljem ki (kuplungszett + csapágy) mert nyakunkon a karácsony meg a sok munkaszüneti nap és autó is kellene meg az a rengeteg pénz is ami erre menne. Mennyire rizikós így használni a kocsit, bírja még a kuplung?
Ma reggel kicsit beesett a kuplungom: benyomás előtt van 1 cm lötyögős holtjáték majd utána rendesen működik. Bentről nem hallani de nyitott ajtónál már igen hogy kicsit nyüszög is amikor nyomkodjuk. Az a kérdés mennyire sürgősen cseréljem ki (kuplungszett + csapágy) mert nyakunkon a karácsony meg a sok munkaszüneti nap és autó is kellene meg az a rengeteg pénz is ami erre menne. Mennyire rizikós így használni a kocsit, bírja még a kuplung?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?