Forum >> Szerelőműhely
zee09-02-2006 08:12:44 // 10272
Itt nézd meg:
lambdaszonda
András bácsi09-02-2006 07:48:57 // 10271
Nézd meg: ugyanaz a cikkszáma mindnek.
Poló08-02-2006 22:22:26 // 10270
Köcce. Ettől is okosabb lettem picit :)
granturismo08-02-2006 22:19:49 // 10269
Sziasztok.
Én is hátulról nyomtam ki. A csíklámpás 33-as emblémáját tettem fel a 146-ra. Tényleg nem egyforma egy picit alul felül eláll, de nem feltűnő (0,5-0,5mm) Szóval ebben a lekerekítéses 146 embléma dologban van valami. A 33 embléma még abban különbözik, hogy a hátulján nincs az öntapadós karika számára az a lapos kerek sáv a szélén. Ezért fekete sziloplaszttal tettem fel. A két rögzítőláb az viszont ugyanott van úgyhogy a két lyukacskába bestimmelt. Az a két biztosító alátétet laposfogóval megigazítottam és utána visszatettem. Ugyanolyan stabilan tart mint előtte.
András bácsi08-02-2006 22:17:42 // 10267
Na jóccakát, én lépek aludni.
Poló08-02-2006 22:15:14 // 10266
Szerintem én hagyom az enyémet így, kopott emblémával. Inkább, mint pajzs csere is legyen.
András bácsi08-02-2006 22:14:17 // 10265
Egyforma, hidd el.
Poló08-02-2006 22:08:48 // 10264
Valami olyasmit mondott, hogy a 146-nak az emblémája kicsit le van kerekítve, meg van hajlítva, a 156-é meg egyenes.
András bácsi08-02-2006 22:07:03 // 10263
Itt megint érdekes fordulat: az embléma ugyanaz. :)
Minden méretét tekintve. Eltérés csak a 147-esnél van: azon van egy pluzt króm keret.
A 145/6-nál is bentebb ül az embléma, szóval szerintem ott is sérül a króm a fenti módszerrel. Ezért abban is hátulról nyomtam ki. :)
Poló08-02-2006 22:01:56 // 10262
Egyik munkatárs mondta. Neki 146 van. Azon ő cserélt, de a 156-nak az emblémáját tette bele. Kicsit körülményes volt, de azt tudott olcsón.
András bácsi08-02-2006 21:59:03 // 10261
Na de hogyan nyúlsz alá? A pajzsnak van egy válla, amibe beleül az embléma. Szvsz így mindenképpen megsérted a krómot. Vagy igen furmányosan vékony, és hajlékony kés kellene.
Poló08-02-2006 21:56:19 // 10260
Hasonlóan hallottam én is. Lebontod a műanyagot, akkor ott lesz az a két pöcök, amin rajt vannak azok az izék. Azokat leszeded. És ekkor az embléma alá nyúlsz egy késsel. Állítólag ekkor már könnyen kijön.
Poló08-02-2006 21:50:56 // 10259
Ugyanmár. Hova gondolsz? :))
András bácsi08-02-2006 21:50:03 // 10258
Én pajzsostól leveszem a mht-ről. Utána lejön belülről a fekete műanyag. Akkor látja az ember az embléma két lábát a rugósalátátszerű bigyókkal. Ezeket kéne nyomni kifelé, csak félő, hogy eltörik a pajzs. A digók az emblémát valami erős kétoldalú ragasztóval teszik fel, ami nem igazán engedi.
Csak nem valami Audi-cucc a lambda? :)
Poló08-02-2006 21:48:52 // 10257
Ez is gyári, nem utángyártott :)
András bácsi08-02-2006 21:45:17 // 10256
Bár tegyük hozzá: azért valószínű ezek nem hozzák ugyanazokat a paramétereket, mint a gyári darabok. Valamit azért ki kell spórolni belőle, nem hiszem, hogy pusztán az ötbetűs felirat sokszorozza az árat.
Poló08-02-2006 21:44:33 // 10255
Ennél olcsóbb nem is lehetne :)))
Lehet, hogy van megoldás az embléma eltávolításra.
Te csak kifeszíted a helyéről vagy le is veszed a mögötte lévő műanyagokat?
András bácsi08-02-2006 21:43:05 // 10254
Ha olcsó szondát szereznék, én megkísérelném. :)
Poló08-02-2006 21:36:59 // 10253
Átforrasztom a csatit és már kész is?
András bácsi08-02-2006 21:33:19 // 10252
Elvileg megoldható. Erre vannak a jó kis "univerzális" darabok.
Poló08-02-2006 21:31:06 // 10251
Bandi !!
Másik lambdaszondát is fel lehet rakni, ami 4eres, de más a csatlakozója?
EDDI08-02-2006 21:30:54 // 10250
Sőt nekem is töled van meg az eper!
'04-es Autodatám nekem is van.
Van még régebbi Ricambi cd amin rajt van a 75,33
Továbbá Fiat cd, Lancia cd.
VW Etos (VW,Seat,Skoda?Audi)Ezek a régiektől az újakig.
Valamilyen Opel.
Robi08-02-2006 21:29:08 // 10249
Lehetőleg alkohollal, vagy féktisztító spray-vel pucold, mert az elpárolog utána, nem marad benne.
martin-i08-02-2006 21:29:05 // 10248
nagyon kösz, mert azt se tudtam, hogy kezdjek neki. & gondolom, ha kitisztitva is megy az őrület, akkor csere :( Pedig ha jol olvastam "Delorto made in Italy"& nem Bosch!
András bácsi08-02-2006 21:26:56 // 10247
Jól be kell áztatni valami sprével (kontakt, féktisztító esetleg WD40). Van benne egy csappantyú, amivel elzárja az alapjárati megkerülő járatot. Azt elvileig finoman el tudod fordítani, és mötötte is kitakarítani. Ha tiszta, akkor polírozott fémszínű a csappantyú.
Poló08-02-2006 21:22:42 // 10246
Köszi. Nagyjából eltudom képzelni.
martin-i08-02-2006 21:22:10 // 10245
köszi, akkor reggel ezzel indítok mert mennem kell Egomba+Sztendrére is...remélem utközben nem fogja csinálni!
András bácsi08-02-2006 21:20:39 // 10244
Szívesen. :)
tom16408-02-2006 21:19:14 // 10243
Lehetséges, de a hiba megfogásához próbálj meg kölcsönbe beszerezni egyet, mert én is összevásároltam sokmindent-potyára. Most meg próbálom kiárulni öket..
És ráadásul mennyi mindent még Banditól kaptam kölcsön, amiket nem kellett kifizetni.....ezúton is köszi!
András bácsi08-02-2006 21:18:06 // 10242
Lehetséges, bár igen extrém az ekkora elmozdulás. Próbáld meg kitakarítani, ennél a motornál még viszonylag egyszerű szerkezet, és nehéz elrontani.
András bácsi08-02-2006 21:16:17 // 10241
Ha jól emlékszem lapos, egymás melletti négy csatlakozóval. A műanyag része a csatinak olyan, mintha négy csőből állna.
martin-i08-02-2006 21:14:41 // 10240
most nézte meg az egyik ismerősöm& mikor hidegen beinditottuk megint felment 3000-ig az alapjárat, aztán megmozgatott egy csatlakozot vhol a LMM körül, rákoppintott egyet& helyreállt! azt mondta, hogy lehet hogy az "alapjárati léptetőmotorral" van probléma. Szerintetek lehetséges? Köszi!
Poló08-02-2006 21:12:33 // 10239
156 lambdaszondáról tud valaki képet mutatni? 4 eres vezetéke van? Milyen a csatlakozója?
András bácsi08-02-2006 21:12:16 // 10238
Nekem is van mindkettő. :)
Sőt Zsülnek is tőlem van eper. :)))
Roberto08-02-2006 21:12:00 // 10237
Sziasztok!
Melyik márkaszervízt ajánlanátok kötelező szervízhez?
Pest környéki érdekelne, de ha tudtok távolabbi nagyon jót mondani...
108-02-2006 21:09:42 // 10236
Nekem van ePER, ZSÜL kolléga hathatós segítségével jutottam hozzá. Mivel még csak az van így összehasonlítással nem tudok szolgálni. Ha emlékezetem nem csal talán GEORGE szaktársnak van mindkettő. De lehet (sőt biztosan) van másnak is.
András bácsi08-02-2006 21:08:36 // 10235
Teljesen más. Az ePER tulajdonképpen alkatrészkatalógus robbantott ábrákkal. Viszont megnézhetnéd, hogy a 2005-ös autodata ismeri-e a V6TB vezérlését.
108-02-2006 21:07:33 // 10234
Én felemeltem a kezem...nem tudom elég jól látszott e? :-)))
Ferke08-02-2006 21:06:22 // 10233
Most szereztem autodata-t, ha kell valakinek, 2005-ös. Elég jó. viszont ePER-ről tud valaki valamit?jobb?rosszabb? Márhogy az autodata-hoz képest.
martin-i08-02-2006 20:58:30 // 10232
hát nem nyugtattál meg, de azért köszi!
tom16408-02-2006 20:56:42 // 10231
A 164-el nekem is hasonló x-aktás hibám volt, csak 5000-ig ment az alapjárat.Rángatás mondjuk nem volt... Több mint egy évig szoptam vele, gyakorlatilag mindent kicseréltem rajta de csak a kocsicsere mulasztotta el :-((((
Remélem több szerencséd lesz.
108-02-2006 20:56:24 // 10230
Basszus! Ez jól szét van bombázva:-) Én azért nem akarom ennyire szétszedni, csak az órát kell kivenni.
Azért köszönöm szépen.
Barni14708-02-2006 20:26:51 // 10229
Az ablakbefúvóknál is vannak csavarok.
orange08-02-2006 20:22:22 // 10228
Sziasztok!
Esetleg valaki nem tudja, hogy honnan lehetne NOVITEC spoiler cumokat szerezni?
martin-i08-02-2006 20:17:33 // 10227
martin-i08-02-2006 20:11:34 // 10226
Sziasztok!
ma Bük-fürdőn jártam (reggel mentem-most jöttem)& majd 500km-t tettem meg, az autó nagyon jol ment, ahogyan szokott&hozta utazó 150 mellett a 8,5-ös fogyasztását is!
DE:
mikor már hazaértem volna, már csak pár km volt hátra Budán, amikor a multkor leírt alapjárati problémám egy kicsit kiéleződött: a lámpánál állva, üresben felpörög magától a motor kb3500-ig (persze mindenki nézett rám, azt hitték ki akarok majd lőnni a zöldnél :) majd zöld lett 1.es, elindulunk, elkezd rángatni a kocsi, 2.es szinte magától ment mert nem nyomtam egyáltalán a gázt és nem hogy lassult volna hanem gyorsult, mintha tempomat lett volna benne+még gyorsult is (vmi féle KIT-üzemmód :). a fékezésre reagált de ha nem nyomtam volna kiszaladunk a világbol. Ráadásul felvillant és folyamatosan égett a "piros kis fecskendő"+rángatás... na azonnal félreálltam a következő utcában. Megálltam járattam a motort & pár mp bőgés után vissza állt. Vártam egy kicsit & leállítottam. 1Missisippi, 2Missisippi...aztán ujra elindult& jó volt. Na gondoltam azért mégis csak haza megyek vele, de pár sarokkal arrébb ujra elkezdte...
Szerintetek? köszi!
108-02-2006 19:57:56 // 10225
Hali!
Segítsetek légyszi!
A 145-ben hogyan lehet keszedni, kibontani a műszerfalat? A keretet tartó imbuszcsavarokat kivéve, a felső szélét ki lehet "billenteni", de itt megáll tudomány :-(((
Hogyan tovább? Hol és mi tartja még?
S.O.S. Please
gsx-r08-02-2006 17:18:13 // 10224
Kevesen értenek ezekhez a modern adagolókhoz,viszont az óradijakat azt tudják!
rofri08-02-2006 17:13:16 // 10223
Nekem is eza tippem, de majd talán holnap kiderül.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?