Forum >> Szerelőműhely
András bácsi10-02-2006 13:43:30 // 10322
Azért mondom, hogy nehéz ezt így behatárolni. Pl. a 166-tal az új tárcsával mentem kb. 30e-t és már egész vállas lett a lelkem. :)
András bácsi10-02-2006 13:42:10 // 10321
A Brembo is csak egy márkanév, elvileg a legtöbb típushoz gyárt.
Tom1210-02-2006 13:23:42 // 10320
Mennyi a megengedett kopás?
Gordon10-02-2006 13:21:40 // 10319
Hol tudok ilyet venni? Esetleg szett (tárcsa és fékbetét)!
sspeed_5610-02-2006 12:49:58 // 10317
Én mentem már 120e-et is cseréig, viszont ismerek olyat aki már 70e-re teljesen elkoptatta...
Gordon10-02-2006 12:34:34 // 10316
Brembo betétet tudok felrakni a gyári AR tárcsához? Vagy Brembot csak szettben lehet venni?
pb_10-02-2006 11:56:26 // 10315
Attól függ, hogy van-e válla a tárcsának
András bácsi10-02-2006 11:53:35 // 10314
Ha jó a tárcsa: értsd nem hullámos, nincs túl nagy válla, akkor nem kell szabályozni. De 56e-nél már lehet kukás a tárcsa.
Gordon10-02-2006 11:50:00 // 10313
De gondolom 56000-nél csak nem kell cserélni!
Gordon10-02-2006 11:47:23 // 10312
Na pont ez volt a lényeg, mert Boldiék azt írték vissza, hogy tárcsa megnézése után szabályozás, de hogy az mindenképp kell! Csiki-ék meg nem foglalkoznak felszabályozással, tárcsa megnéz és csere!
Itt a kérdés az hogyha jó a tárcsa, akkor a szerelési művelethez hozzátartozik e a fékbetét cseréje mellett a felszabályozás?
András bácsi10-02-2006 11:44:27 // 10311
Használatfüggő. 100e-t nem nagyon bír.
tomcsi14610-02-2006 11:44:25 // 10310
FBS paszta. Mosd le előtte ecettel. Néhány 100 forint. Megvárod míg kiszárad, mérsékelten nyomásálló is.
B-K10-02-2006 11:43:34 // 10309
Igen szigorúan ha még lehet szabályozni,ugyanis lehet,hogy olyan vékony,hogy szabályozni nem lehet,akkor viszont újat kell venned!!!
András bácsi10-02-2006 11:43:12 // 10308
Ezt a tárcsa állapota határozza meg. Alaphelyzetben nem kell.
Gordon10-02-2006 11:42:31 // 10307
Egy tárcsának azért illő 100000km-et kibírni nem? Akkor nem akarják velem 56000-nél cseréltetni a fékbetéttel együtt!
Gordon10-02-2006 11:41:01 // 10306
Fékbetéteket kell cserélnem, kérdés, hogy a tárcsákat a betét cseréjekor fel kell szabályozni vagy sem?
swan10-02-2006 09:39:40 // 10305
Van egy hajszálnyi repedés a kiegyenlítő tartályon. Szerintetek mivel ragasszam meg ideiglenesen ami bírja a hőt?????
Pat09-02-2006 20:47:03 // 10304
Kösz, de én inkább megvárom, hogy melegebb legyen és inkább nekiesem.
Az a bizonyos "ököl" megoldás nem igazán illeszkedik az általam megszokott szakutasítások rendjébe. :-))
Cgo09-02-2006 20:46:04 // 10303
egyertelmuen a wide range olajat!
EDDI09-02-2006 20:04:48 // 10302
Csatlakozom! Tömitésböl csak az egybelévö fém tömitést szabad belerakni.
Alfához nem találsz,csak a Chryslerhez.(U.A.)
A fém tömitéseket be kell fujni viaszsprével.Ha az nincs akkor én réz sprével szoktam.(Nem kezd el rohadni,és nem eszi meg a blokk sikját)
Az osztott tömitéssel mindig csak szivtam,bármilyen minöségü is volt.
109-02-2006 19:27:41 // 10301
Ja, Ja :-))))
Nem is tudtam, hogy a Te verdád van így szétbombázva...:-))
Tudnál segíteni a feltett kérdésem megválaszolásában? (hogyan lehet kivenni a km-órát könnyen a helyéről)
109-02-2006 19:24:00 // 10300
Még mindíg várom a hasznos ötleteket, használható jótanácsokat, hogy hogyan tudom óvatosan, rongálás, törés nélkül kigyógyítani a műszerfalamat a 145-ből. A kép, amit korábban kaptam már csak a kész erdményt mutatja. Ja, és én azért ennyire nem akarom szétszedni.
Egy korábbi kérdésre: a 145-ös kormánykapcsolóját úgy lehet szétbontani, hogy kormányburkolatból alul négy db csavar kicsavaroz, ekkor lejön a burkolat alsó része. Ha alá nézel, akkor látsz kétoldalt egy-eyg imbuszcsavart. Ezt kivéve mozdul el a burkolat felső része. A bajuszkapcsolók tövénél elég jól látható helyen, van alul és felül egy-egy kis "karom", amit ha benyomsz, egyben ki tudod húzni a helyéről, a kapcsolót. A kormányszerkezettől úgy tudod függetleniteni, hogy a nagyobbik csatit lehúzod, így már bárhová viheted a kapcsolót. Jobban csak azért nem szedtem széjjel, mert holnap is használnom kell az autót és össze is kellet raknom.
Jó időtöltést :-))
martin-i09-02-2006 17:51:17 // 10299
utólagos engedelmeddel tettem fel...:) mert olyan profi tanulmánykép!
Otto09-02-2006 17:32:15 // 10298
Légmennyiségmérő által számolja ki mennyi levegőre van szüksége a mocinak!Ahogy Bandi mondja,maradnia kell!!!
Direktszűrőtől csak a hangja(szivó)változik!Az viszont jobb lesz!
Otto09-02-2006 17:24:16 // 10297
Hengerfejtömítésen ne spórolj!Vegyél Götz fém egybetömítést!Én szívtam Ajusaval sokat,nem birta a nagy nyomást!Mindig elégtek.Ja,a hengerfejeket sikoltasd!Fontos!Ha jónak látszanak akkor is!Az csak látszat!
A gyűrük?Ette az olajat,indult hidegben?Ha nem ill. igen akkor hagy őket!Szerintem!Ha meg a késöbbiekben ilyen gondod lenne,gyűrüzéshez elég alul megbontani,hengerfej maradhat a hején!Megmarad a töm!
András bácsi09-02-2006 16:38:38 // 10296
A légtömegmérőnek maradnia kell. Amiben nem látod, azért lehet, mert olyat keresel, mint ami a tiedben van. Ami ha jól sejtem a torlótárcsás verzió.
haze09-02-2006 16:31:57 // 10295
érdeklődés..:
van a 164 es alfa...a légszűrőház mellett található a légtömegmennyiség mérő.. ha én ki akarom cserélni a levegős rendszert egy direkt szűrőre, air intake csővel.. akkor ugyebár kiugrik a légtömegmennyiség merő a rendzserből... ezt hogy oldjátok meg?? mert ha én csak simán lehúzom a kabelt arrol a csodáról akkor hebeg habog a motor.... ha meg megmarad a szerkezet akkor nem sok értelme van a direkt szűrő rendszernek... vagy azért vmi. van?? mert amit fotókon szoktam látni ott bizony nem látom a légtömegcuccot...
köszike elöre is.. a kimeritő választ ))
bszl09-02-2006 14:48:40 // 10294
Ha egy hüvelyt, dugót, gyűrűket cserélnem kell és emiatt szét van dobva a diesel moci kell-e/érdemes-e cserélni a másik három hengerben a gyűrűket, ha amúgy azok abszolút jók (mérve mindhárom tűréshatáron belül)
Ferke09-02-2006 14:32:39 // 10293
Köszi, erre gondoltam én is!:)
granturismo09-02-2006 14:28:29 // 10292
Selenia WR diesel 5W40
Ferke09-02-2006 14:16:44 // 10291
Két olaj kötül megyiket raknátok 1.9 JTD-be? Selenia 5w40-est, vagy elég a Selenia 10w40-es?
András bácsi09-02-2006 13:34:07 // 10290
Csinálj valamit azzal a kib....tt fiókoddal. Már nem tudom követni, hogy melyik levél ment el, és melyik jött vissza.
Marklar15509-02-2006 13:29:43 // 10289
Jaaaa!?
Elöbb utóbb úgy is kell valakinek;-)
Ami elromol6 az el is romlik:/
András bácsi09-02-2006 12:57:41 // 10288
Nem, hanem azokra a gyári cumóidra, aminek az árát sokallják a kollégák.
Ugye mondtam, hogy csapágy. :)))
Marklar15509-02-2006 12:54:29 // 10287
Arra a kerékagy csapágyra gondoltál ami ~1500km-t bírt ki?
:(((
András bácsi09-02-2006 12:14:15 // 10286
Igazad van, csak az a gond, hogy nem mindent tudsz már beszerezni. Tehát marad a kompromisszum és az univerzalizáció. Szvsz igen kicsi az esélye, hogy gyári alkatrészt sikerül szerezned a régebbi normális minőségűből.
És ha ilyen mégis van, akkor jönnek az emberek a hülyeségükkel, hogy ez meg az milyen drága (ugye Marklar-kolléga), és inkább veszi a mostani silány minőséget duplájáért/triplájáért.
granturismo09-02-2006 11:50:07 // 10285
Ez tény teljesen igazad van.
De azért gondolj bele, hogy rendelsz egy főtengelyt most a boxihoz. Csak egyféle van, nem tudsz mást rendelni.
És akkor előhúzol egy főtengelyt amit még mondjuk az utólsó generációs Sudhoz vettél modjuk 85 ben. A Sudé kovácsolt anyag lehet köszörülni van 3 túlméret stb. Akár 1millert is bele tudsz tekerni ugyanabba a főtengelybe ha szerencséd van és profik csinálták a 3 felújítást. Most nézd meg a mostani tengelyt felületi edzés (nitridálás) a vékony edzett réteg lekopik egy hegyesebb motoron mondjuk 200-ekm után. Lehet a kukába dobni az egészet. namost ez a 2 főtengely ugyebár azonos be lehet tenni egyiket a másik helyére. ha most behal végleg egy eredeti sud főtengely ezt a mostanit lehet rendelni bele. Dehát ettől azért nem állíthatod, hogy ez a 2 főtengely azonos. Mert az egyik a boldog békeidők terméke Rudolf Hruska bácsi rajzasztaláról a másik meg ennek a fogyasztáscentrikus, globalista világ igényeihez igazított silány utánzata.
mszabika09-02-2006 11:37:33 // 10284
köszi szépen!
A szerkezetet nem tudom megvenni, mert amit veszek az szettben lesz, de azért tényleg köszi!
András bácsi09-02-2006 11:31:54 // 10283
Rendben van, de rendelni akkor is csak a jelenlegi cikkszám alapján tudsz: ergo ugyanazt hozzák mindhez.
granturismo09-02-2006 11:15:23 // 10282
Ez így van.
De ez a kettő mégsem egyforma. Azért hozza valszeg, hogy a 2 cikkszám azonos, mert be lehet tenni helyette. Nekem is sikerült. Valójában azonban méfsem egyformák. Ez nemcsak méricskéléssel hanem ránézésre egy fotón is azonnal észrevehető.
Az embléma oldala sem egyforma. Az "újabbakon" csak egy átlátszó műanyag fólia védelem van ami felpúposodik, lepattog és alatta villámgyorsan bemattul és csúnya lesz maga az embléma. Én is emiatt cseréltem le a régire.
Az szerintem a magyarázat az hogy az eltérő cikkszámokat ha azonosnak mutatja a program az valójában nem azonosságot csak csereszabatosságot jelent. E kettő nem azonos ugyebár. Számtalam alkatrészt mutatok, amely eltérő cikkszámú a program szerint csereszabatos de igenis van eltérés közöttük.
Poló09-02-2006 10:37:29 // 10281
Tudod mi az az elnézés? :DDD
Marklar15509-02-2006 10:23:25 // 10280
36k volt nekem a Valeo szett!
Van egy eladó szerkezetem.
Bontott még mindenki szerint elég jó.
4000ft ért odaadnám.
Az is valeo
bszl09-02-2006 08:37:45 // 10279
Az ár csak a jó minőség alsó határáig számít. Szóval ha a Glaser is gyenge akkor mást is ajánlhatsz
109-02-2006 08:35:21 // 10278
Nem akartalam senkit "megbántani" ezért is írtam, hogy lehet, sőt biztosan van másnak is a társaságban. Mér nem ismerem annyira az "erőviszonyokat", hogy ki-kivel van jó barátságban,stb. :-))) Szóval ELNÉÉÉZÉÉÉST :-DDDDD
granturismo09-02-2006 08:30:10 // 10277
Ajusát ne. Inkább a Glasert ha már olcsó.
granturismo09-02-2006 08:29:12 // 10276
Nahát! Ki az az állat aki így szétbelezte az autóját?
:-))))
bszl09-02-2006 08:24:03 // 10275
Hengerfejtömítést diselehez milyet? (a legolcsóbb ami még biztosan jó)
Aljusa márkáról mit tudni?
András bácsi09-02-2006 08:23:52 // 10274
Nézd meg a friss ePerben. Az utóbbit hozza mindre váltószámként.
granturismo09-02-2006 08:19:16 // 10273
A 33-ason 240051016 cikkszám volt. A 146-os boxin 60596492.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?