Forum >> Szerelőműhely

Üvegtigris03-07-2007 17:44:32 // 16173
Szia!

Gondolom nem vagy profi, de milyen szervízben és milyen műszerrel nézték? Esetleg a márkáját nem tudnád?
Toma03-07-2007 17:20:11 // 16172
Közben elvittem nagy nehézségek árán szervízbe! Nem nyugtattak meg: azt mondták elsőre, hogy kinéz egy motorcsere!:( Pontos diagnózis kb holnapra lesz...
Ferke03-07-2007 17:12:38 // 16171
Most nincs is hétvége! Műltkor nem hétvégén akatad elütni ezzel az időt?:))))
Dzsozy03-07-2007 17:10:12 // 16170
Bepróbálkozom ismét! :) Lábtérvilágítás megoldása érdekelne, amit házilag is be lehetne kötni. Tudna valaki segíteni ebben tanácsokkal, tippekkel?
Vasarelly03-07-2007 16:53:06 // 16169
Na látom jó hogy ilyen aktív voltam mindenki elment. :)))
Gergő02-07-2007 16:14:29 // 16168
szóval én érdeklődni szeretnék hogy bárki szerelt e már át V6 TB motorban hidraulikus vezmű feszítőt mechanikus feszítőre?
a helyzet az hogy megint elkezdte nyomni ott az olajat a masina, de már nem lehet kapni a hidraulikus feszítőt sem a javítókészletet /amivel legutóbb még orvosolva lett a hiba/ egyszerűen megszűntek
ami van az jó sok pénzért a mechanikus feszítő...ezzel váltották le a hidraulikust...
Vasarelly02-07-2007 16:01:31 // 16167
Ha valamilyen jelet akár rosszat is ad a szonda, nem biztos hogy a diagnosztika kimutatja, legalábbis egy egyszerű hibakód olvasás biztos nem. Ki lehet mérni multiméterrel is.
Vasarelly02-07-2007 15:59:54 // 16166
szerintem is a szonda már én is cseréltem. Kb 100.000 után ment ki.
Vasarelly02-07-2007 15:57:49 // 16165
Hát ez úgy volt, hogy házilag az öcsémmel a garázsban raktuk össze (Neki is alfája van Robesz7) Így azzal együtt hogy a hengerfejeket újra le kellett venni mert nem a gyári tömítésekkel lett összerakva (szerintem)és nem volt tökéletes kb 100.000huf.De ez boxer olcsóbb kicsit. Ja viszont a hengerfejeket is újíttattam. Fúrva viszont nem lett mert a hónolás mindenütt látszott és a mérések is azt igazolták hogy nem szükséges.
Vasarelly02-07-2007 15:52:47 // 16164
Persze így volt akkor volt nálam 2 hete a kocsi és az előző tulajt sokszor átverhették az olajcserével ( is ). Elkopott a főtengely a hajtókaroknál főle stb. De a vételnél csak a hydrotőke hallatszott. a vez. tengely is kopott volt, meg sok minden egyébb ami arra utalt hogy a kenés nem volt mindig az igazi. Ja és 100.000 sem volt a kocsiban amire egyébbként a az utastér meg az általános állapot is utlat ezért mertem megvenni. Röviden ennyi a történet. :))
VICUS15602-07-2007 08:07:41 // 16163
szia. köszi. az üzemanyagszűrő ok folyamatosan van cserélve a másik jó ötlet még eddig senki sem mondta.
Selmak01-07-2007 22:16:42 // 16162
Retrográd irányba azaz visszafele is meg kellene nézni, hogy gázolajszűrő és kisnyomsú üzemanyg szivatyú státusza milyen.
Dzsozy01-07-2007 21:25:52 // 16161
Nálam úgy kezdődőtt, hogy másodikra- harmadikra indult el! Aztán egy-két nap múlva menetközben kapkodott, kenguru benzin, meg-meg torpant, aztán semmi, és ment tovább. Bepadlózásnál inkább le akart fulladni, mint aszfaltot enni. Néha pukkant egyet, mint a gyújtás probléma lenne. A mai verdákban két lambda szonda van, amiben az egyik ellenőrzi a másikat. A régiekben ez nincs, sőt még a műszerfalon sem jelzi ki, semmi a hibáját. ? (mondom ez a 155-el volt) Diagnosztikánál a grafikon mutatta, hogy mikor a szonda hideg, még jó arányt mutat, mikor elérte az üzemi hőfokot, akkor meggajdult! Dobott bele a szerelő egy háromvezetékes szondát, és minden rendbejött. De hát ez az én laikus véleményem az általad leírtakra.
Tresor01-07-2007 19:22:26 // 16160
Köszi!!! A héten el is viszem egy diagnosztikára!

Ma mentem vele 200 km-t, uez volt, padlógáz, meg se moccan, csak durrog a kipuff, meg ránt egyet-egyet néha. Ha restartolom a gépet, akkor meg megszűnik...
Dzsozy01-07-2007 18:17:01 // 16159
Az előzőeket TRESORnak szántam!!! Bocsi! A dízelhez nem konyítok! :)
VICUS15601-07-2007 18:15:49 // 16158
Köszi. A diagnosztika nem mutatott semmi ilyesféle problémát, pont ez a bajom. Amúgy az enyém diesel nem tudom, hogy ennél is lehet ilyen probléma nem csak a benzinesnél?
Dzsozy01-07-2007 18:11:05 // 16157
Feltételezésem szerint lambdaszonda problémád lehet. Így voltam én is korábban még a régi vasammal! Elősször a durrogás, meg a megtorpanás miatt gyújtásproblémára gondoltam, de egy 2000,-ft számítógépes motordiagnosztika (autó vill. szerelőnél) kimutatta, hogy a lambdaszonda rosszul adja meg a levegő-benzin keverék arányát! Raktak bele egy utángyártott, de vadi új BOSAL lambdaszondát, és kapartam az aszfaltot! :)
Toma01-07-2007 18:03:46 // 16156
Ciao!

A lentebb említett probléma miatt kéne S.O.S-be egy megbízható fasza szervíz Pesten!
Ki mit tud ajánlani?
csocsi01-07-2007 15:32:37 // 16155
2. Ez az LMM miatt is lehet, nekem is hasonló volt csere után megszünt a jelenség.
Lujo01-07-2007 14:56:05 // 16154
Hello,
Hol keressem a hibát, ha nem ég a hamutartónál lévő égő? Szivargyújtó biztosítékot, s magát az égőt már cseréltem, eredmény sajnos semmi :( (najó... annyi igen, hogy biztosítékcsere után a szivargyújtó már müxik).
Tresor01-07-2007 14:40:56 // 16153
Sziasztok!

Nos tapasztaltam 1-2 dolgot az autóval, ha valaki talizott már ilyennel, annak megköszönném a tanácsát!

1 - hideg motor, első indítás, pöccre indul, fordulatszám felpörög úgy 1500-ig, majd visszaesik és lefullad a motor. 2. indításkor semmi ilyen...

2 - hideg moci, indítás pöccre, kitolattam a parkolóból, berakom 1be, gáz, rángat az autó, nem megy, megint gáz, megint rángat, nem megy. Fordulatszám meg sem moccan. Majd kb az 5. nekiugrásra megindul, utána semmi probléma.

3 - váltás, gázt adok, puffanó hang a kipufogóból... netán injector tisztító kellene?

4 - megyeünk, hideg még a moci, 1-2 váltok 3-ba, gáz, az autó megtorpan, megindul, megtorpan, megindul...
VICUS15601-07-2007 12:36:13 // 16152
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget hátha volt már valakinek hasonló gondja! 156 1.9 JTD -m van és elkezdett rendetlenkedni az alapjárata ingadozik 150-400 között, dadog összevissza, nagyon rossz hallgatni. Ez mellé párosul még a nagyobb gond, hogy ha hirtelen odalépek neki elkezdi rángatni az autót illetve ha tovább erőltetem meg is áll és kigyullad a piros lámpa. Olyan mintha nem kapna üzemanyagot! Ahol rátették a computert azt mondták, hogy valószínú, hogy a nagynyomású szivattyúnál a szelep de ha nem akkor kikell cserélni az egész szivattyút, ami azért húzós.Közben hallottam, hogy esetleg a porlasztók is lehetnek!Szerintetek?Valakinek volt már hasonló tapasztalata?Légyszi segítsetek ha tudtok!Előre is köszi.
Toma01-07-2007 12:12:46 // 16151
Neked mibe fájt a "mutatvány"?
pb_01-07-2007 12:12:40 // 16150
Ha néhányx leforgatod tiltásig, azt simám kell bírnia 1 egészséges motornak, sőt azt is, ha nem épp csak beleforgatod tiltásba, hanem mész is azon a fordulaton, 1 rövid ideig. Ha ettől hazavágódott a motorod, akkor ott valami nem volt kerek, vagy nem volt benne olaj/víz(esetleg rossz minőségű olaj, stb.), vagy hűtési problémákkal küszködött, vagy már előtte belebarkácsoltak.
Vasarelly01-07-2007 12:07:09 // 16149
Ha valaki cserélt már kormányszervó olajat 146 boxi-ban örömmel vennék egy kis segítséget! Köszi előre is.
Vasarelly01-07-2007 12:04:21 // 16148
Szia! Ismerős a jelenség! Igaz nekem boxerem van. Egy pici hydrotőke hangot akartam "megjavítani" (minden fokozatban szabályzásig) :)) Aztán a többi az kísértetiesen ua. mint nálad. Eredmény: főtengely köszörülve. Meg ami még kellett!
Kitartás! szió! (együttérzek)
Toma01-07-2007 11:52:36 // 16147
Mindkettőből van benne. Jövő héten viszem szervízbe, csak előtte gondoltam körbekérdezek. Kösz a tippekért mindenkinek!
Scott01-07-2007 09:47:18 // 16146
A tuning ott kezdődik, hogy az 1.3-as blokkot kivágod a kukába ( vagy félrerakod ínséges időkre ) és veszel bele 1.7-eset. :)
bb1801-07-2007 02:52:30 // 16145
Igazábol hallani kéne azt a hangot, addig felelötlenség bármit is mondani.
falcokc01-07-2007 02:00:15 // 16144
én fötengely csapágyra tippelek.
pb_01-07-2007 01:38:28 // 16143
Olaj, víz van benne?
330-06-2007 19:28:55 // 16142
A párom megint partizámkodott amint látom.De akkor a baleset topicba leírom mi is történt. :( és én voltam végül is a vétkes a műszaki hibát leszámítva! :(
Laci 146 1.9 jtd30-06-2007 19:27:03 // 16141
Szevasztok!
Ocso kell?
Toma30-06-2007 19:10:32 // 16140
Ciao!

Véleményetekre vagyok kíváncsi, hogy mekkora a baj: ma délután meghúzattam a kocsit (145 1.6 TS) hármasban, de nem tiltásig, utána nem sokkal a motor felől eleinte rezonancia szerűség hallatszott, de csak gázadásnál, és csak rövid ideig. Utána kezdett állandósulni és erősödni. Kb 3 km után már kopogássá fajult a dolog és már folyamatos volt. Félreálltam , motorház nyit és a zaj a szelepfedél alól jött. Leparkoltam, nem mentem vele tovább. Ha valakinek van tippje azt örömmel veszem, mert eléggé tele van a gatya. Thx előre is!
330-06-2007 16:41:58 // 16139
Sziasztok! Nem tud véletlenül valaki segíteni? Egy nem méreg drága szerelőre lenne szükségem, ma délelőtt egy barom összetörte az autómat: első két index,lámpa,hűtő,fék,motorháztető:(((( Ha tudtok segítsetek, hol találok egy normális szerelőt:((
Dzsozy30-06-2007 08:26:09 // 16138
Szép napot Mkinek! Lábtérvilágítás érdekelne, házilag barkácsolható. Mit, hogyan, mihez, mivel, stb. :) Csak mert unatkozom a hétvégén! :)
Köszi!
bb1830-06-2007 07:00:58 // 16137
csatlakozom.

És ha nagyon rá akar beszélni valaki, lehet hogy kiveszem az autombol a mocit.

Aztán jol meggyürüzöm magamnak :-))
Bánk29-06-2007 17:35:18 // 16136
Sziasztok!!!
Sűrgősen szükségem lenne egy 16-os alufelnire.
előre is köszi!
teleszámom 06703840163.
Bazsa7229-06-2007 10:54:46 // 16135
Üdv mindenkinek!
Ha valaki közűletek tudja, legalább annyit mondjatok meg nekem, hogy a 145 első lámpatest szétszethető e, mert a beállító csavarok valszinűleg ki vannak akadva és nem tudom belőni a világítás irányát. Köszi:)
GTVili28-06-2007 21:48:40 // 16134
A hűtő vadiúj...a ventillátor össze-vissza kapcsol...szerintem...
pb_28-06-2007 15:03:49 // 16133
Ne lázadj!)))))) A 16v, csak a elektronikával a király.)))
Ferke28-06-2007 12:21:15 // 16132
Miért akarsz már az elején betonfalakat állítani elé?:))) A karbi a tuttti!:)))))
Ferke28-06-2007 12:20:28 // 16131
Jááááj, neee...csak az elektronikát neee!!:))))))))
Grando28-06-2007 11:40:44 // 16130
A TáDéban is így volt. Úgyhogy nekem is gyanús... Meg is kérdezem erről a többieket Szolnokon.
pb_28-06-2007 10:39:44 // 16129
Inkább 16v kell bele Motronicostól.))
pb_28-06-2007 10:39:08 // 16128
A tuning 1. alapszabálya, vedd a lehető legnagyobb motort.)))
RoliQ427-06-2007 22:36:14 // 16127
szerintem 89 foknál kapcsol... a mutató nem hagyhatja el a 90et semmiképp!!!!!!! ott valami baj van! ha ventillátor kapcsol ... akkor vagy termosztát vagy koszos a hűtő... bedugult valahova a dzsuva...! Szerintem!
Ofi27-06-2007 22:30:57 // 16126
A JTD hütőrendszere 2 literrel kisebb mint a bnzineseké és télen tényleg nagyon hideg van benne kb 7 kilométeren, akkor lehet csak füteni benne, viszont kevesebb a hőveszteségük.
Ferke27-06-2007 21:31:17 // 16125
Sztem vegyél alapnak egy jó 84-es blokkot (pl uccsó szériás 45/46-os boxik), az 1.3-as fúrásának csak akkor állj neki,ha elég elszántságot érzel magadban.:)))
De egyáltalán az egésznek csak úgy állj neki, ha eléggé kitartó vagy!:)))
Ferke27-06-2007 21:28:20 // 16124
Mert xar u.gy. termosztátot raknak bele!:)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.