Forum >> Szerelőműhely
ZOI07-07-2007 15:11:04 // 16223
15W . :)))))))))))))))
ALFI15607-07-2007 12:18:45 // 16222
Urak.1 kérdésem lenne.Mi a különbség a 35W és a 50W-os xenon között?
Csöri07-07-2007 08:00:22 // 16221
Szerintem a 8 számú közbetét is kell hozzá, és ugy fel lehet rakni.
Csöri07-07-2007 07:58:34 // 16220
Csöri07-07-2007 07:52:25 // 16219
Stab. szilent vs lengőkar lesz a hiba.
Csöri07-07-2007 07:51:32 // 16218
Barclay06-07-2007 23:01:02 // 16217
sziasztok!
A verdámban akkora nyikorgást hallok,hogy már kicsit aggaszt.Olyan mint egy lovaskocsi:-).Ezek a hangok leginkább szar úton és kanyarban erősödnek.Lehet,hogy a műszerfalon,a szélvédő előtti repedések okozzák??
A verdámban akkora nyikorgást hallok,hogy már kicsit aggaszt.Olyan mint egy lovaskocsi:-).Ezek a hangok leginkább szar úton és kanyarban erősödnek.Lehet,hogy a műszerfalon,a szélvédő előtti repedések okozzák??
Hari06-07-2007 22:31:27 // 16216
De igen! Létezik mechanikus feszítő az olajos kiváltására. (A GTV-nél a régebbi 2.0 TB mocik olajossal vannak szerelve, de az újabbak már mechaikussa.
Fighter06-07-2007 16:30:50 // 16215
Sziasztok! 164 TS-on, idônként ingadozik egy picit az alapjárat. Hidegen-melegen sem mindig csinálja, van mikor tök jó. 950 az alapjárat és kb 1000-ig felugrik, majd egybôl vissza és ezt csinálja amíg állok a géppel.Hiába mentem vele hosszúba, huzattam is nem múlt el. Kitakarítottam LM-ôt, folytószelepet, alapjárati motort, de nem szünt meg.Mi miatt ingadozhat szerintetek így az alapjáratom? Köszi
Don Gombóc06-07-2007 14:45:09 // 16214
Jobb lenne az a verzió mert nem kéne levenni a tengelyt, és ilyen nagy lapkából is van mindenhol szinte ezernyi darab.
Don Gombóc06-07-2007 14:35:14 // 16213
Nem itt a szelepszáron van a hézagoló sapka, itt előtte meg kell mérni a bütyök és a tőke között hézagmérővel a hézagot, azt szépen felírni, és azután kell kivenni a vezérműtengelyt, és a hézagoló sapkát az eltérésnek megfelelő vastagabb vagy vékonyabb másik sapekra kell cserélni. ebből az ePer szerint van vagy 40 méret, valami 2000 ft vagy mennyi darab az ára, és kurvára nehéz lerendelni mert minden méretből minimum öt darabot akarnak adni mert ők márkaszervíz aggyal gondolkoznak mondván hogy ott majd a többit később elhasználják. Úgyhogy javallt egy jó szerszámkészítő megkeresése és fillérekért megcsináltatni. Itt még egy igő után elő szokott fordulni a tőke teteje vagyis az a rész amivel a vezérműtengely érintkezik, nos ennek a felületnek a kipattogzása, akkor a tőkét is illik cserélni mert egy kicsit eszi a vezérműtengely bütyköt. Viszont a gyárilag beszerelt bütyök és a gyáriként rendelt tőkék vastagsága között is volt már nállam eltérés amikor az összes tőkét kicseréltük egy gyenge pillanatomban, és ez a különbség teljesen átértékelte a hézagolók méretezését, mert ezt a különbséget is bele kellett számolni.
Gergő06-07-2007 11:20:18 // 16212
igen igen ez teljesen így van viszont nem úgy kell állítani a szelephézegot, hogy a tőke és a vezműtengely bütyke közötti rés gyakorlatilag a szelephézag, és oda dugja be a halandó a megfelelő méretű hézagoló lapkát???
mert eddig jómagam ezt a verziót csináltam
mert eddig jómagam ezt a verziót csináltam
Don Gombóc06-07-2007 06:39:36 // 16211
Halihó! Pedig eccerű a moci mint a faék, ezért szerettem bele illetve nem akartam 3,0 V6 24 szelepes hidrotőkés hengerenkénti trafós meg ilyenekkel küzködős modellt. Bár az is nagyon fajintos de ez jobban megfogott, és megyen is jól. :)) Monnyuk itt meg túró rendszer ami több odafigyelést igényel. Kinek a pap kinek a papné, hogy a klasszikusokat idézzem nekem a lánya. :)
Wickey06-07-2007 06:30:25 // 16210
így ahogy leírtad, kezd olyan érzésem lenni hogy inkább egy Wankel motort szeretnék :-PPPPP
Don Gombóc06-07-2007 06:28:33 // 16209
A szívó hézag hidegen 0,45-0,50
A kipufogóé 0,27-0,30
A kipufogó az ami kényesebb az állításra, pontosabban érdemes az alapra azaz a 0,27 esre állítani mert a 0,30 az már szól egy kicsit azaz csetteg melegen , bár szerintem az a biztobságosabb hézag. Nekem éppen csettegőre van állítva. :)
A kipufogóé 0,27-0,30
A kipufogó az ami kényesebb az állításra, pontosabban érdemes az alapra azaz a 0,27 esre állítani mert a 0,30 az már szól egy kicsit azaz csetteg melegen , bár szerintem az a biztobságosabb hézag. Nekem éppen csettegőre van állítva. :)
Don Gombóc06-07-2007 06:19:48 // 16208
A kipufogó szelep szintén = ez rossz
A kipufogó bütyök szintén = így jó :)
A kipufogó bütyök szintén = így jó :)
Don Gombóc06-07-2007 06:13:39 // 16207
Pontosabban nem lapkás hanem sapkás. :) És csak a szívószelepet kell sapkákkal állítani a kipufogó az himbás, azt villáskulccsal lehet beállítani. Ez a szívóoldal nem az a fajta lapkás megoldás ami a Fiatoknál is van hogy a szelep tetején egy kb ötvenforintos nagyságú korong van, hanem a szelepszár tetején egy picike sapka van ami alig nagyobb átmérőjű a szelepszárnál, pontosabban egy 10mm átmérőjű kis sapka, mert a túrós szelepszára 9mm-es, és ennek a kis sapeknak a falvastagságával, tehát különböző méretű illetve falvastagságú sapkákkal lehet a hézagot beállítani. A teljes kép úgy néz ki hogy a szelepszár tetején van a sapka, és arra megy rá a tőke ami egy lefordított pohárhoz hasonló, az csúszkál illetve mozog a hüvelyébe le fel, pontosabban ennek a tőkepohárnak az alját nyomkodja a vezérműtengely bütyke. A kipufogó szelep szintén egy ilyen de vékonyabb tőkét nyomkod, ami vizszintesen van benne egy öntvény házban, a tőke fenekébe tolórúd csatlakozik amit kulccsal lehet állítani, és ez nyomkodja a himbát. Leírva kb ennyi.
Gergő05-07-2007 20:16:06 // 16206
nem ez egy régi vágású moci..
2 szelep van, meg lapkákkal állítod a szelephézagot...
2 szelep van, meg lapkákkal állítod a szelephézagot...
Gergő05-07-2007 20:15:05 // 16205
viszont most nézegetve az ábrákat nem létezhet egy másik típusú rugós feszítés??
olyanra gondolok ahol ugyanott található a feszítőgörgő mint a hidraulikusnál...
ugyanis az én kocsimmal pont ez a baj, folyik az olaj a hidraulikus feszítőnél, és az a terv hogy át kéne építeni mechanikussá
csak senkinek nincs ebben tapasztalata, szóval nem igazán tudom hogyan kellene...
olyanra gondolok ahol ugyanott található a feszítőgörgő mint a hidraulikusnál...
ugyanis az én kocsimmal pont ez a baj, folyik az olaj a hidraulikus feszítőnél, és az a terv hogy át kéne építeni mechanikussá
csak senkinek nincs ebben tapasztalata, szóval nem igazán tudom hogyan kellene...
Üvegtigris05-07-2007 20:10:36 // 16204
Ez furcsa : O
Azt hittem, hogy már azért egy kicsit modernebb.
Azt hittem, hogy már azért egy kicsit modernebb.
Gergő05-07-2007 20:05:14 // 16203
igen hengerenként 2 szelep:)))
Üvegtigris05-07-2007 19:04:14 // 16202
Még egyelőre nincs semmi probléma csak felkészülésképpen kértem a képet : )
Hengerenként 2 szelepes???
Egyébként köszi : )
Hengerenként 2 szelepes???
Egyébként köszi : )
Hari05-07-2007 08:55:23 // 16201
Üvegtigris05-07-2007 08:01:50 // 16199
Igen V6turos kellene!
Ofi04-07-2007 21:59:02 // 16198
Vasarelly04-07-2007 19:01:13 // 16197
Háát! Én a 146-ról próbáltam, de aztán csak kés lett a vége!
Hari04-07-2007 17:04:33 // 16196
Nocsak?! Kinek van itt gondja V6 vezérléssel? Milyen kell, V6 Turos, melyik motor változat?
Gergő04-07-2007 16:24:16 // 16195
és hogy így jutnak eszembe a dolgok, nem a keréken, hanem a vezértengelyen vannak a jelek, és csak feszítőgörgő van, vezető nincs
Gergő04-07-2007 16:21:46 // 16194
mondjuk ha szűken a vezérlésre koncentrálunk akkor van hasonlóság, csak a V6TB-ben hengersoronként van egy vezmű tengely.
de eleve 2 hosszbordás szíj /az egyik csak a szervoszivattyút hajtja/van rajt
de eleve 2 hosszbordás szíj /az egyik csak a szervoszivattyút hajtja/van rajt
SD04-07-2007 16:20:03 // 16193
Nóbi aszongya az így helyes:D
Üvegtigris04-07-2007 15:59:42 // 16192
Igen!
Leszögezhetjük, hogy ez TS vezérlés - gondolom2.0 - nem pedig V6 Alfa TB.
Csak x@ar mert nem tudom a databol megnézni, hogy milyen egy V6 : (
Leszögezhetjük, hogy ez TS vezérlés - gondolom2.0 - nem pedig V6 Alfa TB.
Csak x@ar mert nem tudom a databol megnézni, hogy milyen egy V6 : (
Gergő04-07-2007 15:56:40 // 16191
azt már nem tudom a TS nek ez e a vezérlése, de a V6TB-nek tuti nem ez...
Üvegtigris04-07-2007 15:55:47 // 16190
Van vagy 500- 1000 forint bármelyik autósboltban : )
zozo14504-07-2007 15:50:42 // 16189
Helló!
A 145-ösöm elakadásjelzője hol megy hol nem megy.
Állítólag relét kellene cserélni.
Ez mennyibe kerülhet és honnan lehet szerezni?
Köszi!
A 145-ösöm elakadásjelzője hol megy hol nem megy.
Állítólag relét kellene cserélni.
Ez mennyibe kerülhet és honnan lehet szerezni?
Köszi!
Üvegtigris04-07-2007 13:55:00 // 16188
Kari=15904-07-2007 11:58:54 // 16187
Szewasztok!
Kellene egy kis SEGITSÉG!
Vettem a kocsiba új váltógombot és az eredetit nem nagyon sikerül leszednem(igaz még csak nézegettem).Az eredeti még nincs rossz állapotba, ezért nem akarom szétbarmolni,hátha vmikor még szükségem lesz rá.Ha vki már cserélte a cuccost és sikerült neki okosan leszedni akkor pliz irjon.
Meg még 1 kérdés.A napellenzőim nagyon lefele állnak,nem tudom h miért,hogy lehetne rajtuk segiteni hogy visszamenjenek az eredeti állapotukba?,vagy azok már ugymaradnak örökre?
Kellene egy kis SEGITSÉG!
Vettem a kocsiba új váltógombot és az eredetit nem nagyon sikerül leszednem(igaz még csak nézegettem).Az eredeti még nincs rossz állapotba, ezért nem akarom szétbarmolni,hátha vmikor még szükségem lesz rá.Ha vki már cserélte a cuccost és sikerült neki okosan leszedni akkor pliz irjon.
Meg még 1 kérdés.A napellenzőim nagyon lefele állnak,nem tudom h miért,hogy lehetne rajtuk segiteni hogy visszamenjenek az eredeti állapotukba?,vagy azok már ugymaradnak örökre?
Üvegtigris04-07-2007 00:49:03 // 16186
Szia!
Szinte biztos, hogy elektronika, akkor pedig diagnosztikával meg kellett volna állapítani!
Sztem vidd a Large authoz Halásztelekre, megéri azt a plussz költséget a hozzáértés!
Szinte biztos, hogy elektronika, akkor pedig diagnosztikával meg kellett volna állapítani!
Sztem vidd a Large authoz Halásztelekre, megéri azt a plussz költséget a hozzáértés!
bőregér03-07-2007 21:51:01 // 16185
stét mindenkinek!
nem tud valaki 156-ba balos napellenzőt?
nem tud valaki 156-ba balos napellenzőt?
Dzsozy03-07-2007 21:47:42 // 16184
Ja, az elmúlt, de még a megoldás várat magára! :) Valszeg motorgenerállól kel kérdeznem. :))
VICUS15603-07-2007 20:38:59 // 16183
Szia!
Bosch szervízben de nem tudom mi annak a diagnosztikai mérőnek a neve a lényeg az , hogy nagy semmit nem mutatott csak annyit , hogy a nyomás ingadozik,Azóta most ahány emberrel, szerelővel beszéltem annyi félét mondanak.valaki azt mondja lehet porlasztócsúcs már katalizátor is szóba jött de főleg a szivattyú csere :-( ami elég húzós.....
akkor sem tünetmentes ha magasabb fordulaton tartom mert már nagyon dadog az alapjárat, most nem megyek vele egyáltalán
Bosch szervízben de nem tudom mi annak a diagnosztikai mérőnek a neve a lényeg az , hogy nagy semmit nem mutatott csak annyit , hogy a nyomás ingadozik,Azóta most ahány emberrel, szerelővel beszéltem annyi félét mondanak.valaki azt mondja lehet porlasztócsúcs már katalizátor is szóba jött de főleg a szivattyú csere :-( ami elég húzós.....
akkor sem tünetmentes ha magasabb fordulaton tartom mert már nagyon dadog az alapjárat, most nem megyek vele egyáltalán
Gergő03-07-2007 20:36:18 // 16182
ez nagyon jó ajánlat, amennyiben nem sikerül megoldani a problémát a régi feszítővel akkor mindenképp kellene.
szóval szólni fogok
szóval szólni fogok
Csöri03-07-2007 20:26:12 // 16181
Azt nem tudom. A 96-os GTV-n már ilyen van.
Wickey03-07-2007 19:47:48 // 16180
Ez jó vajon a régi 2.5 / 3.0 12V-re is? Elvileg a blokk többé-kevésbé ugyanaz, nemde?
Laci 146 1.9 jtd03-07-2007 19:29:47 // 16179
Csao.
Ócsó Kell??????????????
Ócsó Kell??????????????
Csöri03-07-2007 19:21:17 // 16178
18 körül tudok gyári feszítőt. (mechanikus)
Toma03-07-2007 19:19:08 // 16177
A Large-nál Halásztelken, többen is ajánlották. Kösz a részvéteket a vasam nevében is!
Üvegtigris03-07-2007 18:47:19 // 16176
Részvétem ; (
Hol javíttatod?
Hol javíttatod?
Vasarelly03-07-2007 18:45:56 // 16175
Fogadd részvétem. :((
Üvegtigris03-07-2007 17:46:53 // 16174
Ja és egyébként ha pl. fix 2700-as fordulaton tartod bármely sebességben, akkor tünetmentes?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
649
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?