tegnap voltam a szamosi szervízben, a klimámnak semmi baja, kissé értetlenül néztek, nem is produkálta a zajt a próbaút alatt és azóta sem, szóval lehet csak mert sokatt nem használtam volt fura hangja..
persze még tegnap este előjött egy másik kis bosszantó hiba, a kézifékvisszajelző lámpa menet közben, kiengedett kézifék mellett folyamatosan vilódzik teljesen random módon, de főleg gyorsításnál...
ez valami kontakt hiba lehet , vagy jelez egyéb fékhibát is ez a lámpa?
nem tudom van e összefüggés de nemrég kettétört a kézifékgomb króm-plasztik sapkája...
Forum >> Szerelőműhely
bilibox12-07-2007 09:31:06 // 16282
Poló11-07-2007 21:12:32 // 16281
Asszem 4 vezetékes.
Poló11-07-2007 21:10:33 // 16280
Úgy tudom kerékfékezős.
admirális11-07-2007 21:09:17 // 16279
Elvileg kiírja a gép, hogy melyik csatlakozó okozza a hibát. Elég alapos szervizekben előbb a csatlakozót széthúzzák, befújják spray-vel és csak aztán ütik ki a kódot belőle.
Tud valaki olyanról, hogy csak kotlátozott számú alkalommal lehet kiütni a hibát a légzsák veztérlőből?
Tud valaki olyanról, hogy csak kotlátozott számú alkalommal lehet kiütni a hibát a légzsák veztérlőből?
ronin11-07-2007 14:10:28 // 16278
hi, van egy nagy problemam valaki segitsen pliz! szetszedettem a 2.4 jtd n az olajpumpat lanccsere miatt de mar egyszer szet volt szedve es valoszinuleg rosszul lett osszerakva. azt szeretnem kerdezni hogy a balansz tengely meghajtasanak hol kell allnija a fotengelyhez kepest mert ha talalomra rakjuk ossze razni fog a kocsi
Hori11-07-2007 10:28:06 // 16277
Sziasztok!
Az a kérdésem lenne, hogy a 147-be a kipörgésgátló klasszikus kerékfékezős, vagy teljesítmény-elvevős?
Az a kérdésem lenne, hogy a 147-be a kipörgésgátló klasszikus kerékfékezős, vagy teljesítmény-elvevős?
Wickey11-07-2007 09:43:33 // 16276
A jóég tudja, de remélem, ha kiderül, megörökíted a blogban.
Előre fázok mivan ha egy szép nap így járok én is...
A gtv-t egy rozsdás szöggel és egy kalapáccsal is beindítom bármikor...
Előre fázok mivan ha egy szép nap így járok én is...
A gtv-t egy rozsdás szöggel és egy kalapáccsal is beindítom bármikor...
TtK11-07-2007 09:41:28 // 16275
Akkor mi a túró lehet?
Barclay11-07-2007 08:58:58 // 16274
Hány vezetékes szonda kell a 155-ösbe?
Üvegtigris11-07-2007 08:33:07 // 16273
Légzsákot ne nagyon méregess otthon, inkább vidd szakműhelybe!
Elég egy kis ellenállás és ha "jó" helyen ülsz betöri az orrodat az eldurranó zsák!
Elég egy kis ellenállás és ha "jó" helyen ülsz betöri az orrodat az eldurranó zsák!
Üvegtigris11-07-2007 08:31:01 // 16272
Az Alfa és még nagyon sok márka nem gyárt turbókat és ezért különböző turbógyártókkal közreműködve fejleszteti ki a turbót az adott motorhoz. Ilyen a Garret, BorgWarner, Holset, stb mellett a Mitsubishi (MHI) is.
András bácsi11-07-2007 08:30:37 // 16271
Ezek mind kapcsolják a hibalámpát. Ha meg csak szar értéket ad, attól még beindul.
TtK11-07-2007 08:21:08 // 16270
Nincs.
Most beszéltem Szamosiékkal, ők is LMM-et, vagy fordulatszám jeladót mondtak. Délután meglátjuk...
Most beszéltem Szamosiékkal, ők is LMM-et, vagy fordulatszám jeladót mondtak. Délután meglátjuk...
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2007 08:19:09 // 16269
akár lehet LMM, lambda stb....
András bácsi11-07-2007 08:18:17 // 16268
Nincs benne utólag beszerelt immo?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)11-07-2007 08:15:48 // 16267
Sos szintén!
Trélerre lenne szükségem, esetleg itt köztünk nem foglalkozik ilyesmivel? vagy az is jó ha tudotok valakit!
A fuvar németországba lenne, úgy 600 km-re.
Telón, vagy a falamra várok infót!
előre is köszi
Trélerre lenne szükségem, esetleg itt köztünk nem foglalkozik ilyesmivel? vagy az is jó ha tudotok valakit!
A fuvar németországba lenne, úgy 600 km-re.
Telón, vagy a falamra várok infót!
előre is köszi
TtK11-07-2007 08:05:20 // 16266
Jobb reggelt!
SOS! Nem indult ma be az autó (2.4 JTD). Minden normális, a tank majdnem tele, az indítómotor rendesen forgatja, nincs hibajelzés a műszerfalon, az izzítás visszajelzője is normális. Épp csak nem indul be. Mi lehet ez?!?
SOS! Nem indult ma be az autó (2.4 JTD). Minden normális, a tank majdnem tele, az indítómotor rendesen forgatja, nincs hibajelzés a műszerfalon, az izzítás visszajelzője is normális. Épp csak nem indul be. Mi lehet ez?!?
Barclay11-07-2007 07:59:29 // 16265
Sziasztok!
Nincs vkinek elfekvőben egy lambdaszondája?
Nincs vkinek elfekvőben egy lambdaszondája?
Liquid11-07-2007 07:48:32 // 16264
Ma reggelre kigyulladt a légzsákhiba lámpa. Jól tudom ugye, hogy csak comp-pal lehet kiütni? Mit lehet / kell ilyenkor átnézni esetleg ? (csatik, kábelek stb.)
Köszi!
Köszi!
szasza(SW)10-07-2007 21:30:16 // 16263
Szia!
A lábakat pucolta minden relénél meg biztiknél kb egy hónapja.
A lábakat pucolta minden relénél meg biztiknél kb egy hónapja.
Csöri10-07-2007 21:02:29 // 16262
Eloxidálodnak a lábak, és onnan megy áram a kompihoz is.
Csöri10-07-2007 20:47:48 // 16261
Nézd meg az akksi előtt lévő reléket is. Ott is lehet gubanc.
Gergő10-07-2007 20:42:45 // 16260
na szóval
mai sztori hogy a teljesen széjjelbontott kocsi alatt áldogálva elolvastam a turbón lévő kis lapkát amin mitsubishi felirat szerepel
na ezt magyarázzátok meg??:)))
mai sztori hogy a teljesen széjjelbontott kocsi alatt áldogálva elolvastam a turbón lévő kis lapkát amin mitsubishi felirat szerepel
na ezt magyarázzátok meg??:)))
szasza(SW)10-07-2007 15:05:12 // 16259
Gyanitom,hogy nem nézték meg a computert csak azt monták, mert ha törlik a kodokat akkor most nem világitana a légzsák lámpája,csak legfeljebb az injektoé.Mindegy keresek másik szerelöt .Pedig állitoták,hogy vágják az Alfákat most is állt ben egy 147 szegény neki vajon mit kell cserélni szerintük ,pl:kiéget égönél motort:)
Üvegtigris10-07-2007 14:57:34 // 16258
Nemtudom miféle emberke lehetett aki csinálta, de ahogy így elmeséled a tünetet 90%, hogy elektronikus probléma. Ha világít a MIL lámpád, akkor egy egyszerű hibatároló olvasással be lehetett volna naggyábol határolni a problémát, utána pedig élőadatos olvasással tutira meg tudták volna mondani, hogy mi a probléma. Az egész lett volna 15 perc+ 4000 Ft.
Egyébként Brera-sok 159-esesek figyelem : DDD
Megjött az új frissítés a diagnosztikai műszerünkre és Breraval valamint 159-el kezdődik a hibatároló menüpontban az Alfa, ha valakit érdekel : )
Egyébként Brera-sok 159-esesek figyelem : DDD
Megjött az új frissítés a diagnosztikai műszerünkre és Breraval valamint 159-el kezdődik a hibatároló menüpontban az Alfa, ha valakit érdekel : )
szasza(SW)10-07-2007 14:36:01 // 16256
attól még ment töb mint egy évig azért nem bántotam.Meg ez miatt nem bontatnám meg a motort csak ha cserélek mident görgök sziíj stb arra meg nincs egyelöre lové.(
norbee10-07-2007 14:30:34 // 16255
Elrakott vezérlés? Talán vissza kéne rakni első körben, nem? :)
szasza(SW)10-07-2007 14:25:12 // 16254
Elsöre talán az 1 1/4 év alatt talán húszor indult melegben inkább,a fogyim az 11 minimum bár csak városban használom.3000 alatt azért nem húz anyira de valoszinű a vezérlés el van rakva legalábis mikor vettem azt mondták.
norbee10-07-2007 14:20:57 // 16253
Hideg/meleg motorhő érzékelő? Akkor vagy állat módon kéne fogyasztania, és benzinszag lenne folyamatosan (konstans hidegjel), vagy nem akar elindulni, és nagyon harmatosan megy melegen is (konstans meleg jel)
szasza(SW)10-07-2007 14:17:12 // 16252
melegen megy az autó most nem rég probáltam 2 ben 7000-nél 100km/h.
Esetleg hőgomba hiba nem lehet?Mert javasolták azt is nézem meg?
Esetleg hőgomba hiba nem lehet?Mert javasolták azt is nézem meg?
norbee10-07-2007 14:09:43 // 16251
Ha el bírod pörgetni 6500-ig, folyamatosan, erőlködés nélkül, akkor nem. Alapjárati motor és gázpedálpoti együttes hibája is adhat ilyen tüneteket, illetve érdemes megnézni a kilométer jeladó testelését.
szasza(SW)10-07-2007 14:08:21 // 16250
Szia!
3000 töl húz az autó avval nincs gond.Akkor nem vezmod?
3000 töl húz az autó avval nincs gond.Akkor nem vezmod?
admirális10-07-2007 14:07:30 // 16249
Én mostani fejemmel már egy ilyen szerelőtől óvakodnék, aki ennyire merész következtetéseket von le egy ODB-s kompjuteres vizsgálat után. A motorháztető alá be sem nézett? Egyébként szerintem sem vezmód okozza. Arra nem jelezne a műszerfalon a lámpa.
norbee10-07-2007 14:01:35 // 16248
Vez modnak alapjárathoz nincs köze, csak fordulaton, ott viszont rögtön. Injektor lámpa azért világít, mert hibát tárol. Egyébként qrva eccerá, húzd le a vezmód csatiját. Ha alapjárat rendben, és 4000 felett ugyanúgy nem húz mint annak előtte, akkor az a rossz.
szasza(SW)10-07-2007 13:57:48 // 16247
Elhoztam az autót eredmény!?
Elözmény:Akkor mint ismeretes inditáskor felpörög majd leáll akár 10is mire megmarad az alapjárat+ég az injektor lámpa!
Vizsgálat eredménye computeres+kiméréssel:Lambda jó ,LMM jó,alapjárati motor jó,elektronikusan minden jó.
Szerintük a hiba az,hogy a vezérmod teljesen el van kopva és ez miatt nem találja az alapjáratot,mert össze-vissza modositgat ezért áll le.
Hát nem tudom:(
Akkor mért világit az injektor lámpa?
A modositó nem csak magasabb fordulatnál dolgozik?
Nem tudom mit tegyek cserére 60000ft mondtak garanciával,de nem vagyok meggyözve,hogy ez a hiba.
Várok véleményeket valós lehet ez a hiba evvel a tünettel,mert nem dobnák ki az ablakon 60000ft főleg,hogy nincs is:(
előre is kőszi!
Elözmény:Akkor mint ismeretes inditáskor felpörög majd leáll akár 10is mire megmarad az alapjárat+ég az injektor lámpa!
Vizsgálat eredménye computeres+kiméréssel:Lambda jó ,LMM jó,alapjárati motor jó,elektronikusan minden jó.
Szerintük a hiba az,hogy a vezérmod teljesen el van kopva és ez miatt nem találja az alapjáratot,mert össze-vissza modositgat ezért áll le.
Hát nem tudom:(
Akkor mért világit az injektor lámpa?
A modositó nem csak magasabb fordulatnál dolgozik?
Nem tudom mit tegyek cserére 60000ft mondtak garanciával,de nem vagyok meggyözve,hogy ez a hiba.
Várok véleményeket valós lehet ez a hiba evvel a tünettel,mert nem dobnák ki az ablakon 60000ft főleg,hogy nincs is:(
előre is kőszi!
Liquid10-07-2007 10:02:38 // 16246
Hát lehet :) Ma nem éreztem.
Ferke10-07-2007 09:16:35 // 16245
Szeva! Lehet, hogy túlságosan hozzászoktál az uno-hoz, szerintem csak szokatlan.:) Nekem is szokott ilyen lenni.
Liquid09-07-2007 23:30:37 // 16244
Gyanúsan "erős" lett a szervóm. Mintha nagyobb lenne a rásegítés, tehát úgy érzem könnyebb mozgatni a kormányt, kicsit olyan mint amikor jégen forgatom. Lehet ilyen? Vagy csak hipohonder vagyok? Majd 2 hete állt a gép, ma kb 70km után kezdtem érezni ezt.
András bácsi09-07-2007 13:56:24 // 16243
A kartergáz-rendszer dugulásával is ki tud nyomni egy csomó olajat. Nagy füsttel, pillanatok alatt.
Wickey09-07-2007 13:50:42 // 16242
ott nem nagyon tud égéstérbe keveredni a dolog.
Ha a hidrotőke szar, akkor csattog a motor.
Ha a hidrotőke szar, akkor csattog a motor.
Cs.Alfa09-07-2007 09:18:10 // 16241
Megnézetem.Hydrotőke nem lehet?
Wickey09-07-2007 09:15:38 // 16240
gyűrűtörés. Kompressziót mértetek?
Vagy ha nemrégiben lett a szelepszárszimmering cserélve, akkor azt b@szták el.
Vagy ha nemrégiben lett a szelepszárszimmering cserélve, akkor azt b@szták el.
Selmak09-07-2007 09:14:48 // 16239
Bestglassnál cseréltetett már vki szélvédőt?
Cs.Alfa09-07-2007 08:59:33 // 16238
Sziasztok! 156, 2000 ccm.
SOS!
Kék füst hátul,olajfogyasztás 200 km/2 liter. Szelepszár szimering cserélve.
Nem csörög,semmi gyanus hang nincs...mi lehet?
SOS!
Kék füst hátul,olajfogyasztás 200 km/2 liter. Szelepszár szimering cserélve.
Nem csörög,semmi gyanus hang nincs...mi lehet?
Barclay09-07-2007 07:38:59 // 16237
Sziasztok!
155-be, mennyibe kerül egy lengőkar?Van ebből is utángyártott?Vagy esetleg használtat is be lehet szerelni?
155-be, mennyibe kerül egy lengőkar?Van ebből is utángyártott?Vagy esetleg használtat is be lehet szerelni?
bilibox08-07-2007 10:10:49 // 16236
kösz mindenkinek szamosiékhoz viszem jövő héten...remélem nem lesz túl horribilis összeg, amúgy sem szeretem klímát annyira...
Csöri08-07-2007 10:01:14 // 16235
1 szíj hajt mindent.
Csöri08-07-2007 10:00:44 // 16234
Klíma csapágy is tud ilyet csinálni, a szíj ritkán. Erdemes előtte megnézetned, mielőtta a klímás megcsinálja.
Wickey08-07-2007 08:50:34 // 16233
Első körben Szamosiékhoz.
Ha jól tudom, akkor 145-ösön is külön szíj hajtja a klímát. Amíg nincs bekapcsolva a klíma, addig szabadon forog a tárcsája. Ha bekapcsolod, akkor leterheli a motort elég rendesen, ettől lehet a síró hangja a szíjnak. Meg kell nézni, és kicseréltetni, ezer forintos tétel a szíj. Az is lehet amúgy hogy jó a szíj, csak meg kell feszíteni.
Ha hideget fúj, akkor a klímakompresszor, és a gáz töltöttség valószínűleg rendben.
A motort meg igen, ennyire fogja le. A klímakompresszor állandó teljesítményt igényel, fordulatszámtól függetlenül 1-2 LE körüli teljesítményt vesz el a motortól. Alapjáraton, ahol a motorod tud kábé 10 lóerőt, ott már igencsak észrevenni azt az keveset is.
Ha jól tudom, akkor 145-ösön is külön szíj hajtja a klímát. Amíg nincs bekapcsolva a klíma, addig szabadon forog a tárcsája. Ha bekapcsolod, akkor leterheli a motort elég rendesen, ettől lehet a síró hangja a szíjnak. Meg kell nézni, és kicseréltetni, ezer forintos tétel a szíj. Az is lehet amúgy hogy jó a szíj, csak meg kell feszíteni.
Ha hideget fúj, akkor a klímakompresszor, és a gáz töltöttség valószínűleg rendben.
A motort meg igen, ennyire fogja le. A klímakompresszor állandó teljesítményt igényel, fordulatszámtól függetlenül 1-2 LE körüli teljesítményt vesz el a motortól. Alapjáraton, ahol a motorod tud kábé 10 lóerőt, ott már igencsak észrevenni azt az keveset is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
481
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV