Az lesz a flexibilis cső,amiről beszélsz,tudtommal cserélni csak úgy lehet ha kivágod és behegeszted az újat,de ebben nem vagyok 100%ig biztos.
Van tömítés a katalizátor és a leömlő között is;)
Forum >> Szerelőműhely
mreni09-06-2010 19:34:25 // 30322
Bilux09-06-2010 17:26:13 // 30321
Még egy kérdés. Leömlő végén a katalizátor előtt mi az a vastagabb "cső" szakasz? Mert kerestem a rezgés csillapítót, de azt nem találtam a kipufugón. Vagy lehet, hogy pont azaz? Lehet azt külön cseréni? Meg a katalizátor és leömlő között van tömítés vagy csak paszta van? Le akarom szedni a katalizátort mert szerintem összeomlott a kerámia benne. Csak addig nem akarom megbontani míg nem tudom mi van ott tömítő anyag.
Bilux09-06-2010 16:54:40 // 30320
Remek, akkor már megrendeltem a gyárit Bosch raktárban csak 1db volt az lesz az enyém :)
Poló09-06-2010 16:43:04 // 30319
50 km mennyire környék? Mert ha az, akkor Várpalota és Csöri.
Ferke09-06-2010 16:40:43 // 30318
Háát, ettől nem kicsit lehet többletfogyid:))
Bilux09-06-2010 15:45:09 // 30317
145-ös alfán szívott levegő hömérséklet szenzor megpukkant. Most így a +30 fokban a computer -33fokot mutatott. Emiatt lehet többlet fogyasztásom? A motorhőfok az jó.
Longman09-06-2010 15:31:39 // 30316
Sziasztok, picit OFF, de SOS tudna nekem valaki Siófokon vagy környékén mondani egy jó szerelőt, egy Polo-n kéne vezérlést cserélni!
Köszi!
Köszi!
Kareszka198407-06-2010 09:33:56 // 30315
értettem :P köszi :)
Whiteskull07-06-2010 09:22:57 // 30314
Okvetlen. :))))
Kareszka198407-06-2010 09:17:02 // 30313
5x98-as kerékagyra 5x100-as felniket fellehet tenni a gyári csavarokkal? vagy okvetlen szökséges az az 1-1mm miatt az excenteres csavar?
vm06-06-2010 21:57:44 // 30312
Köszi, remélem fent is marad :DD
Egyébként érdekes ez a spray.
Nem igazán olyan mikor fújod, mint a festék, hanem...nem is tudom hogy mondják... Tixotróp? Nem folyós, és tök jól fed, elsőre is, de azért megszórtam háromszor ;-)
Egyébként érdekes ez a spray.
Nem igazán olyan mikor fújod, mint a festék, hanem...nem is tudom hogy mondják... Tixotróp? Nem folyós, és tök jól fed, elsőre is, de azért megszórtam háromszor ;-)
cortx06-06-2010 20:45:13 // 30311
megoldva! :Degy másik bizti is ki volt ütve!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)06-06-2010 19:30:17 // 30310
Szip lett!!
cortx06-06-2010 19:28:42 // 30309
hali! Kimenta SERVICES 10A piros biztosíték mikor állítottam a tükröt. Kicseréltem a biztit egy újra, azt nem ütötte ki, de nem működik semmi, az ablakot sem tudom felhúzni és a lámpák sem égnek. Semmilyen biztosítékkal nem működik. Mi lehet a gond? ÜDv
Tibi8806-06-2010 16:57:05 // 30308
Üdv
Multhéten beszart a felső holtpont jeladó, amitöl egyáltalán nem ment az autom. Amiota kicserélteék azota müködik csak vhogy nem tökéletes. Idönként egy kicsit olyan erötlennek tűnik meg kigyorsitásnál megtorpan picit. Meg motorféknél egy bizonyos fordulat tartományba egy kicsit rángat. De mindegyik csak alig észrevehető. Nem volt vkinek hasonlo, v nem tudjátok h mi lehet ez?
Multhéten beszart a felső holtpont jeladó, amitöl egyáltalán nem ment az autom. Amiota kicserélteék azota müködik csak vhogy nem tökéletes. Idönként egy kicsit olyan erötlennek tűnik meg kigyorsitásnál megtorpan picit. Meg motorféknél egy bizonyos fordulat tartományba egy kicsit rángat. De mindegyik csak alig észrevehető. Nem volt vkinek hasonlo, v nem tudjátok h mi lehet ez?
GTPeti06-06-2010 14:32:46 // 30307
Rendkívül kiváncsi vagyok a tapasztalatokra. Nekem is van a polcon egy ilyen spray. Én azért még lefújnám hőálló festékkel is.
vm06-06-2010 14:27:08 // 30306
GTVili05-06-2010 22:09:03 // 30305
Jól hiszed.....ha kevés a gáz(vagy rossz a nyomáskapcsoló) akkor nem húz be az elektro-kuplung.
atesssz05-06-2010 21:56:53 // 30304
Ha nem működne, a kompresszor sem kapcsolna be. Azt hiszem
GTVili05-06-2010 21:15:11 // 30302
Álló helyzetben a klíma is vezérli a ventilátort.......legalábbis kéne neki.
atesssz05-06-2010 21:08:48 // 30301
Ha a menetszél hűti a klímagázt, akkor jól hűt a klíma. Csak mikor nincs hűtve a gáz, pl mikor nincs menetszél, akkor nemhűt:(
Kareszka198405-06-2010 21:06:23 // 30300
szerintem nem, ha nincs benne elég gáz, attol még müködnie kéne, csak nem hüt (annyira)...de ezt majd egy szakibb megmondja :)
atesssz05-06-2010 20:37:10 // 30299
függhet a gáz mennyiségétől, hogy bekapcsol-é a ventilátor? mert azt még megértem, hogy a kompresszornak nem mindegy, de a ventinek? hmmmm
[k i z z o]05-06-2010 20:25:26 // 30298
Nekem uez volt tavaly, 1 oldalon mindkettőt elkapta, fent a Békási szorosban, a Gyilkos tó előtt...
Kellett 2 gumi, + 1 felni, + törött felnin tudtam lejönni a szorosból, izgi volt.
Kellett 2 gumi, + 1 felni, + törött felnin tudtam lejönni a szorosból, izgi volt.
atesssz05-06-2010 20:23:33 // 30297
Háát... határon van az értéke. Erre én is gondoltam, hogy ez is lehet a baj. Viszont a klíma kompresszor pedig bekapcsol...
Kareszka198405-06-2010 20:12:22 // 30296
van elég gáz a rendszerben?
atesssz05-06-2010 20:00:22 // 30295
Hali!
Az mitől lehet, hogy a klíma bekapcsolásánál nem indulnak be a radiátor hűtők, viszont a 90fokos víz miatt meg be-be kapcsolgatnak, ahogyan kell.
Eddig mindig 2-es fokozatban indultak el a ventik, ha rákapcsoltam a klímát.
Mi lehet a gond? Biztosítékok már lecsekkolva.
Az mitől lehet, hogy a klíma bekapcsolásánál nem indulnak be a radiátor hűtők, viszont a 90fokos víz miatt meg be-be kapcsolgatnak, ahogyan kell.
Eddig mindig 2-es fokozatban indultak el a ventik, ha rákapcsoltam a klímát.
Mi lehet a gond? Biztosítékok már lecsekkolva.
Kareszka198405-06-2010 18:44:03 // 30294
uhh barátom...és Te megúsztad? azért ez elég dúrva :(
DELFIN05-06-2010 18:21:12 // 30293
Kareszka198405-06-2010 16:45:01 // 30292
bár...székesfehérvárra ha eljut, onnan már sima az út hozzám...az "csak" olyan 100km szombathelytől...? :) no majdcsak kitalálok valamit, ha úgydöntök bevállalom :)
hogy is írják? google? :D:D:D:D:D:D
hogy is írják? google? :D:D:D:D:D:D
Kareszka198405-06-2010 16:42:41 // 30291
majd kapcsolatba lépek vele, hehe :D
GTPeti05-06-2010 16:33:20 // 30290
Hát akkor létesíts vele barátságot! :)
Kareszka198405-06-2010 16:31:41 // 30289
nekem a gugli nem a barátom :D:D:D:D:D
mizooo05-06-2010 16:06:20 // 30288
Én egyenlőre kidobtam belőle mert útban volt, a brutál szívóhangon kívül mást nem vettem észre. Talán hosszú távon az LMMet nemkíméli lehet visszarakom lehet nem. Amúgy úgyanúgy megy vagy jobban de semmiképpen rosszabbul. üdv
GTPeti05-06-2010 16:02:47 // 30287
Karesz, a Google-t próbáltad? Mindkét kérdésre kapsz választ. ;)
Kareszka198405-06-2010 15:50:55 // 30286
ez se egy rossz opció, csak kérdés futárszolgálattal mibe fáj egy ilyen súlyos csomag szállítása?
Van erre a neten valami kalkulátor? Egyáltalán hány kg lehet ez a 4 kerék? 50-60?
Van erre a neten valami kalkulátor? Egyáltalán hány kg lehet ez a 4 kerék? 50-60?
FRC05-06-2010 15:48:08 // 30285
ha kifizeted a futárt Szegedig én szívesen áthozom neked Szabadkára...
gerg-o05-06-2010 15:39:30 // 30284
Köszönöm!
Dehogy veszem ki. Összeapplikálom rendesen ahogy Lujdzsi kitalálta. Nem kendácsolunk.
Dehogy veszem ki. Összeapplikálom rendesen ahogy Lujdzsi kitalálta. Nem kendácsolunk.
Kareszka198405-06-2010 15:39:09 // 30283
GTPeti05-06-2010 15:00:14 // 30282
Rezonátorház, úgy tudom. Kicsit más lesz a gázreakció, ha kiveszed. Nem véletlenül tették oda.
GTPeti05-06-2010 14:58:22 // 30281
Persze, így van. De nem akartam bonyolítani. Olyannak aki nem tudja mi az az osztókör (Karesz ismerőse), szerintem sok lett volna, ha még számolgatni is kell. :)
Kareszka198405-06-2010 14:39:05 // 30280
na válaszolt a mókus és igazad volt...azt írta, hogy "Ha jól mértük kb. 50mm." akkor ez elméletileg jó is lenne nekem. Mert nekem 5x98-as kell, de ha igazatok volt, az 5x100-ast is fel lehet rakni...vagy?
Kareszka198405-06-2010 13:58:30 // 30279
na legjobb lesz, ha én csavaros szorítókkal fixálom a cső helyzetét a talpakon és a kocsin kívül durrantom oda pár hegesztési pontal, majd újra berakom, hogy jól áll-e minden. Nemszívesen hegesztenék kocsin belül, féltem az elektronikát nagyon...lehet páran emiatt most megköveztek, de így van :)
Amúgy kész van minden a toronymerevítőn, már csak a hegesztés maradt hátr+festés. Fotót sajnos most nem birok mellékelni (pedig nagyon szépen sikeredett a csőhajlítás/vágás), fényképezőgépem másnál van egy sajnálatos koccanás miatt adtam neki kölcsön, hogy dokumentálni tudja vele a kocsi állapotát+helyszínt a biztosító miatt...lényeg, hogy senkinek sem esett baja!!!
Amúgy kész van minden a toronymerevítőn, már csak a hegesztés maradt hátr+festés. Fotót sajnos most nem birok mellékelni (pedig nagyon szépen sikeredett a csőhajlítás/vágás), fényképezőgépem másnál van egy sajnálatos koccanás miatt adtam neki kölcsön, hogy dokumentálni tudja vele a kocsi állapotát+helyszínt a biztosító miatt...lényeg, hogy senkinek sem esett baja!!!
gerg-o05-06-2010 13:43:31 // 30278
[k i z z o]05-06-2010 12:58:11 // 30277
Akksisaru lazulás miatt nincs feszültségingadozás amely ECU hibát okozhatna. Induktiv tranziensekre, amik illyen esetben előfordulhatnak simán immunis a vezérlő.
Vagy resetel az ECU, de mindenképp van nyoma a low voltage - nek (NVM tartalom), illetve vezetési élményben is jelentkezik. A feszültségingadozás programozáskor lehet gond, de az a szerviz hibája, csak szeretik kifizettetni. Ezért nem szabad flash -eltetni a vezérlőt, mint elsődleges hiba elodázását elősegitő műveletet.
A gépkocsiban, saját működéséből adódó bármely feszültségtranziensre le van védve minden ECU. Ez olyan mint az elektromágneses immunitás, nagyon sokáig tesztelik őket (hónapokig megy egy vezérlő, kül. power modingban) és a tesztek alatt elég komoly, a gyártótól kapott előre definiált - rögzitett hullámformákkal bombázzák mind vezetett mind sugárzott módban.
Ilyen akksisaru hiba miatt ECU -t még nem kaptunk vissza, pedig elég sokat leanalizáltam már elég csúnya betegségekkel.
Ami ilyen hiba volt anno az amint irtam a reflash under low voltage hiba, ami GM -nél Fiatnál az egyszerű szervizesek miatt fordult elő, de egy BMW vagy Daimler ilyen hibát nem vét :) Nekik van pénzük szervizt épiteni az új technológiák kiszolgálására.
Vagy resetel az ECU, de mindenképp van nyoma a low voltage - nek (NVM tartalom), illetve vezetési élményben is jelentkezik. A feszültségingadozás programozáskor lehet gond, de az a szerviz hibája, csak szeretik kifizettetni. Ezért nem szabad flash -eltetni a vezérlőt, mint elsődleges hiba elodázását elősegitő műveletet.
A gépkocsiban, saját működéséből adódó bármely feszültségtranziensre le van védve minden ECU. Ez olyan mint az elektromágneses immunitás, nagyon sokáig tesztelik őket (hónapokig megy egy vezérlő, kül. power modingban) és a tesztek alatt elég komoly, a gyártótól kapott előre definiált - rögzitett hullámformákkal bombázzák mind vezetett mind sugárzott módban.
Ilyen akksisaru hiba miatt ECU -t még nem kaptunk vissza, pedig elég sokat leanalizáltam már elég csúnya betegségekkel.
Ami ilyen hiba volt anno az amint irtam a reflash under low voltage hiba, ami GM -nél Fiatnál az egyszerű szervizesek miatt fordult elő, de egy BMW vagy Daimler ilyen hibát nem vét :) Nekik van pénzük szervizt épiteni az új technológiák kiszolgálására.
Gabesz05-06-2010 00:51:18 // 30276
Na túl egy nem kicsit stresszes műszakivizsgán :) végülis a fóliával nem volt semmi bajuk, csak a műbizonylatot kérték és kész (nemértem, miért volt berezelve a szerelőm tőle) viszon a kipufogó kicsit szemetszúrt nekik, hiába magyaráztam h a sportkivitelnek gyárilag ilyen a kipufogója, nem vették be a mesét :)
András bácsi04-06-2010 20:21:19 // 30275
Ez mind oké, de olyan helyre tenni szerintem hülyeség, ami kis koccnál is mechanikai sérülést okoz. (lásd pl. 159) Meg aztán ha csak a vibrációt nézzük, akkor az ideális gyári állapotot pár évesen már egy dízel sem fogja produkálni.
De pl. olyat el tudsz képzelni, hogy merci ECU azért menjen tönkre, mert lelazult az akksisaru, és feszültségingadozás volt? Ha ez nem szopatás a szervíz részéről, akkor igen gyenge a védelme a rendszernek.
De pl. olyat el tudsz képzelni, hogy merci ECU azért menjen tönkre, mert lelazult az akksisaru, és feszültségingadozás volt? Ha ez nem szopatás a szervíz részéről, akkor igen gyenge a védelme a rendszernek.
[k i z z o]04-06-2010 20:09:34 // 30274
Sok ECU az airboxban van, mint pl. az összes mai Mercedes, ez segiti a hűtést is, ugyanakkor a powertrain kiszorul a motortérbe, a body pedig be a helyére.
De egyetlen mai motorvezérlő sem a hőtől megy tönkre, bár rendesen melegük van :) Főleg dizelnél nagyon komolyak a vibration és temperature követelmények, de minden mai ECU class 3 azaz ugyanazon gyártási elvárások, követelmények vonatkoznak rá mint egy orvosi műszerre, és hasonlóképpen is validálják őket.
De egyetlen mai motorvezérlő sem a hőtől megy tönkre, bár rendesen melegük van :) Főleg dizelnél nagyon komolyak a vibration és temperature követelmények, de minden mai ECU class 3 azaz ugyanazon gyártási elvárások, követelmények vonatkoznak rá mint egy orvosi műszerre, és hasonlóképpen is validálják őket.
András bácsi04-06-2010 19:58:31 // 30273
Lásd amit GtPeti írt. Az akksisaru levétel sem kell ilyenkor. De ha hegeszteni akarsz, akkor nem árt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
740
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?