Forum >> Szerelőműhely
Kareszka198427-06-2010 15:03:37 // 30572
járulék?
Piritu - 1.000.00027-06-2010 15:02:45 // 30571
Akkor a járulék kiesik, de a szíjat nem illik visszatenni :-(
Kareszka198427-06-2010 14:57:05 // 30570
a vezérműszíj meg a hozzá tartozó cuccosok februárban lettek lecserélve. Amikor autót veszek nálam ez az első dolog, amit lecseréltetek, hiába köti az ebet a karóhoz az előző tulaj, hogy nemrég cserélte!
Jövő héten felhívok pár szerelőt, hogy mit mondanak rá...bízzunk a legjobbakban :)
Jövő héten felhívok pár szerelőt, hogy mit mondanak rá...bízzunk a legjobbakban :)
Kareszka198427-06-2010 14:54:16 // 30569
okvetlenül kikell venni a motrot? ez tuti?
Hát affinitásom az van, meg helyem is, csak a mersz az nincs meg bennem :) Egy olajcserét bármikor bevállalok, vagy pl a toronymerevítőmet is én készítettem el a nullárol...de egy gyürüzés az nekem kb úgy hangzik, mint egy vakbélmütét, amit ugye nem szívesen végzünk otthon :D
De ha ezzel megszünik az olajfogyasztásom, akkor szeretném mihamarabb elvégeztetni...
Hát affinitásom az van, meg helyem is, csak a mersz az nincs meg bennem :) Egy olajcserét bármikor bevállalok, vagy pl a toronymerevítőmet is én készítettem el a nullárol...de egy gyürüzés az nekem kb úgy hangzik, mint egy vakbélmütét, amit ugye nem szívesen végzünk otthon :D
De ha ezzel megszünik az olajfogyasztásom, akkor szeretném mihamarabb elvégeztetni...
Piritu - 1.000.00027-06-2010 14:48:53 // 30568
A gyűrűkön kívül szerintem még pár dologgal nem árt számolni, ha már szét van szedve a motor. Pl tömítések, vezérműszíj, ha már a szíj cserélődik a hozzá kapcsolódó cuccok: feszítők, vízpumpa, új olaj+ szűrő...
LacUS27-06-2010 14:45:50 // 30567
Hát nem az anyag a drága, hanem a motort ki kell venni, szétszedni összerakni. Ez sem olyan vészes dolog, de pl, én a V6nál 6 mellég még vettem utólag 4 hengerre valót mert a rohadt gyűrűk törékenyek, és hát tapasztalat nélkül el el pattantak... Szóval nem árt tudni hogy kell. Persze, ha ráérsz és van affinitásod hozzá és persze helyed akkor hajrá. :-)
Kareszka198427-06-2010 14:42:03 // 30566
az nem kifejezés :( tőle precízebb mestert nem ismerek, ezért is szerettem volna, ha ő végzi el a gyűrűzést. Igaz, hogy nagyon keményfejű, de a munkájára panasz sosem volt :) bízom benne, hogy felépül annyira, hogy betudja vállalni a masinát!!!
GTVili27-06-2010 14:40:44 // 30565
Bármilyen furcsa is,de a két dolog nincs összefüggésben.
A keresztapám életében nem dohányzott.....mégis minden tüdőszűrés alkalmával azt mondták.....hogy ideje lenne felhagyni a dohányzással.
A tüdeje vitte el....
A keresztapám életében nem dohányzott.....mégis minden tüdőszűrés alkalmával azt mondták.....hogy ideje lenne felhagyni a dohányzással.
A tüdeje vitte el....
Dévid27-06-2010 14:39:18 // 30564
Visszatérünk rá, ha megvan a konkrét diagnózis. Még el kell jutnom a szerelőmhöz, szét kell szednie, és ki kell derítenie, mi történt valójában.
GTPeti27-06-2010 14:37:53 // 30563
Az kemény. Cigizett?
Kareszka198427-06-2010 14:31:54 // 30562
a szerelő, meg akire rászerettem volna ezt bízni sajnos múlt héten diagnosztizálták nála a tüdőrákot :( szegény elég maga alatt van most :( talán idővel kilábal és újbol nagyot alakít :)
LacUS27-06-2010 14:31:01 // 30561
Mondjuk, egy rossz vezérlés miatt, keverék került, és a gyújtásra ott robbant be. Tehát előszőr a vezérlést nézd meg,hogy a helyén van-e, ha igen lehet tovább keresni.
GTVili27-06-2010 14:29:58 // 30560
Nekem van egy ilyen szívósorom....a GTV-ben volt.Szét van pattintva....de kb 5 perc alatt összerakható.
Ha érdekel.....
Ha érdekel.....
Kareszka198427-06-2010 14:26:50 // 30559
hát igen, a prolong az maga lehet a csúcs :D
olajra van a gyanakvás, mert eszegeti is, meg nagyobb gázadásnál szépen dobja hátul a füstöt :( persze énis szeretném ezt mihamarabb kiküszöbölni, ezért is kérdeztem mibe fájna nekem ez a gyürüzés...riogattak engem (euróban tudok számolni) 1200euróval, meg 600-al is...erhard kolegátol kérdeztem csak úgy informatíve, a gyürüszett ára 22000forint körül mozog, ami nemis hangzik olyan horribilisnek :) talán a munkadíj lehet a nagyobb? nemtidom...no meglássuk, addig is ritkábban autózunk :( :)
olajra van a gyanakvás, mert eszegeti is, meg nagyobb gázadásnál szépen dobja hátul a füstöt :( persze énis szeretném ezt mihamarabb kiküszöbölni, ezért is kérdeztem mibe fájna nekem ez a gyürüzés...riogattak engem (euróban tudok számolni) 1200euróval, meg 600-al is...erhard kolegátol kérdeztem csak úgy informatíve, a gyürüszett ára 22000forint körül mozog, ami nemis hangzik olyan horribilisnek :) talán a munkadíj lehet a nagyobb? nemtidom...no meglássuk, addig is ritkábban autózunk :( :)
Dévid27-06-2010 14:26:48 // 30558
Még egy kérdés, mitől robbanhat fel egy szívósor?
Dévid27-06-2010 14:19:48 // 30557
Idén már nem hiszem hogy lesz pénzem bármire is a kocsimmal kapcsolatban. Eladni meg nehéz, mert finoman szólova nem rendeztettek a papírjai. :)
LacUS27-06-2010 14:18:38 // 30556
A prolongreklám óta meg azt is tudjuk,hogy olaj nélkül, homokkal is megy a motor.... Nemá, ha el van repedve azonnal csere, vagy esetleg megvárhatod, mig a 4 dugattyú megnézi milyen a világ odakint...Szvsz cserélj szerelőt, ha ilyen a hozzáállás.... Amúgy még azt kéne kideriteni,hogy tényleg az olaj miatt kormosak, vagy mondjuk, behugyozik az a csúcs...
GTPeti27-06-2010 14:15:31 // 30555
Tudom, hogy a trélerezés pénz, de akkor is máshova vittem volna az autót... Ilyen nincs, hogy minden héten tönkremenjen valami...
Kareszka198427-06-2010 14:13:54 // 30554
Sziasztok!
Egy gyertyacsekkolás alkalmával vettük észre, hogy bazira kormossak a negyedik henger gyertyái (csak azok, a többi mint az új). Tanács: egy gyűrűzés segít ezen. Állítólag megelhet repedve a gyürü. Szerintetek? Ebben az esetben mibe fáj egy ilyen beavatkozás. Úgymondták hajtható így is, csak alkalomadtán megkell pucolni a gyertyákat. 147, 1.6TS-ről van szó.
Egy gyertyacsekkolás alkalmával vettük észre, hogy bazira kormossak a negyedik henger gyertyái (csak azok, a többi mint az új). Tanács: egy gyűrűzés segít ezen. Állítólag megelhet repedve a gyürü. Szerintetek? Ebben az esetben mibe fáj egy ilyen beavatkozás. Úgymondták hajtható így is, csak alkalomadtán megkell pucolni a gyertyákat. 147, 1.6TS-ről van szó.
Dévid27-06-2010 14:12:43 // 30553
Majd ősszel-télen szerelőmnek lesz ideje kideríteni. :)
LacUS27-06-2010 14:06:49 // 30552
Fuck...:-( Akkor az tuti csere, viszont előtte jó lenne kideriteni mitől detonált vissza...
Dévid27-06-2010 14:01:42 // 30551
Indításkor felrobbant, fény, hang, és füst kíséretében.
LacUS27-06-2010 13:58:05 // 30550
Ez a szivósor, és újban egy horror.. bontva nem tudom, de nem hinném,hogy olcsó. Mi történt a tieddel?
Dévid27-06-2010 13:48:03 // 30548
Persze a kép ugye lemaradt. :S
Dévid27-06-2010 13:47:24 // 30547
Szervusztok!
A képen pirossal jelölt alkatrész micsoda, és mibe fáj egy olyan?
Bízom benne, hogy valaki tud információt adni.
A képen pirossal jelölt alkatrész micsoda, és mibe fáj egy olyan?
Bízom benne, hogy valaki tud információt adni.
Misi16626-06-2010 15:59:42 // 30546
Üdv Uraim!
Tudna valaki abban segíteni,hogy a 166 jtd-be 99-es,hol van a tankban lévő üzemanyag szivattyú
reléje?
Köszönöm!
Tudna valaki abban segíteni,hogy a 166 jtd-be 99-es,hol van a tankban lévő üzemanyag szivattyú
reléje?
Köszönöm!
mizooo26-06-2010 11:47:21 // 30545
Szia igen én is erre gondoltam :S, de egyenlőre abbahagyta lehet kipucolódott.. még várok vele kicsit, ha visszajön a probléma le kell szedni... Pedig alapostam kimostam benzinnel, brigeciollal is és ki lett öblítve... Kösz a tippet!
Ferri26-06-2010 10:33:26 // 30544
Helló!
A problémádat szerintem a kartergáz kivezetés kondenzátumleválasztója okozhatja. A leválasztott olaj nem folyik vissza maradéktalanul, hanem megáll valamennyi benne. Mikor jobbra kanyarodsz, a centrifugális erő a kartegázcsőbe tereli, a motor pedig beszívja. Le kellene újra venni a szelepfedelet és alaposan megvizsgálni a leválasztót. Lehet, hogy sikerült valamelyik visszavezető furatot is eltömíteni, vagy a takarítás során elzárta valami.
A problémádat szerintem a kartergáz kivezetés kondenzátumleválasztója okozhatja. A leválasztott olaj nem folyik vissza maradéktalanul, hanem megáll valamennyi benne. Mikor jobbra kanyarodsz, a centrifugális erő a kartegázcsőbe tereli, a motor pedig beszívja. Le kellene újra venni a szelepfedelet és alaposan megvizsgálni a leválasztót. Lehet, hogy sikerült valamelyik visszavezető furatot is eltömíteni, vagy a takarítás során elzárta valami.
Holdosi26-06-2010 09:57:25 // 30543
Sziasztok!
159-es lépcsős hátú hátsó dupla ülés ledöntésénél valami tönkrement,mert nem lehet ledönteni. Tudnátok küldeni valami szerelési útmutatót vagy okosságot?
rvoros@t-online.hu
Előre is köszi!
Üdv: Gyuri
159-es lépcsős hátú hátsó dupla ülés ledöntésénél valami tönkrement,mert nem lehet ledönteni. Tudnátok küldeni valami szerelési útmutatót vagy okosságot?
rvoros@t-online.hu
Előre is köszi!
Üdv: Gyuri
Pat25-06-2010 17:18:15 // 30542
http://www.cegnyilvantarto.hu/tudakozo/reszleteskereses/tevkor:aut%F3szerviz/varos:Budapest+IX.+ker%FClet/
pe-Ti25-06-2010 15:10:26 // 30541
Üdv!
SOS segítség kellene: keresek szombaton is nyitvatartó olyan autószerelőt vagy gumist vagy akárkit pesten a IX. kerületben elsősorban de a közelben akárhol ahova be tudnék vinni egy 159-t csak annyira, hogy felemeljük vagy aknából alánézzek!
Előre is köszi!
SOS segítség kellene: keresek szombaton is nyitvatartó olyan autószerelőt vagy gumist vagy akárkit pesten a IX. kerületben elsősorban de a közelben akárhol ahova be tudnék vinni egy 159-t csak annyira, hogy felemeljük vagy aknából alánézzek!
Előre is köszi!
Kareszka198425-06-2010 12:15:28 // 30540
Erhardt kolega
Alfateso (Pucu)25-06-2010 11:37:14 // 30539
Sziasztok! Tud valaki olcsóért lambdaszondát 145 2.0 Alfimba?
Kareszka198424-06-2010 12:15:14 // 30538
én akárhányszor kinyitom a motorháztetőt, megigazítom a bowden végét...tudom, hogy nincs rá szükség, de nekem ettől van fóbiám, hogy 1x nem birom kinyitni :-/
Piritu - 1.000.00024-06-2010 11:07:23 // 30537
Kissé összegyógyult a zár, miközben húzod a kallantyút emelni kell a motorházfedelet felfelé, hátha kiakad. A 156-al jártam így, aztán beolajoztam a zárat és rendben lett.
Torque24-06-2010 00:02:42 // 30536
Az előző alfámnál én is így jártam (145)!
Én kiakasztottam a bowdent a műanyag foglalatából és csak a bowdent húztam és igy kinyilt!
Nálam ez bevált!
Én kiakasztottam a bowdent a műanyag foglalatából és csak a bowdent húztam és igy kinyilt!
Nálam ez bevált!
:Szájmon:QV:147:GT:23-06-2010 23:17:10 // 30535
Gyors kérdés: Nem tudom kinyitni a motorháztetőt (147)!! Hiába húzom a kart nem csini semmi...azt hallom h mozog a drót de nem kattan aminek kattanni kéne....
Volt már ilyen valakinek??? Mit lehet tenni ilyenkor???
Volt már ilyen valakinek??? Mit lehet tenni ilyenkor???
Jata23-06-2010 22:04:03 // 30534
Jaja. Arra tippeltem én is. Nem mostanában volt szétszedve és ennyi idősen már felejt az ember! :))):D
vm23-06-2010 22:01:47 // 30533
Én a Fuchs-ról hallottam annó ilyesmit.
Mármint hogy a Selenia tölti a flakonjait.
Mármint hogy a Selenia tölti a flakonjait.
GTPeti23-06-2010 21:55:19 // 30532
(Van egy olyan mendemonda, hogy az Agip olajakat a Selénia gyártja.)
vm23-06-2010 21:35:48 // 30531
...bocs, nem tudom, miért emlékeztem úgy, hogy Castrolt írtál...
Többet kéne innom :DD
Többet kéne innom :DD
vm23-06-2010 21:04:33 // 30530
1. Nem túl valószínű, hogy a Selenia okoz bárminemű olyan gondot, amit a Castrol nem. Már csak azért sem, mert egy klasszissal jobb olaj. Ha ez így durva, akkor nem rosszabb :)
2. Nem túl drágán, lehet venni igazi, motorhoz való tömítőpasztákat akár ajusában, akár elringben, vagy másban.
2. Nem túl drágán, lehet venni igazi, motorhoz való tömítőpasztákat akár ajusában, akár elringben, vagy másban.
mizooo23-06-2010 20:56:38 // 30529
Köszi az infót, ha elkezd szivárogni, akkor veszek hozzá normális pasztát addig jó :).... A gyertya mellett ciki lenne ha le tudna szivárogni sajnos. Beszéltem pár emberrel egy 5let jött szóba van valami szuszogó cső féle (2db) a bal oldalon a szelepfedélből megy a szívócsonkba, na azon kerülhet akármi a szívócsonkba amit azután eltüzel a moci :S... Ma leszedtem a borítást meg a trafósort nem folyik az olaj sehol tiszták a gyertyák tövei is. Még tesztelgetem nem tudom mi lesz vele... De azóta van mióta Seleniát töltöttem bele:D... Inkább visszarakom az AGIP-ot azzal 1 évig semmi baj sem volt...
MIFI23-06-2010 19:32:19 // 30528
Gyertya mellet esetleg leszivárog valahogy?:D Valami úton az égéstérbe kell h kerüljön...
Viki&Joe14623-06-2010 19:08:37 // 30527
Nem mondom,hogy a problémád ettől van,de az F.B.S emlékezetem szerint sem bírja a kenőanyagszármazékokat és most,hogy utánaolvastam biztos,sőt...
"széles hőmérséklettartományban (-50 oC és +200 oC között használható),jó az ellenálló képessége híg savakkal és lúgokkal szemben, kőolajszármazékok viszont kismértékben duzzasztják. Átvulkanizált állapotban igen jó elektromos szigetelő. Kifogástalanul tapad fémekre, üvegre, csempére, kemény PVC-re. Bakelitre, natúr- és lakkozott fafelületekre stb. Nem tapad polietilénre , polipropilénre, poliakrilra."
Ahogy nézegetem most neten a szelepfedél-tömítés gyártók honlapját azt látom,hogy sokan az ún. Poliakril-kaucsuk-ból gyártják ezeket.
De nem állítom,hogy a jelenlegi problémád ebből ered csak gondoltam szólok. Hátha ezzel több problémát meg tudsz előzni.
"széles hőmérséklettartományban (-50 oC és +200 oC között használható),jó az ellenálló képessége híg savakkal és lúgokkal szemben, kőolajszármazékok viszont kismértékben duzzasztják. Átvulkanizált állapotban igen jó elektromos szigetelő. Kifogástalanul tapad fémekre, üvegre, csempére, kemény PVC-re. Bakelitre, natúr- és lakkozott fafelületekre stb. Nem tapad polietilénre , polipropilénre, poliakrilra."
Ahogy nézegetem most neten a szelepfedél-tömítés gyártók honlapját azt látom,hogy sokan az ún. Poliakril-kaucsuk-ból gyártják ezeket.
De nem állítom,hogy a jelenlegi problémád ebből ered csak gondoltam szólok. Hátha ezzel több problémát meg tudsz előzni.
mizooo23-06-2010 18:55:56 // 30526
Az még mindig nagyon jó cucc nem is szivárog a szelepfedélnél :D.. amúgy a tömítést kentem be vele. Már tudom lehet ehhez való pasztát is kapni. Senkinek nem volt ilyen jobb kanyarodáskor olajosfüst problémája?
NA-ti23-06-2010 18:49:06 // 30525
Sziasztok! Pár napja vagyok boldog tulajdonosa egy 156SW -nek, de sajnos nincs semmi kód hozzá. Tud valaki CD-rádió kódot "keresni" Blaupunkt gyártmányhoz? Persze a sorozatszámot tudom. Köszi.
Viki&Joe14623-06-2010 18:40:12 // 30524
Üdv ! Ezer éve nem találkoztam F.B.S-el,azthittem már nem is lehet kapni. Az egy nagyon jó cucc,de valahogy a motor és környékére nem kenegetném. Nem is értem igazából. a szelepfedél-tömítés helyett kented vagy vele együtt vagy most mi és hova?
mizooo23-06-2010 18:29:50 // 30523
Sziasztok, leszedtem a szelepfedelet kitakarítottam + lefestettem FBS el összeraktam, és most olyan bajom van, hogy ha hosszú jobbos íven megyek pl M0 lehajtó, akkor utána egyenesbe jövetkor ezerrel kék füst jön fél percig a kipuffból :S... utána előtte semmi, indításkor semmi. Először arra gyanakodtam túltölthettem az olajat és max szintről lejjebb eresztettem, de NOK. Arra gondoltam a szelepfedél sarkánál lévő csőből vhogy olaj tud folyni a szívócsőbe vagy mi? Kicsit kellemetlen nekem is meg az ilyenkor mögöttem jövőknek is :D.... Valaki látott már ilyet? milehet?
üdv
üdv
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
699
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?