Forum >> Szerelőműhely

Piritu - 1.000.00027-06-2010 15:02:45 // 30571
Akkor a járulék kiesik, de a szíjat nem illik visszatenni :-(
Kareszka198427-06-2010 14:57:05 // 30570
a vezérműszíj meg a hozzá tartozó cuccosok februárban lettek lecserélve. Amikor autót veszek nálam ez az első dolog, amit lecseréltetek, hiába köti az ebet a karóhoz az előző tulaj, hogy nemrég cserélte!
Jövő héten felhívok pár szerelőt, hogy mit mondanak rá...bízzunk a legjobbakban :)
Kareszka198427-06-2010 14:54:16 // 30569
okvetlenül kikell venni a motrot? ez tuti?
Hát affinitásom az van, meg helyem is, csak a mersz az nincs meg bennem :) Egy olajcserét bármikor bevállalok, vagy pl a toronymerevítőmet is én készítettem el a nullárol...de egy gyürüzés az nekem kb úgy hangzik, mint egy vakbélmütét, amit ugye nem szívesen végzünk otthon :D
De ha ezzel megszünik az olajfogyasztásom, akkor szeretném mihamarabb elvégeztetni...
Piritu - 1.000.00027-06-2010 14:48:53 // 30568
A gyűrűkön kívül szerintem még pár dologgal nem árt számolni, ha már szét van szedve a motor. Pl tömítések, vezérműszíj, ha már a szíj cserélődik a hozzá kapcsolódó cuccok: feszítők, vízpumpa, új olaj+ szűrő...
LacUS27-06-2010 14:45:50 // 30567
Hát nem az anyag a drága, hanem a motort ki kell venni, szétszedni összerakni. Ez sem olyan vészes dolog, de pl, én a V6nál 6 mellég még vettem utólag 4 hengerre valót mert a rohadt gyűrűk törékenyek, és hát tapasztalat nélkül el el pattantak... Szóval nem árt tudni hogy kell. Persze, ha ráérsz és van affinitásod hozzá és persze helyed akkor hajrá. :-)
Kareszka198427-06-2010 14:42:03 // 30566
az nem kifejezés :( tőle precízebb mestert nem ismerek, ezért is szerettem volna, ha ő végzi el a gyűrűzést. Igaz, hogy nagyon keményfejű, de a munkájára panasz sosem volt :) bízom benne, hogy felépül annyira, hogy betudja vállalni a masinát!!!
GTVili27-06-2010 14:40:44 // 30565
Bármilyen furcsa is,de a két dolog nincs összefüggésben.
A keresztapám életében nem dohányzott.....mégis minden tüdőszűrés alkalmával azt mondták.....hogy ideje lenne felhagyni a dohányzással.
A tüdeje vitte el....
Dévid27-06-2010 14:39:18 // 30564
Visszatérünk rá, ha megvan a konkrét diagnózis. Még el kell jutnom a szerelőmhöz, szét kell szednie, és ki kell derítenie, mi történt valójában.
GTPeti27-06-2010 14:37:53 // 30563
Az kemény. Cigizett?
Kareszka198427-06-2010 14:31:54 // 30562
a szerelő, meg akire rászerettem volna ezt bízni sajnos múlt héten diagnosztizálták nála a tüdőrákot :( szegény elég maga alatt van most :( talán idővel kilábal és újbol nagyot alakít :)
LacUS27-06-2010 14:31:01 // 30561
Mondjuk, egy rossz vezérlés miatt, keverék került, és a gyújtásra ott robbant be. Tehát előszőr a vezérlést nézd meg,hogy a helyén van-e, ha igen lehet tovább keresni.
GTVili27-06-2010 14:29:58 // 30560
Nekem van egy ilyen szívósorom....a GTV-ben volt.Szét van pattintva....de kb 5 perc alatt összerakható.
Ha érdekel.....
Kareszka198427-06-2010 14:26:50 // 30559
hát igen, a prolong az maga lehet a csúcs :D
olajra van a gyanakvás, mert eszegeti is, meg nagyobb gázadásnál szépen dobja hátul a füstöt :( persze énis szeretném ezt mihamarabb kiküszöbölni, ezért is kérdeztem mibe fájna nekem ez a gyürüzés...riogattak engem (euróban tudok számolni) 1200euróval, meg 600-al is...erhard kolegátol kérdeztem csak úgy informatíve, a gyürüszett ára 22000forint körül mozog, ami nemis hangzik olyan horribilisnek :) talán a munkadíj lehet a nagyobb? nemtidom...no meglássuk, addig is ritkábban autózunk :( :)
Dévid27-06-2010 14:26:48 // 30558
Még egy kérdés, mitől robbanhat fel egy szívósor?
Dévid27-06-2010 14:19:48 // 30557
Idén már nem hiszem hogy lesz pénzem bármire is a kocsimmal kapcsolatban. Eladni meg nehéz, mert finoman szólova nem rendeztettek a papírjai. :)
LacUS27-06-2010 14:18:38 // 30556
A prolongreklám óta meg azt is tudjuk,hogy olaj nélkül, homokkal is megy a motor.... Nemá, ha el van repedve azonnal csere, vagy esetleg megvárhatod, mig a 4 dugattyú megnézi milyen a világ odakint...Szvsz cserélj szerelőt, ha ilyen a hozzáállás.... Amúgy még azt kéne kideriteni,hogy tényleg az olaj miatt kormosak, vagy mondjuk, behugyozik az a csúcs...
GTPeti27-06-2010 14:15:31 // 30555
Tudom, hogy a trélerezés pénz, de akkor is máshova vittem volna az autót... Ilyen nincs, hogy minden héten tönkremenjen valami...
Kareszka198427-06-2010 14:13:54 // 30554
Sziasztok!
Egy gyertyacsekkolás alkalmával vettük észre, hogy bazira kormossak a negyedik henger gyertyái (csak azok, a többi mint az új). Tanács: egy gyűrűzés segít ezen. Állítólag megelhet repedve a gyürü. Szerintetek? Ebben az esetben mibe fáj egy ilyen beavatkozás. Úgymondták hajtható így is, csak alkalomadtán megkell pucolni a gyertyákat. 147, 1.6TS-ről van szó.
Dévid27-06-2010 14:12:43 // 30553
Majd ősszel-télen szerelőmnek lesz ideje kideríteni. :)
LacUS27-06-2010 14:06:49 // 30552
Fuck...:-( Akkor az tuti csere, viszont előtte jó lenne kideriteni mitől detonált vissza...
Dévid27-06-2010 14:01:42 // 30551
Indításkor felrobbant, fény, hang, és füst kíséretében.
LacUS27-06-2010 13:58:05 // 30550
Ez a szivósor, és újban egy horror.. bontva nem tudom, de nem hinném,hogy olcsó. Mi történt a tieddel?
Dévid27-06-2010 13:49:10 // 30549
Bocs...
Dévid27-06-2010 13:48:03 // 30548
Persze a kép ugye lemaradt. :S
Dévid27-06-2010 13:47:24 // 30547
Szervusztok!

A képen pirossal jelölt alkatrész micsoda, és mibe fáj egy olyan?
Bízom benne, hogy valaki tud információt adni.
Misi16626-06-2010 15:59:42 // 30546
Üdv Uraim!
Tudna valaki abban segíteni,hogy a 166 jtd-be 99-es,hol van a tankban lévő üzemanyag szivattyú
reléje?
Köszönöm!
mizooo26-06-2010 11:47:21 // 30545
Szia igen én is erre gondoltam :S, de egyenlőre abbahagyta lehet kipucolódott.. még várok vele kicsit, ha visszajön a probléma le kell szedni... Pedig alapostam kimostam benzinnel, brigeciollal is és ki lett öblítve... Kösz a tippet!
Ferri26-06-2010 10:33:26 // 30544
Helló!

A problémádat szerintem a kartergáz kivezetés kondenzátumleválasztója okozhatja. A leválasztott olaj nem folyik vissza maradéktalanul, hanem megáll valamennyi benne. Mikor jobbra kanyarodsz, a centrifugális erő a kartegázcsőbe tereli, a motor pedig beszívja. Le kellene újra venni a szelepfedelet és alaposan megvizsgálni a leválasztót. Lehet, hogy sikerült valamelyik visszavezető furatot is eltömíteni, vagy a takarítás során elzárta valami.
Holdosi26-06-2010 09:57:25 // 30543
Sziasztok!

159-es lépcsős hátú hátsó dupla ülés ledöntésénél valami tönkrement,mert nem lehet ledönteni. Tudnátok küldeni valami szerelési útmutatót vagy okosságot?
rvoros@t-online.hu

Előre is köszi!

Üdv: Gyuri
Pat25-06-2010 17:18:15 // 30542
http://www.cegnyilvantarto.hu/tudakozo/reszleteskereses/tevkor:aut%F3szerviz/varos:Budapest+IX.+ker%FClet/
pe-Ti25-06-2010 15:10:26 // 30541
Üdv!
SOS segítség kellene: keresek szombaton is nyitvatartó olyan autószerelőt vagy gumist vagy akárkit pesten a IX. kerületben elsősorban de a közelben akárhol ahova be tudnék vinni egy 159-t csak annyira, hogy felemeljük vagy aknából alánézzek!
Előre is köszi!
Alfateso (Pucu)25-06-2010 11:37:14 // 30539
Sziasztok! Tud valaki olcsóért lambdaszondát 145 2.0 Alfimba?
Kareszka198424-06-2010 12:15:14 // 30538
én akárhányszor kinyitom a motorháztetőt, megigazítom a bowden végét...tudom, hogy nincs rá szükség, de nekem ettől van fóbiám, hogy 1x nem birom kinyitni :-/
Piritu - 1.000.00024-06-2010 11:07:23 // 30537
Kissé összegyógyult a zár, miközben húzod a kallantyút emelni kell a motorházfedelet felfelé, hátha kiakad. A 156-al jártam így, aztán beolajoztam a zárat és rendben lett.
Torque24-06-2010 00:02:42 // 30536
Az előző alfámnál én is így jártam (145)!
Én kiakasztottam a bowdent a műanyag foglalatából és csak a bowdent húztam és igy kinyilt!
Nálam ez bevált!
:Szájmon:QV:147:GT:23-06-2010 23:17:10 // 30535
Gyors kérdés: Nem tudom kinyitni a motorháztetőt (147)!! Hiába húzom a kart nem csini semmi...azt hallom h mozog a drót de nem kattan aminek kattanni kéne....
Volt már ilyen valakinek??? Mit lehet tenni ilyenkor???
Jata23-06-2010 22:04:03 // 30534
Jaja. Arra tippeltem én is. Nem mostanában volt szétszedve és ennyi idősen már felejt az ember! :))):D
vm23-06-2010 22:01:47 // 30533
Én a Fuchs-ról hallottam annó ilyesmit.
Mármint hogy a Selenia tölti a flakonjait.
GTPeti23-06-2010 21:55:19 // 30532
(Van egy olyan mendemonda, hogy az Agip olajakat a Selénia gyártja.)
vm23-06-2010 21:35:48 // 30531
...bocs, nem tudom, miért emlékeztem úgy, hogy Castrolt írtál...
Többet kéne innom :DD
vm23-06-2010 21:04:33 // 30530
1. Nem túl valószínű, hogy a Selenia okoz bárminemű olyan gondot, amit a Castrol nem. Már csak azért sem, mert egy klasszissal jobb olaj. Ha ez így durva, akkor nem rosszabb :)
2. Nem túl drágán, lehet venni igazi, motorhoz való tömítőpasztákat akár ajusában, akár elringben, vagy másban.
mizooo23-06-2010 20:56:38 // 30529
Köszi az infót, ha elkezd szivárogni, akkor veszek hozzá normális pasztát addig jó :).... A gyertya mellett ciki lenne ha le tudna szivárogni sajnos. Beszéltem pár emberrel egy 5let jött szóba van valami szuszogó cső féle (2db) a bal oldalon a szelepfedélből megy a szívócsonkba, na azon kerülhet akármi a szívócsonkba amit azután eltüzel a moci :S... Ma leszedtem a borítást meg a trafósort nem folyik az olaj sehol tiszták a gyertyák tövei is. Még tesztelgetem nem tudom mi lesz vele... De azóta van mióta Seleniát töltöttem bele:D... Inkább visszarakom az AGIP-ot azzal 1 évig semmi baj sem volt...
MIFI23-06-2010 19:32:19 // 30528
Gyertya mellet esetleg leszivárog valahogy?:D Valami úton az égéstérbe kell h kerüljön...
Viki&Joe14623-06-2010 19:08:37 // 30527
Nem mondom,hogy a problémád ettől van,de az F.B.S emlékezetem szerint sem bírja a kenőanyagszármazékokat és most,hogy utánaolvastam biztos,sőt...

"széles hőmérséklettartományban (-50 oC és +200 oC között használható),jó az ellenálló képessége híg savakkal és lúgokkal szemben, kőolajszármazékok viszont kismértékben duzzasztják. Átvulkanizált állapotban igen jó elektromos szigetelő. Kifogástalanul tapad fémekre, üvegre, csempére, kemény PVC-re. Bakelitre, natúr- és lakkozott fafelületekre stb. Nem tapad polietilénre , polipropilénre, poliakrilra."

Ahogy nézegetem most neten a szelepfedél-tömítés gyártók honlapját azt látom,hogy sokan az ún. Poliakril-kaucsuk-ból gyártják ezeket.
De nem állítom,hogy a jelenlegi problémád ebből ered csak gondoltam szólok. Hátha ezzel több problémát meg tudsz előzni.
mizooo23-06-2010 18:55:56 // 30526
Az még mindig nagyon jó cucc nem is szivárog a szelepfedélnél :D.. amúgy a tömítést kentem be vele. Már tudom lehet ehhez való pasztát is kapni. Senkinek nem volt ilyen jobb kanyarodáskor olajosfüst problémája?
NA-ti23-06-2010 18:49:06 // 30525
Sziasztok! Pár napja vagyok boldog tulajdonosa egy 156SW -nek, de sajnos nincs semmi kód hozzá. Tud valaki CD-rádió kódot "keresni" Blaupunkt gyártmányhoz? Persze a sorozatszámot tudom. Köszi.
Viki&Joe14623-06-2010 18:40:12 // 30524
Üdv ! Ezer éve nem találkoztam F.B.S-el,azthittem már nem is lehet kapni. Az egy nagyon jó cucc,de valahogy a motor és környékére nem kenegetném. Nem is értem igazából. a szelepfedél-tömítés helyett kented vagy vele együtt vagy most mi és hova?
mizooo23-06-2010 18:29:50 // 30523
Sziasztok, leszedtem a szelepfedelet kitakarítottam + lefestettem FBS el összeraktam, és most olyan bajom van, hogy ha hosszú jobbos íven megyek pl M0 lehajtó, akkor utána egyenesbe jövetkor ezerrel kék füst jön fél percig a kipuffból :S... utána előtte semmi, indításkor semmi. Először arra gyanakodtam túltölthettem az olajat és max szintről lejjebb eresztettem, de NOK. Arra gondoltam a szelepfedél sarkánál lévő csőből vhogy olaj tud folyni a szívócsőbe vagy mi? Kicsit kellemetlen nekem is meg az ilyenkor mögöttem jövőknek is :D.... Valaki látott már ilyet? milehet?

üdv
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.