Forum >> Szerelőműhely
Tomice16-06-2010 14:12:52 // 30422
Köszi!Körbenézek még Adán mert progit töltöttem már le innen hátha valaki elvállalja így is.Ha mégsem akkor egyeztetünk mailbe.
Kareszka198416-06-2010 13:58:18 // 30421
amúgy most látom, hogy moholi vagy :) földiiiii :) isten hozoztt a csapatban, pláne így, hogy 147-ed van :P:) hát ha nem akadály, itt topolyán van 2 ürge is, akinek van diagnosztikája :) ha gondolod összehozhatlak velük :)
Kareszka198416-06-2010 13:55:17 // 30420
tudtommal egy diagnosztikai csatlakozó megy a fiathoz, lanciához, ALFÁHOZ, meg ha nem tévedek, a renault mégan-é is ugyanolyan :)
Tomice16-06-2010 13:42:59 // 30419
Most még ezzel elgurul pár kilómétert,aztán majd meglátjuk.Az igazság az,hogy most vettem és van néhány dolog amit még megszeretnék nézetni rajta pl. légzsák hibát jelez.Elkéne vinni diagnosztikára,hogy lássam végre hányadán állok,de sajnos eddig egyéb okokból még nem tudtam.A másik pedig,hogy a környéken alfa diagnosztikát nem sokan csinálnak.Mindenki a populárisabb márkákra állt rá(vw,audi,opel).
Mike.16-06-2010 13:32:55 // 30418
Ja, lemaradt, hogy a javító szett ára kb 1000-1200 Ft. :-)
Plusz a m. díj ami lehet 5-6 e Ft tól akár 20 e Ft is.
Plusz a m. díj ami lehet 5-6 e Ft tól akár 20 e Ft is.
Mike.16-06-2010 13:26:42 // 30417
Azért ez sem olcsó. Az eredeti Bosch 60 e Ft körüli áron van.
Van hozzá javító szett is, amiről megoszlanak a vélemények. Vannak akik szerint xart sem ér. Én azt használtam már kétszer és a második szettel 40 e Km körül mentem már és eddig semmi baja.
Van hozzá javító szett is, amiről megoszlanak a vélemények. Vannak akik szerint xart sem ér. Én azt használtam már kétszer és a második szettel 40 e Km körül mentem már és eddig semmi baja.
Tomice16-06-2010 13:16:12 // 30416
Köszi!Ez egy kicsit nyugtatólag hatott rám,én már kezdtem beparázni,mivel kb két hete cseréltem minden szíjat,spánert,olajat,szűrőket,...stb és sikerült a pénztárcám nullázni.
bilon16-06-2010 12:05:53 // 30415
a lényeg, hogy szét kell szedni :)
köszi :)
köszi :)
András bácsi16-06-2010 12:04:20 // 30414
Zömmel csak szénkefés a motor. Vagy megszorult.
Kareszka198416-06-2010 12:00:38 // 30413
koleg 147-esét 1200euróért újították fel, ebben benne volt egy dugattyúcsere is...de szerelő haverom szerint nagyon átverték, mert 600-bol simán megúszta volna...remélem nem lesz süzkségem ilyen malőrökre :(
bilon16-06-2010 11:53:49 // 30411
félúton a hátsó ablaktörlő megállt. hova nyúljak? meghalhatott a motor? vagy lehet más oka is?
mesa16-06-2010 11:50:02 // 30410
Annyiért 3 motorfelújítást is csináltathatsz!
Egy használt motor lutri, egy felújított viszont, mint neve is utal rá, majdnem új
Bejóékat én is tudom ajánlani!!!
Egy használt motor lutri, egy felújított viszont, mint neve is utal rá, majdnem új
Bejóékat én is tudom ajánlani!!!
LacUS16-06-2010 11:19:33 // 30409
300e? Akkor azért egy 30-40e km-t futott teljesen felöltöztetett (generátor,öninditó, stb) kellene kapnod, papirozhatóan...DE ilyet szerintem nem fogsz pláne nem olaszból. Én egy gépműhelyt tudnék ajánlani, akik tőled messze vannak ugyan de nagyon korrektül dolgoznak, jó áron,Bejó gépmühely Egy csapágysor csere és egy főtengely köszörülés nem a világ, inkább örülj,hogy nem a TS-eknél szokásos hajtókar vs. blokk problémád van. Fel a fejjel, ezt még meg lehet csinálni.
Mellesleg, ha valaha gondolkodtál motortuningba, akkor most el kéne gondolkozni rajta,
Mellesleg, ha valaha gondolkodtál motortuningba, akkor most el kéne gondolkozni rajta,
pb_16-06-2010 11:11:42 // 30408
Na ugye, hogy lehet.D
Ferke16-06-2010 11:09:24 // 30407
Persze be lehet tolni a márkaszervizbe is...aztán tologatni többször megint az utólagos problémák miatt:)))
pb_16-06-2010 11:06:56 // 30406
Lehet az több. Ugye attól függ, hol csináltatod.DD
Ferke16-06-2010 09:00:19 // 30405
A vezérműtengelyt minek köszörülni, ha csapágyas lett? Ezt nem teljesen értem.....300k az kvasok egy motorért, ami -ahogy Mike is írja - totál zsákbamacska.
Köszörülés alatt szerintem a főtengelyt érted, amiből érdemesebb egy bontott, jót beszerezni....megcsináltatni sem lesz több 300-nál, és az tuti jó...szerintem...
Köszörülés alatt szerintem a főtengelyt érted, amiből érdemesebb egy bontott, jót beszerezni....megcsináltatni sem lesz több 300-nál, és az tuti jó...szerintem...
Mike.16-06-2010 08:07:13 // 30404
Annyiból itthon is kapsz motort. De egy használt motor még szintén zsákbamacska, szóval bármi előfordulhat vele. Na meg egy használt motornál a vezérműszíj, feszítők stb szintén cserések.
Én lehet, hogy inkább a meglévőt csináltatnám meg egy jó szakival.
Én lehet, hogy inkább a meglévőt csináltatnám meg egy jó szakival.
András bácsi16-06-2010 07:41:24 // 30403
Az a baj, hogy a komplett motorba sem látsz bele, és amellett közel egy kilót érdemes még arra is rádobni, mielőtt beüzemeled.
Cs.Alfa16-06-2010 07:20:24 // 30402
Mi a jobb megoldás?
Mocicsere,Olaszból hoznak 300K-ért egy komplettet,vagy megcsináltatni?
Vez.mű tengelx köszörülés,vagy csere,új csapágyak,stb...
?????????????????????????????
Mocicsere,Olaszból hoznak 300K-ért egy komplettet,vagy megcsináltatni?
Vez.mű tengelx köszörülés,vagy csere,új csapágyak,stb...
?????????????????????????????
mizooo16-06-2010 04:48:47 // 30401
Szia maglódon az OMW kutnál lekanyarodni a 31 ről és az első utca jobbra. üdv
GEORGE16-06-2010 02:28:41 // 30400
Van a szívó vezérműtengely végén egy úgynevezett vezérlés módosító.
Az ad diesel-es hangot, míg fel nem töltődik olajjal.
Lassan cserés lesz....egyre hosszabb ideig fog "zörögni"
Az ad diesel-es hangot, míg fel nem töltődik olajjal.
Lassan cserés lesz....egyre hosszabb ideig fog "zörögni"
Tomice16-06-2010 00:27:27 // 30399
Heló!
Az lenne a kérdésem,h benzines motornak mitől lehet dízeles hangja gyújtáskor.2-3 másodperc elteltével visszaáll benzinre.egyébként 147-esről van szó.
Az lenne a kérdésem,h benzines motornak mitől lehet dízeles hangja gyújtáskor.2-3 másodperc elteltével visszaáll benzinre.egyébként 147-esről van szó.
Karika15-06-2010 22:39:27 // 30398
Szia!
Köszi,utánnajárok.Ök jó közel vannak hozzánk.Tecccene a dolog.
Üdv
Köszi,utánnajárok.Ök jó közel vannak hozzánk.Tecccene a dolog.
Üdv
Karika15-06-2010 22:35:19 // 30397
Köszönöm,rendes vagy!
Nos,ha van 1 jó kis mühely ahol jól bánnak vele,szívesen elnézem a meglepetéseit! :))
Nos,ha van 1 jó kis mühely ahol jól bánnak vele,szívesen elnézem a meglepetéseit! :))
GEORGE15-06-2010 22:20:27 // 30396
Dunántúli szervizet üzemeltető cartársak vannak itt? :-)
Lenne ajánlatom a számukra.
Írjon az oldalamra akit érdekel :-)
Lenne ajánlatom a számukra.
Írjon az oldalamra akit érdekel :-)
vm15-06-2010 22:10:32 // 30395
Persze, de csak egy csekélyke :)
Kareszka198415-06-2010 22:03:39 // 30394
úgy tudtam :D:D:D:D:D de csekélyke igazság azért volt a szavaimban nem? :D:D:D:D
vm15-06-2010 22:02:01 // 30393
Akkor én most kövezek :DD
mizooo15-06-2010 21:47:57 // 30392
Szia nekem Maglódon, Sanyi155 ék szokták a bonyolultabb melókat végezni... üdv
Piritu - 1.000.00015-06-2010 21:26:56 // 30391
Van új, majd a 156 topikba teszek :-)
Kareszka198415-06-2010 21:24:22 // 30390
Üdv az amoren :) Rendgeteg balesetmentes km-t kívánok :)
Hát lehet most sokan megköveznek, de az Alfa az Alfa...mindig megtud valamivel lepni :)
Hát lehet most sokan megköveznek, de az Alfa az Alfa...mindig megtud valamivel lepni :)
Karika15-06-2010 21:03:59 // 30389
Sziasztok Kedves Alfások!
Mint ujdonsült Alfa-hajtó és fórumozó,megkérlek benneteket,ajánljatok nekem jókezű és
becsületes Romeo-szerelő mestert(eket),mivel T.szecső környékén nem tudok ilyenről.Jó lenne Pest-megye v. Pest környékén,Pesten esetleg.A Ti tapasztalataitok sokat segíthetnek.
Nemrég vettem a gyönyörű gépegységet,és szeretném ha nem csak az én szememben lenne jó passzban,mivel sokszor csak az orvosnál derül ki hogy baj van!Ill.későbbi szervízalkalmaknál jóérzéssel tudjam othagyni Őt ha kell.
Köszönöm a figyelmeteket! Üdv Nektek
Mint ujdonsült Alfa-hajtó és fórumozó,megkérlek benneteket,ajánljatok nekem jókezű és
becsületes Romeo-szerelő mestert(eket),mivel T.szecső környékén nem tudok ilyenről.Jó lenne Pest-megye v. Pest környékén,Pesten esetleg.A Ti tapasztalataitok sokat segíthetnek.
Nemrég vettem a gyönyörű gépegységet,és szeretném ha nem csak az én szememben lenne jó passzban,mivel sokszor csak az orvosnál derül ki hogy baj van!Ill.későbbi szervízalkalmaknál jóérzéssel tudjam othagyni Őt ha kell.
Köszönöm a figyelmeteket! Üdv Nektek
GTPeti15-06-2010 20:48:45 // 30388
Épp akartam kérdezni odaát, hogy hol vagy és hol van a ma esti kép. :)
Piritu - 1.000.00015-06-2010 20:46:15 // 30387
Üdv a klubban.
Mindez nagy valószínűséggel a közelgő hűtőcsere első jele :-(
Elporlad a csövek közötti rész és nincs ami leadja a hőt.
Mindez nagy valószínűséggel a közelgő hűtőcsere első jele :-(
Elporlad a csövek közötti rész és nincs ami leadja a hőt.
GTPeti15-06-2010 20:22:40 // 30386
Erhard kollégának hűtőcsere után lett jó újra az autó (A Hullaszállító). Szerintem őt kérdezd.
lee15-06-2010 20:15:57 // 30385
Sziasztok!
A jármű hűtésével akadtak problémáim. Ha külső hőmérséklet magasabb (>25°C), akkor 4000 Rpm felett elkezd felfele kúszni a hűtővíz hőfoka, egészen 110°C-ig. A termosztát amúgy olyan 95°C-nál kapcsol. Volt egy hűtőtisztítás, nem volt eltömődve, a lerakódott iszapot eltávolítottuk. Ez nem sokat segített. Tegnap volt egy termosztát csere, ez már olyan 88°C-nál kapcsol, de a hiba megmaradt. Ha nem tévedek, akkor autópálya tempónál elvileg már a menetszélnek kell dominánsnak lenni a hűtésben, és nem a ventillátornak (ez elvileg jól működik). Mérsékeltebb fordulatnál néhány perc múlva elkezd visszahűlni. Amit még észrevettem, hogy a klímahűtő eléggé tele van apró kavicsokkal, talán ez is csökkentheti a hűtés hatásfokát. Valamint a hűtőn a bordák közötti réz eléggé rossz állapotban van (alig tartja már valami). Mit lehetne kezdeni vele szerintetek? Előre is kösz a válaszokat!
A jármű hűtésével akadtak problémáim. Ha külső hőmérséklet magasabb (>25°C), akkor 4000 Rpm felett elkezd felfele kúszni a hűtővíz hőfoka, egészen 110°C-ig. A termosztát amúgy olyan 95°C-nál kapcsol. Volt egy hűtőtisztítás, nem volt eltömődve, a lerakódott iszapot eltávolítottuk. Ez nem sokat segített. Tegnap volt egy termosztát csere, ez már olyan 88°C-nál kapcsol, de a hiba megmaradt. Ha nem tévedek, akkor autópálya tempónál elvileg már a menetszélnek kell dominánsnak lenni a hűtésben, és nem a ventillátornak (ez elvileg jól működik). Mérsékeltebb fordulatnál néhány perc múlva elkezd visszahűlni. Amit még észrevettem, hogy a klímahűtő eléggé tele van apró kavicsokkal, talán ez is csökkentheti a hűtés hatásfokát. Valamint a hűtőn a bordák közötti réz eléggé rossz állapotban van (alig tartja már valami). Mit lehetne kezdeni vele szerintetek? Előre is kösz a válaszokat!
fisch15-06-2010 16:53:49 // 30384
Ha esetleg mást is érintene, megosztom az infót: Kódkártyát már nem küldenek újat az autóhoz. Egyszerűen be kell menni a márkakereskedésbe, kipengetni 11400Ft-ot és pár percen belül megkapod a kódot kinyomtatva. Gondolom van valami progijuk, ami az alváz szám alapján generálja a hozzá passzóló kódot. Olyan ez, mint a progik crack-elése :)
Szilárd15-06-2010 07:30:56 // 30383
Akkor sajnos jól tippeltem:((((
Cs.Alfa15-06-2010 07:08:12 // 30382
Na bebizonyosodott,csapágyas lett....betolom az árokba.
Cs.Alfa14-06-2010 21:04:58 // 30381
Lemaradt,hogy megpucolni...((((
András bácsi14-06-2010 20:16:57 // 30380
Felénk 10-15 ropi egy immo kiütés.
GTPeti14-06-2010 20:11:30 // 30379
Értem én. Mondjuk információim szerint egy ECU crack azért nem olyan egyszerű...
Ezért járnak a rosszfiúk is egy ECU+immo kombóval. (Legalábbis így láttam a rendőri képeken.)
Ezért járnak a rosszfiúk is egy ECU+immo kombóval. (Legalábbis így láttam a rendőri képeken.)
András bácsi14-06-2010 20:01:18 // 30378
Egy gyűrűt keress a gyújtáskapcsolón, arról megy a kábel a dobozba. Tisztogasd meg, mozgasd mega kábelét, hátha. Aztán a biztitábla hátulját nézd meg, nincs-e ott valami bibi. Mondjuk víz, rézoxid.
András bácsi14-06-2010 19:58:59 // 30377
Nem-nem: gondolom kiiktatott immo. :)
fisch14-06-2010 19:52:54 // 30376
Szétbontottam a kormány alatti részt. A levegőben lógó kábel mégsem az immo antennája. Az úgy tűnik rendben van. Kódkártyám nincs szükségindításhoz, más ötletem meg nincs, úgyhogy örülünk Vincent...
GTPeti14-06-2010 19:48:09 // 30375
Kiszedett immoval mondjuk nem indul az autó, ez a hátránya ennek a megoldásnak.
fisch14-06-2010 17:46:40 // 30374
Megnéztem a biztit, nem azzal van baj. Viszont megtaláltam az antennavezetéket, ami a kulcsnyílás felöl jön. A biztosítéktábla környékén belemegy egy csatiba és onnan megy tovább a vezeték...vagyis menne, mert a másik, lecsupaszított vége lóg a levegőben...
Cs.Alfa14-06-2010 14:42:23 // 30373
Én kiszedtem az immot.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
712
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?