Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00031-01-2013 21:58:59 // 42572
Ahogy nézem, ez egy ISO-CD képfájl. Ki kell írni lemezre és onnan kell indulnia.
alfa147,Gt31-01-2013 21:06:42 // 42571
Csö.Ezt a manualt hogy lehet használni?Nekem még sehogy se sikerült megnyitani.
William31-01-2013 20:30:31 // 42570
Egy meg is van:-))))
Tényleg nagyon köszi!
Bár elég egyértelmű,de Én úgy vagyok vele amit még nem csináltam inkább meg kérdezem elötte!
Tényleg nagyon köszi!
Bár elég egyértelmű,de Én úgy vagyok vele amit még nem csináltam inkább meg kérdezem elötte!
William31-01-2013 20:24:17 // 42568
Próbálkozom:-) nagyon möszönöm a segítséget:-)
mreni31-01-2013 20:23:32 // 42567
nincs egyben,azt külön kivehető,ha jól emlékszem azt a 4 kis fület benyomod és ki tudod húzni,kijön simán :)
William31-01-2013 20:21:30 // 42566
Felhoztam:-) már pár napja itt van a melegben:-) Van egy cseredarabom és azt szeretném lefesteni illetve a krómozást újá varázsoltatni!
William31-01-2013 20:20:13 // 42565
Az egész cső egyben van? Illetve belülről azt a 4 kis fület kell betolni?
gecsa31-01-2013 20:18:24 // 42564
hidegben óvatosan a műanyaggal! :)
mreni31-01-2013 20:16:05 // 42563
ki lehet,simán be van pattintva
William31-01-2013 20:14:57 // 42562
Sziasztok! A 145-öm van szét szedtem a középső konzólt a műszerfalon és azt szeretném megtudni ki lehet e venni a befúvó nyilásokat a króm karikák miatt? Szeretném ezeket újra krómozni!
Előre is köszi Mindenkinek!
Előre is köszi Mindenkinek!
mreni31-01-2013 18:11:41 // 42561
trw nálam is hasonlóképp járt,bár annyit nem vártam hogy ennyire durva legyen a helyzet,most ocap van(sürgősen kellett a gép),legközelebb felújítás lesz belőle.
mreni31-01-2013 18:08:55 // 42560
jaja,eddig nagyon patent :) (kopp-kopp)
gecsa31-01-2013 17:31:46 // 42559
szombat lesz az alámászás napja....ott kiderül minden..:)
gecsa31-01-2013 17:31:10 // 42558
vegyél szettet bontva..adok-veszekben többen is bontanak. még te is ki tudod cserélni a cuccokat, és az a legolcsóbb, és legegyszerűbb megoldás..
Ferke31-01-2013 15:08:37 // 42557
jahh...hengerzár, vagy zárszerkezet:) Így ok, bocs:D
Én azért is ugrottam át azt az opciót, mert vannak gondok az utólagos immotlanításról...ráadásul nem is egy szép gyári megoldás:)
Én azért is ugrottam át azt az opciót, mert vannak gondok az utólagos immotlanításról...ráadásul nem is egy szép gyári megoldás:)
timo31-01-2013 14:37:06 // 42556
Nálunk szokás kulcsszekrénynek hívni, elnézést, hogy nem tudom mi a hivatalos magyar megnevezése annak a lyuknak, ahová bedugod a kulcsot és ami körülötte van :)
Immo deaktiválása nagy meló? Csinált valaki itt olyasmit?
Immo deaktiválása nagy meló? Csinált valaki itt olyasmit?
Ferke31-01-2013 14:22:21 // 42555
Ehhez még egy szösszenet, amin azért kvára kiakadtam: mindig rendesen le van szervizelve anya gépe, 2 éve kapott új alsót, trw.
Most szólt, hogy valami nagyon kopog...megnéztem, és lám: a bal lengőkar első szilentje eltűnt! Vas a vason...előtte egy nyikorgás sem hallatszott....
A jobb oldalit ezután megnézve ugyanaz a hátsó szilent már körbeforgott a tengelyen...viszont nem volt elkopva, és nem lógott a lengőkar....
na ez milyen már?! Neszeneked trw....
Most szólt, hogy valami nagyon kopog...megnéztem, és lám: a bal lengőkar első szilentje eltűnt! Vas a vason...előtte egy nyikorgás sem hallatszott....
A jobb oldalit ezután megnézve ugyanaz a hátsó szilent már körbeforgott a tengelyen...viszont nem volt elkopva, és nem lógott a lengőkar....
na ez milyen már?! Neszeneked trw....
Ferke31-01-2013 14:17:46 // 42554
Mi a tök az a kulcsszekrény? Nekem olyan az előszobában van, legalábbis anya így hívja..:)
Én nem rendelnék 250 ojróért ilyet, mert ad1: lassan ennyit érnek ezek az autók egyben, ad2: lehet, hogy tényleg már macerálva volt a géped kulcsilag, és akkor bukó az egész.
2 megoldás marad:
1: kiütni az egész immot, és akkor mehet bele egy csippmentes kulcs, vagy
2: bontottan egy szett: kulcs, zárak, immo+ecu.
Én ez utóbbira szavaznék....
Én nem rendelnék 250 ojróért ilyet, mert ad1: lassan ennyit érnek ezek az autók egyben, ad2: lehet, hogy tényleg már macerálva volt a géped kulcsilag, és akkor bukó az egész.
2 megoldás marad:
1: kiütni az egész immot, és akkor mehet bele egy csippmentes kulcs, vagy
2: bontottan egy szett: kulcs, zárak, immo+ecu.
Én ez utóbbira szavaznék....
Ferke31-01-2013 14:14:01 // 42553
Na, azt akkor mielőbb, iziben, mert ha a stab kopog, akkor nem húz el, csak ha az alsó lengőkarnál van valami...
timo31-01-2013 14:13:38 // 42552
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Ellopták a 156-os Alfám kulcsát. Mivel sokadik tulaj vagyok, így egy kulcsom volt hozzá :(
Az lenne a kérdésem, hogy kb. 250 euróért redelhetek hozzá gyári kulcsot, kódkártyával, viszont nem vagyok benne biztos, h a gyári kulcsszekrény és a zárak vannak benne.
Esetleg van más megoldás? Pl. bontott 156-os kulcsszekrény csere + zár csere. Ilyenkor működni fog az imobilizér? Esetleg ujra kell programozni valamit?
Köszi
Tanácsot szeretnék kérni.
Ellopták a 156-os Alfám kulcsát. Mivel sokadik tulaj vagyok, így egy kulcsom volt hozzá :(
Az lenne a kérdésem, hogy kb. 250 euróért redelhetek hozzá gyári kulcsot, kódkártyával, viszont nem vagyok benne biztos, h a gyári kulcsszekrény és a zárak vannak benne.
Esetleg van más megoldás? Pl. bontott 156-os kulcsszekrény csere + zár csere. Ilyenkor működni fog az imobilizér? Esetleg ujra kell programozni valamit?
Köszi
gecsa31-01-2013 12:32:55 // 42551
nekem amióta elkezdett kopogni a jobb oldala, azóta elkezdett húzni balra a gép. idővel, ahogyan a kopogás erősödött, a húzás is. bár lehet ez csak a nyomvályús utak miatt van. Sima úton, ami errefelé ritkaság, csak nagyon minimálisat húz, ami akár lehet guminyomás miatt is.
biztos, ami biztos csere után elviszem megnézetni. inkább arra költök néhány ezret, mint szezononként új gumikra..:)
hétvégén lesz akna, akkor ráállok, és feltérképezem, hogy miket kell cserélni..
biztos, ami biztos csere után elviszem megnézetni. inkább arra költök néhány ezret, mint szezononként új gumikra..:)
hétvégén lesz akna, akkor ráállok, és feltérképezem, hogy miket kell cserélni..
Piritu - 1.000.00031-01-2013 11:59:15 // 42550
like :-DD
forrasr31-01-2013 11:08:26 // 42549
Bármely első lengőkar csere után mit tudnak szerintetek állítani a futóművön? elöl kormányközép meg összetartás állítható, az nem mehet el a lengőkar cserétől, max ha nagyon ki voltak a szilentek előző állításkor és összetartással némileg kompenzálták, akkor érdemes lehet
Kareszka198431-01-2013 10:18:17 // 42548
nálad bevált a stronglex?
atis_166jtd31-01-2013 10:16:03 // 42547
Bármelyik lengőkar csere után ellenöriztetni kell. hivatalosan. igazából szilentek, összekötők, gömbfejek cserélye után kellene ellenöriztetni.
mreni31-01-2013 09:50:09 // 42546
nem ajánlott kategória...
Inkább nézz szé a strongflex oldalán,ott vannak poliuretán szilentek,postázzák is bárhová,ezek bírják a gyűrődést
Inkább nézz szé a strongflex oldalán,ott vannak poliuretán szilentek,postázzák is bárhová,ezek bírják a gyűrődést
Kareszka198431-01-2013 09:08:08 // 42545
elméletileg Italy
Kareszka198431-01-2013 09:04:52 // 42544
stabszilentnek mennyire javasolt az "Acron" márka
egyedül ilyent találtam itt nálunk...
egyedül ilyent találtam itt nálunk...
Kareszka198431-01-2013 09:03:55 // 42543
nekem az alsók cseréjénél belett állítva
Dévid31-01-2013 09:01:33 // 42542
Én az első lengőkarcsere után nem, azóta minden lengőkarcsere vagy baleset után. Más kérdés, hogy mégsem derült ki, csak az utolsó helyen, hogy a jobb eleje nem beállítható egy korábbi sérülés miatt, azért húz kicsit jobbra az autó. :)
Liquid31-01-2013 08:17:08 // 42541
az alsó cseréje után úgy tudom kell, a felsőnél nem szükséges
gecsa31-01-2013 08:05:29 // 42540
ha már ennyire futóművezünk, lengőkar csere után rá szokott nézni valaki a futőműbeállításokra?
Dévid31-01-2013 08:03:25 // 42539
A Pók csak egy fél Alfa, egyértelmű, hogy könnyebb javítani is. :)
pb_30-01-2013 22:49:59 // 42538
Jah olvasni itt Lég sokxor +mosolyogtató dolgokat, de saynos ezeken inkább sírni kellene.)(
pb_30-01-2013 22:46:48 // 42537
Olyasmi lehet, mit a dugattyúhorony tixtító csoda lötty.DD Vagy a fémet vixxadiffundáló kegyxerek.DD
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:32:14 // 42536
nekem a futóműves fél napot mondott és 24 ezret munkadíjra!3óra alatt kicseréltem szinte egyedül!!
Rizzo30-01-2013 20:30:16 // 42535
Szia
Én leírtam a blogomban hogy cseréltem a stab szilentet .Nézd meg hátha segít valamit.Elég nagy szívás.A helyén biztos nem fog menni .Bár én is reménykedtem még elötte.
Én leírtam a blogomban hogy cseréltem a stab szilentet .Nézd meg hátha segít valamit.Elég nagy szívás.A helyén biztos nem fog menni .Bár én is reménykedtem még elötte.
gecsa30-01-2013 20:29:36 // 42534
abban minden bent van, ami kell, én már egy ideje használom..:)
minimális angol kell hozzá...
minimális angol kell hozzá...
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:25:43 // 42533
Adja magát hogy miket kell kicsavarni!2 alsó gömbfejet kiütni a hátsó motor tartó bakot leszedni ,de a váltónál bakolj alá!!kiszeded a kormánymű csavarokat a stab rúg 4 csavarját alulról és a 2 db stab pálcát lekötöd!a kipufogót le kell bontani a katalizátortól az első dobig ami a rezgéscsilapitónál van és a fölötte lévő hővédő lemezt mert alatta van a bölcső csavarja! és már lent is van !Kb 10-15 centit jön le ,de az elég hogy azt a görbe vasat kífűzd!!Vigyázz a kormányműre nehogy bele akadj a gumiharangjába és kiszakitsd!!
Kareszka198430-01-2013 20:23:31 // 42532
holnap megprobalom szora birni ezt az iso filet, mert most tabletrol amorezok.
leptem is, tovabbi szep estet :)
leptem is, tovabbi szep estet :)
GTPeti30-01-2013 20:19:47 // 42531
Nem gondoltál még arra, hogy egy emeltdíjas számmal helpdesk-et üzemeltess? ("Kompetens" szerelők számára. :))
Ferke30-01-2013 20:19:44 // 42530
Esélytelen lebillentés nélkül...leszedni viszont felesleges.
Piritu - 1.000.00030-01-2013 20:18:45 // 42529
A manualban tuti le van írva...
Már csak az a kérdés, hogy 147-hez hol van. Mondjuk itt.
Már csak az a kérdés, hogy 147-hez hol van. Mondjuk itt.
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:18:04 // 42528
én is csak szilentet cseréltem,szétfeszitettem a bilincset kicseréltem a szilentet de előtte megzsíroztam a gumit is és a rudat is ,és utána raktam össze
Kareszka198430-01-2013 20:15:26 // 42527
ez gyanus nekem is...
valahol talalni leirast a csererol? szeretem elobb korbejarni elmeletben a dolgokat, mielott nekiesnek. gondolom a cserehez nemell mas cseredarab csak 2 uj gumiszilent?!
valahol talalni leirast a csererol? szeretem elobb korbejarni elmeletben a dolgokat, mielott nekiesnek. gondolom a cserehez nemell mas cseredarab csak 2 uj gumiszilent?!
gecsa30-01-2013 20:15:15 // 42526
az nekem is rémlik de, hogy melyik topicban volt, az már jó kérdés...
Kareszka198430-01-2013 20:12:20 // 42525
ha az ido engedi, napokban raallok az aknara es felmerem a helyzetet...amugyis reg voltam alatta szetnezni :)
kegyetlenul kopog az eleje, gondolom emiatt van (?) 1,5 eve lettek cserelve also/felso lengokarok, de ugy remlik azutan is ropogott minden kis uthiban
kegyetlenul kopog az eleje, gondolom emiatt van (?) 1,5 eve lettek cserelve also/felso lengokarok, de ugy remlik azutan is ropogott minden kis uthiban
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:11:48 // 42524
olyan mélyen bent van hogy szinte látni se lehet,egészen a kormányműnél van
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:10:30 // 42523
Sajnos te nem úszod meg a bontást ,de nem nagy dolog főleg aknáról !!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
551
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?