Forum >> Szerelőműhely
Attika0119-11-2013 21:44:28 // 46521
Levegővel szokták, amíg meg nem unják. Majd egyszerűen letörik róla.......... Az újabbakban már nincs szűrő, ez az egy konstrukció sikerült ilyenre. Nálam világított az injektor jel, és leállt. Vártam kicsit, megint világított és leállt. Gázolajszűrőt cseréltem, 50-méter után szintén leállt, majd többek tanácsára csípőfogóval letörtem a kisszűrőt a szelep végéről, és azóta megy mint a golyó. Ez 2-éve történt. Sokan a gázolajszűrő cserét is elb@sszák, mert nem mindegy hány micro-no szűrőt teszel rá. Na de ki hogy. Ha nagy az átengedő képessége, átengedi a szutykot is, ami eldugítja a bűnös szűrőt :)
Bomi19-11-2013 20:58:35 // 46520
Valami oka biztos van ,hogy beletervezték! :)
Nálad milyen problémákat okozott?
Mivel érdemes kitisztítani? Nitrohigító, féktisztító?
Nálad milyen problémákat okozott?
Mivel érdemes kitisztítani? Nitrohigító, féktisztító?
Attika0119-11-2013 20:24:56 // 46519
Annyiszor megkérdeztem,és mondtam már. Minek az a mikroszűrő???? Engem sokáig szop@tott. Meg kell szüntetni.
Bomi19-11-2013 18:54:44 // 46517
:) ...köszi a fáradozást! Győrbe pl 6-ig van nyitva a posta, rossz helyen laksz:)
KÍváncsi leszek milyen lesz az eredmény, hát csak jó lesz!
KÍváncsi leszek milyen lesz az eredmény, hát csak jó lesz!
Ferke19-11-2013 18:05:09 // 46516
Naja, ezt még lehetne csekkolni, bár szerintem az nagyobb ingadozást, leállást is csinálna, nem?
Ferke19-11-2013 18:04:25 // 46515
...amit Ferke reggel tud feladni, mert a rohadék postán 5 perccel zárás előtt nem lehet ám egy rohadt levelet sem feladni....úgy felidegesítettek, hogy hú....(tényleg jobban teljesítünk) :((
.......................19-11-2013 17:03:25 // 46514
lehet csak koszos a mikroszüröje a Rail szabalyzónak
Bomi19-11-2013 16:53:43 // 46513
Nyomásszenzort ugye már próbáltam másikat (köszi MReninek) hamarosan kapok nyomásszabályzót Ferkétől...szóval remélem tényleg csak az lesz a baja.
Nekem is úgy tűnik mintha a 300 bart be akarja célozni de hol alá megy hol fölé..mintha a szabályzó túl lassan reagálna , nem tudom....még a testelést megnézem persze.
Ma néztem fordulaton (kb 2000) egész jól beáll a rail nyomás, tényleg csak az alapjárati 300 bar okoz neki gondot:
Nekem is úgy tűnik mintha a 300 bart be akarja célozni de hol alá megy hol fölé..mintha a szabályzó túl lassan reagálna , nem tudom....még a testelést megnézem persze.
Ma néztem fordulaton (kb 2000) egész jól beáll a rail nyomás, tényleg csak az alapjárati 300 bar okoz neki gondot:

PistaFR19-11-2013 16:32:16 // 46512
Köszi. Sajnos itt nem megy olyan könnyen az alkatrész beszerzés, mint otthon, de ezek szerint belenyúltam. Jelenleg pont a másik van beszerelve szerintem, de már nem kell sokat kibírnia.
Mindkét webshopban megtaláltam végül mindkét szűrőt, mindkettő mindkettőt ajánlja az autómhoz. A tömítőgyűrű mindkét mérete 1 mm-el kisebb, a külső és a belső átmérő is. Ez szerintem sem szabad hogy gondot okozzon, inkább a ~25 mm-es hossz. különbség miatt paráztam. Magam még nem cseréltem, és felülről nem láttam hogy mennyi hely van a környéken.
GTPeti: Öööö... nem tudtam hogy van :( Köszi az infót.
Mindkét webshopban megtaláltam végül mindkét szűrőt, mindkettő mindkettőt ajánlja az autómhoz. A tömítőgyűrű mindkét mérete 1 mm-el kisebb, a külső és a belső átmérő is. Ez szerintem sem szabad hogy gondot okozzon, inkább a ~25 mm-es hossz. különbség miatt paráztam. Magam még nem cseréltem, és felülről nem láttam hogy mennyi hely van a környéken.
GTPeti: Öööö... nem tudtam hogy van :( Köszi az infót.
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2013 16:31:09 // 46511
Mindenképp 2 alkatrészre szűkült a probléma (legalábbis nagyon valószínű, biztosat lehetetlen mondani). Vagy a szabályzó, vagy a szenzor okozza. A kör úgytűnik amúgy szabályoz, csak nem bír beállni. Amikor túlszalad, visszavesz, csak akkor meg alá szalad. Én ebben az esetben akár típushiba akár nem, inkább a szabályzó hibájára tippelnék. Mert amúgy az, hogy "átlagban" 300Bar, az számomra azt jelzi, hogy az ECU helyesen oda próbálja beállítani a nyomást, csak nem tudja. Persze nem kizárt a szenzor hiba sem, de ha tudsz próbára szabályzót szerezni, azzal kezdeném. A szenzor testelését is igen, érdemes ellenőrizni.
GTPeti19-11-2013 16:02:06 // 46510
A MANN hivatalos netes katalógusát már nézted? Én ott kezdtem volna a helyedben.
(Amúgy Ferke leírta a tutit.)
(Amúgy Ferke leírta a tutit.)
Ferke19-11-2013 14:53:16 // 46509
Fura is lett volna, ha a levegőszűrőnek van tömítése:) Szerintem olyan helyen vásárolj, ahol tudják, hogy mi kell az autódhoz. Ez tök gáz, amikor valaki ezzel foglalkozik, pénzt szeretne keresni vele, de az ügyfélnek kell méreteket vadásznia...ha nagyon nem boldogul, adja oda mind2 szűrőt, és visszaviszed, amelyik nem kellett. (egyébként 1mm-es eltérés az nem releváns, valószínűleg annyival szélesebb a tömítőgyűrű.
(De hogy segítsek is: a te méreted egyébként a W 714/4...:) )
(De hogy segítsek is: a te méreted egyébként a W 714/4...:) )
PistaFR19-11-2013 14:37:00 // 46508
Hmm... ezért nem stimmeltek a cikkszámaid. Olajszűrőt keresek, nem légszűrőt, csak elfelejtettem beleírni a szövegbe. Mentségemre legyen mondva, koncentráltam, hátha bejön a gondolatátvitel ;)
Quick19-11-2013 11:56:28 // 46507
Sziasztok!
Segítségre volna szükségem! Valakinek nincs véletlenül egy képe, hogy 164 Td (vm32b) motoron hogyan kellene álljon eredetileg a rezgéscsillapító patron? Sajnos nem találok képet a neten sehol róla, és mag akadtam a szereléssel....
Ha megtenné valaki, hogy feltölt egyet, vagy esetleg műszaki rajzot, akkor azt nagyon megköszönném!
Segítségre volna szükségem! Valakinek nincs véletlenül egy képe, hogy 164 Td (vm32b) motoron hogyan kellene álljon eredetileg a rezgéscsillapító patron? Sajnos nem találok képet a neten sehol róla, és mag akadtam a szereléssel....
Ha megtenné valaki, hogy feltölt egyet, vagy esetleg műszaki rajzot, akkor azt nagyon megköszönném!
Tuningman19-11-2013 01:38:45 // 46506
A többi márkánál is meg van ez a különbség, évjáratfüggő. De, hogy miért? A légszűrőház
egyforma mindegyik évjáratnál.:)
egyforma mindegyik évjáratnál.:)
PistaFR18-11-2013 14:34:55 // 46505
:)
A különbségtizenegynéhány 26 mm hosszban, a hosszabb tömítésének az átmérője 1 mm-el kisebb. Az egyik az egyik webshopnál van, a másik a másiknál Mindkettő van mindkét webshopban, csak az autó felől indulva az egyik az egyiket hozta, a másik a másikat. Grrrr. Végül a W714/4 (ez a hosszabb) lett, mert a többi cucc is ebből a boltból lesz, egy tétel miatt nem akartam a másikból is rendelni. Most szerintem a rövidebb (W7003) van rajta, mert előző alkalommal meg pont a másikból rendeltem, remélem elfér majd simán ez is.
A különbség
Bomi18-11-2013 13:38:05 // 46504
Köszi!
Átnézem mégegyszer a csatlakozókat, illetve méregetek amit tudok.
A vezérműszíj hamaraosan cserés lesz (még 4ezer km) de lehet előbbre hozom biztos ami biztos....bár ha belegondolsz akkor lehúzott csatlakozóval (nyomásszenzorról) nem járhatna szépen a motor ha ott lenne gond.
Az a baj nincs túl sok időm munka mellett végigjárni ezeket a dolgokat...de most már a végére akarok járni mert egyre nyugtalanítóbb.
Átnézem mégegyszer a csatlakozókat, illetve méregetek amit tudok.
A vezérműszíj hamaraosan cserés lesz (még 4ezer km) de lehet előbbre hozom biztos ami biztos....bár ha belegondolsz akkor lehúzott csatlakozóval (nyomásszenzorról) nem járhatna szépen a motor ha ott lenne gond.
Az a baj nincs túl sok időm munka mellett végigjárni ezeket a dolgokat...de most már a végére akarok járni mert egyre nyugtalanítóbb.
.......................18-11-2013 13:13:34 // 46503
nekem Volt a Rail szabályzó kontakthibás,
én a csatlakozókat pucolnám ki elöször ,kicsit összenyomni ,majd rámérni a testellenállásra,
esetleg kábelközeg,vagy az ECU n a nagy csatlakozó
a Rail szabályzón tudsz mérni feszkót is
szóval elöször a villamos részét nézném át
159 nél rengeteg gond Volt vele,többekközött az injektorra menö csatikkal is,ami ott is egyenetlen alapjáratot okozott
a vezérmüszíjat is megnézném ,hogy szépen egyenletesen fut e alapjáraton?
én a csatlakozókat pucolnám ki elöször ,kicsit összenyomni ,majd rámérni a testellenállásra,
esetleg kábelközeg,vagy az ECU n a nagy csatlakozó
a Rail szabályzón tudsz mérni feszkót is
szóval elöször a villamos részét nézném át
159 nél rengeteg gond Volt vele,többekközött az injektorra menö csatikkal is,ami ott is egyenetlen alapjáratot okozott
a vezérmüszíjat is megnézném ,hogy szépen egyenletesen fut e alapjáraton?
Bomi18-11-2013 11:51:41 // 46502
Bomi18-11-2013 09:44:53 // 46501
Sziasztok,
Még mindig az alapjárati rángatással szenvedek...
Ha a railnyomás szenzorról lehúzom a csatlakozót akkor tökéletesen jár a motor (ilyenkor vészüzemmódban van ,nem lehet nagyon pörgetni ,de az alapjárata tökéletes)
Szerintetek mitől lehet még? Pár amore-s taggal már beszélgettem erről...Ferke szernt regulátor nem típushiba (bár egy próbát megér),Föckös írta hogy talán testhiba a szenzornál... mit lehet még a gond?
Köszi előre is a tanácsokat!
Még mindig az alapjárati rángatással szenvedek...
Ha a railnyomás szenzorról lehúzom a csatlakozót akkor tökéletesen jár a motor (ilyenkor vészüzemmódban van ,nem lehet nagyon pörgetni ,de az alapjárata tökéletes)
Szerintetek mitől lehet még? Pár amore-s taggal már beszélgettem erről...Ferke szernt regulátor nem típushiba (bár egy próbát megér),Föckös írta hogy talán testhiba a szenzornál... mit lehet még a gond?
Köszi előre is a tanácsokat!
Bati18-11-2013 02:30:59 // 46499
Helló
nem tudja valaki hogy honnan szerezzek be komplett kapcsolási rajzot GT-hez vagy 147 hez
Bati
nem tudja valaki hogy honnan szerezzek be komplett kapcsolási rajzot GT-hez vagy 147 hez
Bati
Tuningman18-11-2013 02:29:09 // 46498
Próbáld meg kimérni a vezmód vezérlő mágnesszelepet.
Amit még megpróbálhatsz, hogy magasabb oktánszámú benyát tankolsz és ha elmúlik vagy csökken a csörgés akkor elképzelhető, hogy a kopogásérzékelő hibája.
De legalább már nincs dízel hang:))
Amit még megpróbálhatsz, hogy magasabb oktánszámú benyát tankolsz és ha elmúlik vagy csökken a csörgés akkor elképzelhető, hogy a kopogásérzékelő hibája.
De legalább már nincs dízel hang:))
Tuningman18-11-2013 02:19:35 // 46497
Méreteket hasonlítsd össze a sajátoddal és kiderül melyik a jó.
Nálam a Mann más kódszámokon van nyilvántartva de ha itthon lennél akkor tudnék az autódhoz valót adni:)
Nálam a Mann más kódszámokon van nyilvántartva de ha itthon lennél akkor tudnék az autódhoz valót adni:)
Buddha18-11-2013 01:02:21 // 46496
Van mikor elgyengülök de ilyenkor eszembe jut, hogy rengeteg dologhoz meg én vagyok tudatlan és olyankor annyira jó, ha valaki megértő. Igyekszem türelmesnek lenni!
...há de ezért vagyunk itt, hogy segítsünk ha tudunk! ;-)
Off: Lehet majd foglak keresni, játszadozom egy boxer 145 gondolatával! :-D
...há de ezért vagyunk itt, hogy segítsünk ha tudunk! ;-)
Off: Lehet majd foglak keresni, játszadozom egy boxer 145 gondolatával! :-D
PistaFR17-11-2013 22:29:37 // 46495
Nem tudom hogy van-e kisker kiszolgálás, de náluk minden kapható, ami autóklímához kellhet: Cool4U
Benz17-11-2013 21:06:49 // 46494
Szép estét !
Ma Győrben jártam és láttam amint egy trélerről éppen szednek le egy 156 sw-t és elgondolkodtam ezen a csörgésen! Meg kéne oldani mielőtt megyek pestre vele, nem lenne kellemes ha valami miatt baj lenne. Olvastam erre arra meg mondták is páran hogy próbáljam meg a kopogás érzékelőt kicserélni mert ugye az küszöböli ki a kopogásos égést! Csak gyorsításkor fordul elő és csak meleg motornál. Szerintetek lehet az érzékelő? Volt már valakinek cserélve ez az érzékelő ? vagy valakinek valami tapasztalata van vele? Tapogatózom a sötétbe ezért kérdezem :) mert muszáj megoldani. Nem hiszem hogy használ a motornak...
Ma Győrben jártam és láttam amint egy trélerről éppen szednek le egy 156 sw-t és elgondolkodtam ezen a csörgésen! Meg kéne oldani mielőtt megyek pestre vele, nem lenne kellemes ha valami miatt baj lenne. Olvastam erre arra meg mondták is páran hogy próbáljam meg a kopogás érzékelőt kicserélni mert ugye az küszöböli ki a kopogásos égést! Csak gyorsításkor fordul elő és csak meleg motornál. Szerintetek lehet az érzékelő? Volt már valakinek cserélve ez az érzékelő ? vagy valakinek valami tapasztalata van vele? Tapogatózom a sötétbe ezért kérdezem :) mert muszáj megoldani. Nem hiszem hogy használ a motornak...
Piritu - 1.000.00017-11-2013 20:52:48 // 46493
Csak a kuplung is cserélhető egy bontott donorból. klatty
Ferke17-11-2013 20:44:56 // 46492
Szerintem olcsóbban jössz ki egy másik komplett kompresszorral....
KicsiStrigo17-11-2013 20:25:51 // 46491
Sziasztok cartársak! Kérdésem a következő. Lehet e a 156 osom klimakompreszorához kuplung részt vásárolni valahol ??? Válaszotokat előre is köszi
marci9117-11-2013 14:27:47 // 46490
Na megoldódott a probléma :) Esedékes volt már a vezérmű és hosszbordás szíj cseréje, így sort kerítettem erre. Valóban az egyik feszítő csapágy volt már ki. Most már újra csak a szép fülbarát dorombolást kell hallgatnom :)
Ferke17-11-2013 09:54:59 // 46489
Simán lehet, hogy az, kérdés, hogy nem dobta a műszerfalon az injektor jelet?
beco17-11-2013 09:31:41 // 46488
Sziasztok!
1,9jdt motoros az autó. Tegnap hazafelé olyat művelt, hogy néha, mintha nem nyomnám a gázt, visszaesett alapjáratra a motor. Aztán visszakapcsoltam, nagyobb gázt nyomtam és megint normális lett, aztán egy stabil tempónál megint visszaesett az alapjáratra. Esetleg az elektromos gázpedál szarakodhat? Vagy valakinek csinált már ilyet az autója? Ötlet? Előre is köszönöm a segítséget.
1,9jdt motoros az autó. Tegnap hazafelé olyat művelt, hogy néha, mintha nem nyomnám a gázt, visszaesett alapjáratra a motor. Aztán visszakapcsoltam, nagyobb gázt nyomtam és megint normális lett, aztán egy stabil tempónál megint visszaesett az alapjáratra. Esetleg az elektromos gázpedál szarakodhat? Vagy valakinek csinált már ilyet az autója? Ötlet? Előre is köszönöm a segítséget.
PistaFR16-11-2013 22:25:25 // 46487
Hali! MANN szűrőt szeretnék 1.9 JTD-hez. Az egyik webshop W7003-at, a másik W714/4-et hoz hozzá. Ha mindkettő jó hozzá, akkor melyik az inkább ajánlott?
Rossi&Zsu16-11-2013 21:44:37 // 46486
Ciao! Győri Cartársak! Tudtok a környéken olyan embert akihez diagnosztikára el lehetne vinni egy 155-t?
Ferke16-11-2013 19:11:39 // 46485
Te még nem fáradtál el?:) Naponta elmondom ezt valakinek, de ez a motorszám-pánik olyan, mint a szocializmus, soha nem múlik el..:)
Ferke16-11-2013 19:08:48 // 46484
Ez mekkora hülyeség...ki etetett meg ezzel?:) A kutya nem nézi a motorszámodat...ha meg egy túlbuzgót fogsz ki, az is max a seggét verheti a földhöz, ha nem olvasható a motorszámod. (mondjuk, ha olvasható, akkor meg sok esze a tulajnak sincs:) )
Nekem az egyikben eddig egy 145-ös motorja van, amíg a saját motorja elkészül. Ezzel vizsgázott nemrég...
Nekem az egyikben eddig egy 145-ös motorja van, amíg a saját motorja elkészül. Ezzel vizsgázott nemrég...
Ferke16-11-2013 19:05:31 // 46483
Azt tudnám, hogy mi a tökömet néz a motorszámon, amikor évek óta nem számít fődarabnak a motor...maximum a motorkódot nézheti, ennyi....én mondjuk ezért nem viszem idegen helyre az autókat...:P
XYZ16-11-2013 17:24:54 // 46482
Válaszoltam oda.
Köszönöm!
Köszönöm!
Piritu - 1.000.00016-11-2013 17:11:27 // 46481
A 156-os topikba is beírtad, de ott se adtál érdemi információt ég az olajfogyasztásról. Már rá is kérdeztek ott.
Buddha16-11-2013 16:59:37 // 46480
Lehet, de sajnos nem fogja megoldani az olajfogyást. :-( Pénzkidobás sajnos.
XYZ16-11-2013 16:56:50 // 46479
Sziasztok!
Leírom ide is a problémám,végül is ide tartozik.
1.6 TS nél olajfogyáskor valami adalékot lehet beletölteni az olajba?
Selenia 20K ban benne.
Köszönöm a segítséget!
Leírom ide is a problémám,végül is ide tartozik.
1.6 TS nél olajfogyáskor valami adalékot lehet beletölteni az olajba?
Selenia 20K ban benne.
Köszönöm a segítséget!
Buddha16-11-2013 14:14:15 // 46478
Ezt csípőből meg kellett volna oldania! Egyszerűen annyit kellett volna megállapítani, hogy a motorkód és a járműokmány adatai között nincs eltérés, a motorszám nem olvasható, az azonosító közelében pedig beavatkozás nyoma nem felfedezhető. Úgy sem csak Ő dönt, véleményez és a központ mondja ki a végleges döntést!
Lehet szerette volna ha "olajozottabban" mennek a dolgok... ;-)
Lehet szerette volna ha "olajozottabban" mennek a dolgok... ;-)
0Balazs16-11-2013 14:09:09 // 46477
Köszi az infót! :)
Tomi14516-11-2013 13:50:33 // 46476
Sry! Pont a lényeg elkerültem a figyelmem. :D
Én amikor vettem év elején a masinát engem majdnem elküldött az ered vizsgáztatós csávó másod fokra mivel a motorszámon a "3"-asnak a teteje nem "Z" alakú volt. Ott veszekedtem vele hogy mivan.Mondtam neki hogy nézze meg az előző vizsgák fényképét és ne tartsuk fel egymást. Persze ugyan olyan sima 3-asok voltak azok is de csak nem akarta kiadni a papírokat. Aztán telefonált egyet, megint meg nézte az előző fotókat és nagy nehezen meg gondolta magát.Persze a motor kód meg minden jó volt. Kész vicc amúgy ez az egész.
Én amikor vettem év elején a masinát engem majdnem elküldött az ered vizsgáztatós csávó másod fokra mivel a motorszámon a "3"-asnak a teteje nem "Z" alakú volt. Ott veszekedtem vele hogy mivan.Mondtam neki hogy nézze meg az előző vizsgák fényképét és ne tartsuk fel egymást. Persze ugyan olyan sima 3-asok voltak azok is de csak nem akarta kiadni a papírokat. Aztán telefonált egyet, megint meg nézte az előző fotókat és nagy nehezen meg gondolta magát.Persze a motor kód meg minden jó volt. Kész vicc amúgy ez az egész.
Buddha16-11-2013 13:31:49 // 46475
Jóember, nem más típusú motorról beszélünk, az persze engedélyköteles de akkor megváltozik a motorkód! Azonos motorkódról van szó, ez a lényeg! ;-)
Buddha16-11-2013 13:30:11 // 46474
Igen, teljesen. Forgalombahelyezést, műszakit, átírást is szinte folyamatosan intézek.
A minap voltam eredetvizsgán egy autóval, motorszám teljesen megsemmisülve a rozsdától, forgalmiban csak motorkód. A viszgáló természetesen mindent lefényképez és küldi a központba, ott döntenek! Semmi gond nem volt, a motorkód megállapított, stb.
Az alvázszámmal már nem ajánlatos cirkuszolni, ha csak egyetlen karakter nem olvasható vagy bizonytalan akkor már jöhet a másik.... Arra nagyon vigyázni kell.
A minap voltam eredetvizsgán egy autóval, motorszám teljesen megsemmisülve a rozsdától, forgalmiban csak motorkód. A viszgáló természetesen mindent lefényképez és küldi a központba, ott döntenek! Semmi gond nem volt, a motorkód megállapított, stb.
Az alvázszámmal már nem ajánlatos cirkuszolni, ha csak egyetlen karakter nem olvasható vagy bizonytalan akkor már jöhet a másik.... Arra nagyon vigyázni kell.
Tomi14516-11-2013 13:29:03 // 46473
Hát azért az nem olyan egyszerű hogy kiveszed meg beteszed. Eleve hivatalosan max 10%-al erősebb motort rakhatsz bele azt is csak engedélyekkel.(rendőrség, közlekedési felügyelet.....stb).
Hogy ha meg csak simán kicseréled imádkozz hogy ne kapjanak el. Sajna egyre több az utakon a mozgo kpm vizsgáztatás is, ahol azért átnézik a kocsit.
Hogy ha meg csak simán kicseréled imádkozz hogy ne kapjanak el. Sajna egyre több az utakon a mozgo kpm vizsgáztatás is, ahol azért átnézik a kocsit.
0Balazs16-11-2013 13:14:03 // 46472
2 éve vettem, akkor még fényképezgették szarásig... láttam ahogy az ürge tölti fel a képeket... és nem motorkód alapján lett bejegyezve. Biztos vagy ebben, hogy már így megy?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
468
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?