Forum >> Szerelőműhely
PistaFR02-12-2013 23:14:58 // 46771
És még egy alternatíva ;)
PistaFR02-12-2013 22:26:23 // 46770
Komplett szilikon szett (alsó és felső) kb 40K-ért.
[k i z z o]02-12-2013 21:41:51 // 46769
Arra figyelj, hogy peremezett csövekkel használd.
Itt van fix cső is, és a szöveterősítésű szilikon idomok is olcsóbbak:
http://www.autosiliconehoses.com/
Itt van fix cső is, és a szöveterősítésű szilikon idomok is olcsóbbak:
http://www.autosiliconehoses.com/
mreni02-12-2013 20:40:25 // 46768
dehogy,max akkor ha szerelni kell,de az igen ritka :D
sty02-12-2013 20:33:52 // 46767
Alfa GT-Csaba02-12-2013 20:27:59 // 46766
Hát az úgy nehéz lesz mert oda kell próbálni a hajtások miatt.
sty02-12-2013 20:25:37 // 46765
Hát az elileg nincs olyan messze,inkább az idö a probléma,olyan valaki lenne jó aki már csinált ilyet és megcsinálná nekem úgy hogy ne kellene lemennem és postán elküldené
Alfa GT-Csaba02-12-2013 20:19:07 // 46764
Sajnos neked az messze van!!!Érden van !Ha esetleg érdekel tudok adni telefon számot !
sty02-12-2013 20:15:45 // 46763
tudnál ajánlani valakit,sajna én nem ismerek olyat aki ezzel foglalkozik?
Alfa GT-Csaba02-12-2013 20:11:14 // 46762
Csináltass fémből ,örök darab lesz!
sty02-12-2013 19:02:20 // 46761
Skacok kirepedt az alsó turbó csővem 1.9Jtd,tudtok valami jó helyet ajánlani ahonnan viszonylag olcsón lehetbe szerezni,a gyárit 30-ért vesztegetik
Csaba02-12-2013 17:15:35 // 46760
Sziasztok. Az 1.4Ts-en a vezérlés kerekét rögzítő csavar balos vagy jobbos? Köszi
Kau02-12-2013 16:50:12 // 46759
Mindenkinek köszi a segítséget! :)
Remélem "csak" csapágy :)
Remélem "csak" csapágy :)
DieselManiaco(NagyVad)02-12-2013 16:46:57 // 46758
tartja a stab,ha mindkét hátulját felemeled,akkor már lehet hogy fogod érezni,de nem kézzel pajszerral..:)
Kau02-12-2013 16:45:27 // 46757
A kerék dőlése már korábban is feltűnt. Szerintem már mentem vele X kilométert :(
Megrángattam, úgy nem lóg, még felemelve sem.
Megrángattam, úgy nem lóg, még felemelve sem.
DieselManiaco(NagyVad)02-12-2013 16:42:32 // 46756
lengőkar csapágy felújító készlet csavarral mindennel 8ezer,csak akkor szopod be ha sokat mész így vele,mert akkor kinyalja a lengőkarból is a kúpgörgős csapágy helyét és akkor lengőkar kuka..
Buddha02-12-2013 16:36:16 // 46755
Isten ments! :-) Jó szett van hozzá, csapágyakkal, tengellyel, porvédőkkel...
Kau02-12-2013 16:33:41 // 46754
Akkor magát a lengőkart nem kell cserélni?
flyerz02-12-2013 16:33:40 // 46753
Az olaj 10e-nél jár, de nemsokára megkapja télre a frisset, a többi dolog amit írtál stimmel. Én csak attól félek, hogy beindul-e minden reggel, utána már oké a dolog:)
Buddha02-12-2013 16:30:20 // 46752
Azt hiszem 10k körül van a szett SKF csapágyakkal. Cserélni szopás ha a csavar nem jön ki, de meg szoktuk oldani. ;-)
Kau02-12-2013 16:27:23 // 46751
Én is a lengőkarokra gondoltam. Sok pénz? Nagy meló?
Valamikor lehet, hogy átnézek hozzád. Nem akarok hülyeséget rendelni. Az egyetlen épkézláb autószerelő meg elköltözött a faluból... :/
Valamikor lehet, hogy átnézek hozzád. Nem akarok hülyeséget rendelni. Az egyetlen épkézláb autószerelő meg elköltözött a faluból... :/
Kau02-12-2013 16:24:57 // 46750
Futómű beállítás után is ette elől.
gecsa02-12-2013 16:17:35 // 46749
aksi karbantartás, ajtóbefagyás elleni védekezés, megfelelő olaj télre, jó fagyálló, téla ablakmosó, jó ablaktörlő, és világítás. elindulás előtt kicsit járatni (pl amíg kaparod a jeget), és hidegen okosan bánni a gázpedállal.. nekem ezek a praktikáim.. papíron így gond nem lehet..
Buddha02-12-2013 16:16:52 // 46748
Lengőkarcsapágy szett csere. ;-)
flyerz02-12-2013 16:12:48 // 46747
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy az 1.6 ts motort hogy tudom felkészíteni a téli hidegre? Van vmi, amivel elősegíthetem a hideg indítást? A garázs sajnos nem játszik, így más praktika kell, de azért az aggasztó, hogy 0 fok körül már kicsit nehezen mozdul meg az indító motor:|
Ha rosszabb nem lesz, akkor oké a dolog, mert beindul 1-2 max 3 mp alatt, de ha még hidegebb lesz akkor mi lesz a teendő? hajszárítózom reggel a kocsit?:|
Az lenne a kérdésem, hogy az 1.6 ts motort hogy tudom felkészíteni a téli hidegre? Van vmi, amivel elősegíthetem a hideg indítást? A garázs sajnos nem játszik, így más praktika kell, de azért az aggasztó, hogy 0 fok körül már kicsit nehezen mozdul meg az indító motor:|
Ha rosszabb nem lesz, akkor oké a dolog, mert beindul 1-2 max 3 mp alatt, de ha még hidegebb lesz akkor mi lesz a teendő? hajszárítózom reggel a kocsit?:|
gecsa02-12-2013 15:57:10 // 46746
ja, valami sanszosan nem jó.. nem nagy pénz egy beállítás, 4-6eft errefelé bárhol..
.......................02-12-2013 15:53:46 // 46745
kerékösszetartás nem jó
,futómüves megrángatja ,valami lóg elöl is
,futómüves megrángatja ,valami lóg elöl is
Kau02-12-2013 14:49:23 // 46743
Urak!
Kéne egy kis segítség futómű ügyben. Most cseréltem le a nyári kerekeket télire és észrevettem, hogy a bal hátsó kerék felső része beleér a műanyag doblemezbe (azt hiszem ez a neve). Már eddig is gyanús volt, hogy terpeszt a kerék. Mi lehet ilyenkor a hibás cucc?
És lehet ennek köze átellenben a jobb első kerékhez? Annak a belső oldalát eszi valami, de nagyon. A belső 2 cm-t!
Kéne egy kis segítség futómű ügyben. Most cseréltem le a nyári kerekeket télire és észrevettem, hogy a bal hátsó kerék felső része beleér a műanyag doblemezbe (azt hiszem ez a neve). Már eddig is gyanús volt, hogy terpeszt a kerék. Mi lehet ilyenkor a hibás cucc?
És lehet ennek köze átellenben a jobb első kerékhez? Annak a belső oldalát eszi valami, de nagyon. A belső 2 cm-t!
swan02-12-2013 14:06:28 // 46742
Megnéztem kezelésiben és 156 1,9jtd-nek 60-as akksit ír. Azoknak az indítóárama meg bőven 500A felett van sőt nem ritka a 600A-es sem. Azt simán el tudom képzelni,hogy indította az 55-ös is amig új volt az akksi meg rendesen fel volt töltve, és víz sem hiányzott belőle. De valószínüleg a határon mozgott az indítáram csak nem lehett észrevenni. Azért a mért 12,5 V-nak elégnek kellett volna lenni elméletben. De ezek szerint nem volt feltöltve és terhelve már nem bírta
DieselManiaco(NagyVad)01-12-2013 20:26:01 // 46739
főleg egy ilyen elektromos rendszerű autónál mint ez enyém,hogy úgy össze van kókányolva hogy hihetetlen,1,5 hét alatt teljesen lemeríti az akksit az immo,ezért cseréltem,a jó exide-ot,új boschra,tele van mindenféle kusza meg elvágott vezetékkel...
DieselManiaco(NagyVad)01-12-2013 20:05:16 // 46738
ilyenekben nem bízok:D
mreni01-12-2013 19:48:32 // 46737
jó motornak bőven elég az 55ös is. Nekem is az van az 1.9be ráadásul teszkós 10ezer ft-os valami :D semmi gond nincs vele,most múlt 1.5 éves
Attika0101-12-2013 19:04:43 // 46736
Generátornak sem tesz jót. Ha 3-évig nem volt baja,talán már nem is lesz. Sanszos hogy utolsó tele az akksidnak. :)
szasza(SW)01-12-2013 19:01:10 // 46735
Nyekkent,de kevés volt.Feltöltöttem most deszt vizel reggelig még töltőn hagyom.Feltöltés nélkül töltőre rakva 20 percre már beindult.Remélem most a vízszint emeléstől már jó lesz.55-el nincs baj ,evvel vettem 2009-be ,egy hónapos volt akkor az aksi.Eddig mindig indítót nem volt gond,hogy kicsi.Persze ha műszáj lesz cserélni nagyobbat kap,de azért nem cseréltem mert 55-ös,ha indított.
DieselManiaco(NagyVad)01-12-2013 18:59:03 // 46734
nekem 74-es exide volt,most bosch van az is 74-es,nem tudom így hirtelen mekkora indítója van,de indítózáskor van hogy villog a műszerfal..
gecsa01-12-2013 18:57:26 // 46733
nekem 70ah, és 640 az indító, de még ezzel is érezni a hideget...
DieselManiaco(NagyVad)01-12-2013 18:57:04 // 46732
cellákat el kell hogy lepje a lötty úgy egy centire,öntsd fel deszt vízzel,meg árammal aztán add el valakinek,és vegyél egy normális márkájú legalább 74Ah-ás akksit.
DieselManiaco(NagyVad)01-12-2013 18:55:20 // 46731
szerintem ebben az esetben mindegy,egy 55Ah-s akksi egy sima TD-nek is gyenge,indításhoz,nem hogy ennyi elektronikához mint ami egy jtd-ben van...
Buddha01-12-2013 18:37:11 // 46730
Szerintem éppen az a 420 kevés. Egy közepes kategóriás 55Ah-ás 500 körül szokott lenni. ;-)
Bár egy jól feltöltött akksinak nincs párja! Akkor mindegy, hogy 420 vagy 500...
Bár egy jól feltöltött akksinak nincs párja! Akkor mindegy, hogy 420 vagy 500...
G-Burt01-12-2013 18:24:33 // 46729
420 amperrel azért be kellene indulnia, tölts rá
Tomi14501-12-2013 17:56:42 // 46728
Dizelbe nemartana szerintem egy 65ah minimum. Foleg hogy mar hidegek vannak. Vagy nem??
Attika0101-12-2013 17:33:22 // 46727
55 Ah-ás? Huha....
Ferke01-12-2013 17:29:20 // 46726
12,5V-tal azért be kéne, hogy tekerje szerintem...nem is nyekken egyet sem?
szasza(SW)01-12-2013 12:21:07 // 46725
Buddha01-12-2013 11:46:08 // 46724
Nincs nagy gond de nagy gondot csinálhat ha így járnak vele! A léptetővilla képes összesülni a kapcsolókerékkel ha folyamatos nyomásnak van kitéve. Ez nem üzemszerű állapot egy ilyen alkatrésznek, a villának fesztelenül kell lubickolnia a vájatban! :-)
0Balazs01-12-2013 09:30:50 // 46723
Nem nagyon all szerintem, tegnap is tuti beleugrott vagy 5-600km. Szoval akkor nincs nagy gond... Koszi szepen :)
Ferke30-11-2013 20:56:07 // 46722
Még csak nem is a bowden. Kint a váltó felett van egy kulissza szerű cucc, amibe a bowdenek belemennek. Azt ki kell takarítani, bezsírozni, és kész. Gondolom állt egy darabig a verda, és berohadt...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
564
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?