Forum >> Szerelőműhely
DieselManiaco(NagyVad)10-12-2013 17:25:24 // 46821
ebben az a jó hogy az ECU szereti az agresszív áramingadozást:D
mex8610-12-2013 16:41:39 // 46820
ennek én se értem a logikäjät :D
DieselManiaco(NagyVad)10-12-2013 16:22:28 // 46819
mondjuk az nem rossz hogy úgy bikáztatok hogy gyújtáson volt,de nem járt....:D
gecsa10-12-2013 14:14:45 // 46818
én is szívok vele... mire jó lett a kulcsom, a többi halt be.. :D
padand10-12-2013 13:09:06 // 46816
Több hónap szerencsétlenkedés után, végre újra működik az alfámon (156) a távírányítós központi zár !!! :)
A történet röviden: bebikáztunk egy autót az enyémről (az enyém nem járt, de gyújtáson volt...) akkor szünt meg működni.
Ezután az autóvillamossági azt mondta, kell hozzá a kódkártya, ami nekem nem volt a kocsihoz.. Lekértem, 15.000 Huf. Elmentem egy alfa szalonba, ott azt mondták, hogy kevés szám van a kártyámon, azzal nem tudják betanítani. Ahol vettem a kódkártyát, szerintük a kártya (papír) jó, de a valami a kocsimmal nem stimmel...majd ajánlotta innen valaki a pápai kulcsmásolót, lementem, ott kiderült, hogy a kulcsomat nem lehet újratanítani, a vevő az jó. Ezután vettem 2 bontott kulcsot (8.000), azt leküldtem, felprogramozták, visszaküldték (10.000), ezután már csak át kellett cserélnem a kulcsomba az elektronikát és láss csodát, működik :) azért igy tél közeledtével jól fog jönni....
A történet röviden: bebikáztunk egy autót az enyémről (az enyém nem járt, de gyújtáson volt...) akkor szünt meg működni.
Ezután az autóvillamossági azt mondta, kell hozzá a kódkártya, ami nekem nem volt a kocsihoz.. Lekértem, 15.000 Huf. Elmentem egy alfa szalonba, ott azt mondták, hogy kevés szám van a kártyámon, azzal nem tudják betanítani. Ahol vettem a kódkártyát, szerintük a kártya (papír) jó, de a valami a kocsimmal nem stimmel...majd ajánlotta innen valaki a pápai kulcsmásolót, lementem, ott kiderült, hogy a kulcsomat nem lehet újratanítani, a vevő az jó. Ezután vettem 2 bontott kulcsot (8.000), azt leküldtem, felprogramozták, visszaküldték (10.000), ezután már csak át kellett cserélnem a kulcsomba az elektronikát és láss csodát, működik :) azért igy tél közeledtével jól fog jönni....
gecsa10-12-2013 09:10:41 // 46815
én most pl a legolcsóbbat tettem bele.. igaz, még csak 1600km-t mentek... kíváncsi leszek, hogy mennyit mennek el.. 20ezerrel már elégedett leszek,..
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2013 09:34:27 // 46814
jaja..annyit mint a gyári egyik sem fog bírni, ez valószínű. Unixosat biztos hogy ne tegyél bele, az hamar megfekszik.
Nálam az egyik szalonból rendelt gyári, a márik Lemförder, megy az összehasonlító teszt . Remélem konklúziót csak évek múlva tudok mondani, a gyáriban még csak huszonpárezer km van, a Lemförderben annyi se :-) A gyári nagyon drága, nem biztos hogy megéri, a Lemfördert viszont nekem többen ajánlották.
Nálam az egyik szalonból rendelt gyári, a márik Lemförder, megy az összehasonlító teszt . Remélem konklúziót csak évek múlva tudok mondani, a gyáriban még csak huszonpárezer km van, a Lemförderben annyi se :-) A gyári nagyon drága, nem biztos hogy megéri, a Lemfördert viszont nekem többen ajánlották.
DieselManiaco(NagyVad)09-12-2013 08:21:21 // 46813
hát igen ahhoz egy ösmerős esztergányos kell,meg "dinamit" :D
pb_08-12-2013 23:57:01 // 46812
Nem xar az, TSak kibaxott drága, töredéke áron lehet gyártatni hasonlót, vagy ugyanolyat.)
G-Burt08-12-2013 23:41:30 // 46811
Moog elég jó minőséget gyárt, de bármi közép áras megteszi szerintem. Powerflex felejtős, drága és szar.
.......................08-12-2013 23:31:00 // 46810
a ladások esküsznek a Bilstein futóművekre ,hogy azok bírják
.......................08-12-2013 23:24:51 // 46809
a legtartósabb a gyári (neked is kibirta sokáig)
én mást nem ajánlok,anno a Bravoban cseréltem utángyártottra ,kibirt vagy 30e km ert,
ja és nem a szilent megy tönkre ,hanem a gömbfej lógott
én mást nem ajánlok,anno a Bravoban cseréltem utángyártottra ,kibirt vagy 30e km ert,
ja és nem a szilent megy tönkre ,hanem a gömbfej lógott
marci9108-12-2013 20:07:39 // 46808
Az autóban 110E km van és a jobb oldali lengőkar már sokszor kottyan kátyúknál, hamarosan cserés lesz. Tudnátok ajánlani nekem olyan gyártót, akik tartós szilenteket használnak és amivel az autó is többet kibír? Gondolkodtam a powerflex szilenteken, de rettenetesen drágák
DieselManiaco(NagyVad)07-12-2013 10:38:24 // 46807
jahh és hogy ha fékbefogás van,akkor utána a betéteket durva papírral meg kell csiszolni..
Les07-12-2013 10:33:23 // 46806
Nagyon köszönöm a részletes választ!
Valamelyik hétvégén nekiugrunk a szerelő haverommal és a végére járunk ennek!
Valamelyik hétvégén nekiugrunk a szerelő haverommal és a végére járunk ennek!
gecsa07-12-2013 09:38:26 // 46805
nekem volt úgy offon aluval, hogy az ólom érte el a nyerget, ami a felni belső felén volt... igaz, az nem nyikorgott, hanem ciripelt.. hővédő lemezzel is szívtam már, nekem nem egyengetni kellett, hanem kilazult az egyik csavar.. :)
DieselManiaco(NagyVad)07-12-2013 09:05:10 // 46804
ha a betét nem mozog a kengyelben akkor a kengyelt meg kell csiszolni ahol a betétek felfekszenek,aztán rezes zsírral bekenni,valamint az utángyártott betétekkel van olyan probléma hogy nem méretpontosak,illetve túl vastagon vannak festve,le kell köszörülni róla általában legalább a festéket,ott ahol a kengyelbe fekszik.
ha a nyereg nem mozog a csúszkákon akkor ki kell venni a kengyelből a csúszkákat,ha tele van retekkel kipucolni,aztán rezes zsírral összerakni,(nekem volt olyan hogy elgörbült a csúszka az cserés!!)
Aztán lehet még egy olyan verzió hogy minden mozog,de mégis befog,az pedig karmantyú cserés,akkor szét kell szedni a nyerget felújítókészletet megvenni,összerakni,ha nincs a készletben dugó akkor a régi nagyon finom papírral megcsiszolni fogod rajta látni hogy hol "korrodált"
ha a nyereg nem mozog a csúszkákon akkor ki kell venni a kengyelből a csúszkákat,ha tele van retekkel kipucolni,aztán rezes zsírral összerakni,(nekem volt olyan hogy elgörbült a csúszka az cserés!!)
Aztán lehet még egy olyan verzió hogy minden mozog,de mégis befog,az pedig karmantyú cserés,akkor szét kell szedni a nyerget felújítókészletet megvenni,összerakni,ha nincs a készletben dugó akkor a régi nagyon finom papírral megcsiszolni fogod rajta látni hogy hol "korrodált"
Les07-12-2013 08:15:55 // 46803
A betétek és a tárcsa is eléggé be volt feszülve a helyére. Egyébként ez még a csere előtt kezdődött és reménykedtem, hogy ettől majd elmúlik.Ha valóban ez a helyzet mivel lehet orvosolni? Köszi!
Azzurro06-12-2013 19:24:39 // 46802
Tudna valaki segiteni valaki hol talalom 166 2.4 jtd 135le-nel az egr szelepet? K:-)
DieselManiaco(NagyVad)06-12-2013 15:33:37 // 46801
betétek könnyen mozogtak a kengyelben mikor összeraktad? nyereg csúszkákon könnyen mozog a nyereg? ez gyanúsan az a helyzet amikor a kelleténél jobban súrlódik a betét és a tárcsa.
G-Burt06-12-2013 14:33:17 // 46800
nagyon el sem fordulna a kerék, vagy fel sem menne a helyére:)
Roll198306-12-2013 14:32:00 // 46799
Mi ez a csésze, ami eltört és mire szolgál?
.......................06-12-2013 14:27:35 // 46798
a 2. tippünk a szelephézag Volt :)
Roll198306-12-2013 14:22:58 // 46797
Ugye emlékeztek a múlt héten belinkelt videómra? Fura zörgő hangja volt hidegen a motornak.
A hiba megvan és meg fogom úszni olcsón a dolgot. Megmondom őszintén nem pont ezekkel a szavakkal adta át a szerelő a dolgot, de én ennyit jegyeztem meg a dologból:
Leszedte a szelepfedelet és ott van valami 4 csésze, ezek közül az egyik el volt törve az adta a hangot.
A rossz hír meg az volt, hogy valami vákumbizbaszhoz valami nyamvadt tömítés csak gyáriba létezik és jövőhét péntekre fog megérkezni, hát a mosolyom nem volt őszinte. :(
A hiba megvan és meg fogom úszni olcsón a dolgot. Megmondom őszintén nem pont ezekkel a szavakkal adta át a szerelő a dolgot, de én ennyit jegyeztem meg a dologból:
Leszedte a szelepfedelet és ott van valami 4 csésze, ezek közül az egyik el volt törve az adta a hangot.
A rossz hír meg az volt, hogy valami vákumbizbaszhoz valami nyamvadt tömítés csak gyáriba létezik és jövőhét péntekre fog megérkezni, hát a mosolyom nem volt őszinte. :(
Les06-12-2013 14:14:54 // 46796
Köszi. ezt is megnézem, csak az a furcsa, hogy nem egyből jelentkezik elindulás után.
G-Burt06-12-2013 13:05:52 // 46795
Nem szokott látszani rajta semmi, csak bosszantó ha hozzá ér :D
Les06-12-2013 13:03:40 // 46794
Köszi! Örülnék ha csak ennyi lenne. Amikor cseréltük a tárcsát ez a lemez úgy tűnt , jó helyen van, de arrébbfeszegetem és meglátjuk!
G-Burt06-12-2013 12:35:49 // 46793
van egy hovedo lemez a fektarcsa alatt a gombfejnel, az szokott hozzaerni a fektarcsahoz, csavarhuzoval benyulsz es arrebfeszited:)
gecsa06-12-2013 12:30:54 // 46792
beleér a felnibe a féknyereg?
Les06-12-2013 11:56:08 // 46791
Sziasztok,
2002. Alfa 147 1.6 TS autóm van - km: 130800 . A problémám a következő:
Hosszabb állás után, pl. reggel elindulás után 4-5 perc múlva egy fémes nyikorgás jelentkezik az első futómű irányából, ami folyamatos és mintha a kerék forgásával lenne egy ütemben, utána sajnos állandósul. Ez a hang megállás után elinduláskor nagyon erős, hangos - mindenki felkapja rá a fejét az utcán..:), főleg hajnalban kellemes :).
Érdekes , hogy ha a fékpedált kicsit lenyomom, megszűnik. Illetve akkor is elhallgat, ha a kormányt kicsit eltekerem jobbra vagy balra.
Fékbetéteket / tárcsákat időközben lecseréltem, mert erre gyanakodtam és egyébként is esedékes volt.
Találkozott már valaki hasonló problémával? Szerviz előtt szeretnék erről tájékozódni, hogy nagyjából tudjam mire számítsak.
Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.
Laci
2002. Alfa 147 1.6 TS autóm van - km: 130800 . A problémám a következő:
Hosszabb állás után, pl. reggel elindulás után 4-5 perc múlva egy fémes nyikorgás jelentkezik az első futómű irányából, ami folyamatos és mintha a kerék forgásával lenne egy ütemben, utána sajnos állandósul. Ez a hang megállás után elinduláskor nagyon erős, hangos - mindenki felkapja rá a fejét az utcán..:), főleg hajnalban kellemes :).
Érdekes , hogy ha a fékpedált kicsit lenyomom, megszűnik. Illetve akkor is elhallgat, ha a kormányt kicsit eltekerem jobbra vagy balra.
Fékbetéteket / tárcsákat időközben lecseréltem, mert erre gyanakodtam és egyébként is esedékes volt.
Találkozott már valaki hasonló problémával? Szerviz előtt szeretnék erről tájékozódni, hogy nagyjából tudjam mire számítsak.
Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.
Laci
Roll198306-12-2013 11:38:58 // 46790
Igen, elő szokott fordulni.
atesssz06-12-2013 11:33:33 // 46789
az kevés, hogy szerintük az kopog/lóg.
Egyértelműen meg lehet állapítani azt, hogy az adott esetben a kormánymű rudazatának van-e lógása, vagy a többi komponens részei vannak elhasználódva.
Egyértelműen meg lehet állapítani azt, hogy az adott esetben a kormánymű rudazatának van-e lógása, vagy a többi komponens részei vannak elhasználódva.
padand06-12-2013 10:52:18 // 46788
Üdv,
156 első futómű felújítás után ( összes lengőkar új, stabpálcák újak, stabrúd szilentek jók ), de azóta is maradt valami kopogás, amire azt mondták a szervizben, hogy szerintük maga a kormánymű kopog (mármint nem a körmányösszekötő gömbfejek..) Lengéscsillapítók mérés szerint jók
Ez elő szokott fordulni ? amúgy 250.000 km van a kocsiban.
Köszi
156 első futómű felújítás után ( összes lengőkar új, stabpálcák újak, stabrúd szilentek jók ), de azóta is maradt valami kopogás, amire azt mondták a szervizben, hogy szerintük maga a kormánymű kopog (mármint nem a körmányösszekötő gömbfejek..) Lengéscsillapítók mérés szerint jók
Ez elő szokott fordulni ? amúgy 250.000 km van a kocsiban.
Köszi
Rizzo05-12-2013 23:08:22 // 46787
Az enyém gyertyacsere után produkált ilyet. Megbolygattam a régi gyertyakábeleket ezzel annyi is lett nekik. Nézz bele járó motornál sötétben a motortérbe, ha ez a gond szépen látszik a fényjáték és megúszod gyertyakábelcserével.
dev16604-12-2013 22:50:53 // 46786
Köszi az infókat. Talpra szeretnék rántani egy 164 QV-t, ami másfél éve áll. Nem reménytelen eset, de lesz meló vele bőven.
Quick04-12-2013 22:46:13 // 46785
Sziasztok! Valakinek van ötlete a problémámra? 164td Super! Ha bekapcsolom a fűtést-akár kompresszor nélkül, akár azzal- akkor el kezd villogni a ködlámpám, a ködzáróm, meg a hátsó ablak fűtés is! Ki be kapcsolgatnak! Ha kikapcsolom a fűtést, akkor minden normálisan működik! Töltésem, és akksim is jó! mást nem befolyásol a dolog! Ha fűtés nélkül kacsolom a másik hármat együtt, akkor is minden ok! Szerintetek? Az első ködlámpa relét cseréltem, semmi baja sincs.....
swan04-12-2013 22:38:15 // 46784
Nekem jó a véleméynem róluk. Nem tudom mit kell csinálnia tiéden és h mekkora meló, de ha holnap bejelentekzel náluk akkor általában jövőhét elejére tudnak mondani napot mikor vidd.
Fairlane04-12-2013 22:32:24 // 46783
Ügyesek, bővebb infó róluk.
Voltam én is ott többször, meg ismerősök is...
Voltam én is ott többször, meg ismerősök is...
dev16604-12-2013 22:24:57 // 46782
Nem ismerem. Mennyire elfoglalt?
swan04-12-2013 22:16:50 // 46781
Berdo XVIII laiketlek utca? Kis szervíz és nem szoktak átbaszni
Buddha04-12-2013 21:18:11 // 46780
Élő adatot kellene olvasni, mindenképpen egy diagnosztikus szakértőt ajánlanék.
Egyébként a szelephézagok jók?
Egyébként a szelephézagok jók?
LacUS04-12-2013 20:12:18 // 46779
LMM szokott ilyet.
Guppy 15504-12-2013 19:59:06 // 46778
Sziasztok Márka társak!
Segítséget kérnék, van egy 155-ös 2.5 v6-os gépem sima 12 szelepes. Az a hibája hogy rángat, hidegen, de főleg ha meleg a motor.
Durrog a levegőszürő házba, néha meg a kipufogóba, mikor nyomok neki padlógázt.
az alapjárata pedig ingadozik.
mikor rángat a fordszám mérő leesik nullára, ezért azt gondolom elektromos hiba lehet.
Benzin nyomás megvan, meg mértem 2.5-3.2 bár között mozog. És semmi hibajelzés nincs.( pl injektor hiba, vagy motor hiba9
Van valakinek valami ötlete hogy találhatnám meg a hiba okát???
Segítséget kérnék, van egy 155-ös 2.5 v6-os gépem sima 12 szelepes. Az a hibája hogy rángat, hidegen, de főleg ha meleg a motor.
Durrog a levegőszürő házba, néha meg a kipufogóba, mikor nyomok neki padlógázt.
az alapjárata pedig ingadozik.
mikor rángat a fordszám mérő leesik nullára, ezért azt gondolom elektromos hiba lehet.
Benzin nyomás megvan, meg mértem 2.5-3.2 bár között mozog. És semmi hibajelzés nincs.( pl injektor hiba, vagy motor hiba9
Van valakinek valami ötlete hogy találhatnám meg a hiba okát???
dev16604-12-2013 17:24:12 // 46777
Róluk van személyes tapasztalat?
http://alfaromeoszerelem.hu/
http://alfaromeoszerelem.hu/
dev16604-12-2013 17:23:34 // 46776
Tud valaki ajánlani becsületes és értő szerelőt Bp-en személyes tapasztalat alapján? Jelenleg Zé-hez járok, de nála már folyamatban van néhány projekt, úgyhogy nem szeretném ennél is jobban leterhelni. Előre is köszönöm.
u.i.: Alfarium-ot ismerem, őket kizárhatjuk. Szamosinál meg gondolom vastagon fog a ceruza.
u.i.: Alfarium-ot ismerem, őket kizárhatjuk. Szamosinál meg gondolom vastagon fog a ceruza.
Alfa GT-Csaba03-12-2013 22:23:23 // 46775
egyértelmű hogy fölül megy bele a meleg és alul megy vissza a hűltebb
víz a blokkba !!!Nézd meg otthon a radiátort amikor elindul a fűtésed ,ugyan az :-)!
víz a blokkba !!!Nézd meg otthon a radiátort amikor elindul a fűtésed ,ugyan az :-)!
Kareszka198403-12-2013 22:20:14 // 46774
haliho!
tudna nekem valaki linkelni egy abrat a hutorendszerrol 147-hez? konkretan a motor elotti resz erdekelne, hogy melyik cso hova megy.
amugy a pumpa mien vonalon nyomja a hutofolyadekot? huto tetejen, vagy aljan nyomja be a lehutendo lotyit?
tudna nekem valaki linkelni egy abrat a hutorendszerrol 147-hez? konkretan a motor elotti resz erdekelne, hogy melyik cso hova megy.
amugy a pumpa mien vonalon nyomja a hutofolyadekot? huto tetejen, vagy aljan nyomja be a lehutendo lotyit?
Bati03-12-2013 00:53:23 // 46773
Sziasztok
beázó/párásodó fényszórót hol javíttassak ??
beázó/párásodó fényszórót hol javíttassak ??
PistaFR02-12-2013 23:17:40 // 46772
Van 5 hengeresre is. Leálltam :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?