És még mit nem tud a bömös... pl így kinézni :-)

Az anti 'premium gap' autó. Mégis nagyon működik ez a forma.
Ma épp Giugaro mester egy korábbi műve, a DeTomaso
Mangusta ugrott be róla, ahogy a parkolóban várakozva
nézegettem :-) Oké, távoli hasonlóság, de valahol látszik,
hogy a kéz ami rajzolta ugyanaz.
Haddel28-09-2018 20:30:23 //
111998
Elvittem ma a téli kerekeket centíroztatni,hogy szezon kezdetkor csak fel keljen pattintani a kocsira.
De még bárpultként is jól szolgálnak😃

yani🍀28-09-2018 14:30:26 //
111996
A 159-ben azért nincs ilyen, mert midegy, hogy egyenesen megy vagy kanyarodik. :-) Ezt a bömös nem tudja.
Shadin28-09-2018 13:56:28 //
111995
Már tudom miért vezetnek a BMW-sek ilyen buzin :-)
"A fékezős sebességtartó ugyanakkor ügyes: tempomattal utazgatva beesel egy kanyarba a kelleténél csöppet gyorsabban, a számítógép soknak ítéli a tempót, s lecsíp belőle, majd visszagyorsít, ha egyenesbe jöttél."
Tocke28-09-2018 13:53:10 //
111994
Köszi szépen. Hát elég gyengének tűnik. Azt gondoltam, hogy legalább a h7 és a xenon közé be lehet sorolni. A projectort külön cserélted, vagy komplett lámpacsere volt?
igen:

Próbáltam, még a lámpa burkolatát is felpolíroztam, hogy egyáltalán ne legyen matt. Nem sokat ért. Ha a foncsor tönkrement akkor mindegy hogy mit teszel bele. NightEye 6500K 9000lm ledet tettem bele de nem lett elegendő fényerő így sem. Ráadásul a lámpa hátsó zárófedelét is át kellett hozzá alakítani. Aztán projektort cseréltem, így már nem életveszélyes az éjszakai közlekedés. A képen látszik a különbség (a bal oldali a led :-) ).


Így néz ki az ékszíjtárcsa.
Smith28-09-2018 11:44:49 //
111990
A 2.0 JTDm 170LE gyári olaja a selenia w.r. pure energy 5W-30 ?
Meg hát ki gondolná. Ha elsőre ránézünk akkor megúszom a porlasztó vizsgálatot. 43000 ft. Végeredményben örülök, hogy meg van a bibi, de nagy mák hogy rájöttünk. Következő még a hidrotőkék lettek volna. De így már szépen jár.
Corben28-09-2018 11:24:07 //
111988
Jó foncsor, és a szenny a rossz foncsor felületén:


Corben28-09-2018 11:21:34 //
111987

Foncsort magában tudsz cserélni, kijön a lámpából egyszerűen, persze csak ha már kint van a lámpa :-)
A képeken látod a szar foncsort, és a jó foncsort.
Ja igen, ha szerencséd van akkor lehet, hogy a foncsorod még csak be van opálosodva a felrakódott szennytől, és le tudod óvatosan valami ablakmosóval és irdatlan puha ronggyal törölni.
De erre kicsi az esély.
Próbát megér....
Tocke28-09-2018 10:52:57 //
111986
Ha a gyári volt még, akkor egész jól bírta :-)
Megvan! A kettőstömegű ékszíjtárcsa a guminak teljesen levált. Délben meglesz az új, aztán hajrá:)
Tocke28-09-2018 10:42:37 //
111984
Srácok, próbált már valaki a H7 halogén helyett LED-es izzókat? Van olyan, ami direktbe csatlakozik a régi csatival, a másik fajtán van a LED és a csatlakozó között egy CAN BUS feliratú doboz. Érdemes foglalkozni velük? A tompítottam az emelt fényűvel is gyengécske, a foncsor rendben és így a sötétebb napok előtt váltanék jobbra, ha van.
Köszönöm.
Liquid28-09-2018 10:19:55 //
111983
reggel volt kávé előtt :)
Shadin28-09-2018 09:53:41 //
111982
Így már jobb, az előző poszton sokáig méláztam h mit akartál :-)
Liquid28-09-2018 09:30:15 //
111981
elírtam, "nem rosszabb" akart lenni
Én meg úgy, hogy más élmény, de jó! :-DD
Nekem ez a monstrum nem kéne kézivel. És a következő autóm is ha lehet automata lesz, ha lehet még gyorsabb, még okosabb váltóval. Pl nincs turbólyuk. Az automata konvertere befoltozza, soha, semmilyen körülmények között nincs az a dízeles nagy üresség érzés, hogy hopp, most várunk picit míg lesz myomás :-) Helyette szokni kell, hogy feljebb pörög a motor és olyan csúszó kuplung érzést ad, de megindul és tol.
Adrenalin mentes, az biztos, de ha az kell, szerintem eleve a 159 felejtős.
Nekem már azok miatt a süvítések miatt is automata kellene, nagy showt tud produkálni :-) Annyira gyors a váltó, hogy hatalmas szusszanással engedi el a levegőt a geo. Szerintem állat, mindig vágytam egy lefújószelepes turbós autóra. :-) Parkoló ház emelkedőjén jó előre lehúzom az ablakot, hogy kiélvezzem a teljes hanghatást, ott váltás nélkül is süvít egy hatalmasat :-)
Kanyargós úton meg M-be húzom és tiszta Need for speed. Kicsit lehetne kisebb a fülecske pöccintés és a váltás közti idő, de így is egy élmény vele kanyarogni. :-)
Liquid28-09-2018 07:59:00 //
111979
inkább úgy fogalmaznék, hogy rosszabb :)
A másik, a 2,4-ben másképp viselkedik az automata. Az 1,9 kényelmes haladást tesz lehetővé, a 2,4 visszaváltogat 35-ig, ott a sport gomb is ami az 1,9-nél nincs. Szerintem a 2,4 sokkal jobb automatával mint kézivel.
Shadin28-09-2018 07:24:38 //
111977
Manapság minden kókler tud vezérlést cserélni :-)
Csak pl rögzítőt nem vesznek hozzá és fingjuk sincs hogy kell a feszítőt JÓL beállítani :-(
Liquid28-09-2018 00:01:38 //
111976
Ha benzinest akarsz és a TBI drága akkor jó lesz a JTS, mivel nincs más :)
A V6 is JTS, Holden-féle blokkal.
Ezenkívül van még 2.4-es dízel, de Brerából én se vennék dízelt.
Köszönöm a válaszokat! Akkor ebből az jött le hogy a JTS is jó.
Én azért is kérdeztem mert régebben panaszkodtak rá facen és ez így bennem maradt.
V6ot kereset legelőször, és külföldről.
Nocsak? Vége a szerelemnek?
gecsa27-09-2018 21:51:53 //
111973
Én sosem láttam még! :D
Skacok! Meg lett az autó csattogásának az oka! Porlasztóval kezdtem. Azok tökéletesek. Utána szívosor. Az is pipa. Még mindig csattogott. Ma elvittem olajat cseréltetni meg szűrőket. Meg átnézetni a vezérlést. A vezérlés majdnem új. Viszont nem volt jelen. Most csodás hangja van. Végre!
Ma ismét "jó dolog" történt velem! Tekertem egy jó tolatáskor, és egyszerre minden elment. Kormányszervó, generátor, klíma. Leesett a hosszbordás szíj. Valószínűleg nem magától, hanem a kettős tömegű ékszíjtárcsa adta meg magát. Holnapi napra meg van a program...
:-DDD Az automata nem arról szól. Automatával nyugisabbnak érzed az autót akkor is, ha ugyanúgy tiprod. Egyszerűen ennyivel több időd jut merengeni attól, hogy a bal láb pihen, a kéz nem nyúlkál :-D Én tudom élvezni a feszkó mentes csapatást. Mondjuk a kormány fülek kellenek, mert kanyarokban úgy az igazi.
Ültem tegnap egy 1.9 16v automata 159 ben. Haaat 2.4 után nagyon fura volt. Teljesen leszedalva éreztem magam. Automata nem hozza ki belőled az állatot, és a - 100 lóerő sem. Mondanám hogy tökéletes utazó autó ha nem kell az erő.
Ha az itthoni kínálatból akar választani, akkor elég elméleti a kérdés, nagyjából nincs is más mint 2.2 JTS, vagy 2.4 jtdm. Egy V6 van értelmezhető állapotú, az vagy jó, vagy nem :-) Mire használná?
Mentem vele, teljesen jó. Holnap kíváncsi leszek a pályán....
Ha a map sensor jó akkor alapjáraton és gyújtás on is 0 kell mutatnia a turbó nyomás mérőnek
Kicseréltem ma a MAP szenzort. Eddig a jelenség az volt, hogy gyújtást ráadtam és az első osztásmál volt a turbónyomásmérő. Hideg motornál ott maradt, meleg motornál beállt alapjáraton 0-ra. De gyújtáson mindig az első osztásnál volt.
Csere után gyújtásnál is 0-n áll alapjárat 0, és mintha nem lenne olyan izgága a turbónyomásmérő. Holnap megyek autópályán és akkor letesutelem, de biztos hogy a MAP szenzor volt a ludas a hibás töltőnyomás értékek miatt.
Liquid27-09-2018 14:08:09 //
111963
Attól függ mire kell neki..
Ha csak hobbi, akkor V6, ha már egyszer...
Ha viszont tickelni kezd a szeme a 15+ fogyasztás említésétől, akkor inkább 2.2 :)
Én biztosan V6-ot vennék.
redbulz27-09-2018 13:32:26 //
111962
Szintén 25000 km óta van meg a 2.2 JTS-em, most van benne 223000, kb. csak a motorhoz nem kellett még nyúlni. DZ is azt mondta, hogy tapasztalatai alapján nem különösebben problémás jószág.
Nekem a 2.2 JTS-ben 25e km alatt csak egy 1800 forintos tömítést kellett cserélni, olajat egy cseppet sem fogyaszt.
Egyébként a V6 is JTS, ha ilyen alapon indulsz ki.
Smith27-09-2018 11:42:39 //
111960
Ez nem is drága. Lehet veszek egyet tarcsiba :)
Ha jól látom a listát, belemegy a gyári bi-xenon helyére is.
antonov27-09-2018 10:13:39 //
111959
Ja saját képem is van, itt jobban látszik a difi.

antonov27-09-2018 10:04:16 //
111958
A csatolt képen látható a különbség az égett és az új foncsor között. Az égett csak egy vékony sávban világít előre, a kocsi elé alig. Én egyébként
ilyennel xenonosítottam. Szerintem a gyári xenonos projektora is hasonló.

akkor az eredeti hamisítvány :DDD
Kazes☻27-09-2018 09:59:34 //
111956
Na, jaaa... főleg, hogy jópár itt készül Magyarországon! Anno még én is gyártottam /gyártattam párat! :-D
pdudas27-09-2018 09:57:37 //
111955
Lentebb emlitett villogo Xenon problemas 159-en olvadnak a hatso lampak.
Szerelo szerint a feszultseg OK.
Mindket oldalon latszik, hogy a muanyag meg van folyva az izzo folott - holott az nem er hozza. Az izzo a szabvanyos teljesitmenyu (nincs felcserelve a heyzetjelzo a feklampa izzoval).
Ez valami egyedi gond, vagy mar lattatok ilyet? Mi okozhatja?
Ha szukseges tudok rola fotot mutatni.
Igen, csak az új autóknál mindegyiknél ez a probléma. Minden műanyag.
Meg lehet külön foncsort is cserélni? Nekem úgy tűnt, hogy a lámpát lehet egészben. Az meg biztos, hogy nem olcsó mulattság. Azért nem vettem vagyok meggyőződve róla, hogy a foncsorral van a baj, mert eddig a tizenéves autóknál jött elő mindig ez a probléma, az enyém meg most lesz 7 az ősszel.
Hogy lehet ellenőrizni, hogy rossz-e a foncsor? Bele lehet nézni valahogy? Én próbáltam elölről belebámulni, de nem láttam semmit.
de hát a gyári az más.... más soron gyártották, jobb a minősége :DDDD
Corben27-09-2018 08:15:38 //
111950
Szia RomeoOne,
Ugyanezt végigjátszottam, vettem két szett xenont, majd foncsor csere lett belőle.
Első Philipps , szart sem ért, azt hittem átbasztak és hamisítvány, majd vettem Osram-ot a második alkalommal , és akkor jöttem rá hogy egy barom vagyok mert eddig kb 50ezret költöttem a kocsi lámpájára és a feleségem Micrája jobban világít.
Este, főleg esős úton lófaszt sem láttam. Ha szembe jöttek, konkrétan vakon mentem...
Foncsor cserét javaslok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.