Forum >> 159
Giuntini30-01-2014 20:47:52 // 46981
	Üresség csak idézőjelben. Az enyém automata váltós, és az érzésre még nyomatékosabb egy kézi váltósnál.
	
.......................30-01-2014 20:45:24 // 46980
	Jó ez a piros
	
Ricsi 14730-01-2014 20:30:35 // 46979
	Eladóak lesznek a régiék, ha kint vannak jelentkezek velük :)!  Köszi az infot, gondolom a hátsokat még egyszerűbb kiszedni. Hetvegen ha normális ido lesz neki állok kicserélni őket!
	
Liquid30-01-2014 20:20:49 // 46978
	a szokásos, majdnem mindent TI-nek hírdetnek.
Ez legalább megvette a TI emblémákat és a tükör borítást :)
	
Ez legalább megvette a TI emblémákat és a tükör borítást :)
Vermacy30-01-2014 20:20:20 // 46977
	Ezt láttam élőben, de akkor még 6,4 volt. Jól néz ki, meg minden, de az ára... Ennyiből veszek egy benzinest városba meg egy dízelt hosszú távra...
	
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2014 20:20:00 // 46976
	jah bocs még a tükör külseje is :)
	
Liquid30-01-2014 20:16:26 // 46975
	az enyém már 1500-tól mozog
	
Vermacy30-01-2014 20:14:41 // 46974
	Rosso :o)
	
ALFI15630-01-2014 20:13:29 // 46973
	Ennyi
	
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2014 20:09:23 // 46972
	hát jah meg van a küszöb és a kormány...
	
ALFI15630-01-2014 20:05:57 // 46971
	Ez meg mitől TI?Pont a lényeg a belső hiányzik.Ülés,pedálok stb.......
	
mizooo30-01-2014 20:05:08 // 46970
	Az üléseket hátul fogja 2 csavar a sínben találhatóak, elöl csak be vannak akasztva. A csatikat gondolom csak széthúzod, ha a másikkal stimmel összedugod, visszaakaszt két csavar vissza és kész.
	
Shadin30-01-2014 20:00:32 // 46969
	Mit csinálsz a régi ülésekkel? Kellene a fűtés cucc belőle :-D
	
Haddel30-01-2014 19:59:25 // 46968
	Nem Őrá gondoltam ,hanem Ebc ,vagy milyen fékre. Nem emlékszem már pontosan :(
	
Ricsi 14730-01-2014 19:58:09 // 46967
	Nos mivel minden eddigi problémámat megoldottam, jöhet a következő :D Sikerült vennem TI bőr belsőt a gépbe, lehet találni valami leírást az ülések felfogatási pontjairól? Mostani szövetes első üléseim is fűthetőek (igaz a vezető oldali nem fűt, de a fűtés gombja világít, úgyhogy gondolom az ülésben lesz valami szakadás) elvileg csak annyi a dolgom, hogy össze dugom a csatlakozókat, nem különbözik a 2 ülés csatlakozója? Bocs a sok kérdezősködésért, remélhetőleg több kérdésem mostanában nem lesz!
	
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2014 19:57:35 // 46966
	oksa :P
	
zoltankublik30-01-2014 19:56:44 // 46965
	Hali, hol lehet szerintetek kipufogó csonkhoz tőcsavart szerezni?
	
Shadin30-01-2014 19:54:29 // 46964
	JUJUJ basszus! Jut eszembe kellene 4 gyertya a 16V-mbe. Holnap? Jó kellene és olcsó :-D Jó hogy a múltkor beszéltünk róla...
	
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2014 19:51:41 // 46963
	cefet ára van :(
	
Piritu - 1.000.00030-01-2014 19:34:04 // 46961
	"2000 alatt nagy üresség" - 1750-nél van a max nyomaték.
	
mzo30-01-2014 19:27:19 // 46960
	Nekem is hasonló tapasztalataim vannak, mint neked. Igaz én csak teszt vezettem ezeket a motorokat, mikor még autót kerestem. Az 1.6 Jtd-t egy Lancia Deltában próbáltam, de talán az volt a legmeggyőzőbb motor az 1.4t, 2.0 Jtd közül. A 2.0 szinte lomhának érződött városban normálisan  vezetve. Olyan semmi extra. Gondolom pályán vagy pörgetve már jó lehet. Az 1.6 viszont szinte egyből ment valahogy készségesebb motornak tűnt, élénkebb volt vele az autó. A 2.4-et pedig egy 59-esben próbáltam és nem volt meg az a hasraesés amit vártam a 200 le-s nagymotortól. Főleg azután hogy utána kipróbáltam az 1.9 150-le-t Nekem érzésre nem volt meg az a különbség amit a lóerő nyomaték adatokból következtetni lehetne. Ezért is tettem le a nagymotorról, pedig eredetileg azt szerettem volna. Viszont a hangja, na az állat. :)
	
'''''30-01-2014 19:26:09 // 46959
	
	
Grando30-01-2014 19:02:56 // 46958
	Nem gyenge! :)
	
Alfás Viktor (NagyVad)30-01-2014 18:54:22 // 46957
	Egy kis nyalánkság! :-) http://www.youtube.com/watch?v=emBAS8LxYu8
	
David | Centocinquantanove30-01-2014 17:54:03 // 46956
	Közben megtaláltam a videót, ERRŐL lenne szó...
	
David | Centocinquantanove30-01-2014 17:45:47 // 46955
	Olyan kérdésem volna, hogy régebben láttam olyan videót, ahol egy srác azt csinálja, hogy beindítja az autót, majd kiveszi csak a kulcsot a házból, kiszáll, majd kívülről bezárja az autót, és így ott tudja hagyni a ház előtt melegedni járó motorral.
Kipróbáltam én is, de nekem nem zárja be csak a bal 1 ajtót, a hátsók és a jobb 1 nyitva marad. Van erre valami trükk, amit én még nem ismerek?
	
Kipróbáltam én is, de nekem nem zárja be csak a bal 1 ajtót, a hátsók és a jobb 1 nyitva marad. Van erre valami trükk, amit én még nem ismerek?
.......................30-01-2014 17:39:13 // 46954
	nekem pont a 2,4 nem elég nyomatákos alul,
a mito sokkal jobban húz 1500 tól igaz csak 3000 ig
a 2,4 csak 2000 ezer felet mozdul meg,de egészen 3500 húz
	
a mito sokkal jobban húz 1500 tól igaz csak 3000 ig
a 2,4 csak 2000 ezer felet mozdul meg,de egészen 3500 húz
.......................30-01-2014 17:28:24 // 46953
	"2000 alatt nagy üresség"
na ez fura mert a mito 1,6 jtdm ben pont 1500 nál van a legnagyobb nyomaték,
söt Winter állásban akár 1200 tól gyorsít rendesen
	
na ez fura mert a mito 1,6 jtdm ben pont 1500 nál van a legnagyobb nyomaték,
söt Winter állásban akár 1200 tól gyorsít rendesen
Giuntini30-01-2014 17:09:55 // 46952
	Nagyon érződik, a több mint 60LE hiánya, és főleg a nyomaték alul. 2000 alatt nagy üresség. Aki hozzászokott a 2.4 motorhoz, annak ez főleg városban, de előzéseknél  nagyon fura lesz. Persze a költségek alacsonyabbak lesznek.
	
'''''30-01-2014 15:17:39 // 46951
	A 2.4-et már eladtad? Csak a kora miatt válsz meg tőle vagy voltak gondjaid vele?
	
David | Centocinquantanove30-01-2014 11:50:45 // 46950
	Az enyém is befagy, hogyha havasan vagy esősen teszem vissza a garázsba, hiába szélvédett hely.
Az első időkben biztos ami biztos alapon behúztam mindig, mígnem az egyik reggelen kiengedtem indulás előtt, a kar szépen le is ment a helyére, de a fék még fogott mint az állat. Alig akart megindulni, azt amikor el is indult akkorát pattant, majd' besz*rtam...
Na azóta csak végszükség esetén van kézifék behúzás... :))
	
Az első időkben biztos ami biztos alapon behúztam mindig, mígnem az egyik reggelen kiengedtem indulás előtt, a kar szépen le is ment a helyére, de a fék még fogott mint az állat. Alig akart megindulni, azt amikor el is indult akkorát pattant, majd' besz*rtam...
Na azóta csak végszükség esetén van kézifék behúzás... :))
enká30-01-2014 11:32:52 // 46949
	Mondjuk azt a 45 ezer km-t kicsit keveslem benne...
yapp, túl olcsó. majd elkérem az alvázszámát.
	
yapp, túl olcsó. majd elkérem az alvázszámát.
Zsolt15530-01-2014 11:31:48 // 46948
	Munkával kapcsolatosan. :-))
	
.......................30-01-2014 11:23:37 // 46947
	egy dolgot nem értek ,hogyan nézhet meg egy ALFÀS egy Toyotát?
	
.......................30-01-2014 11:22:53 // 46946
	245/35R19 et már 50e Ft körül lehet kapni,
kis szerencsével akár 40e Ft ér is
vagy használtban is,mert az Audi A6 on ez a méret lakik
	
kis szerencsével akár 40e Ft ér is
vagy használtban is,mert az Audi A6 on ez a méret lakik
enká30-01-2014 11:10:02 // 46945
	"Egyet nem értek,már van egy 159 ed ,akkor miért akarod lecserélni?"
szeretném a következő 3-4-5 évre megvenni az autómat. Azért a mostani már nyolcadik éves, hiába van rendben vele.
	
szeretném a következő 3-4-5 évre megvenni az autómat. Azért a mostani már nyolcadik éves, hiába van rendben vele.
Zsolt15530-01-2014 10:53:34 // 46944
	OFF:
Volt szerencsém tavaly november-december hónapban kipróbálni egy Toyota Auris Hybridet.

Maga a villanymotor nagyon jól mozgatja az autót.
Az értékesítési vezetővel mi is beszélgettünk az akkumulátorról, hogy meddig bírja, stb. Azt mondta, hogy műszaki hiba miatt nekik még nem kellett cserélniük akkumulátort, csak baleset miatti sérülések esetén. Ezeken az új modelleken egyébként már nem kell az egészet, hanem cellánként is lehet cserélni, ha mégis elromlana. Egyébként olyan száz-kétszázezres tétel egy cella, ha fizetős kellene.
ON:
	
Volt szerencsém tavaly november-december hónapban kipróbálni egy Toyota Auris Hybridet.

Maga a villanymotor nagyon jól mozgatja az autót.
Az értékesítési vezetővel mi is beszélgettünk az akkumulátorról, hogy meddig bírja, stb. Azt mondta, hogy műszaki hiba miatt nekik még nem kellett cserélniük akkumulátort, csak baleset miatti sérülések esetén. Ezeken az új modelleken egyébként már nem kell az egészet, hanem cellánként is lehet cserélni, ha mégis elromlana. Egyébként olyan száz-kétszázezres tétel egy cella, ha fizetős kellene.
ON:
mzo30-01-2014 10:13:40 // 46943
	Nekem is Q-tronik van és Én télen nyáron húzom a kéziféket és még sose volt vele problémám. Szerintem inkább azoknál szokott ez gondott jelenteni akik ritkán használják a kézit. Q-tronic-nál meg olvastam egy angol fórumon hogy kifejezetten ajánlják a kézi használatat valami gyenge reteszelő vagy mi miatt.
	
Ricsi 14730-01-2014 09:39:33 // 46942
	Igen, most nekem is egy olyan eszközzel vették ki, de nem tette tönkre a csavart. Újan nem veszek semmiképp, bár a kezdő felni tolvajokat lehet elriassza, ha meglátják, hogy nem egy egyszerű csavar van a felniben... De akkor meg veszem csak a 4 sima csavart oszt jó napot!
	
Gegee30-01-2014 09:23:35 // 46941
	Bocsánat, 156-ba szerettem volna írni az üzenetet. Elnézést!
	
Gegee30-01-2014 09:21:23 // 46940
	Sziasztok!
156-os faceliftes alfa a következőket produkálja:
Az ablaktörlőre ráindítottam amikor le volt fagyva.
Tönkre ment benne valami.
Öt állása van a kapcsolónak.
- egyszeri kézi törlés (elindítom és egyet töröl oda- vissza)
- kikapcsolt állapot
- I. fokozat (szakaszos)
- II. fokozat (folyamatos)
- III. fokozat gyors (folyamatos)
Az a jelenség, hogy az egyszeri kézi törlésnél működik, de csak addig amíg húzom a kart. Ha elengedem megáll, akár a legfelső állásban is. ???????
A III. fokozat működik.
Az I. és II. nem.
Ablakmosásnál csak a vizet spricceli. Olyankor is kellene törölnie kettőt.
Kérdésem, hogy mi lehet a gond?
Külön biztosítéka lehet esetleg????? Giovanni gondolt rá, hogy a hülye paraszt egy mediterrán jellegű autónál elindítja az ablaktörlőt amikor le van fagyva, csak az a fokozat dögöljön meg és tudjon továbbhaladni a többi fokozat segítségével. - Remélem….
Vagy beégett (kiolvadt) a kapcsoló érintkezője.
Esetleg, ha valamelyikőtök tudna segíteni, lekötelezne!
	
156-os faceliftes alfa a következőket produkálja:
Az ablaktörlőre ráindítottam amikor le volt fagyva.
Tönkre ment benne valami.
Öt állása van a kapcsolónak.
- egyszeri kézi törlés (elindítom és egyet töröl oda- vissza)
- kikapcsolt állapot
- I. fokozat (szakaszos)
- II. fokozat (folyamatos)
- III. fokozat gyors (folyamatos)
Az a jelenség, hogy az egyszeri kézi törlésnél működik, de csak addig amíg húzom a kart. Ha elengedem megáll, akár a legfelső állásban is. ???????
A III. fokozat működik.
Az I. és II. nem.
Ablakmosásnál csak a vizet spricceli. Olyankor is kellene törölnie kettőt.
Kérdésem, hogy mi lehet a gond?
Külön biztosítéka lehet esetleg????? Giovanni gondolt rá, hogy a hülye paraszt egy mediterrán jellegű autónál elindítja az ablaktörlőt amikor le van fagyva, csak az a fokozat dögöljön meg és tudjon továbbhaladni a többi fokozat segítségével. - Remélem….
Vagy beégett (kiolvadt) a kapcsoló érintkezője.
Esetleg, ha valamelyikőtök tudna segíteni, lekötelezne!
vzsiros30-01-2014 09:20:16 // 46939
	ha a q-tronik váltót P-ben hagyom, az mennyire fogja meg a kocsit? Kötelező mellé kéziféket húzni? Vagy csak komoly lejtőn? A 156-al sosem húztam kéziféket, csak sebességben hagytam (kivéve hegyvidék), most látom, hogy pont kézifék befagyásról beszéltek - gondoltam rákérdezek, hogy a P elég-e nekem...
	
Liquid30-01-2014 09:11:22 // 46938
	ha elfogadsz egy tanácsot, akkor dobd ki a francba a kerékőrt.
Nekem is volt a 156-on, aztán egyszer csak nem tudtam levenni a kereket mert beragadt a csavar és elfordult rajta a kulcsa.
Elmentem a gumishoz, és egy célszerszámmal 1 mozdulattal levette, szóval nem véd az semmit.
	
Nekem is volt a 156-on, aztán egyszer csak nem tudtam levenni a kereket mert beragadt a csavar és elfordult rajta a kulcsa.
Elmentem a gumishoz, és egy célszerszámmal 1 mozdulattal levette, szóval nem véd az semmit.
Bilux30-01-2014 09:09:35 // 46937
	
	
Ricsi 14730-01-2014 09:04:06 // 46936
	Milyen a gyári? :) ezen ilyen teknősbéka alak van :D nem tudom ez gyári lehet?!
	
Liquid30-01-2014 08:58:15 // 46935
	gyári kerékőr van rajta?
	
Ricsi 14730-01-2014 08:54:43 // 46934
	Megtaláltam a vonóhorog kulcsát :D viszont kellene kerékőr kulcs, azt Alfa szervizektől be tudom szerezni? Levettük a nyári gumit, hát szerintem nem olyan nehéz, bár én 100-150 kilokat szoktam emelgetni :D de délután lemérem majd!
	
Liquid30-01-2014 08:49:00 // 46933
	Nem műxik a tolatólámpám :( Tud valaki segíteni merre keresgéljek. Nézegettem a manualt, de nem találtam meg egyértelműen melyik a biztosítéka. A táblán ránézésre mindegyik biztosíték jó, és nem akarom egyesével kivenni, megnézni őket :)
	
.......................30-01-2014 08:38:49 // 46932
	Egyet nem értek,már van egy 159 ed ,akkor miért akarod lecserélni?
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
384
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05