Mondjuk azt a 45 ezer km-t kicsit keveslem benne...
yapp, túl olcsó. majd elkérem az alvázszámát.
Forum >> 159
enká30-01-2014 11:32:52 // 46949
Zsolt15530-01-2014 11:31:48 // 46948
Munkával kapcsolatosan. :-))
.......................30-01-2014 11:23:37 // 46947
egy dolgot nem értek ,hogyan nézhet meg egy ALFÀS egy Toyotát?
.......................30-01-2014 11:22:53 // 46946
245/35R19 et már 50e Ft körül lehet kapni,
kis szerencsével akár 40e Ft ér is
vagy használtban is,mert az Audi A6 on ez a méret lakik
kis szerencsével akár 40e Ft ér is
vagy használtban is,mert az Audi A6 on ez a méret lakik
enká30-01-2014 11:10:02 // 46945
"Egyet nem értek,már van egy 159 ed ,akkor miért akarod lecserélni?"
szeretném a következő 3-4-5 évre megvenni az autómat. Azért a mostani már nyolcadik éves, hiába van rendben vele.
szeretném a következő 3-4-5 évre megvenni az autómat. Azért a mostani már nyolcadik éves, hiába van rendben vele.
Zsolt15530-01-2014 10:53:34 // 46944
OFF:
Volt szerencsém tavaly november-december hónapban kipróbálni egy Toyota Auris Hybridet.

Maga a villanymotor nagyon jól mozgatja az autót.
Az értékesítési vezetővel mi is beszélgettünk az akkumulátorról, hogy meddig bírja, stb. Azt mondta, hogy műszaki hiba miatt nekik még nem kellett cserélniük akkumulátort, csak baleset miatti sérülések esetén. Ezeken az új modelleken egyébként már nem kell az egészet, hanem cellánként is lehet cserélni, ha mégis elromlana. Egyébként olyan száz-kétszázezres tétel egy cella, ha fizetős kellene.
ON:
Volt szerencsém tavaly november-december hónapban kipróbálni egy Toyota Auris Hybridet.

Maga a villanymotor nagyon jól mozgatja az autót.
Az értékesítési vezetővel mi is beszélgettünk az akkumulátorról, hogy meddig bírja, stb. Azt mondta, hogy műszaki hiba miatt nekik még nem kellett cserélniük akkumulátort, csak baleset miatti sérülések esetén. Ezeken az új modelleken egyébként már nem kell az egészet, hanem cellánként is lehet cserélni, ha mégis elromlana. Egyébként olyan száz-kétszázezres tétel egy cella, ha fizetős kellene.
ON:
mzo30-01-2014 10:13:40 // 46943
Nekem is Q-tronik van és Én télen nyáron húzom a kéziféket és még sose volt vele problémám. Szerintem inkább azoknál szokott ez gondott jelenteni akik ritkán használják a kézit. Q-tronic-nál meg olvastam egy angol fórumon hogy kifejezetten ajánlják a kézi használatat valami gyenge reteszelő vagy mi miatt.
Ricsi 14730-01-2014 09:39:33 // 46942
Igen, most nekem is egy olyan eszközzel vették ki, de nem tette tönkre a csavart. Újan nem veszek semmiképp, bár a kezdő felni tolvajokat lehet elriassza, ha meglátják, hogy nem egy egyszerű csavar van a felniben... De akkor meg veszem csak a 4 sima csavart oszt jó napot!
Gegee30-01-2014 09:23:35 // 46941
Bocsánat, 156-ba szerettem volna írni az üzenetet. Elnézést!
Gegee30-01-2014 09:21:23 // 46940
Sziasztok!
156-os faceliftes alfa a következőket produkálja:
Az ablaktörlőre ráindítottam amikor le volt fagyva.
Tönkre ment benne valami.
Öt állása van a kapcsolónak.
- egyszeri kézi törlés (elindítom és egyet töröl oda- vissza)
- kikapcsolt állapot
- I. fokozat (szakaszos)
- II. fokozat (folyamatos)
- III. fokozat gyors (folyamatos)
Az a jelenség, hogy az egyszeri kézi törlésnél működik, de csak addig amíg húzom a kart. Ha elengedem megáll, akár a legfelső állásban is. ???????
A III. fokozat működik.
Az I. és II. nem.
Ablakmosásnál csak a vizet spricceli. Olyankor is kellene törölnie kettőt.
Kérdésem, hogy mi lehet a gond?
Külön biztosítéka lehet esetleg????? Giovanni gondolt rá, hogy a hülye paraszt egy mediterrán jellegű autónál elindítja az ablaktörlőt amikor le van fagyva, csak az a fokozat dögöljön meg és tudjon továbbhaladni a többi fokozat segítségével. - Remélem….
Vagy beégett (kiolvadt) a kapcsoló érintkezője.
Esetleg, ha valamelyikőtök tudna segíteni, lekötelezne!
156-os faceliftes alfa a következőket produkálja:
Az ablaktörlőre ráindítottam amikor le volt fagyva.
Tönkre ment benne valami.
Öt állása van a kapcsolónak.
- egyszeri kézi törlés (elindítom és egyet töröl oda- vissza)
- kikapcsolt állapot
- I. fokozat (szakaszos)
- II. fokozat (folyamatos)
- III. fokozat gyors (folyamatos)
Az a jelenség, hogy az egyszeri kézi törlésnél működik, de csak addig amíg húzom a kart. Ha elengedem megáll, akár a legfelső állásban is. ???????
A III. fokozat működik.
Az I. és II. nem.
Ablakmosásnál csak a vizet spricceli. Olyankor is kellene törölnie kettőt.
Kérdésem, hogy mi lehet a gond?
Külön biztosítéka lehet esetleg????? Giovanni gondolt rá, hogy a hülye paraszt egy mediterrán jellegű autónál elindítja az ablaktörlőt amikor le van fagyva, csak az a fokozat dögöljön meg és tudjon továbbhaladni a többi fokozat segítségével. - Remélem….
Vagy beégett (kiolvadt) a kapcsoló érintkezője.
Esetleg, ha valamelyikőtök tudna segíteni, lekötelezne!
vzsiros30-01-2014 09:20:16 // 46939
ha a q-tronik váltót P-ben hagyom, az mennyire fogja meg a kocsit? Kötelező mellé kéziféket húzni? Vagy csak komoly lejtőn? A 156-al sosem húztam kéziféket, csak sebességben hagytam (kivéve hegyvidék), most látom, hogy pont kézifék befagyásról beszéltek - gondoltam rákérdezek, hogy a P elég-e nekem...
Liquid30-01-2014 09:11:22 // 46938
ha elfogadsz egy tanácsot, akkor dobd ki a francba a kerékőrt.
Nekem is volt a 156-on, aztán egyszer csak nem tudtam levenni a kereket mert beragadt a csavar és elfordult rajta a kulcsa.
Elmentem a gumishoz, és egy célszerszámmal 1 mozdulattal levette, szóval nem véd az semmit.
Nekem is volt a 156-on, aztán egyszer csak nem tudtam levenni a kereket mert beragadt a csavar és elfordult rajta a kulcsa.
Elmentem a gumishoz, és egy célszerszámmal 1 mozdulattal levette, szóval nem véd az semmit.
Bilux30-01-2014 09:09:35 // 46937
Ricsi 14730-01-2014 09:04:06 // 46936
Milyen a gyári? :) ezen ilyen teknősbéka alak van :D nem tudom ez gyári lehet?!
Liquid30-01-2014 08:58:15 // 46935
gyári kerékőr van rajta?
Ricsi 14730-01-2014 08:54:43 // 46934
Megtaláltam a vonóhorog kulcsát :D viszont kellene kerékőr kulcs, azt Alfa szervizektől be tudom szerezni? Levettük a nyári gumit, hát szerintem nem olyan nehéz, bár én 100-150 kilokat szoktam emelgetni :D de délután lemérem majd!
Liquid30-01-2014 08:49:00 // 46933
Nem műxik a tolatólámpám :( Tud valaki segíteni merre keresgéljek. Nézegettem a manualt, de nem találtam meg egyértelműen melyik a biztosítéka. A táblán ránézésre mindegyik biztosíték jó, és nem akarom egyesével kivenni, megnézni őket :)
.......................30-01-2014 08:38:49 // 46932
Egyet nem értek,már van egy 159 ed ,akkor miért akarod lecserélni?
Liquid30-01-2014 08:06:58 // 46931
hááát, ha nem olyan fontos neked hogy "menjen rendesen" akkor talán nem lesz nagy trauma :)
mex8630-01-2014 07:37:25 // 46930
tegnap csinältam egy fogyimérést teletankos utänaszämolóst
szämolva 8,1
bc szerint 8,0
szal nälam nincs nagy csaläs mint ahogy päran irtätok.
lehet ott az ujabb szoft van fent vagy huzott a vas azért csal.
kézifékem nekem is befagyogat, a 166näl szintén be szokott, szóval én télen hanyagolom a kéziféket. most sem tudtam volna behúzni reggel pedig akartam, hótól való tisztitásnál jól jönne, lejt a beällónk
szämolva 8,1
bc szerint 8,0
szal nälam nincs nagy csaläs mint ahogy päran irtätok.
lehet ott az ujabb szoft van fent vagy huzott a vas azért csal.
kézifékem nekem is befagyogat, a 166näl szintén be szokott, szóval én télen hanyagolom a kéziféket. most sem tudtam volna behúzni reggel pedig akartam, hótól való tisztitásnál jól jönne, lejt a beällónk
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2014 07:23:34 // 46929
jelen, igaz nem hosszú távon de használtam a 2.0-át, ne várd hogy majdnem úgy megy, mint a 2,4, nagyon nem úgy megy a 170 lovas, hát még a 136... 2000-2200-ig halott a szó szoros értelmében, a 4 henger meg teljesen máshogy szól, mint az 5 a nyomatékról nem is beszélve, ennek ellenére egy élhető autó főleg MO-on, a fogyasztása bő 1L-rel jobb, nézegesd azért 2010-11-ből ki lehet még fogni 2.4-et :P
Chianti29-01-2014 23:39:53 // 46928
nálam is dettó ugyanez történt...
Chianti29-01-2014 23:37:11 // 46927
hát ez nem éppen jó hír...egyszer már én is tapasztaltam amikor ősszel még csak pár fok mínusz volt éjszaka, hogy reggel amikor be akartam húzni (nálam alap, hogy ha lehet nem húzom be, inkább sebességben hagyom) nem történt semmi...kétszer háromszor meg kellett járatni, hogy rendesen fogjon...szóval gondoltam rá hogy ki kéne cseréltetni a bowdeneket még a tél előtt, de aztán nem került rá sor, mert találtunk neki 1 garázst...ami febr. 1-től megszűnik... :o(
Chianti29-01-2014 23:26:07 // 46926
Egy picit megkésve, de gratulálok a picihez és rengeteg erőt, kitartást, sok türelmet és jó egészséget kívánok nektek! Egyébként szerintem minden gyereknek nagyon nagy szüksége van apára is, és az életben talán az egyik legnagyobb kihívás, hogy ezt jól csináld! Nekünk pl. a lányom születése után volt egy babahordozó kendőnk, amiben a feleségem magára kötve hurcolta a picurt és időnként én is kipróbáltam. Rám kötözte úgy, hogy a hasamon volt a baba és elindultam vele sétálni...mondjuk a Duna partra...kb. 10 perc után már úgy aludt a kis nyuszifül, hogy még horkolt is...na meg amit soha nem lehet az ember agyából kitörölni az a babaillat...hát az valami leírhatatlanul kellemes!!!
Nem beszélve arról a hihetetlen mennyiségű tiszta szeretetről, amit ezektől az apró emberkéktől kapsz...hát ezért érdemes jó apának lenni!!! Nagyon fárasztó, de remek befektetés...ami előbb vagy utóbb, de biztosan megtérül!
Nem beszélve arról a hihetetlen mennyiségű tiszta szeretetről, amit ezektől az apró emberkéktől kapsz...hát ezért érdemes jó apának lenni!!! Nagyon fárasztó, de remek befektetés...ami előbb vagy utóbb, de biztosan megtérül!
DieselManiaco(NagyVad)29-01-2014 23:03:56 // 46925
az egész egyszerűen nem autó,csak annak látszik...
Giuntini29-01-2014 23:01:40 // 46924
Piritu - 1.000.00029-01-2014 22:58:56 // 46923
Mondjuk azt a 45 ezer km-t kicsit keveslem benne...
Piritu - 1.000.00029-01-2014 22:57:14 // 46922
Jelen!
Igaz, én a 170 lovast hajtom (124e km). A 136 lovas ennek a lebutított változata, úgyhogy szerintem simán felhúzható 170-re. Onnan meg ugye az enyém is mehetne feljebb 20-25 lóval, de nekem nincs rá szükségem.
Ha meg akarsz tudni róla bármit, javaslom a blogomat :-)
Igaz, én a 170 lovast hajtom (124e km). A 136 lovas ennek a lebutított változata, úgyhogy szerintem simán felhúzható 170-re. Onnan meg ugye az enyém is mehetne feljebb 20-25 lóval, de nekem nincs rá szükségem.
Ha meg akarsz tudni róla bármit, javaslom a blogomat :-)
enká29-01-2014 22:50:00 // 46921
yoyo, mennyire gáz egy 200 lovas 159-esből átülni egy 136 lovasba? Ezt az autót nézem éppenséggel - de persze lehetne egy másik hasonló is:
alfa159
Szeretnék erősebbet, de mivel már régóta nem gyártják a 2,4-es verziót, így ebből már annyira nincs a piacon normális vétel, hogy lassan lejjebb kell kacsingatnom, ha nem szeretném szeretett típusom elhagyni.
Annak idején oly sokan írták, hogy a nehéz önsúly miatt nagyon kell a sok ló, hogy el se tudtam képzelni, ne 200 paci legyen alattam.
Az előző 156-osom 140 ló / 1305 kg arányával elégedett voltam, viszont nem tudom milyen ez a 159-es a maga 136 ló / 1490 kg arányával. Jóval gyengébbnek tűnik, sajna. (A mostaninál 200 ló / 1630 kg az arány).
Van itt olyan kolléga, aki esetleg vezetett már tartósabban 2,4-es ill. 2,0-es 159-est és meg tudja velem (is) osztani az élményeit?
Előre is köszönöm neki a segítséget. És hátra is, persze.
alfa159
Szeretnék erősebbet, de mivel már régóta nem gyártják a 2,4-es verziót, így ebből már annyira nincs a piacon normális vétel, hogy lassan lejjebb kell kacsingatnom, ha nem szeretném szeretett típusom elhagyni.
Annak idején oly sokan írták, hogy a nehéz önsúly miatt nagyon kell a sok ló, hogy el se tudtam képzelni, ne 200 paci legyen alattam.
Az előző 156-osom 140 ló / 1305 kg arányával elégedett voltam, viszont nem tudom milyen ez a 159-es a maga 136 ló / 1490 kg arányával. Jóval gyengébbnek tűnik, sajna. (A mostaninál 200 ló / 1630 kg az arány).
Van itt olyan kolléga, aki esetleg vezetett már tartósabban 2,4-es ill. 2,0-es 159-est és meg tudja velem (is) osztani az élményeit?
Előre is köszönöm neki a segítséget. És hátra is, persze.
Liquid29-01-2014 22:37:46 // 46920
hát igen :)
Jó ez a 330-as nagy Brembo, de bizony a 17-es felni is épphogy felmegy, azonkívül csak a gyári néhány felni jó, a többi csak nyomtávszélesítővel.
Jó ez a 330-as nagy Brembo, de bizony a 17-es felni is épphogy felmegy, azonkívül csak a gyári néhány felni jó, a többi csak nyomtávszélesítővel.
Liquid29-01-2014 22:36:26 // 46919
jaaa, az más
Pityukoma29-01-2014 22:24:34 // 46918
Jól emlékszel stukker1987 Cartárs cserélte. Nem olcsó és sok a buktató benne. Viszont a fékhatás különbséget zongorázni lehet. A látványról nem is beszélve. drobertó cartárs pedig az anyagbeszerzésen van túl -ha jól tudom-
Dömpi (il dottore)29-01-2014 22:23:27 // 46917
Haddel29-01-2014 22:21:58 // 46916
Megnéztem a tiedet,tényleg nem rossz.
Dömpi (il dottore)29-01-2014 22:19:34 // 46915
Eddig én is mindig behúztam, de mióta egy mínuszos reggelen nem tudtam kiengedni, azóta sebességben hagyom és kész. Nincs kézifék.
Piritu - 1.000.00029-01-2014 22:17:08 // 46914
Én mindig használom.
Most egy kicsit befújkálta Csöri valami izével, majd a legközelebb kicseréljük.
Erről jut eszembe, valamelyik reggel amikor kint mínusz 8 fok volt a garázsba odafagyott a Párduc a járólaphoz!
Este szép csenden lefolyt róla a víz, aztán reggelre bejött a "hideg" és lőn! Ilyen még nem volt! Alig tudtam kijárni, maradt 4 gumilenyomat a pár mm-es jégben. Így kénytelen voltam megtisztítani a kapu küszöbét, hogy teljesen be tudjon zárni a kapu, és ne legyen alatta rés.
Most egy kicsit befújkálta Csöri valami izével, majd a legközelebb kicseréljük.
Erről jut eszembe, valamelyik reggel amikor kint mínusz 8 fok volt a garázsba odafagyott a Párduc a járólaphoz!
Este szép csenden lefolyt róla a víz, aztán reggelre bejött a "hideg" és lőn! Ilyen még nem volt! Alig tudtam kijárni, maradt 4 gumilenyomat a pár mm-es jégben. Így kénytelen voltam megtisztítani a kapu küszöbét, hogy teljesen be tudjon zárni a kapu, és ne legyen alatta rés.
Dömpi (il dottore)29-01-2014 22:15:49 // 46913
Nekem a kisebbik brembo nyereg van és nem néz ki rosszul.
Pityukoma29-01-2014 22:15:18 // 46912
Így van. Amikor a szivargyújtó világításában cseréltem izzót akkor láttam a másik végét.

E héten hétfőn kinn hagytam az utcán a vasat és csak késő este akartam beállni vele. Nos a kézifék nem így gondolta. Azért bekínoztam, majd alá bújtam és egy csavarhúzóval vissza peckeltem a karokat alul. Azt hiszem ideje lenne cserélnem nekem is.

E héten hétfőn kinn hagytam az utcán a vasat és csak késő este akartam beállni vele. Nos a kézifék nem így gondolta. Azért bekínoztam, majd alá bújtam és egy csavarhúzóval vissza peckeltem a karokat alul. Azt hiszem ideje lenne cserélnem nekem is.
Dömpi (il dottore)29-01-2014 22:14:51 // 46911
like
Haddel29-01-2014 22:14:35 // 46910
Meg a kis féktárcsa is lehet hülyén nézne ki a 19-es felnikkel :D Bár olvastam itt múltkor fék update-ről ,lehet azokat nagyobbra cserélem majd.De akkor meg már a 16 -os felnik nem fognak felférni ... áá ördögi kör ez :D
Liquid29-01-2014 22:14:15 // 46909
egy szó mint 100 egy (vagy több) gyerek ad értelmet igazán az életnek
Dömpi (il dottore)29-01-2014 22:13:40 // 46908
Nem érted. Kiengedett állapotban van befagyva. Nem tudom behúzni!
Dömpi (il dottore)29-01-2014 22:12:30 // 46907
Off
Vagy mikor ajándékot veszek nekik, de mégjobb, mikor kibontja - az a csillogás a szemükben, leírhatatlan :)
...nem beszélve arról, mikor együtt játszunk egy nagyot :-)
On
Vagy mikor ajándékot veszek nekik, de mégjobb, mikor kibontja - az a csillogás a szemükben, leírhatatlan :)
...nem beszélve arról, mikor együtt játszunk egy nagyot :-)
On
Liquid29-01-2014 22:11:30 // 46906
azért ennyire nem fagy be gyorsan, igaz a 159-cel még nem volt ilyen gondom. A 156-nál a garázsban tudott befagyni ha ottmaradt pár napra.
Haddel29-01-2014 22:11:20 // 46905
Igen ,az is fontos hogy közlekedni is lehessen vele Budapest úthálózata ,hát hogy is mondjam ,tudjuk ,hogy milyen :)
Dömpi (il dottore)29-01-2014 22:09:11 // 46904
Pedig esedékes lesz, mert egyfolytában befagy, olyannyira, hogy be sem tudom húzni ... na nem mintha akarnám...bár pl. a lejtős kapubejárómon, amíg kiszállok becsukni a kaput, jól jönne. Most így télen teljesen ki kell tolatnom az útra, egyenes terepre és kirakni az elakadásjelzőt.
Liquid29-01-2014 22:06:41 // 46903
A TI felni csak 19-ben van, de jól mondják a többiek a gumi bizony böszme drága rá :)
A 18-as egy fokkal olcsóbb, a 17-es pedig egész jó áron van, persze nem a 155/80R13-hoz képest :)
Ha nincs ültetve az autó vagy nem TI akkor a 17-es felni teljesen jó, de ha már elkapott a gépszíj akkor mindegy, onnantól csak TI telni létezik :D
A 18-as egy fokkal olcsóbb, a 17-es pedig egész jó áron van, persze nem a 155/80R13-hoz képest :)
Ha nincs ültetve az autó vagy nem TI akkor a 17-es felni teljesen jó, de ha már elkapott a gépszíj akkor mindegy, onnantól csak TI telni létezik :D
Pityukoma29-01-2014 22:03:33 // 46902
Rá se ránts :-) csak rinyálunk. Mindezt feledteti egyetlen pillanat, amikor megyek érte a bölcsibe és meglát az ajtóban. Az az öröm ami kiül a pici arcukra és ahogy csapot-papot otthagyva rohan(tak) felém... no azt az érzést nem lehet leírni.
Lassan át kell mennünk a gyerkőcös topikba :-)
Lassan át kell mennünk a gyerkőcös topikba :-)
Piritu - 1.000.00029-01-2014 22:02:57 // 46901
A 17-esek árai még elfogadhatóak, jó kompromisszum. Meg nincs is vele gond, bárhol lehet vele közlekedni. Szóval én azt javasolnám.
Piritu - 1.000.00029-01-2014 21:59:56 // 46900
Akkor már nekem nem is kell :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
643
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?