Csabi09-11-2011 16:19:12 //
17281
Valóban a Te töltésed a jó, és a mienk pedig rossz, ma voltam megnézetni a akksit és a generátort. Kaptam egy új akksit amit holnapig tesztelnek, de valószinüleg azzal nem lesz gond, hanem az egyik diódám adta meg magát, és ezért alacsonyabb a töltésem, valamint felkapcsolt lámpánál , ablakfűtésnél a töltésem visszaesik 12,7-8V-ra ami végképp nem jó!Holnap dióda-híd csere aztán meglátjuk! :)
Megnéztem alfa eLearn-ben is:
14V alatt nem nagyon szabad lennie
Üdvözletem!
Volt szó valamiféle naptárról. :) Nos, ha gondoljátok szívesen megszerkesztem.
No, megmértem. A Párduc akkuján az indítás után kb 3 perccel stabilan 14,14 Voltot mérek.
Én is pár hete cseréltem akksit. Majdnem BOSCH-t vettem, mert épen akciós volt. De megtaláltam az alján a gyártási évet. 2009 !!!! azaz két éve csinálták tehát eddig boltban állt. Lehet Te is ilyet vettél. Nézd meg az alján a gyártási évet.
Shadin09-11-2011 08:30:31 //
17277
A valós km futást találtam meg a FES-ben az utolsó szerviz menüben...
Csabi09-11-2011 00:54:58 //
17276
Ennek örülök, h neked is ennyit tölt, akkor valszeg az 59-ek így lettek belőve, erre a töltőfesz-re! A "szakma" 13,6-14,4V közötti feszre mondja , h OK., nem feltétlenül kell h legyen 14V fölött!
A legszebb az egészben, h sikerült kifognom egy "ezeréves", boltban porosodó akksit, holnap visszaviszem, kíváncsi vagyok mit mondanak rá!
Ha nem kellett volna annyira az autó, szerződés aláirás után is még visszadobhattam volna neki. Csak más autók meszebb voltak már. Nekem a 2.8 igy hogy 15 km-re mentem érte, reális. Most már 10E km-t beletekertem és lekopogom, semmi baja nem volt, kivéve a szokásos cserék, szervizek.
Igen egy kulcsos, igérte, aztán semmi sem lett belőle. Legyen ez a legnagyobb baja a vasnak. Ha kicsit utánakutakodok, lehet a cascoról le tudom huzni a kódkártya és egy + kulcs árát.
Ja ezek a pici SMD-k.. Más kategória. Amit én vettem azok a nagy SMD-k. (kb 2-3szor akkora fényerő /db)
Jaa a generátor lehet jó, 14,4V alatt is, csak lehet sose tölti fel 100% az aksit. De persze 90% -on is jól tud menni egy aksi. Esetleg -25Fokon már nem pöcre indul.. :) :)
mopa08-11-2011 23:39:55 //
17272
Kicsit drágábba, de találtam magyar oldalon 8 leddel:
http://www.xenon.hu/shop/index.php?lap=96_110
ennyi pénzért eenyi kilóméterrel, ennyi idős autó.... én az ilyenekben nem bízok, itt valami bibi van
GTPeti08-11-2011 23:26:14 //
17270
Fenntartom: 14,4V-os töltőfesz. alatt is lehet tökéletes egy generátor.
Sajnos nem tudok németül, de valamikor 20 éve tanultam aksikról. Szoktam is méregetni néha. Nekem eddig mindig 14,4V szokott lenni, hacsak nem megy valamilyen komoly fogyasztó (pl. hűtőventilátor) A 166nál is ennyi volt és most is ennyi. Persze akkor is lehet kisebb, ha az aksi jól le van merülve, mert ugye ilyenkor lehúzza a feszültséget. Lényeg az, hogy feltöltött aksi járó motornál, nagy fogyasztó nélkül 14,4V a jó érték. Álló motornál (min fél óra állás után) pedig 12,65 V
Úgy tudom, hogy ha piszkálták a km-órát, akkor a belső óra 0-t mutat!!
ALFI15608-11-2011 22:58:36 //
17267
Nem volt az olyan buta.De az is 1 kulcsos.Amikor megvetted akkor is az volt.Azt mondta neked majd megszerzi a másik kucsot.Szerintem azóta se tette meg.Mi akkor adtunk volna érte 2.5-öt.Ő 2.6-ért adta volna.Annyiért nem hoztuk el.(milyen jól tettem,most 2-ért talán el tudtam volna adni)Azt mondta majd jön rá a madár.És neki lett igaza.
ALFI15608-11-2011 22:54:33 //
17266
Nekem (nekün) azt mondta,hogy ő használta.Takarítás elött?Hírdette.Magyarul várta a vevőt.Ráadásul tudta is,hogy megyünk megnézni akkor is ganyés volt.Tudta,hogy megyünk érte.Akkor meg már szemétdomb volt.De tök mindegy.Csak azt akartam mondani,hogy nem mindenki foglalkozik vele.
Jó éjt mindenkinek, léptem :-)

Nem, ő használta, te meg a takarítás előtt vetted meg :-))
Én 2.8-ért hoztam, ha meg piszkálta az órát hát örüljön vele. Amúgy nem nézem ki a tagból... ahhoz bután néz ki
ALFI15608-11-2011 22:48:34 //
17262
Egyébként miért a te ex vasadat amikor árulta a kollégád őt érdekelte?Őt se nagyon.Úgy nézett ki mint egy szemétdomb.Kívűl-belül.Amikor le lett mosva akkor láttuk,hogy mi a színe.Belülről volt abba minden.Még az ülés is véres volt.Szóval őt se nagyon izgata,hogy ezt nézik a vevők.
Ha 0 van benne, akkor manipulálták az órát. Manipuláláskor nullázódik.
Ha többet mutat, az normális eset. A 159-nél nem lehet sok az eltérés. Valós a km.
Pontosan nem fog egyezni.
ALFI15608-11-2011 22:44:08 //
17259
Nekem aztán tök mindeggy.Elöbb utóbb mindenre megjön a vevő vagy a veréb.Ennél sokkal dúrvábbak is vannak.És drágábban.
HA jól értelmezem,akkor ha 0-ák vannak akkor manupulálva van,de nem ügyesen,vagy valami hiba folytán bolondult meg!
HA többet mutat mint az óra,akkor manipulálva van,de lebuktak:)
HA egyezik, akkor vagy nagyon jól csinálták vagy valós a km ??
"Qrvára nem érdekli őket" - mint vevő, meg ugyan így állok hozzá. Hiányos a Vas? Nem érdekel :-))
Hihető.
DE! Vannak esetek a régi, nem EODB-s csatis rendszernél (pl. a Spideremnél), ahol egy szorzót kell alkalmazni a tényleges állás megtudásához. (Spidernl pl /1,45)
Nálam a 159-nél és a 156-nál pontos volt. (Egész kis eltérés azért lehet)
Ha nulla van benne az a manipulálás jele :-(
ALFI15608-11-2011 22:38:02 //
17255
Annál csak több lehet.Kevesebb nem.
ALFI15608-11-2011 22:37:17 //
17254
Qrvára nem érdekli őket.Egy iszonyat nyűg nekik a kocsi.A garázsba a sajátjukat minden nap berakják.Nem alszik kint.Még az is nyűg nekik,hogy minden nap eláljanak vele a garázs elől.Nem használják.Anyué volt.Szó szerint egy nyűg amitől szabadulnának de nem egyszerű.
GTPeti08-11-2011 22:36:28 //
17253
Ez tetszett!! :))
Az adó rendszer is egy kulcsos mégis mindenki belenyugszik:):)
Komolyabban: Egy ECUSCAN által kilovasott km állás mennyire tekinthető hiteles adatnak?
GTPeti08-11-2011 22:35:32 //
17251
"De most őszintén" akkora meló és költség lenne még egy kulcsot venni eladás előtt? :-DD
ALFI15608-11-2011 22:33:05 //
17249
Nincs rá semmi magyarázat.De most őszintén.2.1-be nem fér bele?Mondjuk én nem hoztam el még ennyiért se.Nem ez az egyedüli amihez 1 kulcs van.
Igen én is így tudom, 14,4Vnak kell lenni. Ha kisebb akkor az nem jó.
Most tanulmányoztam
éppen :-)
ALFI15608-11-2011 22:31:19 //
17246
Onnan,hogy megnéztük,átnézettük.Még ott ahol javítva volt ott is le lett infózva.ALFA159 ismeri őket.Mármint a szalont ahol csináltatták.Ott minden megvan mi,hogyan mikor volt javítva.
Mármint az, hogy mikor cseréljem ki?
GTPeti08-11-2011 22:30:29 //
17244
Így van. De ugye más egy akkutöltő és más egy generátor. (Feltöltött akkunál CTEK töltőd sem tartja 14,4V-on a feszültséget.) Az Elektronika topicban folytathatjuk... ;)
... és gondolom az egy kulcsra is van magyarázat :-)
A link is mutatja, bármikor vehetsz, EBAY-en. Postán küldik Kínából. 2db=3$=kb.700Ft
Jah, ott 14,7 V-al tölt, a többinél 14,4-el.
GTPeti08-11-2011 22:23:22 //
17240
Ráadásul az újabb autókban a töltőfesz akár külső hőm. függő is lehet! (A Bosch legalábbis ezt állítja.) A CTEK töltődön is emiatt van hópihe. :)
Ja, és az autó a jövőből jött, mivel a gyártási éve 2207 :-D
Mindezeket honnan tudod? Nekem az L-es rendszám is azt mondja, hogy nem magyarországi az első forgalomba helyezése az autónak...
No akkor holnap megmérem a Párducon :-)
ALFI15608-11-2011 22:19:31 //
17237
Még az első és hátsó nyúlvány se volt javítva.És a tető nem volt fényezve.
GTPeti08-11-2011 22:17:25 //
17236
Uhh... Lehet, hogy igazad van. :)
(Az a baj, hogy Mo-n az 1-2 fényezett elemű autót, is eleve roncsnak tekintenek eladáskor.)
GTPeti08-11-2011 22:15:22 //
17235
Ennél simán lehet alacsonyabb a fesz. Mert 14,4V-nál már pezseg az akksi. Az csak a töltőfesz elvi maximuma. Tapasztalataim szerint a régebbi autók ált. annyival töltöttek, az újabbak generátora inkább az alá van belőve.
Shadin08-11-2011 22:15:11 //
17234
Hupsz...
Shadin08-11-2011 22:14:07 //
17233
Az utolsó szerviz bejegyzést nézd :-) én ott találtam meg...
Csak egy kulcs van hozzá és "az autó korábban sérült volt".
Magyarra lefordítva, kiflibe törték és a roncstelepről vették meg, majd feltámasztották...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.