Forum >> 159

direttore23-10-2011 20:16:16 // 16858
Hali! Tied a progi? Minek meregetni?
imi15623-10-2011 20:05:51 // 16857
Lájk:-)))!
imi15623-10-2011 20:04:04 // 16856
Nekem-sajna-összehasonlítási alapom nincs,mivel ez az első autóm amiben van.
Összességében nincs vele bajom,bár biztosan van olyan off,amiben jobban működik-mint írtad is:).
GTPeti23-10-2011 20:04:02 // 16855
Az Alfának is kéne csinálnia egy olyan notebookot, mint az Acer Ferrari. És FES-t + kábelt mellékelni és gyári extraként kínáln. :)
Csosznorbert23-10-2011 19:49:30 // 16854
Nem a műszerfal. Fiat ECU Scan progi és egy OBD kábel. :)
Kompressz úr23-10-2011 19:49:07 // 16853
Alapvetően nekem sincs bajom az esőszenzorral, de néha azért tud bolond módon törölni, illetve az sem igazán kényelmes, hogy mindig be kell kapcsolni, még akkor is, ha előzőleg automata állásban maradt a kapcsoló. A CLK-m automatáját nem kell külön, minden egyes alkalommal bekapcsolni, ha egyszer automatán van, akkor azon is marad, ez sokkal kényelmesebb (ha már egy kényelmi funkcióról van szó).
GTPeti23-10-2011 19:45:16 // 16852
Ofi azt mondta, hogy ki lehet kapcsolni.
imi15623-10-2011 19:38:50 // 16851
Csak akkor bajos egy kicsit mikor ilyen egészen apró köd szerű valami esik.Akkor nem nagyon találja el az ütemet.
imi15623-10-2011 19:37:47 // 16850
Meglepődve olvasom,amit írsz.
Én ki vagyok vele békülve.Nálam elfogadhatóan működik:).
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2011 19:33:00 // 16849
nekem is volt szélvédő csere de előtte is ugyan ilyen szar volt mint most
.....23-10-2011 19:29:52 // 16848
Nálam egy darabig jól működik, aztán össze-vissza töröl. Volt szélvédőcsere a "szakember" nem tudta bepattintani a helyére, több tubus zselé és többszöri próbálkozásra sikerült,de szerintem tönkretette. Az lenne a legjobb,ha ki lehetne kapcsolni szoftveresen és "manuális" módon működne.
Piritu - 1.000.00023-10-2011 19:21:39 // 16847
Rendkívül örültem, amikor NEM volt a leszállított Párducban. Az eredeti extralista alapján szériatartozék lett volna :-)
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2011 19:20:59 // 16846
katasztrófa vagy nem látok semmit vagy a 10 cseppet törli egyfolytában úgy hogy már nyikorog az atya úristen is
direttore23-10-2011 19:19:49 // 16845
Hali, neked %-osan írja ki a műszerfal, az tuti!:)
direttore23-10-2011 19:18:50 // 16844
Várjuk a fejleményeket, én is rékérdezek:)
.....23-10-2011 19:10:42 // 16843
Majd írd meg hogy sikerült -e kiírni. Én kikötöttem,de ott a figyelmeztetés úgyhogy visszaraktam a csatiját.
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2011 19:07:20 // 16842
azt hiszem beszélek a programírós emberkével agyamra megy ez a fos esőszenzor ...a világon az egyik legszarabb találmány...remélem ki lehet írni!
GTPeti23-10-2011 18:57:26 // 16841
Ha Euro 7-es motorod lenne, akkor már ma este le kéne nyomni a gázt, hogy holnapra felpöröjön a motor. :))
Csosznorbert23-10-2011 18:56:18 // 16840
20 perc majd padlógázas autózás után a 89%-os DPF bezony 13% ra kihányta magát.
Ami mindig gyanús ilyenkor, hogy egy árva fekete füstfelhőt nem látok távozni a pufiból.
Lehet már Euro 7-es mocim van. :DD
GTPeti23-10-2011 15:27:22 // 16839
Ha kilóg az nem baj. Épp ellenkezőleg. Akkor nem csúszik fére a szalag.
DrB23-10-2011 15:24:58 // 16838
Ja, és a bilincs elég vékony, 0,5-1 cm széles. A szalag mindenképp kilógna alóla mindkét irányba.
GTPeti23-10-2011 15:24:53 // 16837
Jaa!! Akkor jó! Én már megszokásból gondolok mindig a legrosszabbra. :))
DrB23-10-2011 15:23:34 // 16836
Az egy összekattintós bilincs, könnyen nyitható, így simán körbe tudom tekerni a tápkábel bilincsen átfutó részét, nem kell mikrosebészkedni.
GTPeti23-10-2011 15:19:58 // 16835
Leömlőre nem ragasztanám, de a "normál" hőt a motortérben bírni fogja. Főleg, ha egy bilincs alá van betuszkolva. (Mert ha jól értem ez a cél. Csipesszel csinálnám.)
DrB23-10-2011 15:18:13 // 16834
Kösz, így már megtaláltam. S tudod esetleg, hogy mindkettő eléggé hőálló-e?
DrB23-10-2011 15:16:26 // 16833
Zacskós tortellini. :D
GTPeti23-10-2011 15:13:37 // 16832
Ma konzervebéd volt? :)
GTPeti23-10-2011 15:13:06 // 16831
Powertape a másik neve. Az OBI-ban garantáltan találsz. Ez olyan 5cm széles szalag, textil erősítéssel. Ilyennel szokták pl. a leszakadt lökhárítót átmenetileg maradásra bírni.
DrB23-10-2011 15:12:22 // 16830
Ma én csináltam az ebédet. :)
DrB23-10-2011 15:10:39 // 16829
Kösz a tippet. És ez a Tesa elég hőálló, hogy a motortérben használjam?

Az F1 szalagot nem találom a gugliban...
GTPeti23-10-2011 15:08:15 // 16828
Ezért cserébe 1 hétig a doktor úr viszi ki a szemetet. :)
Csosznorbert23-10-2011 15:05:40 // 16827
Feleséged megmondja mit ajánl. :)))
Hiába. Hova is lennénk nők nélkül??? :D
GTPeti23-10-2011 15:02:19 // 16826
A Tesa textilszalag remek megoldás lenne. (Ez amúgyis az "elhallgattató csodafegyver".) De ha csak sima F1 szalagot veszel, az is jó.

Látod, az Alfa még a közös családi programmról is gondoskodik! B)
DrB23-10-2011 14:57:23 // 16825
Zörgés - Harmadik felvonás (Bocs, ha valakit untat):

Gondoltam, mielőtt nekiesek leszedni az említett borítóelemet, benyúlok az elemen található szellőzőrostélyon valami elég hosszú rúddal, hogy megmozgassam az légminőségellenörző szenzort rögzítő bilincset, tényleg ki van-e lazulva? Hát nem volt, áll, mint a cövek. Feleségemmel sokadjára beültünk az autóba, ő nyomta a gázpedált, én meg füleltem a motortérben. Ezt egyébként a szerelővel is végigjátsztottuk. A zaj így is középről jött, nem az említett szenzor felől. Whiteshark blogjában említett zajforrásnak is utánanéztem. Először azt hittem, megvan a megoldás. Az üzemanyagszűrőből kijövő egyik csövet rögzítő műanyagbilincs nem volt rendesen rázárva. Whitesharkkal ellentétben nekem közvetlen mellette megy a klímának(?) egy fémcsöve, amihez hozzá is ért. De ez sem segített. Aztán rányomtam a motorborítóra különböző pontokon. Ha az akksi felöl nyomtam le, elhalkult a zörgés. Lekaptuk a motorborítót. A feleségem szúrta ki végül, hogy az akksiból jövő tápkábelt két műanyagbiincs rögzíti, amelyikből az akksihoz közelebb eső nem feszül rá a tápkábelre, az szabadon tud benne mozogni. Ez nem is lenne baj, de ez a bilincs egy fémlemezen ül, egy csavar rögzíti alulról. Ez a csavar nálam meglazult, emiatt baromira lötyög a bilincs. Így a motor rázkódásától mozgó tápkábel zörgeti a műanyagbilincset ezen a fémlemezen. A szerelő is lekapta a motorborítót járó motornál, én meg nyomtam a gázpedált, de ő sem szúrta kis a dolgot. Egy nő kellett hozzá! :))

A csavar lefele néz, nem férek hozzá csavarhúzóval. Sok mindent le kellene kapni, hogy hozzáférjek. Ennyire meg nem bízom magamban. Viszont ha valamivel körbetekerném a tápkábel bilincsen átmenő részét olyan vastagon, hogy a bilincs rendesen ráfeszüljön, akkor nem rezegne be többet. Sima szigszalagnál valami hőállóbra és vastagabbra gondoltam, aminek az egyik oldala ragad is.

Mit ajánlotok?
Csosznorbert23-10-2011 13:53:34 // 16824
Jaaaaaj, ezt most miért ilyen nagyban???
Csosznorbert23-10-2011 13:48:57 // 16823
Futómű szakszerű beállitása. Szaki ott bujkál az Alfi alatt. :)))

DrB23-10-2011 12:44:01 // 16822
Köszi! Ezt az ábrát én is megtaláltam. Tegnap be is próbálkoztam egy lapos fejű csavarhúzóval. Be is megy a "bolha" pereme alá, de óvatosan felfelé feszegetve nem akar kipattani, helyette a "bolha" feje barmolódik csak szét... A szerviz CD szerszám gyanánt vmilyen kést ír. Na, megnézem ma újra. Kösz a tanácsot még egysezr!
Csosznorbert23-10-2011 12:33:29 // 16821
Jobban ám. Tudtam én hogy a 10 feletti übersok. De mikor én elindulok melóba, akkor egy zötyögös kavicsos dombon megyek fel, ahol max. 3. sebességig váltok fel. És ilyenkor a pillanatnyi fogyi mindig 20-25 L. Ezért meg se lepődtem hogy 10.5 re jön ki az átlag.
imi15623-10-2011 11:33:52 // 16820
Az már sokkal jobban hangzik:-)!
direttore23-10-2011 10:54:00 // 16819
Köszi, már meg is van!:))
.....23-10-2011 10:51:56 // 16818
A 16799 hozzászólásban megtalálod.
direttore23-10-2011 10:49:30 // 16817
Hali! Ehhez a service CD-hez hogy lehetne hozzájutni? torrentben is megfelel, csak le tudjam tölteni:) kösz a választ!
cseko7623-10-2011 10:02:50 // 16816
6,7 l és ebben is vannak 180-200 ra való gyorsítgatások :)
.....23-10-2011 10:00:10 // 16815
Lapos csavarhúzóval ki lehet pattintani a műanyag "bolhákat" és még 2 csavar is rögzíti, a szélvédő szélénél műanyag takaró alatt egy "torx" és középen egy csillagfejű csavar.
DrB23-10-2011 00:08:01 // 16814
Megnéztem az említett műanyag takaró elemre vonatkozó részt a szerviz CD-n. Nem lettem okosabb a leszedését illetően. Szükséges szerszámként egy kést említ, de hogy hogyan kell/lehet eltávolítani a rögzítő patenteket, az nem derül ki... Majd holnap megpróbálom egy konyhakéssel :)
Csosznorbert22-10-2011 23:32:51 // 16813
Ezt még kiolvasni is elég..... :DD
Pedig aztán én is ausztriában dolgozok.
Csosznorbert22-10-2011 23:27:23 // 16812
Igen 6. Kellemes utazótempó.
DrB22-10-2011 23:02:42 // 16811
ezek a kilométer hosszú összetett szavak még hagyján, én az élőbeszédben használt rövidítésektől vagyok ki, míg rájöttem anno, mit akarnak, mikor i. O-t mondanak :D
GTPeti22-10-2011 22:55:04 // 16810
És olyan szavak miatt, mint a Luftgütesensorbefestigung érdemes is olvasni. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.