Forum >> 159
Tibcsi16606-11-2011 12:51:08 // 17149
Ez mindenképpen igaz. De az EGR-nek nincs akkora nagy jelentősége ebből a szempontból. A DPF lenne a döntő, ha azt csinálná amire kitalálták!! De már közben kiderült, hogy KÁROSABB az egészségre, mintha nem lenne benne!! Ez nem vicc, én is ezért gondolkodtam sokat, de kicsit utánanéztem és arra jutottam, hogy jobb ha kiiktatom!
ALFI15606-11-2011 10:19:37 // 17148
Ezeket meg se nézem.Az astra egy román biztosító aminek még csak irodája sincs.
'''''06-11-2011 07:36:05 // 17146
Nekem mér 70.000km előtt cserélték.Nem a km számít hanem a használati mód.
Csosznorbert06-11-2011 07:29:06 // 17145
Mégiscsak jobb egy oxigéndús levegő, mint az a kormos szar...
Meg akkor egy hibaforrással kevesebb. :)
Meg akkor egy hibaforrással kevesebb. :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2011 07:22:41 // 17144
főleg 76e km-nél semmi baja a szívósornak.....
direttore05-11-2011 19:03:39 // 17143
Aha, köszi jó lenne, csak az easy downloader jön be sajna:)))
direttore05-11-2011 17:52:55 // 17141
Hali!
Amit az Alfánál használnak alkatrészkeresésre gyári progi, olyat nem tud valaki? Ahol látni az egyes elemeket gyári számmal stb...:)))
Amit az Alfánál használnak alkatrészkeresésre gyári progi, olyat nem tud valaki? Ahol látni az egyes elemeket gyári számmal stb...:)))
Kompressz úr05-11-2011 14:34:59 // 17140
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján én azért óvakodnék a bizonytalan hátterű egyesületektől és társaságoktól.
Ruszi05-11-2011 11:58:05 // 17139
Ma ismét számolgatam a kötelezőt, és láss csodát már 11024Ft+adó(3300Ft) ért is lehet159-es 2.4-re biztositást kötni.Az Asztra biztositónál a Wabard Biztosító Zrt-nél és a Közlekedési Biztosító Egyesület(KÖBE) bár itt van Tagdíj: 150 Ft/hó.Ja és szerintem mindegy hol van a kötelezöm mert úgysem nekem fizet.DD!!!
Tibcsi16605-11-2011 11:28:08 // 17138
OK kösz a tippet! gondolom ez már sokkal kisebb meló, mint az egész szívósor leszedése.
SKrisz05-11-2011 09:48:14 // 17137
Használ valaki Blue&Me kihangosítót iPhonenal? Mióta feltöltöttem a telóra az iOS 5 -öt, azóta behalt a Bleu&Me. Minden funkció működik, csak épp a központi kijelzőn bármilyen telefonos történés van (bejövő hívás, kimenő hívás, telefonkönyben keresés, stb...) nem ezek jellenek meg, hanem átvált dátumra... Így "vakon" telefonálni meg elég xar dolog :( Biztos vagyok benne, hogy beállítási vagy szoftveres gond, de ezért nem mennék a szervízbe asztalt csapkodni... Nincs valakinek ötlete mi lehet a megoldás?
ALFI15605-11-2011 09:39:49 // 17136
Van vele valami gond?Vagy minek akarod ledugózni?
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2011 07:02:25 // 17135
akkor igaz az elmélet ha a szívósor miatt rángat csak nálam meg nálad nem amiatt rángat semmi köze hozzá....én a helyedben hagynám a szívósor pucolást a pillangóházat kell inkább ...
Tibcsi16604-11-2011 23:41:54 // 17134
Jaa már kezdem érteni a dolgokat :) Ha leszűkítjük az EGR-t akkor kevesebb kormos levegő megy vissza a szívósorba azaz nem rángat annyira. De ledugózni simán nem lehet mert gondolom akkor a computer észreveszi és letilt vagy hibakódot add. Viszont ha csak simán szűkítjük attól még a szívósor még fog kormot kapni csak kevesebbet de ettől még éppen úgy be tud dugulni, azaz megint pucolni kell.. lapátok beszorulnak- letörnek.. stb. Tehát ez a szűkítés nem végleges megoldás. Azaz jobb az EGR-t lezárni (progiból kikapcsolni) és kész.. Jól gondolom a dolgokat ??
Csosznorbert04-11-2011 23:31:24 // 17133
Mert Alfi szerint nem lehet csak úgy ledugózni, én meg nem tudom.
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2011 22:32:32 // 17132
akkor meg minek? zárva van :P
Csosznorbert04-11-2011 22:20:10 // 17131
Csak ha kiiratom a progiból?
ALFI15604-11-2011 21:59:22 // 17130
Nem lehet.
Csosznorbert04-11-2011 21:32:21 // 17129
Ezt az EGR-t szabad fullba is ledugózni???
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2011 21:31:44 // 17128
ja meg már nem is müxik :)
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2011 21:18:47 // 17127
nekem még a gyári EGR lakik a gépben 150e van benne lassan már nem is pucolgatom nem ott lakik a korom ha nem utána....
Shadin04-11-2011 19:20:10 // 17126
A motor üzemi hőfokra melegedése közben nem "slusszol", ill. teljesen stabil az alapjárat. Előtte nem volt az. A 2000-3000 közötti alkalmi rángatások megszűntek...
Nekem nem volt állandó a rángatás, csak bizonyos "stílusú" gyorsításnál jelentkezett..
Az alkatrész ezerpárszáz forint volt plusz 10 perc meló. Sokat nem veszítesz vele.

Nekem nem volt állandó a rángatás, csak bizonyos "stílusú" gyorsításnál jelentkezett..
Az alkatrész ezerpárszáz forint volt plusz 10 perc meló. Sokat nem veszítesz vele.

Tibcsi16604-11-2011 15:43:02 // 17125
Ez új hír nekem! Mit is jelent ez az EGR szűkítés és miért jó ?
Shadin04-11-2011 10:27:45 // 17124
Ugyanez volt nekem is, és megszűnt amikor betettem az EGR szűkítést.
☻SKULL☻03-11-2011 22:20:27 // 17122
én Szatyi-tól vettem, és vadi új volt.
Ferko03-11-2011 22:15:52 // 17121
Jah és a lényeg. Hol vetted a sínt? Márkakereskedésben? Mennyi volt az ára?
Ferko03-11-2011 22:15:15 // 17120
Gondolom így a rozsdát és az egyéb kellemetlenségeket is ki lehet zárni.
☻SKULL☻03-11-2011 22:14:16 // 17119
gyárilag van a szettben gumi tömités de én raktam szélvédő ragasztót is, így tuti lett beázás ellen.
Ferko03-11-2011 22:12:21 // 17118
A 166 egy mellék (nem lekicsinylően értendő) projekt lesz. Egy nem mindennapi használatra szánt autó. A 166 V6 egy nagy, még (!) valóra nem váltott álom.:-)
Kompressz úr03-11-2011 22:09:36 // 17117
Már a 166 nem is jó...? :)
Ferko03-11-2011 22:05:44 // 17116
És nem ázik be, nincs hézag a kasznin?
Tudod engem csak a dizájn miatt érdekel. Mert nekem jobban bejön tetősínnel.:-)
Tudod engem csak a dizájn miatt érdekel. Mert nekem jobban bejön tetősínnel.:-)
☻SKULL☻03-11-2011 21:55:32 // 17115
Üdv !!! tutira nincs kiképzés, én utólag szereltem itt van pár fotó róla.
Ferko03-11-2011 21:44:16 // 17114
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 159 SW-re lehet-e rakni utólag tetősínt? Gondolok itt arra, hogy van-e hely kiképezve a sínnek gyárilag?
Szerintetek?:-)
Az lenne a kérdésem, hogy 159 SW-re lehet-e rakni utólag tetősínt? Gondolok itt arra, hogy van-e hely kiképezve a sínnek gyárilag?
Szerintetek?:-)
Csosznorbert03-11-2011 21:20:59 // 17113
én se akarom elkiabálni, de az enyém is szépen muszikál :)
cseko7603-11-2011 20:45:19 // 17112
vagy jól karbantartani :)
Kompressz úr03-11-2011 20:42:25 // 17111
Érdekes módon nekem eddig sikerült...
Erhard 242 (Pure Energy)03-11-2011 20:03:39 // 17110
olyan nincs :P
Kompressz úr03-11-2011 18:07:55 // 17109
Vagy egyszerűen csak jó autót kell venni :P
'''''03-11-2011 17:59:45 // 17108
Osztom a véleményed!!!
Erhard 242 (Pure Energy)03-11-2011 17:50:27 // 17107
így van jól teszed az összes hibaforrástól meg kell szabadulni és utána élményautó lesz az 59 el sem akarod adni :P
Tibcsi16603-11-2011 17:29:59 // 17106
Érdekes enyém 2007-es, tehát nem lehet a tied újabb verzió. . Én sem értem?? De sajnos ez van, én is sokat olvastam a fórumon és ezt tartom a legjobb és legolcsóbb megoldásnak, ha kiiktatom. (és az autószerelő barátom is ezt javasolta)
Kompressz úr03-11-2011 17:08:18 // 17105
2006. augusztusi vásárlás.
Tibcsi16603-11-2011 16:55:18 // 17104
Amikor éppen elér 2000-2500 fordulat környékére és itt lenne igazán nyomatéka, helyette inkább rángat :( De kisebb fordulaton sem egyenletes teljesen. (előtte 166-om volt 2.4 JTD-vel, így tudom mihez viszonyítani)
Tibcsi16603-11-2011 16:50:47 // 17103
Hány éves a géped ?
.......................03-11-2011 15:10:11 // 17102
kis gázzal ,vagy naggyal rángat?
Kompressz úr03-11-2011 14:34:40 // 17101
Hát, sajnálom, de továbbra is csak csodálkozni tudok, hogy nálam közel 110.000 km-rel a vasban soha semmi hasonló gond nem jelentkezett. Ehhez képest mindenki panaszkodik a fórumon...
Tibcsi16603-11-2011 14:11:18 // 17100
Nekem is hirtelen halál volt az aksival. Egyik nap 100% minden OK autó pöcre indult. Másnap reggel család bepakol mentünk volna kirándulni. Gyerek hátul kiabál, hogy menjünk már. Kulcs be, csomó villogás csattogás mindenhol... Majd semmi. Autó 4 éves - gyári aksival. Nem akartam elhinni, de rámértem. kb9.5V maradt benne. Aksi csere megvolt azóta semmi gond.
Lényeg az, hogyha gyenge az aksi akkor elég sok hülyeséget tud csinálni a sok elektronika. (pl pár elektromágnes nem tud behúzni és mindjárt kapsz egy pár hibát a konzolon) Mérjél rá feszmérővel.
Lényeg az, hogyha gyenge az aksi akkor elég sok hülyeséget tud csinálni a sok elektronika. (pl pár elektromágnes nem tud behúzni és mindjárt kapsz egy pár hibát a konzolon) Mérjél rá feszmérővel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
574
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?