Forum >> 159

Tibcsi16609-11-2011 08:54:34 // 17278
Én is pár hete cseréltem akksit. Majdnem BOSCH-t vettem, mert épen akciós volt. De megtaláltam az alján a gyártási évet. 2009 !!!! azaz két éve csinálták tehát eddig boltban állt. Lehet Te is ilyet vettél. Nézd meg az alján a gyártási évet.
Shadin09-11-2011 08:30:31 // 17277
A valós km futást találtam meg a FES-ben az utolsó szerviz menüben...
Csabi09-11-2011 00:54:58 // 17276
Ennek örülök, h neked is ennyit tölt, akkor valszeg az 59-ek így lettek belőve, erre a töltőfesz-re! A "szakma" 13,6-14,4V közötti feszre mondja , h OK., nem feltétlenül kell h legyen 14V fölött!
A legszebb az egészben, h sikerült kifognom egy "ezeréves", boltban porosodó akksit, holnap visszaviszem, kíváncsi vagyok mit mondanak rá!
Csosznorbert09-11-2011 00:18:18 // 17275
Ha nem kellett volna annyira az autó, szerződés aláirás után is még visszadobhattam volna neki. Csak más autók meszebb voltak már. Nekem a 2.8 igy hogy 15 km-re mentem érte, reális. Most már 10E km-t beletekertem és lekopogom, semmi baja nem volt, kivéve a szokásos cserék, szervizek.
Igen egy kulcsos, igérte, aztán semmi sem lett belőle. Legyen ez a legnagyobb baja a vasnak. Ha kicsit utánakutakodok, lehet a cascoról le tudom huzni a kódkártya és egy + kulcs árát.
Tibcsi16608-11-2011 23:59:13 // 17274
Ja ezek a pici SMD-k.. Más kategória. Amit én vettem azok a nagy SMD-k. (kb 2-3szor akkora fényerő /db)
Tibcsi16608-11-2011 23:56:46 // 17273
Jaa a generátor lehet jó, 14,4V alatt is, csak lehet sose tölti fel 100% az aksit. De persze 90% -on is jól tud menni egy aksi. Esetleg -25Fokon már nem pöcre indul.. :) :)
mopa08-11-2011 23:39:55 // 17272
Kicsit drágábba, de találtam magyar oldalon 8 leddel:
http://www.xenon.hu/shop/index.php?lap=96_110
Csosznorbert08-11-2011 23:35:24 // 17271
ennyi pénzért eenyi kilóméterrel, ennyi idős autó.... én az ilyenekben nem bízok, itt valami bibi van
GTPeti08-11-2011 23:26:14 // 17270
Fenntartom: 14,4V-os töltőfesz. alatt is lehet tökéletes egy generátor.
Tibcsi16608-11-2011 23:15:48 // 17269
Sajnos nem tudok németül, de valamikor 20 éve tanultam aksikról. Szoktam is méregetni néha. Nekem eddig mindig 14,4V szokott lenni, hacsak nem megy valamilyen komoly fogyasztó (pl. hűtőventilátor) A 166nál is ennyi volt és most is ennyi. Persze akkor is lehet kisebb, ha az aksi jól le van merülve, mert ugye ilyenkor lehúzza a feszültséget. Lényeg az, hogy feltöltött aksi járó motornál, nagy fogyasztó nélkül 14,4V a jó érték. Álló motornál (min fél óra állás után) pedig 12,65 V
Tibcsi16608-11-2011 23:03:15 // 17268
Úgy tudom, hogy ha piszkálták a km-órát, akkor a belső óra 0-t mutat!!
ALFI15608-11-2011 22:58:36 // 17267
Nem volt az olyan buta.De az is 1 kulcsos.Amikor megvetted akkor is az volt.Azt mondta neked majd megszerzi a másik kucsot.Szerintem azóta se tette meg.Mi akkor adtunk volna érte 2.5-öt.Ő 2.6-ért adta volna.Annyiért nem hoztuk el.(milyen jól tettem,most 2-ért talán el tudtam volna adni)Azt mondta majd jön rá a madár.És neki lett igaza.
ALFI15608-11-2011 22:54:33 // 17266
Nekem (nekün) azt mondta,hogy ő használta.Takarítás elött?Hírdette.Magyarul várta a vevőt.Ráadásul tudta is,hogy megyünk megnézni akkor is ganyés volt.Tudta,hogy megyünk érte.Akkor meg már szemétdomb volt.De tök mindegy.Csak azt akartam mondani,hogy nem mindenki foglalkozik vele.
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:54:32 // 17265
Jó éjt mindenkinek, léptem :-)
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:50:50 // 17264
Nem, ő használta, te meg a takarítás előtt vetted meg :-))
Csosznorbert08-11-2011 22:48:49 // 17263
Én 2.8-ért hoztam, ha meg piszkálta az órát hát örüljön vele. Amúgy nem nézem ki a tagból... ahhoz bután néz ki
ALFI15608-11-2011 22:48:34 // 17262
Egyébként miért a te ex vasadat amikor árulta a kollégád őt érdekelte?Őt se nagyon.Úgy nézett ki mint egy szemétdomb.Kívűl-belül.Amikor le lett mosva akkor láttuk,hogy mi a színe.Belülről volt abba minden.Még az ülés is véres volt.Szóval őt se nagyon izgata,hogy ezt nézik a vevők.
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:46:58 // 17261
Ha 0 van benne, akkor manipulálták az órát. Manipuláláskor nullázódik.
Ha többet mutat, az normális eset. A 159-nél nem lehet sok az eltérés. Valós a km.
Pontosan nem fog egyezni.
GTPeti08-11-2011 22:46:47 // 17260
Itt egy kis irodalom az érdeklődőknek. A miértet is leírja. Sajnos német nyelvű ez is.
ALFI15608-11-2011 22:44:08 // 17259
Nekem aztán tök mindeggy.Elöbb utóbb mindenre megjön a vevő vagy a veréb.Ennél sokkal dúrvábbak is vannak.És drágábban.
stukker198708-11-2011 22:43:26 // 17258
HA jól értelmezem,akkor ha 0-ák vannak akkor manupulálva van,de nem ügyesen,vagy valami hiba folytán bolondult meg!
HA többet mutat mint az óra,akkor manipulálva van,de lebuktak:)
HA egyezik, akkor vagy nagyon jól csinálták vagy valós a km ??
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:41:47 // 17257
"Qrvára nem érdekli őket" - mint vevő, meg ugyan így állok hozzá. Hiányos a Vas? Nem érdekel :-))
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:39:45 // 17256
Hihető.
DE! Vannak esetek a régi, nem EODB-s csatis rendszernél (pl. a Spideremnél), ahol egy szorzót kell alkalmazni a tényleges állás megtudásához. (Spidernl pl /1,45)
Nálam a 159-nél és a 156-nál pontos volt. (Egész kis eltérés azért lehet)
Ha nulla van benne az a manipulálás jele :-(
ALFI15608-11-2011 22:38:02 // 17255
Annál csak több lehet.Kevesebb nem.
ALFI15608-11-2011 22:37:17 // 17254
Qrvára nem érdekli őket.Egy iszonyat nyűg nekik a kocsi.A garázsba a sajátjukat minden nap berakják.Nem alszik kint.Még az is nyűg nekik,hogy minden nap eláljanak vele a garázs elől.Nem használják.Anyué volt.Szó szerint egy nyűg amitől szabadulnának de nem egyszerű.
GTPeti08-11-2011 22:36:28 // 17253
Ez tetszett!! :))
stukker198708-11-2011 22:35:50 // 17252
Az adó rendszer is egy kulcsos mégis mindenki belenyugszik:):)


Komolyabban: Egy ECUSCAN által kilovasott km állás mennyire tekinthető hiteles adatnak?
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:34:18 // 17250
"De most őszintén" akkora meló és költség lenne még egy kulcsot venni eladás előtt? :-DD
ALFI15608-11-2011 22:33:05 // 17249
Nincs rá semmi magyarázat.De most őszintén.2.1-be nem fér bele?Mondjuk én nem hoztam el még ennyiért se.Nem ez az egyedüli amihez 1 kulcs van.
Tibcsi16608-11-2011 22:33:05 // 17248
Igen én is így tudom, 14,4Vnak kell lenni. Ha kisebb akkor az nem jó.
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:31:33 // 17247
Most tanulmányoztam éppen :-)
ALFI15608-11-2011 22:31:19 // 17246
Onnan,hogy megnéztük,átnézettük.Még ott ahol javítva volt ott is le lett infózva.ALFA159 ismeri őket.Mármint a szalont ahol csináltatták.Ott minden megvan mi,hogyan mikor volt javítva.
Tibcsi16608-11-2011 22:30:47 // 17245
Mármint az, hogy mikor cseréljem ki?
GTPeti08-11-2011 22:30:29 // 17244
Így van. De ugye más egy akkutöltő és más egy generátor. (Feltöltött akkunál CTEK töltőd sem tartja 14,4V-on a feszültséget.) Az Elektronika topicban folytathatjuk... ;)
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:30:27 // 17243
... és gondolom az egy kulcsra is van magyarázat :-)
Tibcsi16608-11-2011 22:29:18 // 17242
A link is mutatja, bármikor vehetsz, EBAY-en. Postán küldik Kínából. 2db=3$=kb.700Ft
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:28:20 // 17241
Jah, ott 14,7 V-al tölt, a többinél 14,4-el.
GTPeti08-11-2011 22:23:22 // 17240
Ráadásul az újabb autókban a töltőfesz akár külső hőm. függő is lehet! (A Bosch legalábbis ezt állítja.) A CTEK töltődön is emiatt van hópihe. :)
Kompressz úr08-11-2011 22:22:00 // 17239
Ja, és az autó a jövőből jött, mivel a gyártási éve 2207 :-D
Mindezeket honnan tudod? Nekem az L-es rendszám is azt mondja, hogy nem magyarországi az első forgalomba helyezése az autónak...
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:20:19 // 17238
No akkor holnap megmérem a Párducon :-)
ALFI15608-11-2011 22:19:31 // 17237
Még az első és hátsó nyúlvány se volt javítva.És a tető nem volt fényezve.
GTPeti08-11-2011 22:17:25 // 17236
Uhh... Lehet, hogy igazad van. :)

(Az a baj, hogy Mo-n az 1-2 fényezett elemű autót, is eleve roncsnak tekintenek eladáskor.)
GTPeti08-11-2011 22:15:22 // 17235
Ennél simán lehet alacsonyabb a fesz. Mert 14,4V-nál már pezseg az akksi. Az csak a töltőfesz elvi maximuma. Tapasztalataim szerint a régebbi autók ált. annyival töltöttek, az újabbak generátora inkább az alá van belőve.
Shadin08-11-2011 22:14:07 // 17233
Az utolsó szerviz bejegyzést nézd :-) én ott találtam meg...
Kompressz úr08-11-2011 22:12:27 // 17232
Csak egy kulcs van hozzá és "az autó korábban sérült volt".
Magyarra lefordítva, kiflibe törték és a roncstelepről vették meg, majd feltámasztották...
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:12:24 // 17231
A névleges feszültség 14,4 Volt járó motornál...
ALFI15608-11-2011 22:11:41 // 17230
Sérült volt.Mint a kocsik 80%-a.Majd sokat állt mert nem volt pénz megjavítani.Majd megjavították és a néni kiment USA-ba.A gyerekei most szánták rá magukat,hogy eladják.ALFA159 is leinfózta mert ott javították Bonyhádon.Nem egy felszerelt változat.Sőőőt!De ennyit megér.(valakinek) De még ennyiért se kapkodnak érte.Ahogy nézem fél éve ugyan azokat az 59-eseket árulják.Nem egyszerű eladás az alfa az biztos.De még nagyon be se számolják.
Piritu - 1.000.00008-11-2011 22:11:09 // 17229
Szerintem megvárhatod, dieselnél kevesebbet forog a főtengely egy adott km-hez, mint egy benzinesben.
De tuti megcáfolnak hamarosan :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.