Ha abszolút nincs, akkor a műszerfalon kivillan a töltés lámpa.
Ha alacsony a töltés azt csak úgy tudod, h rámérsz pl alapjáraton az akku saruira fogyasztók nélkül  ~14V-nak kell lennie.
	Forum >> 159
Csabi25-08-2013 14:58:57 // 39832
	
Csabi25-08-2013 14:56:03 // 39831
	van egy utolsó tippem, de most már csak akkor írok a témában ha végre tényleg megoldódik...viszont erre megint kell várni egy évet mire nyár lesz ismét, a napokban 15fok volt nálunk reggel..olyan szépen indult mintha meleg lenne a motor
	
Norby25-08-2013 14:55:59 // 39830
	Egy kérdés.
Honnan veszem észre, hogy nincs töltés?
Nem jelzi lámpa, de mintha merülne az aksi. Van egy bluetooth-os kiolvasóm és egy Torqe programom, ami nem mutat semmit a töltésnél.
	
Honnan veszem észre, hogy nincs töltés?
Nem jelzi lámpa, de mintha merülne az aksi. Van egy bluetooth-os kiolvasóm és egy Torqe programom, ami nem mutat semmit a töltésnél.
GTPeti25-08-2013 14:55:40 // 39829
	Ebben maximálisan egyet értünk. Teljesen más felfogás a kettő.(Aki eleve eladásra tervez, logikusan csak azt csináltatja meg, amit muszáj. Ez nem baj, hanem különbség. Olyan, hogy preventív jelleggel cserélni valamit, valószínűleg nem játszik. Hogy van-e értelme... szerintem felesleges lenne erről most flamelni.)
	
Liquid25-08-2013 14:53:04 // 39828
	Zsír
	
DrB25-08-2013 14:51:25 // 39827
	Köszi, megkaptam a guminyomás táblázatot. De sajnos a méretem (225/45 R18) nincs benne. Googlizom utána, de eddig nem jártam sikerrel...
	
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:44:50 // 39826
	magasnyomású?
	
Csabi25-08-2013 14:28:55 // 39825
	Szívósor tuti nem, egyrészt mert nekem cserélték újra(módosítottra) gariban ,meg csak nyáron 20-25fok felett csinálja...ha ez lenne akkor 10fokban is kellene csinálnia.
	
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:21:22 // 39823
	hm akkor mi lehet az egyenletlen alapjárat? szívósort lekötötted már a lapátokat próbáltad úgy? injektor hiba nagyon ritka ...
	
Shadin25-08-2013 14:11:00 // 39822
	Onnan is tudni a regenerálást, hogy alapjáraton a turbónyomás az első osztás alatt áll egy kicsivel.
	
Csabi25-08-2013 14:10:35 // 39821
	jaja, vagyis inkább úgy mondom , h amiért kicseréltem őket(nyári egyenetlen alapjárat az első indításkor) azt nem oldotta meg. De nem bántam meg sokkal szebben jár a motor, és egy darabig nem kell velük foglalkoznom:)
	
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:07:33 // 39820
	hát hallod a druszámnak 580e km-ig nem tömődött el akkor ez sosem fog :) a z injektorok voltak feleslegesek?
	
mzo25-08-2013 14:02:41 // 39819
	bocs most nézem csak nem DFP, hanem DPF :))
	
Csabi25-08-2013 13:58:07 // 39818
	Az biztos, h nem csak egy üres doboz, mert bevilágítva a csőcsatlakozáson apró lyukakat lehet látni...
	
Csabi25-08-2013 13:56:53 // 39817
	Elég sok...:) kormányművön és injektorokon (ami még ráért volna, nem az volt a gond) kívűl mást nem cseréltem, ami a fő alkatrészeket illeti :)
A karetergáz leválasztót meg azért cseréltem, mert én is azt gondoltam, h nem végzi jól a dolgát...
Egyébként biztos ez is eltud rakódni olajsárral és akkor ugyanaz lesz mint a BMW-k nél.
	
A karetergáz leválasztót meg azért cseréltem, mert én is azt gondoltam, h nem végzi jól a dolgát...
Egyébként biztos ez is eltud rakódni olajsárral és akkor ugyanaz lesz mint a BMW-k nél.
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:55:16 // 39816
	Még a 156-ban szoktam a hosszú autópályás etapokon szórakozni vele. Az ember nem tud mit kezdeni az adatokkal. Jó játék, de egy idő után meguntam.
	
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:51:38 // 39815
	Azért mielőtt szétkapod nézz körül a csomagtartóban! Főleg a pótkerék környékén. A Spidert már majdnem szétszedtem, aztán rájöttem, hogy csak a betekerhető vonószem szabadult el, és az kopogott a csomagtartó alján.
	
mzo25-08-2013 13:50:08 // 39814
	És tényleg :)
	
mzo25-08-2013 13:49:43 // 39813
	Örülök! :) Hogy a Km/liternek mi értelme az jó kérdés.... Biztos van a világnak olyan része ahol így számolják a fogysztást... :) Egyébként nekem pont ma regenerált a DFP-m. Egyszer csak azt tünt fel hogy a fogysztás felment 16-18 liter környékére. Egyből átváltottam manuális üzemmódba és kettesben kb 3.000 fordulaton haladtam vagy 10 percig az M0-áson. Mákom volt hogy pont arrafelé jártam... Aztán egyszer csak visszament a fogyasztás a normál szintre. Ennyi. Ezt leszámítva semmit nem tapasztaltam hogy dolgozna a DFP reg. hang ugyanaz volt nem kormolt nem lett lomha az autó. Ha csak ennyi az egész akkor ezzel megleszek. :)
	
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:46:21 // 39812
	Az angolszászok mérföld/gallonban gondolkodnak...
	
Dömpi (il dottore)25-08-2013 13:28:06 // 39811
	küldök e-mailt
	
Dömpi (il dottore)25-08-2013 13:27:45 // 39810
	Újabban rugótörés szokott előfordulni, főképp SW-k-nél.
	
Dömpi (il dottore)25-08-2013 13:21:21 // 39809
	Az imént megnéztem.
Valóban állítható a km/mi és tényleg, beállítható, hogy a fogyasztást l/100km-ben mutassa, vagy km/l-értékben.
Mellesleg az utóbbinak mi értelme lehet?
	
Valóban állítható a km/mi és tényleg, beállítható, hogy a fogyasztást l/100km-ben mutassa, vagy km/l-értékben.
Mellesleg az utóbbinak mi értelme lehet?
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 13:10:50 // 39808
	van olyan fő alaktrész amit még nem cseréltél ki? :) ezt pl minek hogy szétvághasd? :D
	
Szabolcs 15925-08-2013 12:56:23 // 39807
	üdv na valami el kezdett kopogni hátul a bal oldal felöl hallom mi szokott tönkre menni elöször menetstabilizátor ra tippelek
	
Piritu - 1.000.00025-08-2013 12:55:08 // 39806
	Szerintem csak egy üres doboz, amiben le tud csapódni az olaj.
	
Piritu - 1.000.00025-08-2013 12:54:24 // 39805
	Nem másoknak veszek autót eladásra. Olyat keresek, ami nekem kell és használom. De ez az én privát hülyeségem :-)
	
Piritu - 1.000.00025-08-2013 12:48:27 // 39804
	Meggyőztél, én a tavalyi árlistáját néztem, különös tekintettel a nyitott verzióra :-)
	
Dömpi (il dottore)25-08-2013 12:38:42 // 39803
	Megcsináltam az eltörött ablakmozgató gombot!
Liquid elküldte nekem az ő régi, törött bal első konzolát, amiből kioperáltam a nekem szükséges 1 db ablakmozgató billenőkapcsolót.
Most tökéletes. Végre nem kell mindig kulccsal felhúznom az ablakot.
Igazából sorompós fizetőparkolókban voltam mindig bajban :(
Ez volt a bibi:
 
	
Liquid elküldte nekem az ő régi, törött bal első konzolát, amiből kioperáltam a nekem szükséges 1 db ablakmozgató billenőkapcsolót.
Most tökéletes. Végre nem kell mindig kulccsal felhúznom az ablakot.
Igazából sorompós fizetőparkolókban voltam mindig bajban :(
Ez volt a bibi:
 
Liquid25-08-2013 11:41:40 // 39802
	ez így nem fedi a valóságot, a KKL is jó de csak korlátozottan.
A motorvezérlőhöz jó, illetve adapterrel az ABS-hez és a Xenon-hoz is jó.
Ettől függetlenül az ELM jobb mert , azzal szinte minden elérhető adapter nélkül is...
itt van a kompatibilitási táblázat
	
A motorvezérlőhöz jó, illetve adapterrel az ABS-hez és a Xenon-hoz is jó.
Ettől függetlenül az ELM jobb mert , azzal szinte minden elérhető adapter nélkül is...
itt van a kompatibilitási táblázat
DrB25-08-2013 11:29:49 // 39801
	Lenne egy guminyomás kérdésem. A 159-en (2.4mJTD, limuzin) 225/45 18-as gumiabroncsok vannak. Nem megszokott méret. Így a kézikönyv javasolt gumiabroncsnyomás táblázatában sem szerepel. Eddig 2.6 körül raktam bele. Használ valaki ilyen méretet közületek, s ha igen, milyen nyomással? Illetve van valami képlet, netes oldal ahol megadva a gumiméretet, autó súlyát kidobja az ideális nyomásértéket?
	
Szabolcs 15925-08-2013 11:27:20 // 39800
	akkor szerelöre bizom mert az ördög sose alszik
	
Csabi25-08-2013 11:12:48 // 39799
	persze hogy ki..egy 9-es dugókulcs kell csak...viszont azért én olyanra bízom aki már kicserélt pár darabot, ha beletörik akkor van gáz...
	
Szabolcs 15925-08-2013 11:07:57 // 39798
	köszi akkor aszt veszek bele ,itthon ki tudom cserélni  vagy neki se álljak
	
Csabi25-08-2013 11:07:30 // 39797
	Mióta cseréltem,(1éve) azóta szét akarom vágni, mert engem is érdekel milyen a belseje :) Na majd nekiesek a közeljövőben...
	
.......................25-08-2013 11:05:01 // 39796
	Van egy ciklon elven működő olajlevàlasztó,abban vae e szűrő? Passz
De ne alakitsd àt mert folytàst csinàlsz a kartergàz rendszerben ,utàna megnő a nyomàs a karterban, ami nem engedi a turoból a kenőolajat visszafolyni ,
Tehàt kinyirja a turbot idővel,
Az h egy kis motorolaj megjelenik a turonàl még nem hiba,ha rendesen teszi a dolgàt
	
De ne alakitsd àt mert folytàst csinàlsz a kartergàz rendszerben ,utàna megnő a nyomàs a karterban, ami nem engedi a turoból a kenőolajat visszafolyni ,
Tehàt kinyirja a turbot idővel,
Az h egy kis motorolaj megjelenik a turonàl még nem hiba,ha rendesen teszi a dolgàt
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 11:00:43 // 39795
	bosch a gyári de jó az ngk, beru, nekem denso volt az is teljesen jó volt...mindegyik izzít -20 fokban is
	
Csabi25-08-2013 10:56:24 // 39794
	Külföldi oldalakon sokan szidják a Denso-t...hamar, 2-3év alatt meghalnak...
Én is most cserélem őket én Beru-t vettem, ha jól tudom az a gyári is...
	
Én is most cserélem őket én Beru-t vettem, ha jól tudom az a gyári is...
Szabolcs 15925-08-2013 10:51:11 // 39793
	akkor ezzel nem csak én vagyyok igy már aszt hittem valami zür van a géppel
	
Szabolcs 15925-08-2013 10:49:34 // 39792
	köszi az infot gondoltam ez is csere lesz ,de akkor hagyom ,mert lassan 4 izzittógyertya csere lesz  cseréltem volna aszt is ,milyen márkát érdemes venni izzitógyertyábol ami -15 be is el indittja a vasat
	
Csabi25-08-2013 10:47:13 // 39791
	tény, h lehetne egy hatékonyabb szűrő, ami jobban megfogja az olajat.
	
Csabi25-08-2013 10:45:57 // 39790
	az emlegetett kartergáz...szépen végigolajozza az egész levegőrendszert.
	
Szabolcs 15925-08-2013 10:45:34 // 39789
	szerintem nem végzi jol a dolgát mert a pillangó szelepnél is olaj szivárgást látok de oda hogy kerül olaj nem értem
	
Szabolcs 15925-08-2013 10:43:36 // 39788
	na vajon ez mitöl van , turbom also bal oldali csönél olajat látok innét gondoltam a kartergáz szüröre ja ,meg a pillango szelep em nél is olajat látok
	
Csabi25-08-2013 10:40:26 // 39787
	Ezért cseréltem én  ...de nem működik jobban,ugyanúgy megjelent a turbo szívóoldalán az olaj.
Viszont kapott egy új csőbilincset azóta lényegesen kevesebb olaj szivárog ki..alig-alig észrevehető.
	
Viszont kapott egy új csőbilincset azóta lényegesen kevesebb olaj szivárog ki..alig-alig észrevehető.
Csabi25-08-2013 10:37:03 // 39786
	Miért akarod cserélni? Egyébként Fiat-Alfa kereskedéseben tudsz rendelni 12ezer forint körül van.
	
Szabolcs 15925-08-2013 10:35:50 // 39785
	köszi akkor nem keresem mert a turbom also bal oldali csönél olajat látok innét gondoltam a kartergáz szüröre ja ,meg a pillango szelep em nél is olajat látok
	
Shadin25-08-2013 10:33:31 // 39783
	Azt hívják evaporator-nak. Azaz olaj gőz-gáz leválasztónak. A mi leválasztódik az megy vissza a kartebe, ami pedig marad "gáz-gőz" az megy vissza elégetni :-)
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
2
		Guests2
343
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05