Forum >> 159
Vermacy03-09-2013 20:44:43 // 40230
	"Sóher" banda! Eddig minden dízelemnél cseréltem azt is az olajszűrővel együtt. B Vectránál volt látványosan koszos, a többi elment...
	
Piritu - 1.000.00003-09-2013 20:44:25 // 40229
	Tuja valaki, hogy az olajszint mérő hogyan működik? Szedte már szét valaki? Mi és hol érzékeli a szintet?
(A TS motor olajszint figyelésén gondolkodom, mert ott ugye fogyhat, és pont abba nem tettek gyárilag. Esetleg adoptálni lehetne a rendszert.)
	
(A TS motor olajszint figyelésén gondolkodom, mert ott ugye fogyhat, és pont abba nem tettek gyárilag. Esetleg adoptálni lehetne a rendszert.)
mzo03-09-2013 20:43:51 // 40228
	Az ár amúgy nem feltétlen tükrözi a minőséget. Sokszor az árral próbálják meg minőséginek feltüntetni egy normál színvonalú árút és magától a magas ártól fogja azt hinni az ember hogy az prémium az jobb. Egyébként a GM olaj vagy Mobil1 vagy Elf olajat takar, régebben legalább is ezek voltak csomagolva a GM dobozokba.
	
mzo03-09-2013 20:39:37 // 40227
	Gázolaj szűrőt nem cseréltek. De elvileg azt 120-nál kell majd.
	
Szabolcs 15903-09-2013 20:38:23 // 40226
	ilyen tömíttőgyürü engem is érdekelne sárvár környékén hol tudnék vásárolni
	
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 20:38:17 // 40225
	a 2.0 ugyan úgy VM blokk ...
	
mzo03-09-2013 20:38:08 // 40224
	Sztem bármilyen olaj jó bele, ha teljesíti azokat a szabványokat, előírásokat amiket a gyár megszab. Lehet az Selénia Castrol Mobil GM Shell stb... Kinek mi tetszik :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 20:37:23 // 40223
	a 3om gyári szűrő meg ugy pollen és az olaj 34e környéke....
	
Vermacy03-09-2013 20:35:45 // 40222
	Naja! Igaz! Ami jó volt, azt jobb esetben is vette és nem lopta  >:-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 20:34:22 // 40221
	sajátját? melyiket? mesélj :)
	
Alfás Viktor (NagyVad)03-09-2013 20:33:58 // 40220
	Te tudod!
Én a GM-olajat csak nagyon retkes motorokhoz használom mosó olajnak!
Az ára tükrözi a minőségét!
Én nem tenném bele egyik kocsiba sem!
	
Én a GM-olajat csak nagyon retkes motorokhoz használom mosó olajnak!
Az ára tükrözi a minőségét!
Én nem tenném bele egyik kocsiba sem!
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 20:33:27 // 40219
	uhh az zúzós úgy már
	
Vermacy03-09-2013 20:30:53 // 40218
	gázolaj-, levegő, olaj- és pollenszűrő
Mit hagytak ki?
	
Mit hagytak ki?
Vermacy03-09-2013 20:30:08 // 40217
	Naja! A GM élete (hátralevő) nagy hibáját követte el, hogy saját dieselt tett az Insigniába és dobta az olasz gázolajost... A lényeg, hogy vkit megnyugtat a Selénia (most nekem is az van benne), de Én a Castrollal sem lennék elégedetlen.
Az idő majd igazoja ezt vagy azt az oldalt, esetleg mindkettőt...
	
Az idő majd igazoja ezt vagy azt az oldalt, esetleg mindkettőt...
mzo03-09-2013 20:28:19 // 40216
	Ha még 4 szűrő lett volna de csak 3-om volt :)
	
mzo03-09-2013 20:26:21 // 40215
	95 e ft olajcserére???  Fuhh oké nem szóltam egy szót sem! :)
Olaj Selénia került bele 5w30. Egyébként akár mehetne bele GM olaj is, az Opelekbe ugyanennél a motornál pl azt rakják bele. Van egy 1.3 cdti Corsánk is ugye az is Fia multijet diesel és abba GM olaj kerül minden szervíznél. Hibátlan a kis autó.
	
Olaj Selénia került bele 5w30. Egyébként akár mehetne bele GM olaj is, az Opelekbe ugyanennél a motornál pl azt rakják bele. Van egy 1.3 cdti Corsánk is ugye az is Fia multijet diesel és abba GM olaj kerül minden szervíznél. Hibátlan a kis autó.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 20:16:50 // 40214
	a 4db szűrő meg az olaj 68-ért nem olcsó az biztos...a DPF tisztítást programból csinálták szóval az 0ft befektetés max a Te gázolajad fogy...
	
Vermacy03-09-2013 20:10:50 // 40213
	Nekem Alfa Veszprém 95-öt mondott olaj és szűrőcserékre. Fiat/Opel Székesfehérvár-Veszprém 60-65-öt, míg a Norauto 45-ért megcsinálta. Így a 68 részecskeszűrő mágiával nézőpont kérdése, hogy sok-e. 
A kérdés még az olaj minősége/márkája! Castrollal olcsóbb, mint Seléniával...
Grat a rozsdamentességhez :o)
	
A kérdés még az olaj minősége/márkája! Castrollal olcsóbb, mint Seléniával...
Grat a rozsdamentességhez :o)
mzo03-09-2013 20:03:23 // 40212
	Sziasztok Cartársak! 
Ha már ennyire téma a fórumban kíváncsiságból én is megnéztem a turbónyomás mérőt meddig megy ki, nekem sem lendül ki 1.6-ig a mutató, talán 1,55 volt a max.
A másik, voltam tegnap szervízben Szamosiéknál volt egy olajcsere szűrőkkel és egy erőltett részecske szűrő tisztítás gépel vezérelve. Hogy erre mi szükség volt nem tudom, mert előtte kb 3-om nappal csinálta az autó és épp 25%-on állt de mindegy legalább láttam hogy milyen ez. A végösszegtől viszont leesett az arcom, 68.000 ft! hááát aranyosak voltak, végig ott voltam az autó mellett, mindent megmutattak amire kíváncsi voltam, de akkor is ez sztem sok. Egy kicsi hibát találtunk viszont az autón és pont Pityukoma tett be képet róla. (a második). 
 
A turbó nyomó cső szívósorhoz való csatlakozásánál kicsit nyomja ki az olajos levegőt, gyengén bepermetezve a váltóházat és a fékolaj tartályt is. Szamosiéknál épp nem vot tömítő gyűrű, ezért fogtam magam és ma elmentem a Fiat Kelet Pesthez ott tudtam venni 2200 ft-ért. Holnap kicserélem, 3 db torx csavar fogja. Az egyik kicsit macerás helyen van de sztem nem lesz nagy kaland a cseréje. Remélem.. :) Majd csinálok képeket. Kíváncsiságból rákérdeztem a Kelet Pestnél az olajcsere árára és közölték, hogy kb 30-35 e ft :O Nekem a köv szervíz a 120 e km-eres lesz vezérlés cserével arra is kértem egy kalkulációt erre 120.000 ft-ot mondtak két év garanciával. Ja és Szamosiéknál a szerelő nagyon megdicsérte az autót, :) Még a futómű segéd keret vagy mi is rozsda mentes, mondta hogy ez ritkaság. :)
	
Ha már ennyire téma a fórumban kíváncsiságból én is megnéztem a turbónyomás mérőt meddig megy ki, nekem sem lendül ki 1.6-ig a mutató, talán 1,55 volt a max.
A másik, voltam tegnap szervízben Szamosiéknál volt egy olajcsere szűrőkkel és egy erőltett részecske szűrő tisztítás gépel vezérelve. Hogy erre mi szükség volt nem tudom, mert előtte kb 3-om nappal csinálta az autó és épp 25%-on állt de mindegy legalább láttam hogy milyen ez. A végösszegtől viszont leesett az arcom, 68.000 ft! hááát aranyosak voltak, végig ott voltam az autó mellett, mindent megmutattak amire kíváncsi voltam, de akkor is ez sztem sok. Egy kicsi hibát találtunk viszont az autón és pont Pityukoma tett be képet róla. (a második).
 
 A turbó nyomó cső szívósorhoz való csatlakozásánál kicsit nyomja ki az olajos levegőt, gyengén bepermetezve a váltóházat és a fékolaj tartályt is. Szamosiéknál épp nem vot tömítő gyűrű, ezért fogtam magam és ma elmentem a Fiat Kelet Pesthez ott tudtam venni 2200 ft-ért. Holnap kicserélem, 3 db torx csavar fogja. Az egyik kicsit macerás helyen van de sztem nem lesz nagy kaland a cseréje. Remélem.. :) Majd csinálok képeket. Kíváncsiságból rákérdeztem a Kelet Pestnél az olajcsere árára és közölték, hogy kb 30-35 e ft :O Nekem a köv szervíz a 120 e km-eres lesz vezérlés cserével arra is kértem egy kalkulációt erre 120.000 ft-ot mondtak két év garanciával. Ja és Szamosiéknál a szerelő nagyon megdicsérte az autót, :) Még a futómű segéd keret vagy mi is rozsda mentes, mondta hogy ez ritkaság. :)
Vermacy03-09-2013 19:30:36 // 40211
	Majd 250-nél megmondom, hogy volt-e gond vele... Most száztizen körül járok és el kell lapátolnom pár köbméter homokot és sódert, hogy a Puntót tudjam városban használni... Addig gyakom a dízelt!
	
mizooo03-09-2013 18:42:30 // 40210
	Ebbe belenyúltál Dömpi :)
	
Szabolcs 15903-09-2013 18:41:48 // 40209
	üdv mindenkinek infó kellene az izzíttó gyertyáról hogy tudom le venni a vezetéket megjött az új bele 4 db bosch ki is cserélném üdv
	
Ruszi03-09-2013 17:57:23 // 40208
	Költözés miatt,ill lakás vásárlás azt hiszem ez elég indok.
	
Dömpi (il dottore)03-09-2013 17:00:46 // 40207
	Ha ilyen k*rva jó miért adja el???
	
Ruszi03-09-2013 15:12:15 // 40205
	ELADÓ!!!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_magyarorszagi_garantalt_km_-7202392
	
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_magyarorszagi_garantalt_km_-7202392
Shadin03-09-2013 14:44:54 // 40204
	Csak dadogás ügyben van (ill. nincs) fejleményem.
	
David | Centocinquantanove03-09-2013 14:32:52 // 40203
	Én is erre tippeltem, de rögtön rám is cáfoltak... A saját tapasztalatom is 1.5 meg egy hangyaf*sznyi...
Végülis ez csak egy "érdekesség" téma, amíg megy a vas rendesen ahogy kell addig számomta tök 8, hogy 1.52-t vagy 1.6-ot mutat... Úgyse szoktam sűrűn nézegetni, csak amíg újdonság volt. Fabiaban nem volt ilyen... sem! :D
	
Végülis ez csak egy "érdekesség" téma, amíg megy a vas rendesen ahogy kell addig számomta tök 8, hogy 1.52-t vagy 1.6-ot mutat... Úgyse szoktam sűrűn nézegetni, csak amíg újdonság volt. Fabiaban nem volt ilyen... sem! :D
Shadin03-09-2013 14:29:18 // 40202
	Csak arra akartam utalni, hogy ez is, mint a vízhőfok, nem a valóságot mutatja. A turbó nyomás maximuma a programba bevarrt érték ami a MES-sel szépen ellenőrizhető és általában eltér a mutatós értéktől.
	
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 13:48:22 // 40201
	ez is gyári vazz :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 13:48:01 // 40200
	Alfa159 is kiment aztán egyszer csak nem...nem csináltak semmit tán olajcserét..
	
.....03-09-2013 13:42:03 // 40199
	Az érdekes, az enyémen gyári program van és kiment 1,6 -ig.
	
.....03-09-2013 13:34:08 // 40198
	Köszi,ezeket néztem már. Nekem fém cső van.
	
.....03-09-2013 13:32:11 // 40197
	talán valami ilyen lehet, képet tudsz beilleszteni, mit érdemes átnézni?
	
.....03-09-2013 13:30:09 // 40196
	aha, de előtte meg kiment 1,6 -ig...
	
tnorbert8803-09-2013 13:18:01 // 40195
	Az mitől lehet, hogy a vízhőfokmérőm mutatója nem világít? Néha-néha halvány reménysugár van benne de az egyenlő a semmivel. Az üzemanyagszintjelző, a turbó mutatója és a háttérvilágítás az jó. Nem egy katasztófa de egy kicsit zavaró.
	
Piritu - 1.000.00003-09-2013 13:06:50 // 40194
	Nem irigylem a kettőstömegűdet.
	
Shadin03-09-2013 13:05:40 // 40193
	A gyári programban 1,5 és egy kicsi a max :-)
	
Vermacy03-09-2013 12:45:32 // 40192
	Mit mondjak. Ikarusosan vezetek, pedig csak C-m van :o)
Ne pörgetem, ha nem muszály, de utánfutóval megvolt a 150 hétvégén >:-)
	
Ne pörgetem, ha nem muszály, de utánfutóval megvolt a 150 hétvégén >:-)
Vermacy03-09-2013 12:41:02 // 40191
	Így van! Vmi nyitva maradt...
	
Piritu - 1.000.00003-09-2013 12:41:00 // 40190
	Viszont tankolni nem ártana :-D
(Mint ahogy nekem sem.)
	
(Mint ahogy nekem sem.)
David | Centocinquantanove03-09-2013 12:40:58 // 40189
	60-nál hatodikba? Az már jócskán spórolós üzemmód! :D
Hazafelé énis csinálok képet vagy videót ha tudok a turbóbar óráról...
	
Hazafelé énis csinálok képet vagy videót ha tudok a turbóbar óráról...
Vermacy03-09-2013 12:37:53 // 40188
	60-nál berakom 6-ikba és tempomat, ha tudok pár száz méterig tartani a tempót. Ha nem sietek, akkor visszaváltás nélkül gyorsítok innen. Rángatás nuku...
	
Vermacy03-09-2013 12:35:10 // 40187
	Egy Rosso Berlináért talán... DE Tempomat, GPS és multikormány feltéltenül legyen benne. Továbbá a bőr sem hátrány, pedig korábban ellene voltam!
ÉS a legfontosabb a parkradar elől-hátul...
	
ÉS a legfontosabb a parkradar elől-hátul...
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 12:33:02 // 40186
	
	
Vermacy03-09-2013 12:16:08 // 40185
	Hali! Nálam egy gyerek megy egy asszony elfér a verdában. Bár, amikor beültetem a gyerkőcöt magam mögé, akkor előre kell húznom az ülést, mert "hosszúak" a lábai (másfél éves) és nem férne el. A hétvégén költöztem utánfutóval és megfelelőnek bizonyult a mérete!
Minden megszokás kérdese! Az biztos, hogy egy C Vectra kombiban vagy egy kombi Mondeóban több a hely, vagy egy B Zafirába, LAncia Phedraba könnyebb ki-be szállni, DE, amikor ez előbbiek üresen már lesodródtak a kanyarról, akkor a 159 még terheléssel is sínautóként megy (kínai gumikkal is :o)). Sztem a hely viszonlyagos és megszokást érdemel! Továbbá, csak azrt, mert most jó áron el tudod adni a vasat, nem biztos, hogy megéri! Ha szereted és tudsz venni másikat helyette, akkor lehet jól jársz, de a használt verda mindig lutri. A Tiédet pedig már ismered...
Egyébként, ha ránk hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz, a Te döntésed kell, hogy legyen, hiszen a Te ÉLETed, a Te pénzed! A Te Amoréd az Alfa iránt ;-)
ui.: Arról, hogy kevés a hely mindig az jut eszembe, hogy szüleim 3 gyereket neveltek fel egy Skoda 105S-el...
	
Minden megszokás kérdese! Az biztos, hogy egy C Vectra kombiban vagy egy kombi Mondeóban több a hely, vagy egy B Zafirába, LAncia Phedraba könnyebb ki-be szállni, DE, amikor ez előbbiek üresen már lesodródtak a kanyarról, akkor a 159 még terheléssel is sínautóként megy (kínai gumikkal is :o)). Sztem a hely viszonlyagos és megszokást érdemel! Továbbá, csak azrt, mert most jó áron el tudod adni a vasat, nem biztos, hogy megéri! Ha szereted és tudsz venni másikat helyette, akkor lehet jól jársz, de a használt verda mindig lutri. A Tiédet pedig már ismered...
Egyébként, ha ránk hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz, a Te döntésed kell, hogy legyen, hiszen a Te ÉLETed, a Te pénzed! A Te Amoréd az Alfa iránt ;-)
ui.: Arról, hogy kevés a hely mindig az jut eszembe, hogy szüleim 3 gyereket neveltek fel egy Skoda 105S-el...
Pityukoma03-09-2013 10:58:49 // 40184
	A kuplung cseréhez majdnem atomjaira kell belezni a vasat. Többek közt le és fel kell szerelni a nyomó csövet is ahogy Bilux Cartárs is említette lentebb. Ott nézz körül nem látsz-e kifújást, laza bilincset...stb. A második képen bekarikázott csőnél gondolom valami gumigyűrűvel tömíthetnek (csak tipp, még nem szedtem szét) azt kicserélték vagy visszarakták a régit? 
Én is beleestem ebbe a hibába mikor a klímahűtőt cseréltem. A két csőtömítést visszaraktam. Hiba volt, rövid idő után szivárogni kezdett a gáz. Egyszerűen elfelejtettem újat venni, pedig tudom hogy tömítést nem illik visszatenni.


	
Én is beleestem ebbe a hibába mikor a klímahűtőt cseréltem. A két csőtömítést visszaraktam. Hiba volt, rövid idő után szivárogni kezdett a gáz. Egyszerűen elfelejtettem újat venni, pedig tudom hogy tömítést nem illik visszatenni.


Bilux03-09-2013 08:49:12 // 40183
	Vagy túlhuzták és megsérült a cső.
Más tippem nincs ha elötte volt 1,6 utána nincs 1,6 óra szerint.
	
Más tippem nincs ha elötte volt 1,6 utána nincs 1,6 óra szerint.
Bilux03-09-2013 08:48:06 // 40182
	Valamelyik csövet nem rögzítették rendesen és kifúj? 
Váltó cseréhez nem tudom mit borítanak szét a motoron.
	
Váltó cseréhez nem tudom mit borítanak szét a motoron.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 08:18:01 // 40181
	a kettőnek nem sok köze van egymáshoz ....azaz semmi
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
5
		Guests5
429
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
