Üdv Cartársak :) lenne pár kérdésem eg 2.0 TS-el kapcsolatban. Vízhömérsékletem 90 fok környékén ingadozik néha feljebb megy néha fel sem 90ig picivel lejjebb megáll.
Alapjáratom ha menetközben kiveszem sebességből, 500-1500 között ingadozik, mihelyst nem gurul az autó beáll 900ra
Ótletek? Elöre is köszönöm.
Forum >> 156
lasicsviktor19-05-2016 00:06:01 // 150954
rbalint8818-05-2016 23:06:21 // 150953
és ebben még egészen úri cserélni, próbáld ki T22-es Toyo Avensisen... A gázpedál felől kell -nincs rá jobb szó- baszakodni, szintén kétrészes szűrővel, na ott sehol nem látszik az a nagy tökéletességre törekvés...
Jani5518-05-2016 22:15:35 // 150952
Az enyémben 4db 5,5-ös csavar tartja a műanyag záróelemet. Csillag-villással a legkönnyebb kihajtani. De előbb le kell venni a kesztyűtartó alatti burkolatlapot.
(Az anyósülést teljesen hátrahúzni, nyitott ajtónál, kintre két raklap, vagy akármi és kényelmesen, oldalra-félhanyatt fekve bebújva nagyon könnyen lehet szerelni. Ha van szervizemelő, a megemelt kocsin kintről, állva királyi...)
A lentebbi kép nagyon jó, de nekem ott rengeteg kábel, csatlakozók, relék, akármik, éles-sorjás fém és műanyag elemek vannak, két helyen is elvágta a kezem. Belátni oda nemigen lehet, vagy nézek, vagy szerelek, mert annyira zsúfolt ott minden.
Ha a záróelem lejött, a függőleges síkban álló szűrőket egymás után ki kell tudni jobb irányba húzni. A belsőt nehéz, de kampós dróttal kijött.
Kell készülni porszívóval, keskeny hosszú, hajlékony csővéggel, hogy a sok port, növényi maradványokat, dzsuvát, egyebet ki lehessen szívatni, mert ugye a szűrő végzi a dolgát és ahogy húzzuk ki a retkes betéteket, potyog le róla minden. Nehezíti a dolgot, hogy a szűrőbetétek kihúzása irányába minden egyebek vannak, kicsit ívesre görbítve lehet kihúzni és alapos takarítás után az újakat visszafelé betolni. Annyira nincs hely és annyira ívesen kell betenni az újakat, hogy ezért van két darabból.
Ha aktívszenes szűrőket teszel, a szagokat is szűri! Figyelni, a szűrő beszerelési helyzetére, a rajta áthaladó levegőirány jó legyen. Óvatosan betuszkolni a helyére, hogy a szélei ne sérüljenek, akkor tökéletesen illeszkedik.
Eléggé macerás otthoni művelet, én is háromszori nekiugrásra találtam meg és jöttem rá. Egyébként a közel egyórás szarakodásban a konkrét művelet pár perc, de tényleg.
(Az anyósülést teljesen hátrahúzni, nyitott ajtónál, kintre két raklap, vagy akármi és kényelmesen, oldalra-félhanyatt fekve bebújva nagyon könnyen lehet szerelni. Ha van szervizemelő, a megemelt kocsin kintről, állva királyi...)
A lentebbi kép nagyon jó, de nekem ott rengeteg kábel, csatlakozók, relék, akármik, éles-sorjás fém és műanyag elemek vannak, két helyen is elvágta a kezem. Belátni oda nemigen lehet, vagy nézek, vagy szerelek, mert annyira zsúfolt ott minden.
Ha a záróelem lejött, a függőleges síkban álló szűrőket egymás után ki kell tudni jobb irányba húzni. A belsőt nehéz, de kampós dróttal kijött.
Kell készülni porszívóval, keskeny hosszú, hajlékony csővéggel, hogy a sok port, növényi maradványokat, dzsuvát, egyebet ki lehessen szívatni, mert ugye a szűrő végzi a dolgát és ahogy húzzuk ki a retkes betéteket, potyog le róla minden. Nehezíti a dolgot, hogy a szűrőbetétek kihúzása irányába minden egyebek vannak, kicsit ívesre görbítve lehet kihúzni és alapos takarítás után az újakat visszafelé betolni. Annyira nincs hely és annyira ívesen kell betenni az újakat, hogy ezért van két darabból.
Ha aktívszenes szűrőket teszel, a szagokat is szűri! Figyelni, a szűrő beszerelési helyzetére, a rajta áthaladó levegőirány jó legyen. Óvatosan betuszkolni a helyére, hogy a szélei ne sérüljenek, akkor tökéletesen illeszkedik.
Eléggé macerás otthoni művelet, én is háromszori nekiugrásra találtam meg és jöttem rá. Egyébként a közel egyórás szarakodásban a konkrét művelet pár perc, de tényleg.
PistaFR18-05-2016 19:55:00 // 150951
Nincs mit :)
Ha leveszed a fedelet, látni fogod miért 2 db ;)
Ha leveszed a fedelet, látni fogod miért 2 db ;)
Rolee198618-05-2016 19:13:20 // 150950
Köszönöm. Nekifogok, kiveszem. :)
Rolee198618-05-2016 19:12:29 // 150949
Értem. Közben levettem a szélvédő alatti burkolatot, és itt nincs szűrő. Csak egy kb 15 cm átmérőjű rés, amit rácsos szerkezetű háló véd a falevelek ellen. Tehát akkor belül lesz. :) És 2 db.
PistaFR18-05-2016 19:11:30 // 150948
PistaFR18-05-2016 19:04:20 // 150947
Nem kell, de nem baj ha leveszed és kitakarítod az üreget alatta.
PistaFR18-05-2016 19:01:54 // 150946
két lépcsőben volt a fl, először (szinte) csak a belseje változott, második fokozatban a külseje is. Ez utóbbit szokás full fl-nek mondani. :) A tiéd belső fl a képeid alapján, látszik az infocenter homályosan az egyiken :) Egy kis fedelet kell alulról levenni, ha jól tévedek 3 db csavar tartja, pici, talán 6-os hatlapfejűek.
Rolee198618-05-2016 18:53:52 // 150945
2002. 9. havi. Nem tudom, hogy ez Fl előtti vagy utánni. Még csak most ismerkedem a márkával, full analfabáta vagyok egyenlőre. :D Ezért is jó, hogy vannak segítőkész emberek.
Rolee198618-05-2016 18:51:38 // 150944
Előző autómnál is ezen a részen kellett cserélni, de itt annyira sűrűn van minden, hogy nem vágom, ezt meg kell keresnem neten. pontosan mit kell kicsavarni, ütni furni faragni :D
Kristyon18-05-2016 18:50:38 // 150943
Hali!
Ha facelift belsős, akkor úgy van ahogy a kolléga mondja a műszerfal alatt, középen, az anyósülés felől, de akkor nem jó neked a képen látható szűrő, mert oda két kicsi megy. de ha az való bele ami a képen látható, akkor a szélvédő alatt kell keresni
Ha facelift belsős, akkor úgy van ahogy a kolléga mondja a műszerfal alatt, középen, az anyósülés felől, de akkor nem jó neked a képen látható szűrő, mert oda két kicsi megy. de ha az való bele ami a képen látható, akkor a szélvédő alatt kell keresni
Rolee198618-05-2016 18:47:13 // 150942
És kívülről nem kell leszedni a műanyag burkolatot az ablaktörlőnél a szélvédő alatt? Mert egyik 156 os videón ott cseréltek szűrőt.
PistaFR18-05-2016 18:41:18 // 150941
A műszerfal alatt, középen, az anyósülés felől.
Zabbancs18-05-2016 18:40:55 // 150940
Saját márkás Unix-os volt. Teljes rendben volt és 1200Ft volt / db (kedvezménnyel) :)
Rolee198618-05-2016 18:37:27 // 150939
Liquid18-05-2016 14:58:05 // 150938
nem az erővel volt gondom, hanem azzal, hogy felvágta a csomagtérajtót mint állat és az ütközők fogták meg, a gyári csillapít és a végén lelassulva nyit.
JulesTS18-05-2016 14:19:10 // 150937
Nekem eddig a Unix-osak bejöttek. Offos 5. ajtóra kettőt vettem, de olyan erősek voltak, hogy csak én tudtam lecsukni, párom csak függeszkedett az ajtón (pedig az ajtónak is volt súlya). Az 156-os motorházához már csak egyet vettem, az is felemeli és megtartja, csak lecsukáskor nem középen, hanem a Unix-os teleszkóphoz közelebb kell megfogni és lehúzni a motorháztetőt.
Liquid18-05-2016 13:14:45 // 150936
milyen márka volt, lehet csak én nyúltam mellé, majd hibásan általánosítottam :)
Zabbancs18-05-2016 12:05:48 // 150935
Én is berlinához vettem anno, az tejesen rendben volt :)
Liquid18-05-2016 11:58:01 // 150934
Kérdés, hogy az unixosban van-e csillapítás, mert anno amit én vettem a berlinához, azon nem volt, így lett inkább jól működő bontott.
Zabbancs18-05-2016 11:03:48 // 150933
Unix-ba húgyért-fosért adnak újat, minek a bontott? :)
Dévid18-05-2016 10:53:28 // 150932
Átérzem, szóval a hétvégére ezért is van tervben, hogy előszedem az olaszt. ;)
Béci Ɨ|ѯ18-05-2016 08:57:48 // 150931
Igen, kisimítja a ráncokat... :-)
Alfás Theo18-05-2016 07:44:39 // 150930
Van komplett klímás fűtő egységem, vagy darabonként, bontva is. Pl állítómotorok, fűtőmotor..
gazsilaszloo17-05-2016 23:45:26 // 150929
Sziasztok! Csomagtér ajtó teleszkópokat cseréltem az autómban(sw). Nem újakra, bontott alkatrészre. Számomra nem túl meggyőzően teljesítenek. Ugyanilyen volt előtte is. Jól sejtem, hogy ennél jobban fel kellene magától nyílnia?
videó
Youtube-on találtam egy videót:
videó
Gondolom a gyári nem nyitja fel ennyire. Elvileg Octavia teleszkópok vannak benne. Valaki próbálkozott ilyesmivel?
videó
Youtube-on találtam egy videót:
videó
Gondolom a gyári nem nyitja fel ennyire. Elvileg Octavia teleszkópok vannak benne. Valaki próbálkozott ilyesmivel?
osee_selespeed17-05-2016 23:18:13 // 150928
Sziasztok!
Valaki találkozott még a régi klímakonzolos autónál olyan problémával, hogy nem mindig változtatja a levegő befújásának irányát? Volt, hogy csak lábra fújta vagy csak fejre. Most meg jó, ki tudja meddig.
Másik gond meg, hogy autópálya temponál nem fűt rendesen, majdnem egyáltalán.
Valaki találkozott még a régi klímakonzolos autónál olyan problémával, hogy nem mindig változtatja a levegő befújásának irányát? Volt, hogy csak lábra fújta vagy csak fejre. Most meg jó, ki tudja meddig.
Másik gond meg, hogy autópálya temponál nem fűt rendesen, majdnem egyáltalán.
rbalint8817-05-2016 21:30:49 // 150927
EGR-t simán ki tudod pucolni otthon 2 óra alatt.
pdf how to, ez alapján csináltam én is. érdemes a szívócsövet is kitisztítani. a gumikesztyű a legfontosabb szerszám, én egy hete csináltam, mostanra kopott ki a maradék retek, pedig ultraderm, körömkefe és minden be volt vetve. wd40 jó még a szívócső tisztításához.
pdf how to, ez alapján csináltam én is. érdemes a szívócsövet is kitisztítani. a gumikesztyű a legfontosabb szerszám, én egy hete csináltam, mostanra kopott ki a maradék retek, pedig ultraderm, körömkefe és minden be volt vetve. wd40 jó még a szívócső tisztításához.
Abarai17-05-2016 16:20:44 // 150926
Az a baj, hogy igényelem a wellnesst meló előtt és után. 12 óra alatt rengeteg hülyével beszélek. A V6 röfögése nélkül már rács mögött lennék. :)
Abarai17-05-2016 15:55:25 // 150925
Ja hogy Bács-Kiskun. Akkor nincs közel.
Béci Ɨ|ѯ17-05-2016 14:15:15 // 150923
Itt a link helyesen: Fiat Német
:)
:)
Béci Ɨ|ѯ17-05-2016 13:55:31 // 150922
Dunakeszire is viheted Német Misihez. Én csak hozzá járok régóta. Fiat Német
Rolee198617-05-2016 11:31:21 // 150921
Telefonon beszéltem a Szamosi szervízzel, na ők már sokkal korrektebb árat mondtak.
Zabbancs17-05-2016 11:27:18 // 150920
Aha, na a fomont az a hely ahova soha többé nem megyek be. Értem én, hogy a V6 egy külön eset, de konkrétan közölték velem, hogy az életbe nem láttak még V6-ot és fogalmuk sincs hogy kell vezérlést cserélni rajta, plusz szerszámuk sincs hozz...
Ferke, ő nagyon korrekt és ért is hozzá nagyon. Ő az egyetlen szerelő akit közel engedek az autómhoz ;)
Ferke, ő nagyon korrekt és ért is hozzá nagyon. Ő az egyetlen szerelő akit közel engedek az autómhoz ;)
Alfás Theo17-05-2016 09:24:36 // 150919
Schulek Béla, Pusztaszabolcs.
Rolee198617-05-2016 06:12:38 // 150918
Elvinném én messzebre is vez. cserére, csak valaki mondjon egy korrekt szerelőt, akire rábízná a saját kocsiját is. :)
Rolee198617-05-2016 06:04:28 // 150917
Fiat alfa márk. kereskedés szervízében voltam formontnál. Abban bízok, hogy ilyen helyen tudják, és értik is, mit hogyan kell jól csinálni. :)
Cs17-05-2016 01:15:08 // 150916
Na, kicsit utana olvasva, valszeg az egr szelep a bunos. Tud valaki olyan szerelot szervizt, ahol kipucoljak es nem kell ket hetet varni?
Cs17-05-2016 01:06:14 // 150915
Üdv Cartarsak!
Krt hete újítottam egy 1.9 jtd mjet 156-ost, de egyelore nem indul jól a baratsagunk. Az auto kethete van meg, cserelve lett a vezerles, szijak, kapott uj selenia olajat szurot stb... Erre tegnap elszallt a fordulatszammeronel a hattervilagitas. Valszeg vmi kontakt hiba. Aztan kijottem vele nemetorszagba, egyszer odaleptem neki h megnezzem mennyit megy, de gps szerinzt 193-nal nem ment tobbet sem 5-ben, sem 6-ban, amit kicsit keveselltem, mert ennyit a 115 lovas vectram iddtudott majd nem sokkal kesobb motor kontrollsystem error, werkstatt aufduchen hiba, es azota nem gyorsul es kb. 120 km a max, amit megy. Tippek otlet, hogy mi lehet a hiba, es mennyibe faj a javitas?
Krt hete újítottam egy 1.9 jtd mjet 156-ost, de egyelore nem indul jól a baratsagunk. Az auto kethete van meg, cserelve lett a vezerles, szijak, kapott uj selenia olajat szurot stb... Erre tegnap elszallt a fordulatszammeronel a hattervilagitas. Valszeg vmi kontakt hiba. Aztan kijottem vele nemetorszagba, egyszer odaleptem neki h megnezzem mennyit megy, de gps szerinzt 193-nal nem ment tobbet sem 5-ben, sem 6-ban, amit kicsit keveselltem, mert ennyit a 115 lovas vectram iddtudott majd nem sokkal kesobb motor kontrollsystem error, werkstatt aufduchen hiba, es azota nem gyorsul es kb. 120 km a max, amit megy. Tippek otlet, hogy mi lehet a hiba, es mennyibe faj a javitas?
PistaFR16-05-2016 22:09:40 // 150914
Most az anyós oldalon nekem is legalul ázott, a sofőroldalon úgy 15-20 centivel följebb. Nem ez volt az első eset, amikor megvettem mindkét oldalon volt már ázásnyom, azok mindkét oldalon abban a magasságban voltak mint most a sofőroldalon.
berobbantam16-05-2016 21:52:51 // 150913
Nekem az a oszlop aljánál ázik.Ott ahol találkozik a műszerfallal.Mivel szövettel borított lehet felszívta a vizet.Levettem tegnap,de nem láttam semmit.A fém alatta száraz.
PistaFR16-05-2016 21:50:07 // 150912
Nagy zuhénál az enyém is beázik, mindkét oldalon. Sokáig a napfénytetőre gyanakodtam, de látom neked nincs. Az újabb ötletem az hogy az ajtókéder vezeti be. A mostani autómét még nem szedtem le, de az előző elkezdett rohadni a lemez élénél a kéder alatt, kicsivel az A oszlop felső vége után.
berobbantam16-05-2016 21:28:49 // 150911
Sziasztok
Fl utáni 156-nál van valami tipikus beázási hely?Tegnap elkapott egy jó nagy zuhi,és a soför oldalon vizes az a oszlop takaróm alja.Vagy szélvédő ragasztás lesz?
Fl utáni 156-nál van valami tipikus beázási hely?Tegnap elkapott egy jó nagy zuhi,és a soför oldalon vizes az a oszlop takaróm alja.Vagy szélvédő ragasztás lesz?
Zabbancs16-05-2016 21:16:24 // 150910
Mármint a szelepfedelet kell levenni, na... :)
Zabbancs16-05-2016 21:13:57 // 150909
Bizony azt is kell! Rögzíteni kell a vezérlést, ahoz le kell venni a szelepfedél tömítést. Ha már azt leveszi valaki elég kókány, ha a tömítést nem cseréli ki ;)
Én kecskeméti vagyok, itt egy szervizbe sincs alfa vezérlés rögzítő, szemre akarják belőni az állatok... :O Én inkább magamnak csinálom amit tudok, akkor max magamat anyázom, nem a szerelővel kell harcolnom :D Amúgy ha olyan van amit nem tudok, akkor meg felhordom Tárnokra Ferkéhez, megéri ;)
Én kecskeméti vagyok, itt egy szervizbe sincs alfa vezérlés rögzítő, szemre akarják belőni az állatok... :O Én inkább magamnak csinálom amit tudok, akkor max magamat anyázom, nem a szerelővel kell harcolnom :D Amúgy ha olyan van amit nem tudok, akkor meg felhordom Tárnokra Ferkéhez, megéri ;)
Trombozis16-05-2016 21:08:47 // 150908
A 159emben a 2.4es 7.2őt mutat 140él.
Rolee198616-05-2016 20:50:33 // 150907
Sziasztok! Elérkezett a vezérlés csere ideje. Bács-Kiskun megyében tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki meg tudja nekem csinálni, és ért is az alfákhoz? Márkaszervízben vezérlés+szelepfedél tömítés cserére, merthogy szerintük ezt is kell, 109 ezer ft-ot mondtak. És azt picit sokallom. Köszi
Alfás Theo16-05-2016 19:17:13 // 150906
Hamár V6, pár klíma dolgot átadnék jóárasítva! Adok veszekben, oldalamon infók.
De van belső cuccom is még. Pl kêt hét és megy Dóci néni levelesládájába...
De van belső cuccom is még. Pl kêt hét és megy Dóci néni levelesládájába...
Ktomi16-05-2016 16:46:48 // 150905
Szia, írtam mail-t Neked!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
487
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV