Aki az 1.8, 2.0 meg 2.5 benzineseket keresi úgysem a fogyasztás miatt veszi meg ezeket az autókat :) Persze egyikünknek sincs milliárdos vagyona, de szerintem nem az fogja hazavágni a családi kasszát hogy most havi 20 vagy 25 rugót tankolunk bele az autóba.
Amúgy nekem a 2.0 JTS is simán elmegy 7 liter körüli fogyasztásokkal (ami szintén majdnem 1000 km egy tankkal) ha nem a városi start-stop közlekedésben kell szenvedni vele.
Utóirat: Én személy szerint nem azért vettem 2 literes benyás autót, hogy fogyasztás bajnokot csináljak belőle, had egye a benzint, azért van :)
Forum >> 156
Dante27-03-2014 16:05:26 // 144753
Zozo8527-03-2014 15:59:49 // 144752
nem lesz tőle lomha egy sportwagon???
gecsa27-03-2014 15:50:13 // 144751
a ts-ek közül a legstrapabíróbbnak mondják...
Zozo8527-03-2014 15:48:02 // 144750
fogyasztás miatt és persze a nyomaték :)
1.6 annó nekem bejött a 120 Le-vel nem volt azért vele baj...
1.8 benzinről mi a vélemény?? ez az a motor amiről még tényleg semmit nem hallottam hogy jó-e....
1.6 annó nekem bejött a 120 Le-vel nem volt azért vele baj...
1.8 benzinről mi a vélemény?? ez az a motor amiről még tényleg semmit nem hallottam hogy jó-e....
gecsa27-03-2014 15:47:04 // 144749
nem megy az olyan gyorsan, ha nem olyan kicsi a tank.. :D
Zozo8527-03-2014 15:41:25 // 144748
köszönöm
megtaláltam :)
megtaláltam :)
Alfa GT-Csaba27-03-2014 15:36:29 // 144747
Sajnos a fogyasztás meg egyre jobban számit és ha így haladunk még jobban fog is!Én is azért vettem dieselt hogy használjam ,és ha nem mennék évi 20-25 ezret akkor is dieselt vennék ,mert annál rohadtabb látvány nincs amikor húzza a gravitáció a tank mutatót marha gyorsan a sóher lámpa felé!
gecsa27-03-2014 15:31:18 // 144746
én dízelezek, mert nekem ez a kézenfekvőbb évi 30000km mellett.. ha csak a felét kellene mennem, biztos, hogy valamelyik nagyobb köbcentis benzinest választottam volna. sokat dízeleztem régebben is, nekem nincs vele gondom, a mostani is tetszik.
de...
szerintem a benzinüzem még mindig jóval előrébb tart fejlettségben, mert az én véleményem az, hogy szívó motort szívóval, feltöltőst feltöltőssel hasonlítsunk.. azonos köbcentiben a benzines fog nyerni, ha a fogyasztás nem számít.. a fenntartási költség meg eben-guba..
de...
szerintem a benzinüzem még mindig jóval előrébb tart fejlettségben, mert az én véleményem az, hogy szívó motort szívóval, feltöltőst feltöltőssel hasonlítsunk.. azonos köbcentiben a benzines fog nyerni, ha a fogyasztás nem számít.. a fenntartási költség meg eben-guba..
Alfa GT-Csaba27-03-2014 14:58:55 // 144745
Nem mindegy hogy 187Nm vagy 305 Nm azonos köbcentinél.
swan27-03-2014 14:16:24 // 144744
Húúha ez hogy ment el ennyiszer?! :):)
swan27-03-2014 13:58:50 // 144743
Nem akarok pálcát törni a dízelek felett :) Isten ment ugyis állandó téma itt a dízel vs benzin
Én azé maradok benzin mellett. :) De tény ültem mjet-ben és nagyon el lehet rúgni :) Ezt a benzines nem tudja azonos köbcentivel
Én azé maradok benzin mellett. :) De tény ültem mjet-ben és nagyon el lehet rúgni :) Ezt a benzines nem tudja azonos köbcentivel
swan27-03-2014 13:58:50 // 144742
Nem akarok pálcát törni a dízelek felett :) Isten ment ugyis állandó téma itt a dízel vs benzin
Én azé maradok benzin mellett. :) De tény ültem mjet-ben és nagyon el lehet rúgni :) Ezt a benzines nem tudja azonos köbcentivel
Én azé maradok benzin mellett. :) De tény ültem mjet-ben és nagyon el lehet rúgni :) Ezt a benzines nem tudja azonos köbcentivel
swan27-03-2014 13:58:50 // 144741
Nem akarok pálcát törni a dízelek felett :) Isten ment ugyis állandó téma itt a dízel vs benzin
Én azé maradok benzin mellett. :) De tény ültem mjet-ben és nagyon el lehet rúgni :) Ezt a benzines nem tudja azonos köbcentivel
Én azé maradok benzin mellett. :) De tény ültem mjet-ben és nagyon el lehet rúgni :) Ezt a benzines nem tudja azonos köbcentivel
gecsa27-03-2014 13:45:32 // 144740
ott a v6 is.. :)
de egy jts selespeed sem lehet valami rossz élmény!
de hosszabb utakra mindenképp dízelt javasolnék.. én is csak ez miatt döntöttem mellette, mert egy munkagép...
de egy jts selespeed sem lehet valami rossz élmény!
de hosszabb utakra mindenképp dízelt javasolnék.. én is csak ez miatt döntöttem mellette, mert egy munkagép...
swan27-03-2014 13:18:34 // 144739
És miért döntöttél dízel melett?
gecsa27-03-2014 11:31:51 // 144738
jobb oldalt a keresővel lehet rendszámra keresni.. :)
Zozo8527-03-2014 11:11:49 // 144737
tényleg, tudja valaki esetleg hátha az új gazdája itt van a fehér 156-ommal? elég ritka ez a fehér szín :D :D
HES a rendszám
HES a rendszám
Fairlane27-03-2014 11:11:26 // 144736
Bővül a család...
Zozo8527-03-2014 11:09:09 // 144735
az volt nekem a régi 1998-.as 156...szerettem mert nem volt az gyenge ahhoz képest h 1.6 benzin volt
gecsa27-03-2014 11:07:55 // 144734
az 1.6 telesportnál mindegyik erősebb...
Bilux27-03-2014 11:00:04 // 144732
JTDm multijet motor
Zozo8527-03-2014 10:53:16 // 144731
156-oknál a 2004 előtti és utáni típusoknál lámpa morcosításon és a belső szépítésen kívül technikai változás történt?
Zozo8527-03-2014 10:33:30 // 144730
szép ;)
Miért adod el?
Miért adod el?
Alfa GT-Csaba27-03-2014 10:27:08 // 144729
Gt jó választás :-)
Fairlane27-03-2014 10:22:45 // 144728
Nézd meg a GT-ket is.
Épp tudok egy szépet ;)
Épp tudok egy szépet ;)
Zozo8527-03-2014 10:12:25 // 144727
Nekem is az lenne a legjobb.
Amit kinéztem mindenben megfelel csak a motor "gyenge" ezek szerint...
Köszönöm a segítséget lehet nézelődöm még :)
Amit kinéztem mindenben megfelel csak a motor "gyenge" ezek szerint...
Köszönöm a segítséget lehet nézelődöm még :)
Alfa GT-Csaba27-03-2014 09:50:37 // 144726
Ha erősebbre vágysz és sokkal nyomatékosabbra akkor M-jet-et vegyél ,nem eszik sokkal többet mint a jtd 8v de a különbség óriási!
Zozo8527-03-2014 09:42:12 // 144725
Sziasztok
Volt nekem egy fehér 156-os csodám 1.6 Benzines.
Most gondolkodom egy 2005 körüli face liftes 1.9 JTD 8V típuson (már ki van nézve), és a kérdésem az lenne hogy keresgéljek-e az 1.9 JTD 16V Multijet motoros után vagy gazdaságos-e a gyengébb motoros? Esetleg mennyire "lomha" ha mondhatni annak??
Előre is köszönöm a segítséget :)
Volt nekem egy fehér 156-os csodám 1.6 Benzines.
Most gondolkodom egy 2005 körüli face liftes 1.9 JTD 8V típuson (már ki van nézve), és a kérdésem az lenne hogy keresgéljek-e az 1.9 JTD 16V Multijet motoros után vagy gazdaságos-e a gyengébb motoros? Esetleg mennyire "lomha" ha mondhatni annak??
Előre is köszönöm a segítséget :)
Alfa GT-Csaba26-03-2014 21:40:41 // 144724
Csak a nivonál,én is holnap edzek vele!
aranytl26-03-2014 21:39:26 // 144723
Azért olcsó, mert nincs benne elektronika. Csak egy üres műanyag ház, első ránézésre mutatós.
mreni26-03-2014 19:38:27 // 144722
miért nem csak belső csillagot vettél??
amúgy most nem rémlik hol tudod betölteni,de lehet,hogy a nivo csavaron ami a váltó elején van (hűtő felöl)
amúgy most nem rémlik hol tudod betölteni,de lehet,hogy a nivo csavaron ami a váltó elején van (hűtő felöl)
redbull9026-03-2014 19:26:01 // 144721
Ez elég praktikus kulcs meg lehet oldani 156 hoz is sztem csak más nyelv kell bele.
Az ára az meg vicc... mondjuk nem tudom minőségre milyen lehet...
Alfa Romeo Kulcs
Az ára az meg vicc... mondjuk nem tudom minőségre milyen lehet...
Alfa Romeo Kulcs
Szabeee26-03-2014 11:22:56 // 144719
Hol kell beonteni a váltóba az olajat? 6 sebességes, es bárhogy nézem, nem latom merre kellene bejuttatni az olajat... Kis segitseg kellene..
Alfa GT-Csaba25-03-2014 22:01:50 // 144718
dieselé vastagabb!
Szabeee25-03-2014 21:59:47 // 144717
Tud valaki erről nekem valamit mondani:

?
Rendeltem javított féltengelyt, viszont nem tudtam összerakni a váltóval. Miután egymás mellé tettem a sajátom és a felújítottat, meg is lett a bűnös. A bal oldali az enyém, a jobb oldali a felújított.
Létezik több átmérőjű féltengely 2.4 M-Jet-hez? Lényeges, hogy 5 vagy 6 sebességes?

?
Rendeltem javított féltengelyt, viszont nem tudtam összerakni a váltóval. Miután egymás mellé tettem a sajátom és a felújítottat, meg is lett a bűnös. A bal oldali az enyém, a jobb oldali a felújított.
Létezik több átmérőjű féltengely 2.4 M-Jet-hez? Lényeges, hogy 5 vagy 6 sebességes?
3Szék-ej25-03-2014 20:23:04 // 144716
Persze nem JTS-eknél olvastam. Jack, köszi a válaszodat.
Lassan rájövök, hogy a JTS nem sokban hasonlít a TS motorok működéséhez,kivéve hogy mindkettő szívó. Nincs EGR, légtömegm.-őt lehúzva bedöglik...stb. Pedig azt hittem hogy a gyertyákon kívül,valamint a kiiktatott sürítőcsőn és a magasnyomású befecskendezésen kívül a többi elvileg ugyan az
Lassan rájövök, hogy a JTS nem sokban hasonlít a TS motorok működéséhez,kivéve hogy mindkettő szívó. Nincs EGR, légtömegm.-őt lehúzva bedöglik...stb. Pedig azt hittem hogy a gyertyákon kívül,valamint a kiiktatott sürítőcsőn és a magasnyomású befecskendezésen kívül a többi elvileg ugyan az
3Szék-ej25-03-2014 20:12:08 // 144715
Még nem húztam le, csak érdekelt hogy mi történhet pontosan, mivel többen irják, hogy ezzel a metódussal próbálkoztak
Jack25-03-2014 18:53:19 // 144714
Ha a JTS-nél lehúzod a légtömegmérőt nem is lesz alapjáratod. Fordulatról vissza ejtve leáll.
Attika0125-03-2014 18:34:15 // 144713
thealfa15625-03-2014 18:13:24 // 144712
akkor valami ilyet kipróbálok... amíg nem cserélem így is működik... köszi a segítséget!
osee_selespeed25-03-2014 17:54:07 // 144711
Persze, nem is tanácsoltam neki, hogy akkor már rendelje meg az újat. Úgy érted, hogy nem csak a légtömegmérőnél vesz középértéket?
Hardy25-03-2014 17:16:03 // 144710
Nekem egyszer valaki aki ért is hozzá azt modta, ha lehúzol egy csatit vagy tönkremegy valamilyen érzékelő akkor a motor kényszerüzemre áll át, és átlagértékeket vesz alapul. tehát nem csak annak az egy valaminek az értékét veszi átlagul, hanem minden értéket.
Magyarul ha lehuzod a csatit és kisimul a járás nem biztos hogy az a rossz. De egyszerű kiprobálni, mert mondjuk húzd le a lambda csatiját és nézd meg mit csinál akkor.
Magyarul ha lehuzod a csatit és kisimul a járás nem biztos hogy az a rossz. De egyszerű kiprobálni, mert mondjuk húzd le a lambda csatiját és nézd meg mit csinál akkor.
osee_selespeed25-03-2014 16:08:07 // 144709
Ha lehúztad a csatit és jobban járt a motor, akkor valószínű, hogy azzal van a probléma.
gecsa25-03-2014 16:01:43 // 144708
ja, jók szoktak lenni az ilyen cuccok, amik papíron 10 perc alatt cserélődnek, aztán az ember szív vele órákat.. :D
swan25-03-2014 12:57:30 // 144707
Hát még én :):)
3Szék-ej25-03-2014 11:27:48 // 144706
Alapjárati problémám van a 2.0 JTS motornál (erről bővebben beszámoltam egy korábbi bejegyzésemben). Légtömegmérő,pillangószelep meg lett tisztítva de úgy is.
Egy segítőkész Cartárs azt a tippet adta, hogy attól még nem bisztos hogy jó a légtömegmérő (saját tapasztalata). Mivel sajnos nem nagyon van lehetőségem tesztelés miatt egy jót szerezni az lenne a kérdésem Hozzátok, hogy ha lehúzom a légtömegmérőről a csatit és ettől kisimul az alapjárat akkor a légtömegmérő a hibás az ingadozásért, és esetleg kukás ?
Egyébként Gyujtáskimaradási hibakódokat dob ki, általánost és hengerenként is
Egy segítőkész Cartárs azt a tippet adta, hogy attól még nem bisztos hogy jó a légtömegmérő (saját tapasztalata). Mivel sajnos nem nagyon van lehetőségem tesztelés miatt egy jót szerezni az lenne a kérdésem Hozzátok, hogy ha lehúzom a légtömegmérőről a csatit és ettől kisimul az alapjárat akkor a légtömegmérő a hibás az ingadozásért, és esetleg kukás ?
Egyébként Gyujtáskimaradási hibakódokat dob ki, általánost és hengerenként is
redbull9025-03-2014 11:13:47 // 144705
Örülök h sikerült! :)
swan25-03-2014 08:50:40 // 144704
Nálám szerencsére a gömbej konyómó működött mindegyiket ki tudttam nyomni. Még az hiányzott volna ha azt se tudom :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
468
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?