Forum >> 156

6UR2010-09-2012 22:24:06 // 131053
Köszi a gyors választ:))
Liquid10-09-2012 22:22:10 // 131052
ha csak indításkor csinálja 1-2s-ig, akkor szerintem még ráérsz bőven. Az enyém 50e km-rel ezelőtt is csinálta néha hidegen, azóta se rosszabbodott
viszont annyit tehetsz, hogy mindig tartsd maxxon az olajszintet, és "rendes" olajat (pl. a gyári Selénia 20K AR) használj, akkor meghosszabbítod az élettertamát
szasza(SW)10-09-2012 22:21:36 // 131051
Nálam nincsenek repedések se:)
Liquid10-09-2012 22:20:22 // 131050
akkor célszerű cserélni ha állandósul a dízelhang, ha beteg a vezmód, akkor alapjáraton folyamatosan ketyereg. A felújító készlet hatásosságáról megoszlanak a vélemények. Tény hogy olcsó, de hogy érdemes-e azt csak akkor látod ha szét van szedve, viszont ha netán nem jön be a felújítás és cserélni kell, akkor 2x kell kifizetni a szétszedés-összerakást plusz ilyenkor a vezérműszíjat is cserélni kell, nem illik visszatenni.
GTPeti10-09-2012 22:19:23 // 131049
Időközben arra is rájöttem, hogy az Uno-nál használt alvázvédő technológia JOBB volt, mint a 156-nál. A 156-nál egy vékony, fehér réteg alapozóra fújták rá - a nem túl jól tapadó - PVC-t. (Persze előbbi mindent összevetve mégis rosszabb, de ez inkább az üregvédelemmel - vagy annak hiányával. Magyarázható.)
GTPeti10-09-2012 22:15:56 // 131048
"mert nekem igazából hibátlan" Őszinte leszek. Erre én is letettem volna anno a nagyesküt. Aztán megkapargattam pár repedést az alvázvédőn. (A saját autómról írok.)
szasza(SW)10-09-2012 22:09:49 // 131047
Csinálok majd képet az aljáról is ,mert nekem igazából hibátlan.Még a dobokra se mondanám,hogy rozsdásodnak.Mondjuk örülök is,hogy sikerült kifognom egy ilyen autót.Pedig mindenki azt írja itt olaszból nem szabad autót venni.Hát az enyém rácáfol erre:)
GTPeti10-09-2012 22:06:50 // 131046
Én most nov. tájékán fogom megejteni a köv. "ellenőrzést", a keresztmerevítő tájékán.
szasza(SW)10-09-2012 22:04:34 // 131045
Sajna nem most ,augusztusban pucoltam a kárpitokat szőnyeget,de nem volt eszemben.Jövőre ismétlek ,akkor csinálok mindenképp.
GTPeti10-09-2012 22:01:20 // 131044
A 156 padlólemeze belülről rozsdásodik, amit kint látsz, vagy "ártalmatlan" felületi sérülés, vagy átért a rozsda. :(
(Azt leszámítva, hogy repedezik és hámlik a gyári alvázvédő, ami alatt remekül megmarad a víz.)
Trombozis10-09-2012 22:00:04 // 131043
Enyém 98as, de "semmi" rozsda nem volt sehol. :-P
GTPeti10-09-2012 21:59:34 // 131042
Nem csináltál esetleg képeket, mikor benéztetek a padlókárpit alá?
szasza(SW)10-09-2012 21:55:20 // 131041
Nekem 11 éves annyi rozsda van rajta ami az első lökös alatt két oldalt található függőleges akármi a kerék előtt (nem akarok hülyeséget írni)Alján van felületi rozsda.Szerintem inkább használat függő mint kor.Aki földesen többet jár az több kaviccsal veri az alját.Aki nem rak + szőnyeget annak belül nagyobb az esélye a rozsdára.Még a küszöb spoilert is úgy gondolom hozzájárul a küszöb rohadáshoz.
6UR2010-09-2012 21:48:07 // 131040
Sziasztok.
Új belépőként lenne egy-két kérdésem hozzátok.
Az egyik a vezérlésmódosítóval kapcsolatos lenne, mikor van az h már feltétlen csrélni kell?
Nekem vszínű h ezzel lessz baj mivel olvasgattam az ezelőtt leírtakat és tipikus jelnségek már jelentkeztek (néha hidegen dízeles hang 1-2 mp-ig illetve néha meleig indításnál is u.e.) A másik az ezzel kapcsolatos javítókészlet nektek mennyire vált be?(már aki ezt használta)
A másik fontos kérdésem az üzemanyagszint jeladó csak szivattyúval együtt cserélhető vagy van vmi megoldás a javítására mert nem igazán a valóságot mutatja de most 40 ezer ft-ot nem nagyon van "kedvem" kiadni érte.
A vas 2003 1.6 ts
GTPeti10-09-2012 21:40:12 // 131039
"Bőrbelső berakásnál ki lett szedve a szőnyeg és akkor körbenéztem, de nem találtam rozsdát" Egyszer mindegyiknél így volt. Múló állapot.
(Ezzel csakis azt akartam írni, hogy ha nincs megelőzés a korábbi rossz tapasztalatok ellenére sem, könnyen lehet, hogy egyszer "megismétlődik a történelem".)
Roll198310-09-2012 21:36:56 // 131038
Persze 98 és 05 között van 7 év, szóval fene se tudja, hogy mi lesz 7 év múlva.
Roll198310-09-2012 21:35:56 // 131037
Az enyém 2005-ös és még nem rozsdásodik. Az alulról nézve is hibátlan az alja, illetve bentről nézve is.(ezt jól megfogalmaztam) Bőrbelső berakásnál ki lett szedve a szőnyeg és akkor körbenéztem, de nem találtam rozsdát.
GTPeti10-09-2012 21:20:53 // 131036
A faceliftesek koruknál fogva jobb állapotúak. Ha nem foglalkoztak az aljával, SZVSZ 10 évesen ugyanúgy elkezd belülről rohadni, mint egy FL előtti. Meg lehet előzni, de az ilyenirányú prevenció max. az autósok 1%-ánál szokás. (Önmegnyugtatás: Ennél nem lesz gond, elvégre "galvanizált".)
mizooo10-09-2012 21:17:56 // 131035
Srácok,

Tapasztalat érdekelne 2004 és utáni 56-osokról, a karosszéria mennyira szokott rohadni? Például a 98-as gépek szinte mindegyikén láttam problémát a küszöbök végénél és hallottam alvázproblémákról is. Kellett már valakinek lakatoltatni a Faceliftes gépet? Gondolok itt normál állapotra tehát nem sérülés miatti korrodálódásra :)

Köszi,
GTPeti10-09-2012 21:05:50 // 131034
Más a tető, máshol vannak benne a merevítések. Ha csak esztétika miatt akarsz tetősínt feltenni, megteheted. Ha komolyan terhelnéd is, lehet, hogy érdemes lenne belső merevítésekben is gondolkodni a gyári tetősínes mintájára.
Frucsi10-09-2012 20:49:30 // 131033
Sziasztok!

Sw-nek amin gyárilag nincs tetősín (régi külső, új belsős) lehet utólag szerelni rá?
Ha igen, hol tudom beszerezni, esetleg valakinek elfekvőbe...?
Gyári mp3-as rádió is érdekelne!
Köszi!
Minden jót!
Ciao!
GTPeti10-09-2012 20:22:22 // 131032
Annyit mondogatjátok, még a végén én is rendelek egyet. :))
sanyi1310-09-2012 19:31:01 // 131031
Sziasztok!Az autónak olyan a hangja mint a traktornak , tudtok Debrecen környékén egy jó szerelő?
Laurent10-09-2012 18:39:57 // 131030
Na, ELADÓ. :-) sok a gomb
Laurent10-09-2012 18:39:32 // 131029
Hali urak.
Eldaó diesel 156-ot keresek egyik jóbarátom részére, ha esetleg valaki tud, az pls, jelezze. Köszi.
alfa15610-09-2012 17:17:46 // 131028
Hát ehhez nemtudok hozzászólni.Gondolom nemolcsó a kijelző csere ill. a javittása. Szerintem kérdezz utánna elektronikai cuccok javittásával foglalkozó cégnél és akkor tudsz dönteni mert egy használt de kiválló fejegység mind az enyém 15-20 ezer.Nembiztos a javittás kijön ennyiből.Márcsak abból kiindulva a lányom telefonjának a kijelző cseréje volt12.
Ládika10-09-2012 16:54:26 // 131027
Erről jut eszembe, nem tudja valaki, hogy érdemes illetvel lehet-e javíttatni pixelhibás navi kijelzőt? Gondolom nem vagyok egyedül vele, hogy egy két csík probléma van a kijelzőn...
alfa15610-09-2012 16:15:50 // 131026
Már meg is történt a beszerelés mivel minden madzag stimmelt. Nagyon zsirul szól és jól néz ki a müszerfalban. Nagyon megvagyok vele elégedve.
alfa15610-09-2012 16:13:25 // 131025
Hát még a régi tipusu gyári kazettás rádió egy 6 lemezes cd tárral.Meg is voltam vele elégedve mert kivállóan szólt de a rádiórésze elfelejtette mostanában az állomásokat.A cd része tökéletes máig is.Igy gondoltam hogy csere lesz és hamár csere akkor cd-s legyen és mindenképp gyárit akartam mert undoritónak tartom a kiképzés miatt hogy más fejegység mind eláll kiáll stb.
gecsa10-09-2012 15:16:13 // 131024
és mi volt benne előtte?
alfa15610-09-2012 14:40:20 // 131023
Ma befog kerülni a vasba végre a gyári navis cd fejegység.
süsnye10-09-2012 13:59:44 // 131022
Lehet, hogy sikerült beazonosítani a koppanás forrását.
gecsa10-09-2012 12:02:43 // 131021
szerintem nézd meg először,hogy működik-e,és csak utána cseréld.. ;) ne költs feleslegesen..:D
Timpiri10-09-2012 11:43:40 // 131020
Rendben, akkor termosztát csere első körben, köszi
Szabeee10-09-2012 09:57:14 // 131019
ilyenem nekem is van :) de mi karcmentesítést végeztünk.... :)
gecsa10-09-2012 09:41:44 // 131018
jeladó,óra,termosztát...csak ez a három lehet..a termosztát a legvalószínűbb,hogy nyitott állásban megragadt..ha nem,akkor jöhetnek a mérések...
droberto10-09-2012 09:21:20 // 131017
Én is benne vagyok most a témában. :)
A csináld magad mozgalomban az Einhell BT-PO 1100 E a legjobb ár/használhatóság arányú.
Ezeknek inkább teljesítmény/tömeg arányával van a gond. Ami már 800-900 1/min körül dolgozik az már jónak számít.
Én most vettem használtan egy Riwax-ot.
Timpiri10-09-2012 09:09:48 // 131016
Sziasztok, a vízhőfok kijelzőm folyamatosan alacsony szintet mutat, ami azt jelenti, hogy az 50-es után lévő vonalat sem éri el, illetve csak nagy ritkán.
Tegnap is kicsit meghajtottuk a kocsit, de nem akart még a 90 fok vonal közelébe sem menni.
Kérdésem az lenne, hogy elég csak a termosztátot megnézni/kicserélni vagy van más is amit ellenőrizni kell?

Köszi előre is
hg6idn10-09-2012 07:05:56 // 131015
Tegnap este kiderült az előző gazdi miért dugózta le a lámpamosó csövét...
Használat után szépen az összes folyadék kifolyt a vezető oldali fúvókából. Egyenlőre én is dugózok. Aztán ha sok időm lesz felderítem a hiba okát.
mreni09-09-2012 21:46:04 // 131014
ezt néztem én is,de itt azt írta hogy 1000-3000fordulat között szabályozható
GTPeti09-09-2012 21:38:18 // 131013
OFF

A másik nem bejövős wax, az a Turtle Wax teflonos szere volt. Brutálisan rövid ideig volt vízlepergető a réteg.

A harmadik egy a Bárdinál vett teleshopos szerű kence, arany flakonban... A negyedik pedig a Prevent cucca, ami zsírszerű, kőolajszagú és gyakorlatilag nem lehet elpolírozni.

ON
gecsa09-09-2012 21:35:06 // 131012
ja..azok nekem is jobban fekszenek...:D majd tavaszig még várok a vétellel...:D
aztán lehet megint turtle lesz..:(
GTPeti09-09-2012 21:33:05 // 131011
Én a magas canaruba tartalmú, vajszerű szerekre esküszöm egyébként. (Nem olcsók, de egy tégely nagyon sokáig elég.)
gecsa09-09-2012 21:31:17 // 131010
hogy mennyire hosszútávú a dolog,majd kiderül...meg ugye ez csak ingyenes minta volt..az eredmény pöpec,a többit meglátjuk..
fony7209-09-2012 21:13:26 // 131009
Most nézem GT Peti linkjét. Ez lenne az:
Einhell Blue BT-PO 1100 E
theBanyai09-09-2012 21:11:59 // 131008
Akkor az van neked ami nekem!
fony7209-09-2012 21:10:10 // 131007
Én egy Einhellt vettem tavaly a Bricóban Győrben 19 kemény magyar papirért. Jó gép, erős motorral, elektronikus(gombnyomásos) fordulatszabályzással 0-3000 között, digitális kijelzővel. Nem polírozásra használom, hanem sokkal nehezebb melókra. Ha azt bírja akkor a polírozás csak gyerekjáték lesz neki. A típusát most sajna ha agyon vertek se tudom megmondani, de ha valakit érdekel holnap megnézem.
GTPeti09-09-2012 20:55:31 // 131006
Itt van még néhány versenyző

A 600RPM-et már dícséri az AutoBild, hogy az kellően alacsony.
mreni09-09-2012 20:48:31 // 131005
én is ezt néztem,hogy elég sok az 1000,azért kérdeztem :) na de ezek szerint akkor hobbi szinten elég ez is.

pár éve néztem olyan flexet ami 0-tól 13ezerig volt szabályozható fordulatú,aztán mégsem olyat vettem végül.:)
mreni09-09-2012 20:46:47 // 131004
okés,köszi ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.