Forum >> 156

156er30-01-2012 00:22:44 // 125903
én annak idején(2007) kb 110ért vettem őket újonan!! nem replica.......
Szabeee29-01-2012 23:05:40 // 125902
hát én nem GTA felniket, de 17"-os jó állapotú felniket 75 000-ért vettem
Attika0129-01-2012 22:41:32 // 125901
Köszönöm szépen! :)) Holnapra tehát a feladat adott. :)
GTPeti29-01-2012 22:39:01 // 125900
A hibakód kiolvasás nem ehhez kell. Hanem ahhoz, hogy megtudd, van-e esetleg vmi bánata az ECU-nak.

Jó eséllyel a LMM-nek sem ártana egy tisztítás.

De a hibakód kiolvasással kezdd!
Attika0129-01-2012 22:37:22 // 125899
Értem. Egr, le kitisztít, visszarak , csati a helyére és kész? Nem kell kód olvasás, semmi hókusz pókusz?
Roll198329-01-2012 22:33:17 // 125897
17-est néztem, nem vennék itthonra nagyobbat. Ez is bontós ár.
GTPeti29-01-2012 22:32:12 // 125896
A te autódnál simán lehúzható az EGR csatlakozója. Hibakódot eltárol, de semmi több. Mondjuk, ha az EGR beragadt, akkor már nem segít. (Ezt max. egy tisztítással lehetne látni és orvosolni.)
Attika0129-01-2012 22:28:55 // 125895
Sziasztok cartársak! Kérdésem a következő lenne. 156. 1.9 jtd-ről van szó. 236 000-km van benne, kötelező olajcseréken ill nagyszervízen kívül különösebb beavatkozás nem történt nála. Kb 2800-as fordulatnál kicsit megtorpan, egy pillanatig tart, de utána húz rendesen tovább, amíg taposom addig pörög. A torpanásnak lehet egr szelep az okozója? Hibakód nincs benne, minden rendben működik, a torpanás kicsit zavar.
osee_selespeed29-01-2012 21:37:28 // 125894
Olaszautóbontó? :)
GEORGE29-01-2012 20:57:06 // 125893
16-ok max 10.000 Ft -ért mennek. A bontóban hegyekben állnak.
17-ek 15.000 Ft max 25.000 Ft.
18-ak vannak már 30.000 Ft-ért is.
Roll198329-01-2012 20:51:47 // 125892
Én is sokallom értem, de egyelőre túl sok helyen nem botlottam bele.
GEORGE29-01-2012 20:48:33 // 125891
Mára egy kicsit drága.....
Roll198329-01-2012 20:34:18 // 125890
GTA felni (gumi nélkül) 150e Ft-ért az jó árnak számít?
roberto3329-01-2012 13:38:53 // 125889
Szia az én Gépemben 133 000 km van és szerintem életében akkor volt először tisztítva ~20 000 km-rel ezelőtt a pillangószelep és környéke.

A motorral minden rendben, minimális olajat fogyaszt a legutóbbi vezérléscserekor Csöri is letesztelte...

...de engem igen is zavar, hogy ha van is trutyi az pont a pillangószelephez jut és az esetleg nem zár megfelelően pl. alapjáratingadozást okozva.

Megelőzés mindenek felett :)
vm29-01-2012 13:01:56 // 125888
Aha...értem ;-)
A CAN-t nagyjából vágom, csak azt hittem, valami extra problémát okoz izzó szempontból, az ellenőrzésen túl.
Inter156 (il mascalzone)29-01-2012 12:54:54 // 125887
Ha traktorra kéne,abban gondolkodnék,de csak egy szerény Alfára lesz! :-DDD
Nem vagyok olyan bátor mint te:-DDD
Nem sikerült még azt a programot megszerezni?
Inter156 (il mascalzone)29-01-2012 12:52:27 // 125886
Köszi az infót:-)
GTPeti29-01-2012 12:37:35 // 125884
Izzófigyelés=terhelés figyelése. (Mi más lenne?)

És ez "okosok" szerint leginkább CAN-es autókban van. Ezért hírdetik így az izzókat. Ez persze totál hülyeség, mert a kettőnek nem sok köze van egymáshoz. Lásd jobban felszerelt autók a 80-as évek elejéről.

A CAN busz maximum annyiban kapcsolódik az izzókhoz, hogy modernebb autókban sokszor van külön izzóelektronika, ami CAN-en kersztül kap parancsokat. (Ilyen külön szigetbe persze illik izzófigyelést is tenni, elvégre kétirányú kommunikáció lehetséges a buszon.) (A CAN amúgy egy kétvezetékes busz, olyasmi mint az USB.)

Az, hogy mennyire jó ötlet ilyen külön szigeteket beépíteni és általában "mindent mindennel" összekötni, mutatják a modern autókkal szembeni félelmek. Persze ez a jövő, de mindenképpen ott van az is, hogy suckszervízbe kelljen vinni a vasat, ha vmi nyűgje van...
mreni29-01-2012 12:36:51 // 125883
a CAN-nek a lényege az autóban futó vezetékek számának csökkentése alapvetően.
Tehát ahelyett hogy 1 szál vezetékhez 1 funkció tartozna,a CAN 1 szálat több eszközzel köt össze így lehetővé teszi a nagyobb mennyiségű adatforgalmat(oda-vissza).
Röviden tömören :D
vm29-01-2012 12:26:00 // 125882
Nemá... Nem az a gáz, hogy nincs meg a megfelelő terhelés? Vagy az csak az izzófigyelés? Akkor CAN-nél mi a lényeg?
Hardy29-01-2012 12:10:52 // 125881
Na ezért nem szeretek telefonon írni...
Nuillával=nullával
Hardy29-01-2012 12:09:42 // 125880
Azt hiszem egy nuillával több sikerült :-)
Hardy29-01-2012 11:45:16 // 125879
Nekem 2400000 es nekem sincs gondom vele. Olajat ha nagyon hajtom akkor kell tolteni olyan 2-3 dl-t. De csak akkor ha folyamatosan180 korul hasznalom. Kopp-kopp-kopp....
alfa15629-01-2012 10:16:58 // 125878
Az Olasz kúthálózat ajándéka , hogy mindíg náluk tankolok.
alfa15629-01-2012 09:27:42 // 125877
Csak kérdezném mennyi km van a kocsitokban , hogy ilyen nagy mértékü a kartergáz és az olajsár olajfogyasztás ? Az enyémben 116000 van de semmi nincs tiszta és még csak nem is eszi az olajat cserétől cseréig.
mreni28-01-2012 20:38:03 // 125876
nekem le van vezetve a váltó mellé a cső aztán annyi :D
GTPeti28-01-2012 20:34:19 // 125875
"de a szivacs nem bírta így kibélelte fémdörzsivel."

Díjnyertes ötlet... :)))))

(=mindennek ellenáll, bár szűrni speciál nem szűr...)
HátvédRomeo28-01-2012 20:24:49 // 125874
Sziasztok!

A rúgók még eladók!

Vadi új ültető rugók 156-hoz, eladók még mindig!
Megegyezünk! Írjatok a falamra, kompromisszum képes vagyok!
Hardy28-01-2012 19:56:37 // 125873
Elvileg létezik kimondottan ide szűrő. Az bírja az olajat is. Az ülés teljesen egyforma a jobb bal szintén. Az enyém igaz szövet de én angol európai jobb bal házasságából szültem. Nekem a jobb oldali is tud mindent amit a bal.
roberto3328-01-2012 19:46:26 // 125872
Sziasztok,

Két dilemmám van és kíváncsi lennék a véleményetekre:

1, Sajnos a TS-nél / is / a kartergáz bele van vezetve a szívócsőbe és a trutyi szennyezi a pillangószelep környékét.

Szeretném ledugózni a szívócsövet és a szuszogókhoz pedig szűrőt tenni.

Az egyik Cartárs /Dzsozy / szivacsos szűrőt vett, de a szivacs nem bírta így kibélelte fémdörzsivel.

Létezik eleve olyan szűrő ide, amely bírja az olajsarat?


2, Az plüssüléseim jó, kiülésmentes állapotban vannak de az ülésfűtésem valószínűleg szakadt, így le kell szednem a huzatot a javításhoz.

Ha egyúttal beszerzek jóárasítva egy bőrgarnítúrát - akár angolt hibás ülésszerkezettel - , akkor áthúzva az első ülésekre a huzatot "kiadja" vagy nem kompatibilis a kettő.

Üdv. Roberto
Imyx28-01-2012 19:28:56 // 125871
8,5-ös elfér + 225/40-es gumival.
Sanyi28-01-2012 19:20:04 // 125870
Sziasztok.

Milyen szélességű 18-as felni megy be a gyári futóműves(nem sport csomagos) 156 alá? És mekkora gumival?

Köszi :)
Lambi15628-01-2012 19:14:52 // 125869
Sziasztok!
Működésképtelen benzinpumpát keresek, nem túl drágán.
Lényegében nem is a pumpa, hanem a ház kellene, annak is a felső része.
Ott van megrepedve, ezért szivárog a benzin.
GTPeti28-01-2012 16:06:58 // 125868
Az én nyári kerekeim is 5x100-asok. A hozzávaló mozgókúpos csavarokkal és központosítógyűrűkkel még TÜV engedélyes is. (Tényleg!)
Imyx28-01-2012 16:04:32 // 125867
Remélem, 18'-ban gondolkodsz?! :-D.
mreni28-01-2012 14:53:11 // 125866
mozgókúpos csavar és "tehermentesítő" gyűrű kell hozzá,ezután olyan mintha gyári lenne
Inter156 (il mascalzone)28-01-2012 14:48:38 // 125864
Srácok! Egy kérdés!
Jól tudom hogy a Facelift JTS-nek 5x98 a kerék osztó köre? Alufelnit nézegetek hozzá,viszont általában 5x100-ba futok bele a neten.
Van valakinek tapasztalata,hogy rámegy osztókör módosítón nélkül,vagy kell a módosító?
Vagy csak 98-assal foglalkozzak. Igazából a tiszta megoldás híve vagyok:-)))
Köszi előre is!
GTPeti28-01-2012 13:54:03 // 125863
Az égvilágon semmi köze ennek a CAN-hez.
atika28-01-2012 13:52:37 // 125862
ELőjött a nem várt hiba!

Kuplung! Magasabb fordulatszámon megcsúszik a kuplung.Nemcsörög nem zörög de csúszik! Tárcsacsere, de ez együtt jár a többivel is ami nem kis összeg lesz! Az 5-ös és 6-os váltó kuplungja között van különbség?
Trombozis28-01-2012 10:34:17 // 125861
Úgy emlékszem nekem is ilyen van benne.
Tommaso 15928-01-2012 09:51:02 // 125860
Köszi:-)))
Tommaso 15928-01-2012 09:49:56 // 125859
Hideg motornál cserélte azt mondta!

Viszont ma reggel nem indult be az autó (garázsba!) csak füstölt de nem indult.
Várt vele egy fél órát és beindult, de iszonyatosan füstölt és remegett az autó..
Kicsit elkeseredett a fater, nemrég hívott, átvisszük vagy húzzuk egy fiat szervizes sráchoz aki majd gépre teszi.
Apám interneten keresgélt és az EGR (?) szelepet írta valaki, h azt ki kell venni és hideg zsíroldóval megtakarítani, mert az tapadhat le???

Erről mi a véleményetek??
És hol található ez a szelep?

A problémát csak tetőzi, h hétfőn külföldre menne az autó, és a srác csak gépre teszi ma, de nem lesz ideje bővebben megnézni, ezért bízna apám ebben az EGR szelepes otthoni tisztításban...

Kérem segítsetek, köszönöm!
mreni28-01-2012 09:11:47 // 125858
neked sem can-es...
156er28-01-2012 00:24:44 // 125857
szerintem mindenhogyan az ülések a ludasak a másféle hangzásért. szerintem a szövet jobban elnyelte a hangokat......
156er28-01-2012 00:18:57 // 125856
semmivel nem különbözik a plüsss huzatostól. ugyanaz a belső oldala... képem sajna nincs.
vm27-01-2012 23:50:21 // 125855
A régi vasakban nincs CAN-BUS, csak pár km kábel, és a nagy zűrzavar ;-) Azokban nem zavar be a LED.
Olyan belső világításom van két LED panellel, hogy az autó mellett is olvasni lehet ;-)
zalan27-01-2012 23:47:15 // 125854
mi az h nem can-es az autód
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.