Forum >> 156

GTPeti15-03-2012 22:12:40 // 126903
Olajutántöltés - This is a beginning of a beautiful friendship... :))
Piritu - 1.000.00015-03-2012 22:10:00 // 126902
Szövetkezned kellene valakivel, aki 156-ot bont :-)
Dévid15-03-2012 22:01:05 // 126901
Sajnos volt pár rossz húzásom ellene, de remélem még mindent rendbe tudok hozni. :)
Piritu - 1.000.00015-03-2012 21:54:33 // 126900
"mikor olaj került a vasba" - Most kéne nyomni a lájk gombot :-DDD
Dévid15-03-2012 21:53:58 // 126899
15w-40 MOL Performance-al nekem is szólt.
Piritu - 1.000.00015-03-2012 21:53:30 // 126898
A gyár változtatta a nézetét és a TS-eknél 60ezres ajánlott intervallumra állt át. Sok volt a szíjszakadás garanciaidőben.
Piritu - 1.000.00015-03-2012 21:51:30 // 126897
Akkor legyen!
Eddig csak kb 380 ezret mentem TS-el, volt pár olajcserém, de sose tűnt fel, hogy olajcsere után elhallgatott volna arra a pár másodpercre (ha már előtte is kerepelt).
Ezek szerint nem figyeltem. A Spiderben most lesz csere, majd figyelek.
Dévid15-03-2012 21:44:02 // 126896
Nekem is elhallgatott emlékeim szerint, mikor olaj került a vasba, utána nem is szólt többet, ha jól emlékszem.
Robbye15-03-2012 21:40:21 // 126895
Szerencsémre nem vészes még a következő generálig kibírja ami a nyáron lesz 180000km-nél terveztem a gyár 120000km-enként ajánlja tudomásom szerint 100000km-nél volt az előző de mivel én nem szeretek lassan menni meg "Ő" :D sem ezért megelőzöm a bajt.Köszi a választ
Hardy15-03-2012 21:39:44 // 126894
Szerintem meg igen. Nekem 6-7 km-nél megszólal, aztán olajcser és semmi hangja. Ennyit bír a Selénia- Onnantól csökken pár képessége. De ha van olajnyomásmérő a kocsidban akkor látszik is hogy esik az olajnyomás.
Piritu - 1.000.00015-03-2012 21:30:32 // 126893
Csak a csere segít, de ha csak pár másodpercig csinálja ne kell vele foglalkozni. Ha már folyamatosan kerepel, akkor csere érett. Mivel a vezérmű tengelyen van ilyenkor illik cserélni a vezérlést is. Ha meg vezérműszíjat cserél az ember, akkor feszítőgörgőt és vízpumpát is. Szóval nyugodtan várd meg a következő esedékes vezérléscserét vele. (Olyan 35-40 ezer között van az ára, létezik hozzá javító készlet is de arról erősen megoszlanak a vélemények.)
Alfa GT-Csaba15-03-2012 21:24:22 // 126892
Ha veszel bele újat 40 ezerért
Robbye15-03-2012 21:17:59 // 126891
Gyógyítási mód?
Piritu - 1.000.00015-03-2012 21:05:32 // 126890
"Indításnál kicsit klattyog" - valószínűleg a vezérlésmódosítód az. Olajcsere után ne várj változást.
Robbye15-03-2012 20:53:35 // 126889
Megvettem az olajat Selenia racing 10w60 :D Jövőhéten olajcsere kíváncsi leszek a különbségre!! :P Indításnál kicsit klattyog de csak míg felpörög a motor utána szépen jár.
Attika0115-03-2012 20:45:53 // 126888
Át fogom böngészni, mert az ember mindíg tanul:))) Köszike ;)
Zotyy15615-03-2012 20:43:07 // 126887
nem értem félre :) de a Galant azthiszem felsőkategória,ami "nálunk" a 166 :)
GTPeti15-03-2012 20:42:31 // 126886
Írtam a konzerválásról is egy keveset a blogomban. Én anno kb. a kasztninál kezdtem az "összeszokást". :)
Roll198315-03-2012 20:41:51 // 126885
92-es japán, ami nem rohad? Olyan nincs. :P
Attika0115-03-2012 20:39:32 // 126884
Zotty! Galantról beszélek, de teljesen mindegy, mert ha lemezben nézed a majdnem 300-kg-ot. Galant 1580. Félre ne értsd, nem blama, hiszen a sajátomról van szó , csupán megemlítettem hogy mások tanuljanak esetleg belőle ha már én így jártam, egyébként küszöb hátsó része van még megrohadva, meg a küszöb belső pereme. Holnap az is javítva, szombaton összeszerelés takarítás stb. Aztán remélem lakatosmunka felejtős egy darabig.
Zotyy15615-03-2012 20:30:39 // 126883
Hát... az 1300 kg nem egy papírautóra vall! :) Én inkább a Japokat mondanám annak! :) Amúgy jó a blog nekem a hátsókerekenél roszdásodik,nemtudom belevágjak e a javításásnak,vagy vigyem el lakaotoshoz,az opelemen én gitteltem alapoztam stb,de ezt jobban féltem! :)
Attika0115-03-2012 20:30:07 // 126882
Nem, ezt Én jegyeztem meg. Egyébként hogy őszinte legyek, az én hibám is mert 3-ik éve lesz nálam és még nem volt megnézve egyszer sem az alja. Talán a japán után nem gondoltam hogy ez lesz, vagy lehet. A Mitsunak a kasznija 92-es kiadású az udvaron fóliával van letakarva ami alatt párásodik és az idő is éri, de semmi rozsdafolt nincs rajta. Igaz az anyagból készült, sújilag sem egy 156 :))) Na de ez van. Ez ilyen megcsináltam egy ideig megint bírni fogja.
GTPeti15-03-2012 20:22:49 // 126881
"Azt senki nem mondta hogy a 156-os papírautó!!"

És azt sem, hogy karbantartás mentes. :P
;)
Attika0115-03-2012 20:22:34 // 126880
Szerintem ma ,felderítettem minden lehetőséget, ugyanis kicsit megijesztett ez a nem várt kis javítás és átfürkésztem az egész autót. Estére inkább hasonlítottam egy ördögre mint "Attilára" :)))
Dévid15-03-2012 20:21:27 // 126879
Én is át akarom nézetni majd azokat a helyeket, ha eljutok megint karosszériáshoz. :D
Liquid15-03-2012 20:18:02 // 126878
GTPeti írt a blogjában egy jó összefoglalót a lehetséges rozsdahelyekről a 156-on
Zotyy15615-03-2012 20:16:41 // 126877
Nem papírautó hanem olasz...mint a németautóknál a hátsó sárhányóív az olaszoknál az ülések allati lemez....
Attika0115-03-2012 20:07:00 // 126876
Na de itt a márc-15! Probléma orvosolva :))
Attika0115-03-2012 20:04:11 // 126875
Itt a jó idő! Karbantartás, takarítás, javítgatások, stb. Kicsit erősebben megtámasztottam magam az autó alján a nagyobb erő érdekében, és becsúszott a kezem a fülkébe! Azt senki nem mondta hogy a 156-os papírautó!! :)))
Szabeee15-03-2012 15:58:06 // 126874
nekem tetszik :)
Szabeee15-03-2012 15:57:45 // 126873
ez teljesen normális..... persze abban az esetben, ha a vezérlésmódosítód kezd elhalálozni :) nekem is ez van, csak nekem már folyamatosan kerreg, mint egy traktor :(
Zotyy15615-03-2012 15:52:57 // 126872
jah benzinmorotrról van szó! :)
Zotyy15615-03-2012 15:52:30 // 126871
Hali srácok,kérdésem a következő lenne;reggel hidegen szinte tök "normális" az autó hangja,de mikor felmelegszik üzemire,és leállok vele,majd egy két esetleg fél óra múlva beindítom,kb 1-2 mp ig nagyon csúnya kereplő hangot ad ki a motor,pedig még nem is hült ki teljesen,lehetséges hogy a vezérlésmódosító jelez, vagy ez normális?
mizooo15-03-2012 09:34:02 // 126870
És az autón!

Szabeee14-03-2012 20:34:05 // 126869
ma már én is felpattintottam a nyári gumikat.. így 17" ismét.... (végre) :)
Gyalu14-03-2012 20:09:52 // 126868
Köszi, már írtam is neki!
mizooo14-03-2012 17:17:51 // 126867
Ma elkészültek a nyári felnik :D

Holnap, ha nem esik fel is pattannak...

Ferke14-03-2012 13:58:38 // 126866
Jobb oldali irányban érdemes bontani, jobb oldali felfüggesztést le kell kötni, váltó tartóbakot leszedni, bölcsőt lebillenteni, és kijön, jobbra a stab.
Alfa GT-Csaba14-03-2012 09:48:30 // 126865
Mi meg csináltuk akna és csápos emelő nélkül alatta fetrengve,hát mit mondjak ,nem ez volt életem legszebb napja!!!
Hardy13-03-2012 23:47:20 // 126864
Ezért nem állnék neki inkább rábízom szakemberre. Nekem lehet még tovább is tartana.
Alfa GT-Csaba13-03-2012 23:32:51 // 126863
De ha szerelő akna és csápos emelő hiányában rutin nélkül csinálod akkor 3 óra lesz a komplett szerelés!!
Hardy13-03-2012 23:27:11 // 126862
Annyira nem vészes. Nekem Csöri csinálta. Olyan 40 perc alatt megvolt a komplett rúd cseréje. De azért tartott olyan sokáig mert mellette megcsinált egy olajcserét is.
Zsolt8513-03-2012 23:18:39 // 126861
Helló !

Elég nagy szívás az biztos és picit időigényes. Én is saját kezűleg csináltam, haverral mert két embernek gyorsabb. Motor kitámasztani valahol váltónál, hátsó motortartó leszed. Aztán lehet a bölcső összes csavarját kilazítani, meg még hátra kipufogó védő lemezeket is (mert a bölcső lemez persze az alatt van :) )Aztán alsó lengőkarok bölcsőn átmenő csavarjait ki kell szedni, és le is tudod billenteni az egész bölcsőt és stab rudat is. A stab-rudat alulról az elején is kicsavarhatod vagy művelet végén, mindegy. Ha kinn van akkor bilincs össze van préselve azt szétütöd, és lehet a szilentet cserélni.
Ha rúd kopott lenne akkor érdemes a bilincsen szorítani, valami kis lemez béléssel a gumik köré -> én így csináltam, mert rohadt drága a komplett rúd újonnan, és így is tökéletes lett.
Nagyjából ennyi :)
stevie2013-03-2012 21:32:20 // 126860
Sziasztok.

Egy kis segítséget kérnék. Az első kereszt stab rúd szilentjeit kellene cserélnem és láthatóan elég nagy szívás. Valakinek valami ötlet hogy hogyan lehetne megoldani egyszerűen? Vagy valaki aki csinálta már mesélje el hogy hogyan lehet nagyobb megbontás nélkül. Köszi
Piritu - 1.000.00013-03-2012 21:25:51 // 126859
Ez nem ugyan az mint amit én találtam. Akár jó is lehet.
Seleniához nem tudsz hozzájutni?
Piritu - 1.000.00013-03-2012 21:23:57 // 126858
Ronnie szerelt már fel nagyobbat, az oldalán olvashatsz róla.
Piritu - 1.000.00013-03-2012 21:23:05 // 126857
Az oroszoktól akarsz rendelni?
Gyalu13-03-2012 21:22:38 // 126856
Sziasztok
Lassan esedékes az első fék tárcsák cseréje, de ha csere akkor már lehet eggyel jobbat kellene tenni a helyére... Alfa 166 vagy fiat coupe brebo fékjeire gondoltam...
Van itt valakinek tapasztalata ilyen téren? Esetleg konzol rajza, vagy ötlete, hogyan is tudnám ezt biztonságos formában megoldani?
Előre is köszi a válaszokat!
osee_selespeed13-03-2012 21:04:38 // 126855
Én olyat használok. Eddig jók a tapasztalataim vele. Habár máshoz eddig még nem is volt tapasztalatom.
Robbye13-03-2012 20:53:29 // 126854
http://de.shopotam.ru/catalog/Auto_and_Motorrad:_Teile/Auto-Anbau-_and_-Zubeh%C3%B6rteile/Autopflege_and_Wartung/Schmierstoffe/160665914307-item.html
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.