Forum >> 156

Trombozis06-10-2013 15:25:07 // 141453
Anno mindig panaszkodtam, hogy a fejegységem sokszor nem reagál a gombokra és néha nem tudom ki illetve bekapcsolni vagy csak a power és a hangerő gomb működött.
Nem akarom elszólni magam, de amióta aksit cseréltem azóta egyszer se fordult elő ez a jelenség. Le is kopogom gyorsan.
Arslan06-10-2013 12:45:04 // 141452
Gyanítom arra gondol a kollega, hogy illik összedolgozni a szelepeket a a szelepfészkekkel, ne eresszen át.
Zotyy15606-10-2013 10:34:13 // 141451
Miért nem lesz jó?
gecsa06-10-2013 09:28:40 // 141450
lehet úgy is, csak akkor nem lesz jó.. :D
boli11106-10-2013 09:16:48 // 141449
Karosszériaelemeket ti hol vesztek?
Zotyy15605-10-2013 22:48:06 // 141448
Nem elég csak kicserélni a szelepeket?
Tuningman05-10-2013 22:07:36 // 141447
De akkor szerintem már valami értelmesebb gépműhelybe vigyed a hengerfejet.
Mondjuk: Végh műhely IX. ker. Lónyai u.
Zotyy15605-10-2013 21:37:44 // 141446
Megvan a hiba a 3. hengerben a kipuf szelepek szét vannak ütve :(
Trombozis05-10-2013 19:23:27 // 141445
:-)
1. biztos
2. dehogynem - 1.6 nem sportos. :-D
3. nyáron is vigyázni kell rá
4. nyáron is vigyázni kell rá

Igen szebb. :-DDDDDD Mindegy az. :-D Nem szerettem az eddigi 15-ös kereket. Nekem a 17-tel eddig az volt a bajom, hogy rossz gumiméret miatt a jeget nem tudtam kiszedni az ívből. :-D
DobosHunor05-10-2013 19:17:07 // 141444
Na rátettük gépre és ugyebár kiadta hibának a nagynyomasút ezért teszteltük menet közben is. Kiderült hogy jól működik és még többet is nyom olyan 1350 kellett volna legyen ez pedig 1370 körül nyomot. Viszont kiderült mi a gond :) Mikor menet közben néztük és leállt.akkor megszakadt a kapcsolat. Tehát az egész rendszert lecsapta. Azt mondta találkozott már ilyennel. A porlaszton ami van csati kábellel na az szokott elkorrodalni. Megmozgatta ment is semmi baj nem volt utána de aztán jött egy bukkanos rész és leállt megint. Szóval remélem ezzel sikerül orvosolni a dolgot :)
szanip205-10-2013 19:04:49 // 141443
Sziasztok!Segítség kéne!Van egy 156 2.4 jtd a tulajdonomba!A problémám a következő:ha meg lépem,2500-as fordulat környékén kidobja a műszerfalra a befecskendezés jelét,innentől lassabban gyorsul,majd váltáskor elveszi a gázt tőlem,csak a pedál felengedése és újabb lenyomására reagál újra!A végsebessége is egyre gyengébb!Számítógépre való feltételnél a turbó nyomás érzékelőt dobja ki hibának,de az már cserélve lett!sőt az egr vezérlő is majd le is lett falazva,viszont a hiba még mindig fen áll!Mitől lehet?
szasza(SW)05-10-2013 18:38:47 // 141441
Sziasztok!
Ma Gecsával töröltük ezt a két hibakódot.Volt már valakinek ilyen?Mitől volt?
Szabeee05-10-2013 18:16:21 // 141440
lehetséges, hogy én rá leszek kényszerülve a 17-es télire is, mivel az új fékek miatt sok felni már nem fér el...
GTPeti05-10-2013 17:55:27 // 141439
1. Olcsóbb
2. Télen úgysem a kanyarvadászaté a főszerep, a 17-es "feleslegesen sportos"
3. A 17-es gumi oldalfalmagassága kisebb, ezért sérülékenyebb
4. A felni is jobban ki van téve veszélynek az alacsonyabb abroncs miatt, pl. egy vízzel teli kátyú esetén.

Előnye, hogy szebb. B)
Trombozis05-10-2013 17:35:51 // 141438
;-)
Mit jelent az, hogy olcsó? De mivel rosszabb a 17 a 16-nál?
GTPeti05-10-2013 17:03:16 // 141437
Bosch: Az a baj, hogy még így is vakok között a félszemű a király... ;)
Tuningman05-10-2013 16:55:36 // 141436
De igen sajnos:(
Mondjuk a motorral nincs baj csak a Bosch cuccokkal amivel fölszerelték.
Tuningman05-10-2013 16:52:23 // 141435
Van szűrő mindegyik szabályzón, persze amit még nem csonkoltak meg.
Mindenképp az új a megfelelő megoldás, bontott ebben az esetben zsákbamacska.
GTPeti05-10-2013 16:17:25 // 141434
Nem tudom, télire 156-ra eszembe nem jutna 17-est venni. Ha már mindenképpen "nagy" kereket akarsz, akkor ott a jól bevált (és olcsó) 205/55R16.
Trombozis05-10-2013 14:38:57 // 141433
Csak kettő. Valamit nagyon benéztem.
Ez volt rajta: 205/50 R17 és ez van mellette: 215/45R17 (ez a nyári méret is)
Az első ellen az van, hogy túl kevés hely lett a kerékjárati ív és a kerék között és a hó, amikor odafagy nem tudtam leszedni. Egész télen ezzel küszködtem. A második meg egyértelmű, hogy gyári váltóméret.
GTPeti05-10-2013 12:58:48 // 141432
Melyik az a három méret?
Trombozis05-10-2013 12:28:45 // 141431
Elkezdtem felkészülni a télre. :-) Legumiztattam a téli kerekeket. Irány a fényező. Meg lehet nem a jelenlegi gumi kerül vissza. Ezen még gondolkodom, hogy melyik méret fog felmenni. 3 méret van láthatáron. :-)
B.László05-10-2013 12:27:04 // 141430
járt már valaki úgy h az lmm csati ugyan az de mégis más ma néztem a kocsiban szépen fel volt tákolva a csati kötegelővel .. ez a cikkszáma: 0 280 218 019 a csatlakozó nem ment a helyére.. a műanyag biztosító ami rajta van a csatin nem érte el az lmm-en a kis pöcköt amire rá kell menni h ne csússzon le ez most h van ?
a csati rossz v az lmm ?
PistaFR05-10-2013 11:09:34 // 141429
Az a Scudo motor - mivel 2 literes - valójában nem PSA HDI motor?
Störtebeker05-10-2013 10:36:19 // 141428
Hát köszi,de azt hiszem,h csak megpróbálom szétszedni,nem szeretném összekenni az ablakom;)
DobosHunor05-10-2013 08:26:41 // 141427
Hát akkor szereznem kéne bele egy ilyen szabályzót ami működik is :) és 2.4 Jtd. Ezeknek a végén van mikro szűrő? Csak mert az enyémet kiszedtem és nem volt rajta :)
Tuningman04-10-2013 22:47:24 // 141426
Nem biztos, hogy jó bele a Ducato szabályzója. A lényeg, hogy ugyanaz a Bosch szám legyen ami eredetileg benne volt.
A 2.0 JTD Scudomba raktam Alfa 2.4-es nyomásszabályzót, működik vele de csak 3ezerig pörög fel és elég furán jár vele a motor, szóval nem frankó.
Én úgy oldottam meg, hogy kiraktam a Scudot a kert végébe törpék helyett és vettem inkább egy 145-ös benzinest.:D
Tuningman04-10-2013 22:36:25 // 141425
Szerintem simán kibírja a 4 évet. Eddig csak jót tapasztaltam vele.:)
Amúgy a Jász-akku gyártja csak Electric Power néven, olcsóbb áron forgalmazza de lényegében ugyan az.
Nem rossz aksi csak még nem sokan ismerik.:))
Szabeee04-10-2013 20:05:24 // 141424
:))
Bluestrain04-10-2013 19:30:59 // 141423
Hello! Nézd meg katalizátor után a flexicsövet is, ha kifúj, bemegy a szag. Én is így jártam.
Zsolesz04-10-2013 19:19:07 // 141422
Nincsenek, 4 évet menjen el mint a régi és akkor is ideges leszek, de már nem annyira :) 2 év gari van mindegyikre, abban nem volt különbség. Majd beszámolok, hogy meddig bírta :D
GTPeti04-10-2013 18:33:54 // 141421
"Electric Power" Nem legyenek nagy elvárásaid... :(
Zsolesz04-10-2013 18:26:40 // 141420
Szerencsés vagy, nekem az ombre azt mondta a boltban, hogy dízelnél ez a majdnem 4 év teljesen normális.
159 Indigo Gray 2.4 Monster04-10-2013 17:44:31 // 141419
Én is azt vettem bele, lassan 3 éves semmi gond vele.
gecsa04-10-2013 17:43:51 // 141418
nekem az előző akksim 2003.08 havi volt, januárban cseréltem... ;)
Zsolesz04-10-2013 17:38:33 // 141417
Ma új akku került a vasba, decemberben lett volna 4 éves az előző. Remélem ennyit elmegy az új, megtaláltam a papírokat a régiekről, 2006-ban vettem egy Bannert, 2009-ben ezt a ZAP-ot, most meg valami Electric Power vagy mi, de 20 fölött nem akartam akkura.
DobosHunor04-10-2013 16:52:44 // 141416
Most olvasgatok itt utána, hogy másnál is volt ilyen és ott a problémát az okozta, hogy

" következő esélyes tehát a turbó maradt, az volt a gyanú, hogy el van kormolódva, nehezen jár a geometria, de ezt is kizártam, maradt tehát ennek a szabályzása. A geometriát egy vákuumos labda mozgatja, azt egy kis mágnesszelep szabályozza, amit meg PWM jellel az ECU vezérel. Ezen a szelepen (VGT szelep, töltőnyomás szabályzó szelep, vagy nem tudom hogy hívják) egy kis finom szűrőn keresztül megy be a levegő a vákuum helyére, ha csökkenteni kell a turbónyomáson. Ez a szűrő (bár nem látszott rajta) pont annyira eldugult, hogy ne tudjon korrektül szabályozni, túl nagy volt a vákuum, és emiatt a turbó szépen dolgozott mikor nem kellett volna neki."

az enyémben is van ilyen lambda? Ez egy 1.9 JTD-ben volt.
DobosHunor04-10-2013 16:44:36 // 141415
na utána jártam. Igen ez volt az amit cseréltünk, bár mint kiderült, hogy az 2.8 Ducatojét tettékbele és az is kiderült, hogy ugyan akkor tiltott. Szóval, az lehetséges, hogy az elektronikája szert be neki?
DobosHunor04-10-2013 16:28:06 // 141414
hát aminek a végén van ilyen mikro szűrő azt cseréltük ki egy teljesen újra azzal mentünk és ugyan úgy megállt. A nagynyomású előtt van vagy utána. Szerintem tudod mire gondolok. 2 oldalon fogja csavar meg ilyen henger alakú nem nagy alkatrész, de nagyon drága :D
Bomi04-10-2013 15:27:30 // 141413
Szia,
Nyomásszabályzószelepet próbáltatok rá egy másikat (oylat ami jó persze), nekem is letilt 3500 1/min felett...nekem azt javasolták hétvégén kapok talán próbadarabot!
DobosHunor04-10-2013 15:21:33 // 141412
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni. Még mindig fent áll a hiba amiről egyszer itt kérdezősködtem. Szóval az lenne, hogy néha gondolod egyet a kocsi vagyis mikor húzatnám akkor megáll az autó, 3.000-es fordulat felett vagy volt olyan is hogy 90-nél 5-ösbe oda léptem neki akkor is beadta ezt a problémát. Beadja a porlasztócsúcs hiba jelet és ennyi megáll. Viszont rátettük gépre és kiadta a fordulatszámjeladót és nagynyomású pumpát hibának. Szétszedtük tettünk bele újjat kiprobáltuk és akkor is csinálta. Viszont másik hibakodót, meg a csúccsal kapcsolatban semmi hiba nincs. Meg annyi lenne hogy bekatétereztük és a 4-es kicsit le van maradva bár nem sokkal nem nagy az eltérés. Azt mondták ez nem olyan vészes. Már szétszedtünk szinte mindent de még mindig semmi. a Gép pedig csak ezt a 2 kódot adja be folyton. Esetleg valakinél ilyen fajta hiba? Nagyon fontos lenne mert már nem tudok semmit kitalálni. Nagyon szépen köszönöm a segítséget. (2.4 JTD, 136 lovas)
PistaFR04-10-2013 14:05:29 // 141411
Ismerős offosán (4-es Golf) az utas oladi ragadt meg, de nagyon. Végül levettük az összekötő rudat, így a sofőr oldali megy amíg nem vesz egy bontottat. :)
Arslan04-10-2013 06:45:00 // 141410
Köszönöm szépen a választ, ha eljön az ideje ( a fizetésem :D ), megspóroltál egy dobbetét kiszedés-berakás munkát :D
Tuningman04-10-2013 02:05:41 // 141409
Nézd meg, hogy dobott-e hibakódot.
Tuningman04-10-2013 02:03:37 // 141408
Fújd be a mechanikát WD40-el, a csuklókat pedig zsírozd meg.
Persze ehhez ki kel venni az egészet, ami nem nagy ügy, kb. 10perc.
Tuningman04-10-2013 01:58:15 // 141407
A hidrotőkéknek ehhez nincs köze csak akkor lenne ha kitámasztana de akkor összeakadna a motor.
Amúgy nem értem, hogy mit keres a gépműhelyben a hidrotőke..?
Ha gondolod akkor valamikor ránézhetek a motorodra.
B.László03-10-2013 21:17:29 // 141406
Sziasztok a műszerfalon mostmár folyamatosan világít a befecskendező kontrollampa eddig csak ritkán villant fel majd elaludt az elmult napokban 150 es tempónál odalépve a gépnek felkapcsolt a gázt visszavéve meg elaludt a lámpa majd megint és megint aztán jött a kanyar és nem szórakoztam vele tovább ..:D
-ötletetek van h mi lehet a hiba forrása ?
azon kívül h világít a lámpa mást nem tapasztaltam .. :/
nesta03-10-2013 19:29:38 // 141405
sziasztok! érdeklődnék, hogy esetleg valakinek volt e már hasonló problémája, ami a következő: az ablaktörlőim mozgékonysága a nullához hasonlítható :D a biztosítékok jók, úgyhogy fogalmam sincs, hogy mi baj lehet. esetleg valaki aki szintén így járt nem tudná e megmondani nekem hogy hogyan lehetne orvosolni a dolgot, mert most hogy itt az ősz már eléggé bosszantó dolog :D
Zotyy15603-10-2013 18:49:08 // 141404
De már arra is gondoltunk,hogy a gépműhelyben összekutyulták a hidrotökéket,vagy nem tudom :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.