Forum >> 145-146
William05-05-2015 16:05:47 // 136616
	Az enyém is eladó lesz, de majd csak az év végén!
	
GTVili05-05-2015 14:55:44 // 136615
	Valaki 45-öst akar venni....? Lehet hogy eladó lesz az 1.8......:-)
	
Axl Trans05-05-2015 14:40:18 // 136614
	Köszönöm a kályhacső engem is zavart.
	
DieselManiaco(NagyVad)05-05-2015 14:36:01 // 136613
	Még mindig eladó a TD! :)
	
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2015 10:49:26 // 136612
	A motorháztető valószínűleg nem gyári rajta, elöl a sarkokat ha megnézed, "csőre" van, túl lóg a sárvédők vonalán. Nekem is ilyen volt, nem lehetett beállítani, mígnem vettem egy gyári motorháztetőt. Azzal meg jó.
A hiányzó ködlámpa gyanús, a lökösön pirosra fújt légbeömlő betét szintén. A kopot jelvény az normális :-)
Ami még "disszonáns", hogy fehér index, sport dob, és lemez felnik vannak rajta. Valószínűtlen :-)
Lehet persze jó, de még drága is. Ami 320-ért van fenn, szerintem reálisabb ajánlat.
Egyébként meglepő, hogy 1.6 TS alig van.
	
A hiányzó ködlámpa gyanús, a lökösön pirosra fújt légbeömlő betét szintén. A kopot jelvény az normális :-)
Ami még "disszonáns", hogy fehér index, sport dob, és lemez felnik vannak rajta. Valószínűtlen :-)
Lehet persze jó, de még drága is. Ami 320-ért van fenn, szerintem reálisabb ajánlat.
Egyébként meglepő, hogy 1.6 TS alig van.
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2015 10:33:37 // 136611
	Megmértem neked, a TD gyári Speedline agymérete 58-as. :-)
Egyébként ha jól rémlik, a 155 Q4 felni is ET40-es (és a Q4-en még nyomtáv szélesítő is van alatta), szóval az még belefér.
Arra számíts, hogy könnyülni fog a kormányzás. A gyári aluk ET-je 49.5, annak sokkal határozottabb a visszatérítő ereje. Nem elmélet, tapasztalat! ET 41.5-tel nagyon lecsökken, kicsit túlszervózottnak érződik, ellenben stabilabb, és kevésbé rángatják a nyomvályúk. Az egyenesfutás okés, de szokni kell a finomabb mozdulatokat. Nekem kellett :-) Elsőre nem szerettem, mert a gyárinál már a kormányt visszahúzó erő "szólt" hogy ha határon vettem egy kanyart. Ennél megszokás nélkül könnyű túlvállalni. Ellenben mostmár ez tetszik jobban...
	
Egyébként ha jól rémlik, a 155 Q4 felni is ET40-es (és a Q4-en még nyomtáv szélesítő is van alatta), szóval az még belefér.
Arra számíts, hogy könnyülni fog a kormányzás. A gyári aluk ET-je 49.5, annak sokkal határozottabb a visszatérítő ereje. Nem elmélet, tapasztalat! ET 41.5-tel nagyon lecsökken, kicsit túlszervózottnak érződik, ellenben stabilabb, és kevésbé rángatják a nyomvályúk. Az egyenesfutás okés, de szokni kell a finomabb mozdulatokat. Nekem kellett :-) Elsőre nem szerettem, mert a gyárinál már a kormányt visszahúzó erő "szólt" hogy ha határon vettem egy kanyart. Ennél megszokás nélkül könnyű túlvállalni. Ellenben mostmár ez tetszik jobban...
Gergely05-05-2015 08:02:02 // 136610
	Köszönöm! 
Már csak az agyméret a kérdés akkor. 58-as kell vagy milyen?
	
Már csak az agyméret a kérdés akkor. 58-as kell vagy milyen?
Axl Trans05-05-2015 01:21:20 // 136609
	Esetleg van infója valakinek erről a szekérről? Valahogy gyanús, a ködlámpák sincsenek meg, újak az első lámpák és az embléma is hiányzik az elejéről. Olyan mintha kapott volna egy szépet elölről. Csalódásnak messze van:)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/145/alfa_romeo_145_1.6_t.spark_special_edition_20_kezdo_13e_torleszto-8931800
Köszi
	
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/145/alfa_romeo_145_1.6_t.spark_special_edition_20_kezdo_13e_torleszto-8931800
Köszi
Axl Trans05-05-2015 01:13:40 // 136608
	Gond nélkül. Gumiválasztásnál figyelj. Nekem 7"-os vot 30-as ET-vel, 205/50R15-ös gummákkal. Az enyém ültetve volt , ha valaki ült hátul, néha beleért a hátsó sárvédőívbe. Ha nincs ültetve, még az is elférhet. De szerintem ezekre a paraméterekre, 195/55R15 v. 195/50R15-ös gumma lenne az igazi.
	
Gergely04-05-2015 18:07:25 // 136607
	Ja és az agyátmérő 58-as kell legyen igaz ugye?
	
Gergely04-05-2015 18:04:30 // 136606
	Srácok!
Kinek milyen ET-számú felni van a verdán? Felrakható nyomtávszélesítő nélkül egy 40-es ET-jű 6" széles 15-ös?
	
Kinek milyen ET-számú felni van a verdán? Felrakható nyomtávszélesítő nélkül egy 40-es ET-jű 6" széles 15-ös?
Kau04-05-2015 16:26:16 // 136605
	Köszi. Köszi. Köszi :))
Nem akarok rá semmilyen feliratot. Meg hát már úgysem 1.6-os :)
	
Nem akarok rá semmilyen feliratot. Meg hát már úgysem 1.6-os :)
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2015 13:01:10 // 136604
	Ragasztva van, a TD faráról hiányzik is. Anno Zoli adott nekem feliratot, hogy ragasszam fel, azóta van ott a kesztyűtartóban :-) Csak nem 1.2 twinportra cseréled? :-)
	
William04-05-2015 12:57:01 // 136603
	Az enyémen sem volt lyuk, csak ragasztó!
	
Béci Ɨ|ѯ04-05-2015 11:44:28 // 136602
	A 156-oson nem volt lyuk, csak ragasztva volt. Feltételezem, hogy a 146-on is hasonló...
	
Kau04-05-2015 08:59:19 // 136601
	
	
WarbiRunner (Gyuri)03-05-2015 21:06:47 // 136600
	Én csak felül szedtem szét, ott semmi extra nem volt, könnyen megy le-fel. Alul neki se kezdek...:-)
	
misike7603-05-2015 14:26:18 // 136599
	Neked is szopás volt visszatalálni a csavarokra azzal a baszal? Azt hittem meggebedek.
	
1pityu38903-05-2015 11:18:59 // 136598
	A helyzet az hogy nem folyik :) 200km alatt nem fogyott a fagyállóból. Azért nem használtam pluszba tömítő anyagot mert nem vagyok a híve sokan össze vissza kennek mindent elég undorító. Na meg amit levettem pumpát ott is csak az o gyűrű volt.
	
Ferke03-05-2015 10:26:41 // 136597
	Esélyes, hogy kulissza a probléma, a váltó mechanika ilyet nem szokott játszani...
	
Ferke03-05-2015 10:25:31 // 136596
	Sziló tilos! Ilyen senkinek ne jusson eszébe, szilót a kocsi közelébe is tilos...ha rendesen le van takarítva a vízpumpa helye, akkor elvileg elég a tömítőgyűrű, de mi meg szoktunk vékonyan kenni, oda való tömítőpasztával...ha szivárgott, akkor sajnos kicsi az esélye, hogy magától eláll, viszont mivel a hengerfej, blokk forró, nem látod szivárogni, mert elpárolog...
	
Kau02-05-2015 17:51:05 // 136595
	NGK Platinum. Ez a gyárija. A 100 ezer km-t tényleg tudja.
	
NT Kundi02-05-2015 17:43:52 // 136594
	 valami lesz itt kérem szépen - motivált
valami lesz itt kérem szépen - motiváltRiki02-05-2015 16:43:33 // 136593
	Nekem is nemrég volt komplett vezérlés cserém pumpával, de nekem a szerelő körbe kente pasztával a pumpát.
	
1pityu38902-05-2015 15:38:32 // 136592
	Tegnap megejtettem a vezérlés cserét,minden vele járó dologgal. Aki csinált már ilyet a vízpumpát kell pluszban tömíteni szilóval vagy megfelelő az ó gyűrű ami rajta van? Nem vagyok híve a szilónak nem is kentem be 1. indítás után megjelent pár csepp fagyálló a vízpumpáná!! nem sok max 2-3-4csepp. Azóta mentem vele kb 100km-t csont száraz minden autó alatt egy csepp fagyálló nincs,és nem is fogyott a tartályból! De akkor miért könnyezett 1. indításnál??? 
Csere után olyan csendben jár a motor hogy el sem hiszem :)))) A vezető,és a feszítő is nem kicsit csapágyas volt!
	
Csere után olyan csendben jár a motor hogy el sem hiszem :)))) A vezető,és a feszítő is nem kicsit csapágyas volt!
Bobika02-05-2015 07:39:35 // 136591
	Te szerelo vagy? Akkor azt mond meg nekem,h mitol van az h alig talalom a harmas fokozatot?hol 1 be hol 5 megy.okozhatja a kulissza?meg most kapta meg a magyar rendszamot,ugy h most kezdem tapasztalni h meg mik a gondok..:)))
	
eugabesz02-05-2015 00:12:47 // 136590
	Am a jó öreg 146-osba milyen gyertyát javasoltok??Mi az ami tuti bevált és elég tartós?
	
Atttis01-05-2015 22:18:54 // 136589
	Nekem csinált ilyet. Gyertya csere elsőnek, gyertyakábeleket ellenőrizd. Lehet hogy most sokan hülyének fogtok nézni de ha már szarakodik kicsit az akksi akkor is dadog reggel első indításnál, ez nem vicc, mikor behalt végleg az akku kicseréltem, és megszűnt a dadogás reggelente. Persze nálad lehet más a gond. A füst az más téma.  1.6 boxi gm ecu
	
Ferke01-05-2015 22:06:21 // 136588
	Haaat, ha a 100-110 fok az nem eleg nagy gaz ahhoz, hogy elviselj egy kis meleget lehuzott ablaknal, akkor te tudod...jtd-t ugyis ritkabban hengerfejezunk, szeretem a ritkabb melokat, nem olyan sablonosak...:)))
	
Bobika01-05-2015 20:51:06 // 136587
	Nem kapcsoltam be..:)de nem lett gaz mert mindig visszahult ahogy elindultam egy kicsit..
	
Ferke01-05-2015 20:38:19 // 136586
	Szelepszár szimmering...és érdemes volna egy olajnyomást is mérni...
	
Ferke01-05-2015 20:36:13 // 136585
	A két relét tedd rendbe az akksi mellett...90 fok felé nem mehet, remélem rákapcsoltad a fűtést ezerrel, hogy ne legyen hengerfejes?!:)
	
Bobika01-05-2015 18:36:49 // 136584
	Es ha jo a fulem akkor a ventilator se indult be szerintem,,legalabb is nem hallottam
	
Kau01-05-2015 17:52:33 // 136583
	Annyi biztos, hogy nem normális!
	
Bobika01-05-2015 14:32:43 // 136582
	Sziasztok.tudja valaki h mennyi az uzemi vizhofok meddig kell felmennije a mutatonak 1.9 jtd nel vizfoknak?voltam ma egy kis dugoban,es nem tudom h normalis e az h 100 110 fokra felment..?
	
Bobika30-04-2015 20:20:53 // 136581
	Koszi az infot
	
misike7630-04-2015 20:00:18 // 136580
	Köszi szépen.
	
KisP30-04-2015 15:40:08 // 136579
	Köszi az infót, véleményem szerint nem lehet ugyanaz a probléma, nálam nagyon gyújtás gyanús, elhiszem,hogy hasonló a tünet.
Fogok próbálkozni azért, csak nem tudom hol kezdjem. Asszem új gyertyákat fogok venni....
	
Fogok próbálkozni azért, csak nem tudom hol kezdjem. Asszem új gyertyákat fogok venni....
Kaci30-04-2015 14:35:05 // 136578
	
	
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2015 13:57:15 // 136577
	Mindenképp ki kell olvasni, élőadatokat nézni, anélkül nehéz lesz. Egyébként lehet nyomásszabályzó, vagy porlasztó. Ha van cseredarabod, lehet kisérletezgetni. De jobb lenne laptopra dugni.
	
Kau30-04-2015 13:26:53 // 136576
	Nem fogtok neki örülni, amit írok, de én is hasonló tünetekkel küzdöttem kb 2 évig. Igaz az enyém TS motor. A hiba ugyanez. Először én is megijedtem, mikor kék füstfelhőt nyomott. Elmúlt. Pár hónappal később megint, majd megint. Egyre sűrűbben. Az olajat ette, nem győztem után tölteni. A hátsó lökhárító tele volt apró fekete korom pöttyel. 
Még motorfelújításnál sem vették észre a hibát.
A dugattyúknál adta meg magát egy pici fémkarika és ott az égéstérbe került az olaj. Tartós nagy sebességnél vagy hirtelen erősebb gyorsításnál már kéken füstöltem.
1 évig jártam úgy, mint a nyugdíjasok a piacra a tojással. 120 km/h fölé nem mehettem, mert akkor már füstölt.
Szóval, ha sűrűn előjön, akkor gondoljatok erre. (Ez magától nem javul meg, nem lesz jobb). Sajnos :(
	
Még motorfelújításnál sem vették észre a hibát.
A dugattyúknál adta meg magát egy pici fémkarika és ott az égéstérbe került az olaj. Tartós nagy sebességnél vagy hirtelen erősebb gyorsításnál már kéken füstöltem.
1 évig jártam úgy, mint a nyugdíjasok a piacra a tojással. 120 km/h fölé nem mehettem, mert akkor már füstölt.
Szóval, ha sűrűn előjön, akkor gondoljatok erre. (Ez magától nem javul meg, nem lesz jobb). Sajnos :(
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2015 12:49:06 // 136575
	A képet nem szúrta be, mindeg. Itt megtalálod
	
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2015 12:47:34 // 136574
	Jó helyen jársz. Ha még működik az EGR, akkor viszont jobban jársz, ha felül dugózod le. 

Ugyanis felül könnyen le tudod venni a csavarokat. Alul azt az egybeállt izét megbontani...
Egyúttal a kis vákuumlabdáról húzd le a gumicsövet és dugj bele egy esztétikus csavart :-)
Ha viszont már nem zár rendesen, akkor érdemes lehet kipucolni, és aztán leblankolni. MOndjuk én ezt ellustáztam, nekem tuti félig nyitva ragadt meg :-)
	
Ugyanis felül könnyen le tudod venni a csavarokat. Alul azt az egybeállt izét megbontani...
Egyúttal a kis vákuumlabdáról húzd le a gumicsövet és dugj bele egy esztétikus csavart :-)
Ha viszont már nem zár rendesen, akkor érdemes lehet kipucolni, és aztán leblankolni. MOndjuk én ezt ellustáztam, nekem tuti félig nyitva ragadt meg :-)
Bobika30-04-2015 09:37:43 // 136573
	Sziasztok joreggelt..kerdesem lenne,145 jtd van,es alpjaraton dadogosan jar a motor,,neha beall es szepen jar ahogy kell,,mi lehet ennek az oka?nagy nyomasu vagy a nyomasszabalyzo szelep?tudja valaki hova nyuljak mit tegyek?
	
eugabesz30-04-2015 08:42:30 // 136572
	
	
KisP30-04-2015 08:32:28 // 136571
	Passz, sok ezer kommentet lehetetlenség visszaolvasni. Ezt bizony ki kell ötletelnünk. Nekem volt már olyan, igaz nyáron volt, hogy egy üzemmelegen egy lámpától való kigyorsításnál nyomott olyan kék füstfelhőt mint a szétütött TD-k szoktak. Tükörben láttam, meg is ijedtem, gyorsan meg álltam, de azóta nem produkált ilyet.
	
eugabesz29-04-2015 23:17:08 // 136570
	Na erre én is kíváncsi vagyok,hogy tapasztalt-e már más is ilyet??Mert nekem ugyan ez a probléma...vagy volt-e már rá megoldás??
	
KisP29-04-2015 18:38:12 // 136569
	sziasztok,
van egy kis problémám a boxi-val, lehet a megoldás pofonegyszerű, de azért kérném a tanácsaitokat. Pár hónapja a reggeli indításnál pár másodpercig kopogó-dadogó? hangot hallok és kéken füstöl a gép, utána szépen kisimul a járása, mint ahogy kell. Melegen nem csinálja ezt, csak reggel, de akkor sem mindig. Én a gyújtógyertyákra gyanakszok, szerintetek?
	
van egy kis problémám a boxi-val, lehet a megoldás pofonegyszerű, de azért kérném a tanácsaitokat. Pár hónapja a reggeli indításnál pár másodpercig kopogó-dadogó? hangot hallok és kéken füstöl a gép, utána szépen kisimul a járása, mint ahogy kell. Melegen nem csinálja ezt, csak reggel, de akkor sem mindig. Én a gyújtógyertyákra gyanakszok, szerintetek?
misike7629-04-2015 17:06:58 // 136568
	
	
Béci Ɨ|ѯ26-04-2015 06:19:39 // 136567
	Szép lett. Grat. :-)
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
399
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?



