Jó volt csapatni, mindegy neki, hogy esik a hó vagy nem :-)
De majd tavasszal leszek kíváncsi a vezethetőségre, pár projekt lassan célegyenesbe fordul ;-)
Forum >> 145-146
Jorjie24-01-2019 20:52:59 // 142216
Jorjie24-01-2019 20:50:18 // 142215
Ez is igaz :-DD
Jorjie24-01-2019 20:49:55 // 142214
Hát kajálásban legendás vagyok, ezt bárki megerősíti :-D
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 20:03:49 // 142213
Nagyon helyes, a 146-hoz nem kell reszelő, viszont a hó nagyon fekszik neki :-)
Itt egész délután esett, tiszta vidámpark :-))
Itt egész délután esett, tiszta vidámpark :-))
Kazes☻24-01-2019 19:25:48 // 142212
Mert mindig csak a reszelésen jár a zeszed...! ;)
Laciferi24-01-2019 19:23:55 // 142211
Ez meg ilyen korabeli kenyerbe sutott reszelo lehetett es kenyeret megetted rola korabban? :D
Jorjie24-01-2019 19:20:54 // 142210
Mai wtf pillanat:
Hazafelé bukkanónál fémes koppanáshang hátulról. Gondoltam van valami a futóművel. Hazáig még többször hallottam, közben agyaltam, hogy mi lehet. Otthon pakolok ki a csomagtartóból, majd magam sem tudom miért, felhajtom a kárpitot. Hát nem ott figyel egy klasszikus 40 centis fém reszelő a pótkerék mellett?
WTF??
Hát ez meg miért, hogy, minek van itt? És miért csak most hallatta a hangját?
Próbakör, hang megszűnt. Éljen!
Közben elkezdett szakadni a hó, és a Warbi-módszer szerint mindenkit megelőztem :-)
Hazafelé bukkanónál fémes koppanáshang hátulról. Gondoltam van valami a futóművel. Hazáig még többször hallottam, közben agyaltam, hogy mi lehet. Otthon pakolok ki a csomagtartóból, majd magam sem tudom miért, felhajtom a kárpitot. Hát nem ott figyel egy klasszikus 40 centis fém reszelő a pótkerék mellett?
WTF??
Hát ez meg miért, hogy, minek van itt? És miért csak most hallatta a hangját?
Próbakör, hang megszűnt. Éljen!
Közben elkezdett szakadni a hó, és a Warbi-módszer szerint mindenkit megelőztem :-)
Dimmu24-01-2019 15:54:18 // 142209
Marci 91!
Köszi szépen a segítséget! Ha minden igaz akkor veszek egyet használtan,és a régit meg megpróbálom felújítani az Általad adott instrukciók alapján!!
Köszi szépen a segítséget! Ha minden igaz akkor veszek egyet használtan,és a régit meg megpróbálom felújítani az Általad adott instrukciók alapján!!
Kazes☻24-01-2019 15:23:36 // 142208
Igen, meg könnyebb is betartani! :D
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 15:13:34 // 142207
A 10e amúgy szerintem is pont jó.
Kazes☻24-01-2019 15:09:36 // 142206
Igen, még a Puntomnál tudtam meg, régen... de a 146-nál meg 20.000 (is) olvastam... :)
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 15:03:25 // 142205
Tudtad, hogy az eredeti csere periódusa a TD-nek 7500km? Már nem emlékszem hol olvastam, de engem is meglepett :-D Én betartom, mert évente nem megyen ennyit :-DD
Kazes☻24-01-2019 15:00:59 // 142204
Neeem... szvsz jót tett neki, de talán nem annyira maradandóan... csak amíg benne volt, vagy esetleg még a következő olajban, ami még a maradékkal összekeveredett. De aztán 10e km múlva megint újabb olaj jött. :)
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 14:57:15 // 142203
Annyiban megnyugodtam, hogy nem kellett motort felújítani utána :-)
Kazes☻24-01-2019 14:39:49 // 142202
"Simán látnom kell, hogy feljebb ment az üzemi alapjárat." - én ilyet nem tapasztaltam. Viszont némileg jobban ment, autózhatóbb volt a kicsike. De ez vagy 2-3 olajcserével ezelőtt volt, azóta nem ismételtem.
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 14:33:22 // 142201
Hasonló hozzáállás :-) Tetszik. És pont Petivel meccselték le :-) Így még érdekesebb, kíváncsi leszek. A szubjektív változásokra is és a tényszerűekre a hidegindítás és az alapjárat körül.
Laciferi24-01-2019 14:30:13 // 142200
Igy van, szerintem is mindenki masra eskuszik, azt viszont tapasztaltam, hogy sajnos ez a Selenia mar nem az, mint regen volt amikor meg a 20K is made in italy-s femkannas volt :) Mobilrol is jokat hallottam. De igazabol ha szintetikusnal betartod a 10 -max 12 ezres periodust, akkor nem lesz baj.
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 14:24:03 // 142199
Én ugyanígy jutottam a Mobil 2000-hez. Ezt nem eszi, szebben jár vele, úgyhogy ezt kap azóta is :-) A 159 pedig Motul-t kap.
Laciferi24-01-2019 14:15:30 // 142198
Igy van :D Bar en egybol olajcsere utan tapasztaltam, hogy csendesebb lett a motor es mar eltelt 5 ezer km lassan es meg mindig ugyanolyan, sot kevesbe eszi az olajat, mint a Selenia Racinget es a hidrok sem csattognak tole. Nekem ez abszolut jo valasztasnak bizonyult.
Piritu - 1.000.00024-01-2019 14:14:31 // 142197
Anno Kizzo bepróbálkozott de semmit se tudott kimutatni....
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 14:05:14 // 142196
Nagyon régóta kíváncsi vagyok erre. Még anno GTPeti ültette a bogarat a fülembe, ő is egy alapos műszaki ember, aki tízezerszer utánanéz mielőtt beleteszi az autójába. Kipróbálta és pozitívan nyilatkozott róla. Azóta még ketten "győzködtek".
Én meg max szkeptikus vagyok ezekkel a cuccokkal. Szerintem jó mechanikai állapot és jó olaj legyen, semmi misztikum nem kell.
Viszont most itt az alkalom tesztelni. A motorról tudom, hogy nem kopott, mert volt lent a hengerfej másfél éve. Beindul simán, de remegve, dadogva jár (mint minden öreg TD :-DD), ha hideg van és nincs villannyal előfűtve. Ha tényleg emelkedik a kompresszió, azt észre kell hogy vegyem hidegindításkor. A surlódás csökkenését is észre kell hogy vegyem, mert a TD az olyan kis mechanikus butus lény, hogy az alapjárat kiadja, ha könnyebben csusszannak a dugattyúk. Simán látnom kell, hogy feljebb ment az üzemi alapjárat. Így lesz tiszta ügy. Ha tényleg csodaszer, akkor jól jártam. Ha tényleg semmi nem történik, legalább úgy mondhatok véleményt, hogy kipróbáltam ;-)
Én meg max szkeptikus vagyok ezekkel a cuccokkal. Szerintem jó mechanikai állapot és jó olaj legyen, semmi misztikum nem kell.
Viszont most itt az alkalom tesztelni. A motorról tudom, hogy nem kopott, mert volt lent a hengerfej másfél éve. Beindul simán, de remegve, dadogva jár (mint minden öreg TD :-DD), ha hideg van és nincs villannyal előfűtve. Ha tényleg emelkedik a kompresszió, azt észre kell hogy vegyem hidegindításkor. A surlódás csökkenését is észre kell hogy vegyem, mert a TD az olyan kis mechanikus butus lény, hogy az alapjárat kiadja, ha könnyebben csusszannak a dugattyúk. Simán látnom kell, hogy feljebb ment az üzemi alapjárat. Így lesz tiszta ügy. Ha tényleg csodaszer, akkor jól jártam. Ha tényleg semmi nem történik, legalább úgy mondhatok véleményt, hogy kipróbáltam ;-)
Laciferi24-01-2019 13:26:38 // 142195
Hehe latom nem birsz magaddal :D En nem probaltam a Szadot, de nekem a Motul szintetikus bevallt, csendesebb is a TS tole meg egyenletesebben jar. :)
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 11:36:45 // 142194
Ti hisztek a Xado-ban? Olyan emberek (aik számomra műszaki témában hitelesek) és annyiszor mondták, hogy egy szuper dolog, hogy kipróbáltam. Egy percig sem hiszek a működésében, csak azért mertem kipróbálni mert sokan megtették már motorkárok nélkül. Majd kiderül. Egyelőre nincs csoda, placebo szinten sem, ugyanúgy ketyeg mint eddig. Viszont ha már rászántam a fél órát, hogy bemelegítem, beleteszem, járatom kicsit, akkor már adtam egy kis élmény faktort a dolognak, ne már az udvaron... :-D



marci9124-01-2019 07:58:49 // 142193
Szia!
2 éve pörgött a motor, felakadt többször is. Ki akartam cserélni, de hamar rájöttem, hogy esélytelen, sehol sem kapható és ha valahol mégis, ott horror összeg. Le kell szerelni a folytószelepházról az alapjárati motort és a csillag mintájú műanyag fedelet kell leműteni róla. Gyárilag ilyen szilikonos pasztával van ráragasztva, azt óvatosan ki tudod kapargatni és le tudod feszíteni. Utána ha alatta kitakarítottad a potmétert (kontakt spray / WD40), sziloplaszttal visszaragasztos azt a kis fedelet. Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor a kis patentos füleket is lefeszítgeted és eléd tárul a mechanikai része. Ott meg kell lesni, hogy ahol kell, ott van-e benne zsír és ha kiverődött, ki kell törölni és újra kell zsírozni.
Ennyit lehet tenni velük. Nekem azóta lekopogom, működik jól.
2 éve pörgött a motor, felakadt többször is. Ki akartam cserélni, de hamar rájöttem, hogy esélytelen, sehol sem kapható és ha valahol mégis, ott horror összeg. Le kell szerelni a folytószelepházról az alapjárati motort és a csillag mintájú műanyag fedelet kell leműteni róla. Gyárilag ilyen szilikonos pasztával van ráragasztva, azt óvatosan ki tudod kapargatni és le tudod feszíteni. Utána ha alatta kitakarítottad a potmétert (kontakt spray / WD40), sziloplaszttal visszaragasztos azt a kis fedelet. Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor a kis patentos füleket is lefeszítgeted és eléd tárul a mechanikai része. Ott meg kell lesni, hogy ahol kell, ott van-e benne zsír és ha kiverődött, ki kell törölni és újra kell zsírozni.
Ennyit lehet tenni velük. Nekem azóta lekopogom, működik jól.
Dimmu23-01-2019 20:26:04 // 142192
Köszönöm!
Megkeresem!
Megkeresem!
Zsé145 Ɨ|ѯ23-01-2019 19:57:13 // 142191
Alexandrót keresd!
Dimmu23-01-2019 19:27:58 // 142190
Szervusztok!
Mivel rendelkezem egy csodaszép 146-ossal így eléggé mellbe vágott, hogy egyszerűen nem lehet hozzá kapni alapjárat szabályzó motort!:-( Nem tudom valakinek van-e olyan irányú tapasztalata,hogy ezeket a csoda szerkezeteket szét lehet-e roncsolás mentesen szerelni,és kipucolni,vagy valahogy feljavítani? Az enyémben Bosch 0132008650 típusszámú egység van beépítve. Ha valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném!
Tisztelettel: Köcölle
Mivel rendelkezem egy csodaszép 146-ossal így eléggé mellbe vágott, hogy egyszerűen nem lehet hozzá kapni alapjárat szabályzó motort!:-( Nem tudom valakinek van-e olyan irányú tapasztalata,hogy ezeket a csoda szerkezeteket szét lehet-e roncsolás mentesen szerelni,és kipucolni,vagy valahogy feljavítani? Az enyémben Bosch 0132008650 típusszámú egység van beépítve. Ha valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném!
Tisztelettel: Köcölle
szasza(SW)23-01-2019 18:49:17 // 142189
Szerintem cseréld ki másikra fajtára, én ép Junior első szettet keresek:)
Kazes☻23-01-2019 11:27:17 // 142187
Alexanro cartársnál próbáld, ő bont többfélét is. :)
Kazes☻23-01-2019 11:26:06 // 142186
Jójisaz... és persze mikor menjen el a kiccsávó esze, ha nem a harmadik gyerek után, egy tip-top millióért felújított autóval... de errefelé ez teljesen normális, ez is a cuore sportivo! :D
IZT23-01-2019 11:25:25 // 142185

Kb 6 éve nem írtam nem voltam jelen az oldalon de most újra visszatértem egy kéréssel!
Alfa 146 Junior kivitelű HÁTSÓ ÜLÉSEKET hol tudok találni??? Nyilván bontóban valószínűbb a kínálat viszont nálatok egyszerűbb!
Az indok az hogy szeretnék fejtámlákat hátra - mert 1.4 es kivitelnél eszetlen módon nincs - illetve már a kárpit se a fénykorát éli!
Ha tudtok valamit ne tartsátok magatokban!
Köszönöm előre is aki segít! :)
Laciferi23-01-2019 10:22:09 // 142184
Engem a szerpentinen kap el a gépszíj sokszor, jön egy nagy emelkedő, visszapattintom hármasba, üvölt, mint a sakál,húz nagyon, persze mondanom sem kell az emelkedő után is rally módban maradok még egy darabig :D
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2019 09:40:34 // 142183
Örülök :-) Annyira nem vezetéstechnika, nem gondolom magam szuper söfőrnek. Ezek úgy jönnek, és amikor belelendülök, néha tényleg magam sem tudom hogy hogy csinálom. :-) Ha azt mondanád, hogy fordítsam körbe kézifékkel a körforgalomban, tuti nem menne szépen. De vannak autók amikkel ez a csoda megtörténik. Előbb csak vezetsz élvezettel, és egyszer azon kapod magad, hogy elmosódott a határ az autó és közted. Ésszel tuti nem tudnám megoldani azt, ahogy 60-nál becsóvált alattam, de szerencsére nem voltam észnél :-D MÁr nem az autó kereke csúszott, hanem az én hátsó kerekem :-DDD Az élményt átadni meg úgysem lehet írásban, de igyekszem :-D
Jorjie23-01-2019 09:25:19 // 142182
Nem tudom a többiek hogy vannak vele, de én élvezettel olvasom az ilyen vezetéstechnikai hozzászólásaidat :-)
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2019 08:48:48 // 142181
:-D Van akinek sportja, azt is tisztelem, nekem a szoba hifi inkább hobbi.
Viszont gyerekek... TD rulez! Ma reggel nem sajnáltam meg, ha esett a hó, hát esett. És de jól tettem :-) Kegyetlen mekkorát lehet ezzel autózni csúszós úton. Pillanatok alatt kijött belőlem a hülyegyerek. Hamarabb értünk be mint száraz időben. Óriási különbség ez a modeern tankhoz képest. Ott azt sem tudom, hogy kipörög a kerék, vagy az automata megoldja. Itt a jobb lábammal érzem, hogy hol tudunk még megkapaszkodni, jól gyorsítani. Visszafelé meleg motornál már nagyon elkapott a gépszíj, úgy tologattam a fokozatokat mint egy rally autónak, irányváltások kipörgő kerékkel, majd elvett gázzal, hogy sodródjunk. Négyévszakos gumikon . A körforgalom megvolt kézifékkel egy íven. Ilyen pontosan még sose jött ki, körberajzoltuk a belső ívet és egyenesen lőttünk ki a kijáraton. A 30-cal vánszorgó Fordost a hó alatt sík jég úton már adrenalin löketből kerültem, tiszta elmebeteg volt már a vége. Egy pillanatra sem merült fel bennem, hogy na most mit fog csinálni a vas. Újra megvolt ami eddig csak 146-tal jött össze, hogy nem tudnám direkt újra megcsinálni, feelingből ment. De brutál jó volt. 60-ról jégen stop táblához fékezve azonnal elkezdett becsóválni a fara, és közel volt a STOP. De hála az égnek nincs abs, nem a beleállunk a fékbe és várunk reflex lépett életbe. Pici ellenkormány, fék felenged, letapos, megint csóvál, felenged, vissza kettő, megálltunk. Pont a vonalon :-)
Négyévszakossal.. körbeautóztam mindenkit :-DDD
Viszont gyerekek... TD rulez! Ma reggel nem sajnáltam meg, ha esett a hó, hát esett. És de jól tettem :-) Kegyetlen mekkorát lehet ezzel autózni csúszós úton. Pillanatok alatt kijött belőlem a hülyegyerek. Hamarabb értünk be mint száraz időben. Óriási különbség ez a modeern tankhoz képest. Ott azt sem tudom, hogy kipörög a kerék, vagy az automata megoldja. Itt a jobb lábammal érzem, hogy hol tudunk még megkapaszkodni, jól gyorsítani. Visszafelé meleg motornál már nagyon elkapott a gépszíj, úgy tologattam a fokozatokat mint egy rally autónak, irányváltások kipörgő kerékkel, majd elvett gázzal, hogy sodródjunk. Négyévszakos gumikon . A körforgalom megvolt kézifékkel egy íven. Ilyen pontosan még sose jött ki, körberajzoltuk a belső ívet és egyenesen lőttünk ki a kijáraton. A 30-cal vánszorgó Fordost a hó alatt sík jég úton már adrenalin löketből kerültem, tiszta elmebeteg volt már a vége. Egy pillanatra sem merült fel bennem, hogy na most mit fog csinálni a vas. Újra megvolt ami eddig csak 146-tal jött össze, hogy nem tudnám direkt újra megcsinálni, feelingből ment. De brutál jó volt. 60-ról jégen stop táblához fékezve azonnal elkezdett becsóválni a fara, és közel volt a STOP. De hála az égnek nincs abs, nem a beleállunk a fékbe és várunk reflex lépett életbe. Pici ellenkormány, fék felenged, letapos, megint csóvál, felenged, vissza kettő, megálltunk. Pont a vonalon :-)
Négyévszakossal.. körbeautóztam mindenkit :-DDD
marci9123-01-2019 08:09:06 // 142180
Köszi! Ezt ki fogom próbálni, mert pont én is a fülem mellől hallom, főleg mióta autópályán járok haza :)
A Bose amúgy kegyetlen jó hangtechnikai cuccokat gyárt, próbáltam már a PA rendszerét és nekem a fülesem is olyan és valami eszméletlen, hogy mennyire visszaadja a teljes hangképet. Szerintem autónál az a gond, hogy maga az ajtó akusztikája pocsék, amivel nem lehet mit kezdeni. Teljesen felesleges vele játszani meg méregdrága hangszórót tenni bele, bubogni fog. Egy KICSI, akítv mélyláda hátra (ha kell a csomagtér, bármikor kikapható és egészséges mélyeket ad) + előre egy pár minőségi magassugárzó és belépő szintű közép hangszórók az ajtóba hatalmas változást hozhatnak. Az 1500W-os mélyláda pedig pont olyan, mint a csupasz sportdob. Addig király, amíg látják a haverok és bekapcsolod megmutatni, aztán amikor le kell vezetni többször 2-300km-t, felrakod a jófogásra :)
A Bose amúgy kegyetlen jó hangtechnikai cuccokat gyárt, próbáltam már a PA rendszerét és nekem a fülesem is olyan és valami eszméletlen, hogy mennyire visszaadja a teljes hangképet. Szerintem autónál az a gond, hogy maga az ajtó akusztikája pocsék, amivel nem lehet mit kezdeni. Teljesen felesleges vele játszani meg méregdrága hangszórót tenni bele, bubogni fog. Egy KICSI, akítv mélyláda hátra (ha kell a csomagtér, bármikor kikapható és egészséges mélyeket ad) + előre egy pár minőségi magassugárzó és belépő szintű közép hangszórók az ajtóba hatalmas változást hozhatnak. Az 1500W-os mélyláda pedig pont olyan, mint a csupasz sportdob. Addig király, amíg látják a haverok és bekapcsolod megmutatni, aztán amikor le kell vezetni többször 2-300km-t, felrakod a jófogásra :)
WarbiRunner (Gyuri)22-01-2019 21:58:17 // 142179
Nekem autóban nem számít. A Bose-tól sem vagyok hasra esve, a 146 gyárija sem olyan rossz. Tere mindegyiknek nulla, részletezése nulla. Egyszer meghallgattam egy autóhifi versenyre készült Renault-t, az se győzött meg :-) Sokkal élvezhetőbb volt, de egy közepes szoba hifi jobb. A durva mélyektől pláne nem voltam oda, nulla mélyhang részlettel.
Kazes☻22-01-2019 20:30:48 // 142178
Vagy a hátsót nem volt már idő visszacserélni! ;)
szasza(SW)22-01-2019 20:11:54 // 142177
Hát én meg úgy vagyok vele a 156-ba a gyáriakat kicseréltem Clarionra a gyári mély ládába Hertz van, nem lehet összehasonlítani sokkal több zenész játszik:)
A 45 kapott egy Kick szettet előre most, rommá volt szakadva a papír(gyári)körbe szinte semmi nem volt.Mondom ez nagyon igénytelen megnézem a hátsókat is.Erre ott meg szinte új JBL van.Ember akkor az elsőket mért nem cserélte le?!
Szigetelőt én Wish-en néztem jóval olcsóbb mint itt, lehet Ali Express még olcsóbb ott postaköltség sincs.
Már csak választani kéne (jól) sok méret és fajta van.
A 45 kapott egy Kick szettet előre most, rommá volt szakadva a papír(gyári)körbe szinte semmi nem volt.Mondom ez nagyon igénytelen megnézem a hátsókat is.Erre ott meg szinte új JBL van.Ember akkor az elsőket mért nem cserélte le?!
Szigetelőt én Wish-en néztem jóval olcsóbb mint itt, lehet Ali Express még olcsóbb ott postaköltség sincs.
Már csak választani kéne (jól) sok méret és fajta van.
WarbiRunner (Gyuri)22-01-2019 17:51:12 // 142176
Ez az a sötétszürke (akkor is grafit :-D) szerintem. Csak azok a felnik nagyon nem illenek rá szegényre. Amúgy jó kiállású darab.
Kazes☻22-01-2019 15:00:50 // 142174
Volt az is, ne izgulj! :D Viszont szvsz nem grafit, de nagyon tecc ebben a színben (is)! :)
WarbiRunner (Gyuri)22-01-2019 14:14:21 // 142173
Ez jó tapasztalat, honnan rendelted? Én a Python audio-t tudom mint hazai beszerzési forrást Ukrán gyártású (nem STP) lapokra. Csak felcsigáztatok ezzel, lehet tavasszal kipakolom a belteret.. :-D
A szélzajjal, ha az az ajtókédereknél keletkezik ilyesmit tudsz elkövetni.
Nálam a TD gumitömítései elég jól tartják magukat, inkább az a gondom, hogy ha könnyen csukhatóra állítom az ajtót, akkor van szélzaj és nem fut tökéletesen az ajtók síkja (most épp ebben az állapotban van). Ha viszont patentre beállítom, hogy síkban legyen, a szélzaj is eltűnjön, akkor úgy be kell hajítani mint budiajtót, hogy becsukódjon. :-)
A szélzajjal, ha az az ajtókédereknél keletkezik ilyesmit tudsz elkövetni.
Nálam a TD gumitömítései elég jól tartják magukat, inkább az a gondom, hogy ha könnyen csukhatóra állítom az ajtót, akkor van szélzaj és nem fut tökéletesen az ajtók síkja (most épp ebben az állapotban van). Ha viszont patentre beállítom, hogy síkban legyen, a szélzaj is eltűnjön, akkor úgy be kell hajítani mint budiajtót, hogy becsukódjon. :-)
DennisBeru22-01-2019 13:42:19 // 142172
Rendben, köszönöm ;)
marci9122-01-2019 12:10:47 // 142171
Én nemrég blogoltam a padló szigeteléséről, esetleg nézd meg azt is. Ahogy az eredeti filcet kidobtam belőle és beaplikáltam ezt a kínai fóliás öntapadósat, halkabb lett az autó. Tavasszal még a szélzajokkal fogok egyet bírkózni, mert azok viszont zavaróak tudnak lenni egy hosszabb útnál.
WarbiRunner (Gyuri)22-01-2019 11:45:33 // 142170
A sötét (grafit) szürke gyári alufelnikkel nagy kedvencem. Az úgy annyira kiadja az autó formáját.. Egy cetlit hagyhattál volna az ablakán :-D
Kazes☻22-01-2019 08:34:28 // 142169
Már megérte ma felkelni... ugyanis itt a szomszédunkba lévő Aldi parkolójában láttam egy szép sötét szürke 146-ot, ami olyasmi, mint az én Dömém... ráadásul közeli tesók, SE és a frsz-a HIF-194, az enyém meg HIF-191! Sajna nem volt nálam a telóm, de nagyon egyben volt... a téli sós koszt leszámítva persze. :) Ismeri esetleg valaki?!
DennisBeru21-01-2019 23:02:57 // 142168
Rendben,az rosszabb lenne. Köszönöm még egyszer a tippeket.
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 21:44:42 // 142167
Azt lehet nem is piszkálnám. ki kell bontani a műszerfalat, az meg még gonoszul meg talál zörgősödni. Jó az úgy ahogy van :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
759
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV