Forum >> 145-146

Kau12-05-2006 01:00:04 // 12566
Nem kéne. Majd inkább nitrózok :) Na jó. Léptem aludni. Jó éjt!
GEORGE12-05-2006 00:47:30 // 12565
hajráááá :-))))) aztán nem ám vészesen lefogysz!!!! :-)))
Kau12-05-2006 00:46:21 // 12564
Tényleg. Meglesz az a 11mp 400-on :))
GEORGE12-05-2006 00:44:20 // 12563
És menjél el elötte WC-re is, az is pár deka-Kiló :-DDDDDD
Kau12-05-2006 00:43:15 // 12562
Nem öszvér ez :)) Inkább kikönnyítem a versenyre. Mondjuk nem reggelizek :)))
GEORGE12-05-2006 00:38:32 // 12561
:-))) Teszel hátra is mocit??? :-)))
GEORGE12-05-2006 00:38:06 // 12560
bírnád mi?? :-))))))))
Kau12-05-2006 00:37:20 // 12559
Pontosan! ;)
Poló12-05-2006 00:35:09 // 12558
402-n 11 sec ;-)
GEORGE12-05-2006 00:34:37 // 12557
bizony nem! :-) Te melyikkel lennél elégedett?? .-D
Kau12-05-2006 00:29:01 // 12556
Nem mindegy. 201 méteren, vagy 100km/h-ra? :)
GEORGE12-05-2006 00:00:13 // 12555
igen ezeket csak 40ezere ajánlják!
Slowfeet11-05-2006 23:51:57 // 12554
Én hülye meg nem mértem meg mod. előtt :)))) De a 11 mp biztos meglett volna
Vega11-05-2006 23:46:50 // 12553
Ezt igazabol csak a jo oreg stopper mondhatna meg tutira :)
Slowfeet11-05-2006 23:43:28 // 12552
Szűrőnél azért van annyi különbség, legalábbis nálam, hogy nem bizonytalanodik annyit 2500 alatt sem.
Vega11-05-2006 23:37:20 // 12551
Azt mondjak turbonal nem elhanyagolhato.....szivonal szerintem igen....en annyit tapasztaltam a direkt es gyari szurovel kapcsolatban ,hogy nem annyira jellegzetes a 3000 koruli lyuk...de felul semmi kulombseg..."szebb" a hangja...ennyi...
Vega11-05-2006 23:34:53 // 12550
Aki megveszi meg is erdemli!
András bácsi11-05-2006 23:34:30 // 12549
Ez ugyanolyan, mint a sportszűrő. Az is olyan jelentéktelen. Bár most lehet, hogy mégis visszadobom: a pályán mintha azzal jobban gyorsult volna hatodikban 4000 felett. Bár lehet, hogy csak a levegő volt melegebb.
Vega11-05-2006 23:33:24 // 12548
Akkor addig kell vele menni amig nem jelentkeznek fos gyertyara utalo jelek...aztan szvsz!
Vega11-05-2006 23:32:20 // 12547
Persze ,hogy nem...a nem platinat adjak annyiert...azt hittem a 25 ezres verziod nem platina....de igy mar tiszta!
András bácsi11-05-2006 23:31:38 // 12546
Ne nagyon látni rajta semmit.
András bácsi11-05-2006 23:30:55 // 12545
Ezresért nem adnak platinát.
András bácsi11-05-2006 23:30:16 // 12544
Ez a motor szvsz nálunk elmegy még 60-80e-et, addig nem akarok már a vezérléshez hozzányúlni. Ezért nem kell az a felújítókészlet. Ebbe most gyári, meg SKF cucc megy bele.
Slowfeet11-05-2006 23:29:31 // 12543
Mégis árulják a népnek a 8-10 ezer forintos "sport" gyertyákat! Muahahahaha
Vega11-05-2006 23:26:51 // 12542
Hat ketlem ,hogy egy gyertyatol barminemu kulombseget lehetne erzekelni... Mondjon barki marmit....ezt az egyet nem fogom elhinni...csak mert ketutemben nagyon otthon vagyok...es ott ha 0,5%-al jobb mar valami azt egybol latni fogod... mi nemtunk mindenfajta gyertyaval...persze a hoertekuk azonos volt...es semmi kulombseget nem tapasztalsz...pedig a gyertya itt fontos tenyezo...karburalas szempontjabol sokat elarul ,hogy dus vagy szegeny a kevereked...meg persze meg ezer mas dolog.. ha ott nem tapasztaltunk semmi kulombseget akkor utcai 4T-nel sem fogsz...ezt garantalom... elettertamuk lehet mas...de ennyi..
Vega11-05-2006 23:22:31 // 12541
Ja :)))) Szamlan nincs rajta? Vegulis mind1....;)
GEORGE11-05-2006 23:21:59 // 12540
Üdv ! Az olcobb Gyertya az nem platina, csak azért olcsóbb. Sokan mondják itt, hogy nem is olyan jó:-( Eddig nekem 10ezer van benne elötte se mnet jobban, most se. Én különbséget nem tapasztalatam vele!
Vega11-05-2006 23:21:58 // 12539
De az a platina? Mert ezek szerint 2 fajta van belole... A nem platinara bardinal is 1000 ft/darad atlagaron van...40.000 km-kent cseret irnak ra... Nem mintha aktualis volna...bar fingom nincs mikori a gyertya..sosem neztuk meg meg....alapjarat jo....fogyasztas jo...semmi nem utal meg ilyen szepontbol a gyertyacserere....majd kikapok egyet..megnezem mar milyen allapotban vannak...
Slowfeet11-05-2006 23:20:12 // 12538
Vazeg, most szereljem ki??? :))) Nem tom, Elaforgnál vettem.
Vega11-05-2006 23:18:56 // 12537
Attol fugg....2 fele van amit eddig lattam...az egyiknel ranezesre sokkal tobb lehetoseg van...a masiknal max +4-4,5 fokot lehet meg a 10-12 fokon felul kicsikarni! A masik konstrukcio szimpatikusabb ilyen szempontbol.... De miert nem felujitasz? Ha jo aron jutsz hozza akkor ne tedd...de nekem meg mindig az a velemenyem ,hogy felujitokeszlet!!!!!!
András bácsi11-05-2006 23:17:54 // 12536
De pl az íbéjen is 99 Euro sofort.
András bácsi11-05-2006 23:17:02 // 12535
Meg kell nézni hol veszed. :)
András bácsi11-05-2006 23:15:54 // 12534
Persze úgy előferdül. Ezek a "nagynevű" itthoni csippes cégek pl.
Vega11-05-2006 23:15:37 // 12533
na akkor ezek szerint itt van a kutya elasva.... mi a szama azoknak az NGK-knak?
Vega11-05-2006 23:14:46 // 12532
Ez esetben tokeletes az NGK is...csak tobbnyire a 25 jo 50-nek is :) aztan ezert kutat az ember olcsobb gyertyak utan...
Vega11-05-2006 23:13:30 // 12531
Persze...ez tiszta sor...valoszinuleg elbeszeltunk egymas mellett :) De ha valamilyen apropobol szoftveresen elallitjak mondjuk elogyujtasod...es persze mind ezt rosszul akkor a csorges vagy kopogasos eges siman elofordulhat....vagy tevedek? mondjuk ahogy irtam is ezek a dolgok amiket slowfeet mondott egyertelmuen fos benzinrol arulkodnak... es megnyugtatasul mondom ,hogy a nemeteknel is lehet ilyen benzint tankolni...1.8 ford mondeno...sok cuccot szallitottunk vele...de lepte a 180-at....hazafele tankoltunk bele egy szamomra ismeretlen nevu kuton...normalis, szep kut volt...rendes shoppal...csorgott tole szerencsetlen es az istennek sem ment tobbet 140-nel...kb 20 litert fogyasztott....
András bácsi11-05-2006 23:10:38 // 12530
Kell még használt vez.mód szétbelezni? Lassan lesz egy.
Slowfeet11-05-2006 23:09:22 // 12529
Igen de kétféle garnitúrát gyárt a bosch is meg az ngk is. Nekem utóbbi van és télleg csak 20K a 8 gyertya de csak 50 ezret bír. A 100 ezres garnitúra még mindig 50 felett van, gondolom ezek a platina darabok
András bácsi11-05-2006 23:08:39 // 12528
A 16V-s motorokba nem tudom, hogy ez a két cég gyárt-e. Mért nem jó a NGK? Illetve most vettem a Zasszonyéba gyári csomagolásút valamivel több, mint 25e-ért.
Vega11-05-2006 23:06:46 // 12527
Bardi katalogus szerint a platina NGK-k 5000-6000/ darab korul vannak..ezt tudtuk eddig is.... De boscht 1000 forint korulre irja az egyiket legalabbis...aszem a nagyot...a kicsiknek nincs aruk.... hat ha csak 3000-et mennek el aszem ez akkor is eleg korrekt... champion van meg 20 rugo korul kompletten...L+K kft.-nel kerdeztem meg 3 napja..
András bácsi11-05-2006 23:06:34 // 12526
Persze a csippelés állít a gyújtáson is. De az egy előre megírt program a csippen, amihez üza, fordulat, terhelés értékek stb. tartoznak. Jelen helyzetben a gyújtással annyit tudsz megállapítani, hogy van, vagy nincs.
Slowfeet11-05-2006 23:05:17 // 12525
Na egyébiránt ma időnként szarrá röhögtem magam. Volt időm és tuningcégek oldalait olvasgattam. A normálisabbja leírja, hogy szívó benzinesnél a chippelés max összehangol és kiegyensúlyozza a motor működését. Aztán jöttek a Magnum és társai oldalak. Hogy ők megmérik nekem, aztán chippelik, sőt adnak 30 ezerér olyan sportlambda szondát meg tunung boxot, hogy csak rákötöm a motronicra aztán 20 százalék gyorsulásnövekedés és 15 százalék végsebességnvekedés!!!!! Az akkor 20 km/h + vagyis kiakadna a km órám: Muhahahahahaha
Vega11-05-2006 23:02:15 // 12524
Jaja ez egy ilyen dolog... most nezem a textar meg ennel is dragabb... 10-20%-al... Mas! TS gyerta! Boschbol vagy Berubol milyen gyertya kell a TS-be?
Vega11-05-2006 22:59:25 // 12523
Ezt Bandi ezek szerint joban tudja! Pedig meggyozodesem ,hogy chipelesnel is allitanak az elogyujtason... Elso korben maradjuk a szar benzinnel...irany egy normalis kut es boven tankolj ra, hogy a nagyobb resz legyen rendes benya....szerintem el fog mulni a csorges...
Slowfeet11-05-2006 22:54:55 // 12522
Jól van vega, akkor most van gyujtasállítás vagy nincs???? Neked a QV-n kétféle vezérlés lehet, az egyik ugyqanaz mint az enyém: Motronic 1.5.5, ha ezen nem lehet, akkor?
András bácsi11-05-2006 22:54:47 // 12521
Volt már megrepedt Brembom is. :( Egyébként meg az új alkatrész mindig szép. Tök mindegy milyen, de nem rozsdás és koszos. Mindenesetre nem volt olcsó. Én a 166-ra vettem a 310-es festett Brembokat 14.900/db-ért. Egy-másfél éve. És mint tudjuk az infláció nem több évi 5-6%-nál. :))
Vega11-05-2006 22:48:51 // 12520
Na azert....az csoppet olcso volna...mondom ha kell valami tessek szolni...ennel olcsobban ugy sem szerzed be sehol..kiveve ha valami fasza kapcsolatod van...
Vega11-05-2006 22:47:12 // 12519
Ja, befagyni befagy..ez teny es valo...bar a kezifekre nem sok panaszom van... QH...hat ez izlesek es pofonok...En nem lattam meg hasznaltan..mondjuk brembot sem..tehat ilyen szempontbol nem tudok leszurni semmi kovetkeztetest.... Angol ceg 170 orszagban vannak jelen.....auditol a nissanig mindenbe gyartanak....most legy okos domokos ahogy mondani szokas...ranezesre nagyon jo munkanak tunik....bar koztunk legyen szolva egy hatso fektarcsan sokmindent nem lehet elbaszni... itt nem erdemes sporolni ,hogy 5 vagy 6 ezer....lofasz...ez volt ebbol az apropobol vettem ezt... majd irom a tapasztalatokat....
Slowfeet11-05-2006 22:43:49 // 12518
Bocs, nem jó Bravora való....bezzeg suzuki stifthez van 6800-ér is :((((
Slowfeet11-05-2006 22:35:21 // 12517
Én 1.6-ra találtam Brembo Bmax tárcsát 9 ezerér. Most nem tudom hol de ha akarod megkeresem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.