Forum >> 145-146
William27-07-2013 16:11:51 // 132416
Làtom jó témàt hoztam fel;-) rendesen elcsàmcsogtok rajta;-) fölösleges tényleg 2 literesre megcsinàltatni, màr lassan ebben az àlapotàban sem tudom eladni [ha egyszer arra kerülne a sor] izlések és pofonok!
pb_27-07-2013 15:28:21 // 132415
A temahoz szolva szerintem is inkabb egy masik auto mint hogy atpakolgatni ezt meg azt egyikbol a masikba.Az sose lesz rendben.Mindig alligatni kell rajta meg ilyenek."
Normálisan kell kivitelezni, nem sarlatán módon.) Láttam már pár ilyen autót, semmi bayuk, nem xükséges hozzájuk 2t xerxám, stb, stb."
Normálisan kell kivitelezni, nem sarlatán módon.) Láttam már pár ilyen autót, semmi bayuk, nem xükséges hozzájuk 2t xerxám, stb, stb."
pb_27-07-2013 15:22:52 // 132414
+ártott neki a napsütés.DDD
pb_27-07-2013 15:20:05 // 132413
Inkább xorozzál, nem oxtogassál.DDD
Tomi14527-07-2013 15:05:30 // 132412
Mar miert ne lenne gyarilag belole? Van csak ritka itthon mint a feher hollo. Na de hadjuka nemet autokat. :) ez az olasz paripak helye.
A temahoz szolva szerintem is inkabb egy masik auto mint hogy atpakolgatni ezt meg azt egyikbol a masikba.Az sose lesz rendben.Mindig alligatni kell rajta meg ilyenek. En pl nem mernek elindulni olyan autoval hosszu tavra egy utanfutonyi szerszammal es hasonlokkal.
A temahoz szolva szerintem is inkabb egy masik auto mint hogy atpakolgatni ezt meg azt egyikbol a masikba.Az sose lesz rendben.Mindig alligatni kell rajta meg ilyenek. En pl nem mernek elindulni olyan autoval hosszu tavra egy utanfutonyi szerszammal es hasonlokkal.
Zolika15527-07-2013 14:36:27 // 132410
a legegyszerűbb :D
Ferke27-07-2013 14:27:44 // 132408
Az tény, hogy hülye ötlet csöbörből vödörbe kerülni, de mi köze a motorszámnak a kenőpénzekhez meg az eladáshoz?:DD
A családban a legtöbb autónak nincs motorszáma gyárilag...akkor ezeket most nem fogom tudni eladni, és csak kenőpénzzel vizsgáztathatom?:D
Hülyeségeket azért ne írjunk le, mert még a kollegák komolyan veszik:DD
A családban a legtöbb autónak nincs motorszáma gyárilag...akkor ezeket most nem fogom tudni eladni, és csak kenőpénzzel vizsgáztathatom?:D
Hülyeségeket azért ne írjunk le, mert még a kollegák komolyan veszik:DD
William27-07-2013 14:27:22 // 132407
Làtom nagyon megoszlanak a vélemények;-) köszönöm mindenkinek a hozzàszólàst!
Úgy döntöttem marad az 1.6! Most inkàb a fékekre megyek rà;-)
Úgy döntöttem marad az 1.6! Most inkàb a fékekre megyek rà;-)
Ferke27-07-2013 14:24:37 // 132406
Hát ezt valószínűleg lehetett volna egyszerűbben is intézni, nem csak 1 nkh van:D
G-Burt27-07-2013 13:45:05 // 132405
Viszont egy 1.6ts és 2.0ts kinézetre közel ugyan az, senkinek nem szúr szemet.
G-Burt27-07-2013 13:43:08 // 132404
Tudom, erre van a kirohad opció. Viszont egy cupra motor cordobába papírozása kb egy milla körül lehet, mivel nem volt benne ilyen gyárilag, ezért egyedi építésnek minősül, terveztetés, engedélyeztetés, dokumentáció, stb...
Zolika15527-07-2013 13:31:05 // 132403
Osztom a véleményed.
Tomi14527-07-2013 13:20:33 // 132402
A motor cserevel az a baj hogy hivatalosan max 10%-kal nagyobb teljesitmenyu motort rakhatsz bele. En cordobaban szerettem volna cupra motort es akkor szembesultem a tenyek valosagaval. Bar ennek kb 2 eve nemtudom azota valtozotte.
Martinxa26-07-2013 19:09:51 // 132401
Üdv! Érdekelne, hogy a jtd kormányműve kompatibilis-e a benzinesével, mert sajnos csak benzinesét találtam bontva. Válaszokat előre is köszi.
G-Burt26-07-2013 15:43:45 // 132400
Vagy motorcsere indokkal motorkódozod le, ami kb 30000+regadó a nagyobb motor miatt, de itt még kérhetnek tőled érdekes dolgokat (típusbizonyítvány, számlák, stb), vagy kirohad, ami 2000Ft, mert a kutya nem mondja meg, h 1.6 vagy 2.0. Az eredmény ugyan az, kapsz egy papírt, amivel az okmányirodában forgalmit tudsz cserélni. Egyébként műszakiban tudok segíteni.
BalintDkny26-07-2013 14:27:32 // 132399
Én sem akarok plusz munkát magamnak, csak nem tudom a folyamatát a dolognak. A motorszám még nem köszönt el teljesen sajna, azért kéne olyan helyre mennem, ahol ennek ellenére nem foglalkoznak vele :)
Bugrincs26-07-2013 14:22:00 // 132398
Szia! Nekem eredetvizsgán mondták, hogy ki van rohadva a motorkódom, ezért el kellett mennem a Vas Gereben utcába az NKH-ba. Még olyan szőrszálhasogató paraszt brigádot még az életben nem láttam. Állok be a műhelybe és már integet, hogy nem jó, mert meg van repedve a szélvédőm a bal alsó sarkán, amit nem is nagyon látni bentről! Mondta, hogy tolassak ki mert ki kell cserélnem a szélvédőt! A motorkód miatt! Látszott, hogy keresi mibe köthet bele! De új szélvédővel már van egy papírom a motorkódról!
WarbiRunner (Gyuri)26-07-2013 14:19:29 // 132397
Kinek hogy..nekem örök élmény, és rengeteg tanulság a Wartburg építés. Tudom, hogy nem sok hasonló autó volt, és pont olyan kombinációban felépítve valószínűleg az az egy. Egyetemistaként ráértem, a pénzemnek sem volt meg ennyire a helye mint most, kár lett volna kihagyni, ütős kis vas volt :-).
Ma már biztos nem kezdenék bele ilyesmibe, sőt a jtd-t én már úgy vettem, hogy alaposan végiggondoltam, melyik motorban mik a lehetőségek. Azzal tisztában voltam, hogy előbb utóbb megint jön a "kell még pár ló" kisördög, úgyhogy szempont volt, hogy hogy úszom meg legegyszerűbben ezt a kérdést...
Meg azzal si tisztában voltam, hogy egy TS az szívó benzin motor, minden paripáért keményen és drágán meg kell küzdeni. Vagy motorcsere....aminek jelenleg a gondolatától is borsódzik a hátam, egyszer elég volt :-)
Szóval szívó benzines esetben mindenképp..ha kevés már, le kell cserélni az autót egy erősebbre szerintem is. Venni kell egy TI-t, QV-t.
A turbo dízel sokkal több teret enged motorcsere nélkül, de az persze más játékszer.
Ma már biztos nem kezdenék bele ilyesmibe, sőt a jtd-t én már úgy vettem, hogy alaposan végiggondoltam, melyik motorban mik a lehetőségek. Azzal tisztában voltam, hogy előbb utóbb megint jön a "kell még pár ló" kisördög, úgyhogy szempont volt, hogy hogy úszom meg legegyszerűbben ezt a kérdést...
Meg azzal si tisztában voltam, hogy egy TS az szívó benzin motor, minden paripáért keményen és drágán meg kell küzdeni. Vagy motorcsere....aminek jelenleg a gondolatától is borsódzik a hátam, egyszer elég volt :-)
Szóval szívó benzines esetben mindenképp..ha kevés már, le kell cserélni az autót egy erősebbre szerintem is. Venni kell egy TI-t, QV-t.
A turbo dízel sokkal több teret enged motorcsere nélkül, de az persze más játékszer.
Ferke26-07-2013 13:59:56 // 132396
Mit akarsz vizsga előtt intézni? A vizsgán - ha a motorszám elköszönt- kapsz egy A4-es lapot, amivel az okm.irodában motorkódot kapsz, 6ezres új forgalmival.
De. Egyrészt miért szivatod magad ezzel, miért akarsz még okmányirodászni meg költeni, másrészt a vizsgán is le fogják szarni, mert neki plusz papírmunka, én 4 éve nem kapok, mert mindig kiröhögnek és elzargatnak, hogy ne dolgoztassam őket feleslegesen, amikor a zárhídon ott van az alu paketten a motorszám...:))
De. Egyrészt miért szivatod magad ezzel, miért akarsz még okmányirodászni meg költeni, másrészt a vizsgán is le fogják szarni, mert neki plusz papírmunka, én 4 éve nem kapok, mert mindig kiröhögnek és elzargatnak, hogy ne dolgoztassam őket feleslegesen, amikor a zárhídon ott van az alu paketten a motorszám...:))
BalintDkny26-07-2013 13:01:04 // 132395
De ha már itt tartunk, kihez érdemes vinni egy ilyen "rohadó motorszámú" autót? :D lassan jön a vizsga, kéne az a motorkód...
Ferke26-07-2013 12:56:38 // 132394
??? Azt hogy szúrja ki?:) Szerelőként alig lehet kiszúrni, ő akkor hogyan?:D
BalintDkny26-07-2013 12:49:07 // 132393
csak 5letek voltak :D persze a legésszerűbb betenni egy 2.0ts-t, csak hol találsz olyat, aminek nem lóg a bele...? :/
Béci Ɨ|ѯ26-07-2013 11:02:44 // 132392
Nem csak a TS-en rohad az. :-) De szerintem akkor sem éri meg. Én legalábbis nem nyúlnék hozzá egy olyan autóhoz, ami JÓ és ismerem minden nyűgjét, azért hogy erősebb legyen 30-35 lóerővel. Nekem erről mindig az volt a véleményem, hogy ha erősebb autót akarsz, akkor vegyél erősebbet. Főleg, hogy ebből a típusból ugye van erősebb. Ha az se elég, akkor kell gondolkodni a többin. Bár akkor is van erősebb típus márkán belül.
G-Burt26-07-2013 10:55:29 // 132391
Onnan kezdve, h motorkódos, semmit nem szúr ki. A TS-en meg alapból szeret elrohadni a szám
pb_26-07-2013 09:58:07 // 132390
Nem valóxínű, hogy feltűnik neki.)
pb_26-07-2013 09:56:44 // 132389
Nem kellenek ezek hozzá, ezek nélkül is xokott yátxani a dolog.))
Béci Ɨ|ѯ26-07-2013 09:48:09 // 132388
Azt tudom, de csak egy kötözködőbb eredetvizsgáló, vagy műszakis kell, aki kiszúrja, hogy nem 1.6 és megy a feljelentés...
G-Burt26-07-2013 09:39:00 // 132387
Erre van a motorkód:)
Béci Ɨ|ѯ26-07-2013 08:45:00 // 132386
Rálocsolsz egy csomó pénzt, energiát és időt, majd lesz egy olyan kocsid, amit nem lehet eladni, mert nincs motorszáma és a műszaki vizsgán is csak kenőpénzzel megy át. Most van egy jó és szép autód, szerintem kár szétbarmolni. Egyszerűbb ezt eladni és venni helyette egy QV-t, vagy egy TI-t. Legalábbis szerintem. :-)
Ferke26-07-2013 07:57:31 // 132385
Azután nemsokkkal hozhatja is generálra, most úgyis pörög a ts-biznisz, már nem találunk köszörülhető főtengelyt, mert mind repedt!:DDD
Ferke26-07-2013 07:56:02 // 132384
Az a baj, hogy ha elkezded baxtatni a jelenlegi felállást, abból hosszú távon semmi jó nem származik.
Vagy elégedj meg azzal, hogy van egy - a korához képest - jól működő autód, vagy vegyél egy 210le-s mjet-et.
A köztes rész idő-és pénzpocsékolás, de ha nagyon unatkozol, akkor be fog válni, kiölti minden szabadidődet majd:D
Vagy elégedj meg azzal, hogy van egy - a korához képest - jól működő autód, vagy vegyél egy 210le-s mjet-et.
A köztes rész idő-és pénzpocsékolás, de ha nagyon unatkozol, akkor be fog válni, kiölti minden szabadidődet majd:D
pb_25-07-2013 22:54:44 // 132383
Akkor mindent tudx.)) De leginkább kérdezd Zét.)
pb_25-07-2013 21:39:16 // 132381
6ár a TSillagos ég.)
pb_25-07-2013 21:38:49 // 132380
Inkább motort tegyél bele.)
William25-07-2013 20:43:42 // 132379
Sràcok! 1.6-os T.S.-ből menyiért lehetne 2.0-às csinàlni?
G-Burt25-07-2013 20:38:58 // 132378
1.4et minek reszelgetni? Ráköltöd egy 2.0 átépítés árát és ugyanúgy lesz egy 1.4-es autód, ami még mindig nem éri el az 1.6 teljesítményét se.
BalintDkny25-07-2013 19:57:50 // 132377
1.6-2.0 vezérműtengely, chip, kipufogónyitás,sportlégszűrő. Esetleg mind egyszerre? :D
CzR25-07-2013 18:39:16 // 132376
Természetesen mindenki a lehető legtöbbet akarja a lehető legkevesebb pénzért én személy szerint tényleg csak pár pacira gondoltam esetleges alkatrészek cseréjével, ami esetleg bevállt valakinél:)
Föckös25-07-2013 18:31:50 // 132375
hány pacit, és mennyit szánsz rá?
CzR25-07-2013 18:30:54 // 132374
egy építő jellegű kommentet láthattunk, köszönöm:)
CzR25-07-2013 18:27:49 // 132372
Üdv érdeklődnék azt hallottam egy alfistától hogy 1.4TS be egy 1.6- 1.7-es Lambda szondával egy kis teljesítmény növekedés érhetünk el, vélemény ,tapasztalat?
Illetve tudtok egyéb trükköt más jeladó, benzinnyomás, vagy bármi amivel pár pacit lehet keresni :) Köszi!:)
Illetve tudtok egyéb trükköt más jeladó, benzinnyomás, vagy bármi amivel pár pacit lehet keresni :) Köszi!:)
Bagee25-07-2013 16:44:08 // 132371
elöl szerintem nagyobb a tárcsa a kétezresnél
Sümi Z25-07-2013 16:12:00 // 132370
Sziasztok!
Lehet, hogy hülye kérdés, de azért felteszem. A 145 1.6TS-nél a termosztátban lévő hőfok jeladót szeretném kicserélni, már megvettem az újat.
Van valami tömítés a termosztát "váza" és a jeladó "anyája" között? A jeladó dobozában nem volt gumigyűrű, gondolom fém a fémmel nem érintkezhet. Vagy tömítő pasztát tegyek rá?
Ha valaki már cserélt ilyet meg tudná mondani, hogy kell-e és ha igen mi? Nem szeretnék úgy állni ott, hogy hiányzik esetleg valami.
Valamint amikor kicsavarom a jeladót akkor mennyi hűtőfolyadék kifolyása várható?
Előre is köszönöm a segítséget.
Sümi
Lehet, hogy hülye kérdés, de azért felteszem. A 145 1.6TS-nél a termosztátban lévő hőfok jeladót szeretném kicserélni, már megvettem az újat.
Van valami tömítés a termosztát "váza" és a jeladó "anyája" között? A jeladó dobozában nem volt gumigyűrű, gondolom fém a fémmel nem érintkezhet. Vagy tömítő pasztát tegyek rá?
Ha valaki már cserélt ilyet meg tudná mondani, hogy kell-e és ha igen mi? Nem szeretnék úgy állni ott, hogy hiányzik esetleg valami.
Valamint amikor kicsavarom a jeladót akkor mennyi hűtőfolyadék kifolyása várható?
Előre is köszönöm a segítséget.
Sümi
William24-07-2013 21:40:28 // 132369
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne felétek, hogy a T.S.-ek fékeinél van külömbség ha egy 1.6-ról vagy 2.0-ról beszélünk?
Sebi24-07-2013 13:20:49 // 132368
Sebi24-07-2013 13:19:27 // 132367
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
804
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10