Forum >> 145-146
1pityu38919-08-2013 14:05:03 // 132566
Nekem is ilyen gondom volt! Jobbos kanyarban egy nagy fémes koppanás. Semmi nem lóg a futóművemben fél éves az egész. Balos féltengelyemből jött a hang! semmi ropogás,búgás nem volt,kitekert kormánynál sem. Hátramenetben viszont úgy kopogott mint a fene. Próbálj meg úgy kanyarodni hogy kikuplongolod,vagy üreseben van a kocsi,lényeg hogy ne legyen terhelés a féltengelyen. Nekem igy sikerült kideriteni hogy csakis féltengely lehet mert terhelésen koppant egyet,viszont terhelés nélkül csendben volt. Többen is mondták hogy érdekes dolgokat tud produkálni a féltengely :)
andrej03119-08-2013 13:52:05 // 132565
ígyvan az injektorokra de sokhelyen csak befecskendező szelepnek irják
GTVili19-08-2013 13:06:13 // 132564
Valószínűleg az injektorokra gondolt....
andrej03119-08-2013 12:59:58 // 132563
Ártani biztos nemfog ,nekem bejött a legrosszab ami lehet hogytovábra marad a jelenség akkor meg kikéne méretni valakivel de van esély rá hogy csak szenyeződés került valameik járatban és tisztitás után elmulik a jelenség.Nekem is pirosnál sokszor rángatott és szaggatott a moci mint mikor kihagy egy henger álóhelyzetből is nehézkesen indult erőtlenül amikor felpörgöt viszont nagyon ment mióta kipucoltam csikorgó gumikkal indul
joe15619-08-2013 12:43:28 // 132562
Köszi , megpróbálom , hátha segít ! :)
andrej03119-08-2013 11:53:13 // 132561
könyedén kijön hátul fogja két csavar és annyi a vezetékeket lehuzod róla és a fuvókákat egy ék tartja lehuzod egy fogóval és annyi
andrej03119-08-2013 11:51:31 // 132560
T.19-08-2013 11:38:58 // 132559
Hát ez az, hogy nem. Azt mondja hipohonder vagyok. :) Bár azt ő is elismeri, hogy nyúlós.
joe15619-08-2013 11:34:46 // 132558
Melyik " befújószelepek "-re gondolsz ?
G-Burt19-08-2013 11:24:25 // 132557
Lengőkar, stabrúd, stb Vidd Maestrohoz, ő tuti mond rá valamit
T.19-08-2013 11:16:51 // 132556
Hát ez sem vidám és még előrébb sem vagyunk vele.
andrej03119-08-2013 11:10:56 // 132555
hasonló az én gondom is nekem volt egy koccanásom és azóta minden nagyob kanyarnál csattan egy hangosatt és nemvalami stabil pedig cseréltem stabilizátorokat gömbcsuklókat,kompletlengéscsillapitókatrugóval és csapágyal,lengőkarokat,és a szervizbe is felemelték hárman alááltak forgatták a kereket és fogalmuk sem volt mi teszi Már csak a féltengelyek és a kormányszerkezet maradt ami nincs kicserélve
andrej03119-08-2013 11:06:26 // 132554
nekem ugyan ezt csinálta én kompresszoral kifijattam a benzíncsöveket átpucoltam a gyertyákat és a befujószelepeket is kifujattam rákötöttem egyesével az aksira hogy menjen miközben fujatom és azóta tök álatt
T.19-08-2013 11:00:12 // 132553
Haliho.
1. Van valakinek ésszerű magyarázata arra, hogy a 146-nak (JTD) mitől lehet nyúlós, billegős a futóműve? Ha 40-50 körül megrángatom a kormányt akkor "úszik", nem igazán van a megszokott stabil alfás érzés. Egyenes úton is állandóan "vezetni kell". És bármilyen úton megyek vele "üt" a futómű. Elvileg be van állítva, vadiúj gátlók vannak benne elöl-hátul, a gumi gyári méretü (195/55 15). Azt gondoltam a gátlócsere megoldja a gondot, de szinte semmi különbség. A futóműben állítólag nem lóg semmi. Ja és nem ilyen volt még tavasszal. Egész "sinautós" volt és az útbn is sokkal finomabban vett minden kis úthibát, csatornatetőt, stb. Elképzelhető, hogy ellágyultak a rugók? Azért nem gondolom, mert szépen szintben van az ótó.
2. Mi okozhatja azt, hogy a motor néha egész halk és akkor jól gyorsul, szépen veszi a fordulatol, máskor meg (ez van többször) lényegesen gyengébb produkciót nyújt és olyankor hangosabb, gyorsításnál pedig csörög-csattog. Nem durván, de baromira zavar. Ja és araszolásnál, amikor alacsony fordulaton (1400-1800) megyek általában rángat. Ez sem durva, de pont zavaró. Lehet, hogy valamelyik csúcs becsöpög? Előre is köszi a segítséget.
1. Van valakinek ésszerű magyarázata arra, hogy a 146-nak (JTD) mitől lehet nyúlós, billegős a futóműve? Ha 40-50 körül megrángatom a kormányt akkor "úszik", nem igazán van a megszokott stabil alfás érzés. Egyenes úton is állandóan "vezetni kell". És bármilyen úton megyek vele "üt" a futómű. Elvileg be van állítva, vadiúj gátlók vannak benne elöl-hátul, a gumi gyári méretü (195/55 15). Azt gondoltam a gátlócsere megoldja a gondot, de szinte semmi különbség. A futóműben állítólag nem lóg semmi. Ja és nem ilyen volt még tavasszal. Egész "sinautós" volt és az útbn is sokkal finomabban vett minden kis úthibát, csatornatetőt, stb. Elképzelhető, hogy ellágyultak a rugók? Azért nem gondolom, mert szépen szintben van az ótó.
2. Mi okozhatja azt, hogy a motor néha egész halk és akkor jól gyorsul, szépen veszi a fordulatol, máskor meg (ez van többször) lényegesen gyengébb produkciót nyújt és olyankor hangosabb, gyorsításnál pedig csörög-csattog. Nem durván, de baromira zavar. Ja és araszolásnál, amikor alacsony fordulaton (1400-1800) megyek általában rángat. Ez sem durva, de pont zavaró. Lehet, hogy valamelyik csúcs becsöpög? Előre is köszi a segítséget.
joe15619-08-2013 10:25:32 // 132552
Sziasztok !
Kéne egy kis segítség . Vettünk a fiamnak egy 145 1.4 TS-t és kis fordulaton rángat , olyan mintha nem menne minden henger .
Ha alapjáratról hirtelen padlózom akkor hörög először egy sort és aztán veszi fel a fordulatot . Mind ez meleg motornál .
Mi lehet a gond szerintetek ? Gyertya , befecskendező , trafó ezek a tippjeim .
Kérlek segítsetek ha valakinél már volt ilyen ! :(
Kéne egy kis segítség . Vettünk a fiamnak egy 145 1.4 TS-t és kis fordulaton rángat , olyan mintha nem menne minden henger .
Ha alapjáratról hirtelen padlózom akkor hörög először egy sort és aztán veszi fel a fordulatot . Mind ez meleg motornál .
Mi lehet a gond szerintetek ? Gyertya , befecskendező , trafó ezek a tippjeim .
Kérlek segítsetek ha valakinél már volt ilyen ! :(
andrej03119-08-2013 07:23:33 // 132551
nem arra gondoltam hanem a végén az a nagydarab a gumiágy után az is csukló
pb_19-08-2013 01:44:14 // 132550
A lindor gátló olyan lex, amilyenre kéred.)
1pityu38919-08-2013 01:09:45 // 132549
Nahhmostmár ezt is tudom :)
DieselManiaco(NagyVad)18-08-2013 23:54:47 // 132548
nem a 145 sem puha,folyamatosan rezeg ahol régi az aszfalt,ott a 164 halál puhán suhan. és igen kemény veseleverős. azért írom mert én is eibach-h&r ültetéssel vettem meg "kemény" lindor gátlókkal. nahh a lindor féle gátlók annyira voltak kemények mint most az utángyártott kínai elstar. szóval ez ilyen:D de amúgy a dízel rugók vastagabbak mint a benzines rugók,ezáltal erősebbek is!
DieselManiaco(NagyVad)18-08-2013 23:50:24 // 132547
az nem egy valami hanem rezgéscsillapító:)
1pityu38918-08-2013 23:28:14 // 132546
Hát a gyári rugókkal sem mondható puhának! sött! Igen sportos kemény a futóműve gyárilag is. Néha megyek faterom fordjával mindig meglep milyen kellemes puha. de az egy családi autó,az alfa meg "sportkocsi"
Marky Mark18-08-2013 22:45:39 // 132545
146ti-ben rugót cseréltem mert az ültetett kocsi a környékünkben nem életszerű... Véletlenül dízel autó rugóit kaptam meg és az autó magasabb is lett, viszont elöl olyan beton kemény, hogy attól félek néha, hogy a torony kiüti a gépháztetőt. Jól gondolom ugye, hogy a típus normál futóműve egy élvezhető autót biztosít? Nyugtassatok meg kérlek!
GTVili18-08-2013 21:38:13 // 132544
Ááááá....sima Sparco sportbelső.....:-)
Axl Trans18-08-2013 21:28:07 // 132543
DeLuxe változat? :D
GTVili18-08-2013 20:58:29 // 132542
Nekem van mindkét oldalon.....
1pityu38918-08-2013 20:49:42 // 132541
Jahh most látom a váltón a fél tengelyek helye nem azonos Hmmm fura! Valaki aki okosabb nálam megmondja.de én eddig azt hittem az 1,4 és a 1,6 ts váltója azonos csak más áttétellel.
1pityu38918-08-2013 20:43:46 // 132539
Az nem csukló a rúd közepén!!! Egy gumi ágyas valami nem tudom mi a szerepe. De akár le is tudod venni!! Egyébként össze tudod rakni 1,4 ts meg az 1,6 ts fél tengelye azonos.
andrej03118-08-2013 19:44:20 // 132538




Béci Ɨ|ѯ18-08-2013 19:42:29 // 132537
Ah! Köszi. :-)
Axl Trans18-08-2013 19:38:13 // 132536
Mert a kar a háttámlán a túloldalon van, azt nem éred el így.
GTVili18-08-2013 19:29:06 // 132535
Miért nem....?
Németh Lajos18-08-2013 19:13:10 // 132534
Itt megnézhetitek a teljes filmet.
NT Kundi18-08-2013 18:51:02 // 132533
valaki használ h.o.d. vagy ledes égőket?
mire kell odafigyelni akár fényszóróba vagy irányjelzőbe használnám?!
mire kell odafigyelni akár fényszóróba vagy irányjelzőbe használnám?!
Tomi14517-08-2013 20:50:07 // 132532
Sziasztok
Keresek 145-ösre 4db 15" acélfelnit jóállapotút (ha van rajta jo téli gumi azt is meghallgatom), és olajbetöltő záró kupakot boxerhez..
Keresek 145-ösre 4db 15" acélfelnit jóállapotút (ha van rajta jo téli gumi azt is meghallgatom), és olajbetöltő záró kupakot boxerhez..
G-Burt15-08-2013 23:04:07 // 132531
az óra külön tárolja, TSnél comp-ból is ki lehet olvasni
Axl Trans15-08-2013 22:02:48 // 132530
Jó volt, de 1:17-nél az anyósülést a büdös életben nem tudod úgy előrehajtani:D
GTPeti15-08-2013 18:10:04 // 132529
Klassz kis videó! (Ilyen zenét legutóbb Mauro-nál hallottam. :))
Béci Ɨ|ѯ15-08-2013 17:59:57 // 132528
Köszi az utánajárásnak! Így már nagyjából világos. :-) Ezt még régebben találtam, ezen Da Silva skicceli fel a formát.
BalintDkny15-08-2013 16:11:59 // 132527
30ért adtam el egy fűzöttet... így is hónapokig hirdettem
0Balazs15-08-2013 15:48:56 // 132526
Hali srácok.
Tudja valaki, hogy milyen áron megy mostanában egy 1.6TS blokk?
Tudja valaki, hogy milyen áron megy mostanában egy 1.6TS blokk?
1pityu38915-08-2013 15:35:46 // 132525
A km óra állását ki lehet olvasni az ecu-ból? Csak mert az óra 27.000km-t ir ami kizárt dolog. vagy átfordult??? ahhoz meg túl jó állapotban van :) rá lehet bírni valahogy az órát a valós érték mutatására?
WarbiRunner (Gyuri)15-08-2013 14:13:54 // 132524
Utánna néztem ,nem egyértelmű hogy hogy is volt. Valahogy így történhetett: Bangle elkezdte Lanciaként (ekkor már az ék alak és övvonalak meg voltak), majd kitalálták hogy Alfát faragnak belőle. Innentől Da Silva keze alatt, de több forrás szerint is Zapatinas keze munkája. A 145/46 hátsó része teljes mértékben, beleértve a hátsó szélvédő V alakú vonalát. Közben Bangle, aki már a BMW-nél volt, összehaverkodott Zapatinassal. Így aztán 94-ben ő is továbbállt a BMW-hez. (Ő még visszajött később az Alfához).
Szóval sztár designerek hada dolgozott ezeken a kis autókon, azért is néznek ki ilyen eszement jól :-)
Szóval sztár designerek hada dolgozott ezeken a kis autókon, azért is néznek ki ilyen eszement jól :-)
Béci Ɨ|ѯ15-08-2013 07:47:56 // 132523
Na az már nekem se világos. Da Silva vezette akkor a csapatot és abban volt benne Zapatinas és Bangle is talán. Vagy nem tudom... :-)
pb_15-08-2013 00:02:40 // 132522
Nekem is van 1 ilyenem már, de azt is sikerült +görbíteni.DD
Ferke14-08-2013 22:53:03 // 132521
Nekem már le van hegesztve fixre a racsni:D:D Ez a legjobb:)
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2013 21:32:35 // 132520
Ez tök jó...de lássuk be az "Alfa team" munkája kellett ehhez, hogy tényleg szép autó legyen belőle. Ha ez az 5 ajtós az a bizonyos Bangle féle terv, hát elég kis bénácska. És amúgy hol jön képbe Zapatinas? Én már elvesztettem a fonalat :-)
1pityu38914-08-2013 20:59:40 // 132519
Előbb utóbb valaminek engedni kell :)))))))))))
G-Burt14-08-2013 18:47:14 // 132518
Jártam már úgy, h addig ütöttem, amíg a hegesztés elengedett, de a csavar nem moccant:)
1pityu38914-08-2013 17:12:08 // 132517
Egyébként egy zsírzógomb nem lett volna hülyeség,félévente jól megzsírozni sosem menne tönkre a csapágy.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
915
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10