Forum >> Szerelőműhely

cessna08-08-2005 16:05:41 // 7772
Ezek szerint én keverem a szezont a fazonnal !! Hol a TERMOSZTÁT és hol a GOMBA ?? LMM-et cseréltem, holnap megyek kinullázni a sz.gépet.
08-08-2005 14:21:55 // 7771
Ua. mint cessna esetében LMM vagy lambda szonda. Próbáld meg egy hajszálnyit lenyomott gázpedállal a hideg indítást. Gyorsabban megtalálja a megfelelő keveréket a komputer "vész" progija. Utána még fulladozhat hidegen mert túl dúsítja a keveréket de melegen "elmúlik". Ami persze nem teljesen igaz de lagalábbis nem annyira észrevehető.
08-08-2005 14:18:10 // 7770
Az üzemi hőfok 90 fok körül van. Ezt függetlenül a külső hőmérséklettől tudnia kell. Ha ilyen alacsony akkor az termosztát hiba lehet. Csere után májd fogod látni az üzemszerű működést. Nálam ez úgy néz ki, hogy 90 fok fölött nyit, visszahül 80 körülire (a vízhőfok műszer szerint!). Onnan folyamatosan melegszik majd 90 fok fölött újra nyit. De lehet a gomba is de nem hinném. A ventilláror elvileg nem kapcsolbe csak ha muszály, lehet hogy klíma miatt megy mert a klíma hűtő melegszik rendesen. Dús keverék pedig az LMM illetve lambda szonda hibája miatt lehet. Ki kell mérni, nekem LMM volt először majd lambda
cessna08-08-2005 13:56:14 // 7769
Köszönöm szépen, megnézem hol és mennyiért adnak ilyet.... ugye jól gondolom, hogy ez a termoszát a levegőcső alatt, majdnem a levegőmennyiségmérő alatt van és egy 2 pólusú csatlakozó a "feje" ?
swan08-08-2005 12:19:12 // 7768
sracok! Mitől lehet az, hogy hidegen hideg időben 1500-2000 között rángat párat ésnem is akar pörögni. Ha elérte a 2000-t megindul mint rendesen de addig nyöglődik. Kicsit melgszik és megszűnik a probléma. Ja és mondon most jött elő a hideg beköszöntével melegben nem csinálta.
Atek08-08-2005 11:21:09 // 7767
Üzemi hőfok 90 C . A 70-75 C alacsony nekem is alacsony volt a hőfok.Termosztátot kellett kicserélni mert megszorult nyitóba.
Metacarpus08-08-2005 10:51:03 // 7766
Srácok! Vélemény?? 120 EURO

cessna08-08-2005 09:48:01 // 7765
Sziasztok, Szeretnék infókat kapni, hogy nektek mennyi az "üzemi" vízhőfok menet közben ?? Nekem még melegben sem kúszik fel 70-75 C fölé. Sőtt, hideg motornál is beindul a ventillátor. Gyanítom a jeladó nem szolgátat pontos infót és ezért sem megy a hidegindítás reggelente. Arra gondolok, hogy a jeladó azt jelzi, hogy meleg a motor, ezért nem dúsít így akár le is fullad :(( a reggeli indításoknál.
brien08-08-2005 08:38:33 // 7764
Üdv! Ismét gondok: tegnap egy kátyúba való beledörrentésnél a kuplungpedálom beesett, és mintha kiakadt volna a gázbowdenem (vagy rudazatom), csak pörgeti a motort tiltásig. Ha rudazat akkor valaki nyomhatna egy robbantott ábrás rajzot hogy hol keressem :)) Egyébként mintha valaki már mondott volna itt hasonló problémát. 145-ös 1.6 boxer Jah, és kigyulladt az a kis porlasztócsúcsos lámpám is :) Még szerencse hogy 2 hete hoztam el az autót egy nagygenerálról...
Marklar15507-08-2005 23:22:42 // 7763
Rendben...
Bg.07-08-2005 22:10:30 // 7762
Kérdés: 2.0TS MY2000 váltó, a négyes (és csak a négyes) néha elnehezül, és nem akar bemenni, majd nehéz is kivenni... Ha bowden lenne, akkor godolom, nem egy "középső" fokozat játszana velem.
Blacky06-08-2005 03:36:24 // 7761
Csörrenj rám hétfőn, adok majd telefonszámot (GYÁLON).
Marklar15505-08-2005 23:40:02 // 7760
tud valaki úgy vizsgáztattni, hogy rsz/forgalmi van ott? off opelről lenne szó. Műszakilag rendben van, csak lejárt 16. án a papírja, a tulaj csajnak(örökösnek) nincs jogsija, és lemerűlt az aksi is. 1,7TD B Vektra. Jöhet magánban is.
EDDI05-08-2005 21:57:05 // 7759
sziasztok! Segítség kellene: az autó 2.5 TD 1995-ös alapjáraton sokszor dadógósan megy, és néha magasabb fordulaton is. Ilyenkor bevillan a műszerfalon a porlasztócsúcsos lámpa. Az autón elektromos adagoló van. Mi lehet a probléma okozója?
giovanni05-08-2005 15:30:51 // 7758
OK szerda jó..... :))) Katának majd szólok hogy vegyen vissza ;-)
granturismo05-08-2005 15:27:50 // 7757
Kedden dolgozom tovább. Szerdán du. jöhettek kipróbálni. Kata is viheti egy körre ha megígéri, hogy nem fog olyan kézifékeseket csinálni amilyeneket szokott:-)))))))))))))))))))))))))))))))
giovanni05-08-2005 15:24:42 // 7756
Majd kiprobálom :)))))
granturismo05-08-2005 15:23:05 // 7755
6 hengeres. Megy mint állat.:-)))))))
granturismo05-08-2005 15:21:20 // 7754
2002 őszén cseréltem ki őket, azóta semmi gondom vele egyébként.
giovanni05-08-2005 15:20:46 // 7753
Milyen a 164 BOXER ???? :))))))))))))))))))))
granturismo05-08-2005 15:19:01 // 7752
Csak azért mert én is azt vettem a Boximra, de az egyik Gabriel dobozban Boge Automatic gátló volt. Gondolkodtam, hogy visszamenjek-e reklamálni, mert hát ugye a Boge egy jóval nagyobb márka, de aggasztott, hogy az egyik gátlóm így Boge a másik Gabriel. Viszont gyanúsan egyforma volt a 2 gátló. Az üzletben azt a választ adták, hogy semmi gáz, ma már egyik cég sem gyárt az összes autóhoz gátlókat, csak egy részükhöz, a többit másik gyártótól veszi és átcimkézi a saját márkájára. Cserébe pedig ő is ad át a saját gyártásából olyat amit meg a másik nem gyárt. Nos az én Boge gyártmányú gátlóim egyikét elfelejtették átcímkézni.... így van nekem most 2 db Boge Automatic első gátlóm a 164 boxeren amit Gabrielként vettem. Elgondolkodtató viszont, hogy valaki esetleg Boge gátlót vesz és valójában Gabrielt kap helyette.
FRC05-08-2005 15:18:38 // 7751
lehet a lengés csillapító gumi persely, nállam vol már olyan... locsold le vízzel és menj egy kört.... vagy a másik ami nállam nyikorgott az alsó gömbcsukló...
Viktor8505-08-2005 15:12:03 // 7750
Majd mindjárt kiderül h. jó-e hozzá.
Viktor8505-08-2005 15:11:21 // 7749
Azt hoztak a Sudhoz:)
granturismo05-08-2005 15:08:04 // 7748
Gabriel? 164-es Alfán gyárilag az volt. Mire kellene?
Viktor8505-08-2005 14:58:47 // 7747
Hi! Van vkinek vmilyen tapasztalata a Gabriel márkájú lengéscsillapítókkal?
Balu05-08-2005 13:34:47 // 7745
Sziasztok, 2.0TS-hez keresek olajdeknit. SOS előre is köszi!
Gábor16604-08-2005 19:56:19 // 7744
SN: Azt használtam a 164-ban. Nagyon jó volt! Hidegen picit gyengébb, de sokat végig próbáltam (írtam már róla itt-ott), és ez volt a nyerő. Persze sok más is lehet jó...
kando.04-08-2005 14:25:07 // 7743
Na igen, ha nem tudok beszerezni külön, akkor marad vmi ipari megoldás, ami talán tartósabb is lesz a műanyagnál :-))
a04-08-2005 11:45:31 // 7742
Minden szilent cserélve lett? Meg kell nézni alolról. Így neten keresztül eléggé nehéz diagnosztizálni a dolgot. De attól ne tarts, hogy a féltengely ment volna ki. Mondom, az nem nyöszörög, hanem ropog, kitekert keréknél.
a04-08-2005 11:44:08 // 7741
Én meg a saját tapasztalataimra :))))))
beeep14604-08-2005 11:41:35 // 7740
Ropogás nincs, nyikorgás-nyöszörgés van. Viszont március végén lettek cserélve elöl a szilentek. Vagy ezek a remek magyar utak ennyire eszik.. ?
granturismo04-08-2005 11:40:47 // 7739
Én is mindig Textar betétet használok (előző autókon is) és soha nem szólalt még meg.
Charlie 16604-08-2005 11:37:42 // 7738
Én alapvetően Gombócra hallgatok, az Ő tippjei eddig bejöttek.
a04-08-2005 11:32:18 // 7737
Textar nekem sosem szólt még. Persze ez nem jelenti azt, hogy sosem szól, csak én nem tapasztaltam.
Don Gombóc04-08-2005 10:17:24 // 7736
Hátul nekem is az van a Brembo tárcsához, és fasza. Aszonták szólni fog, de nem szól.
a04-08-2005 10:15:23 // 7735
Valószínűleg valahol valamelyik szilent van kikopva a futóműben.
a04-08-2005 10:14:24 // 7734
A féltengely nem ilyen. Ha az rossz, akkor kanyarban úgy ropog, mint a géppuska.
a04-08-2005 10:13:03 // 7733
Textar jó. Nekem sokáig az volt, és a 64-be is valszleg az megy majd, ha kell.
TtK04-08-2005 09:44:27 // 7732
Akkor gázos a dolog, ha az a műanyag bizgentyű a zár, vagy a kilincs része. A 146-on így volt. Úgyhogy lehet, hogy a bontóban csak a komplett alkatrészt adják oda. Szvsz legegyszerűbb egy célszerűen meghajlított dróttal megoldani. :)
bb1804-08-2005 08:13:12 // 7731
boltokban szokott lenni valami patent vagy milyen kft gyártja. yellov- ban benne vannak ugy tudom.
bb1804-08-2005 08:11:06 // 7730
ezekröl nem tudok rosszat
swan04-08-2005 07:48:40 // 7729
Nem lehet féltengely? Csak egy ötlet.
beeep14604-08-2005 07:38:44 // 7728
Üdv! Pár napja hallom, hogy balra kanyarodásnál elkezdett nyöszörögni, nyikorogni valami. Ha közben valami úthiba is van, akkor egy kicsit jobban hallani. Jobbra kanyarodásnál nem hallom. Mi lehet?
pb_03-08-2005 23:56:02 // 7727
Bontóba fillérekért lehet ilyeneket kapni.
pb_03-08-2005 23:55:32 // 7726
Nekem sajnos sikerült közelebbi barátságba kerülnöm a fékkel, és a tapasztalataim szerint, célszerű még átnézni a munkahengereket is, ill. 1 légtelenítés sem árt.
pb_03-08-2005 23:54:34 // 7725
Jók azok a small, és big blockkok. A világ végéig is elmennek
kando.03-08-2005 20:26:50 // 7724
Boltban is beszerezhető vagy csak bontóban olyan kis műanyag megvezető-tartó pöcök, ami az ajtóban van és azt a vezetőszárat tartja, ami a belső kilincset köti össze a zárral. Nekem kitörött az egyik felén a tartó műanyag ,,lepkeszárnya'' és így az a megvezető szár leesik az ajtón belül, így belülről nem nyitható az ajtó. Ez azért baj, mert a pilótafülke ajtaja nem nyitható, csak kívülről :-)) szóval gáz így kiszállni, meg talán műszakin sem örülnek ennek...
ystuc03-08-2005 20:14:37 // 7723
Az enyémben is Lockhead van elöl, nekem teljesen bevált. Nincs rossz tapasztalatom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.