Forum >> Szerelőműhely
Gordon24-08-2005 13:35:55 // 8022
Ha valaki tudja pontosan, hogy mennyit szabad ültetni a 156-os az kérem jelezze!
Novitec rugók kb. 45mm (159+30€)
Zender rugók kb. 30mm (225€ szállítással együtt)
Tehát árban majdnem egál, de állítólag a gyári lengés csillapítókkal csak max 30mm lehet ültetni! A legszebb az egészben hogy most beszéltem Alfa kereskedéssel és a gyári sport csomagban levő rugó (állításuk szerint) csak 20mm!
GEORGE23-08-2005 20:49:36 // 8020
Vagy k.rva gyorsan olvas :-)
GEORGE23-08-2005 20:49:00 // 8019
Na ugye még is mükszik:-)
Brezó23-08-2005 20:48:13 // 8018
Ja bocs meg van, tolatóradar! ugye ugy mikor nem olvas vissza az ember :)
Brezó23-08-2005 20:46:51 // 8017
Ez mi, valami chip tuning?
GEORGE23-08-2005 20:46:32 // 8016
A gombától is 3 szál jön kölön a fokozatoknak és egy , tehát ez is az is lehet rossz:-((
Gye'23-08-2005 20:43:36 // 8015
Gye'23-08-2005 20:42:03 // 8014
nem tölti fel, na mind egy , itt a link hozzá: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4568794838&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1
Gye'23-08-2005 20:39:56 // 8013
Hoppá de hol van a képem??javascript: popup('pic.php?/temp/1124822312-1nhltfiefehtrp2tqwvg.jpg', 300, 300)?
Gye'23-08-2005 20:37:01 // 8012
Sziasztok!
Vettem a neten egy ilyen tolatóradart az autómba.Elvileg jó bele, szerintetek?? van valakinek az Alfájában hasonló??
GPti(V6)23-08-2005 19:33:12 // 8011
Köszi a választ.Még csak egy kérdés,most az első,vagy kis fokozat van direktre kötve a hőgombánál és igy megy a kis fokozat",akkor is lehet ellenállás probléma?
GPti(V6)23-08-2005 19:28:10 // 8010
Az enyém kb 97-nél
bb1823-08-2005 18:38:52 // 8009
ezt végig kell bogarászni. valami tönkreteszi. ilyet nem csinálhatna. bakkal cseréled, vagy csak a csapágyat ?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)23-08-2005 17:29:44 // 8008
Ahoj nem tudja véletlenül valaki, hogy a 146 ti-ben hány foknál kapcsol a venti köszi
Gordon23-08-2005 17:24:46 // 8007
Akkor lehet hogy valóban baj van, mert az enyém olajcsere után teljesen elhallgatott! Most kezdett megint kattogni, de feltöltöttem az olajat max-ra és megint semmi!
Gabriel23-08-2005 17:05:52 // 8006
Van 5letetek mi lehet a baj a kollégám 156-osával??????
zee23-08-2005 16:56:25 // 8005
Az enyém már elég dúrván produkálja dízeles hangot,és nem akaródzik elhallgatni.Mondjuk olajcsere után kicsit halkabb lett. :(
Gordon23-08-2005 16:37:19 // 8004
Szerintem a vezérlés módosító körül elég nagy a tévhit, nekem egy hozzáértő szaki mondta a következőket:
a hiba azonosítása:
1) dízeles hang és 30 másodpercen belül nem hagyja abba
2) és vagy csak 1500 fordulaton hosszan pörög a motor és utána hagyja abba
Midnen más paraméter (alacsonyabb) esetén üzemszerű a működés és a hang!
Tehét csak a fentiek esetén érdemes cserélni, valamint az valóban igaz, hogy a sűrűbb (időszakra gondolok) olajcsere és az olajszint max körüli szinten tartása mindezt megoldja/segíti.
zee23-08-2005 15:40:30 // 8003
Akkor megyek a Csabihoz,ha eljutok végre!!
Milyen volt a nyaralás?
raga23-08-2005 15:40:04 // 8002
Mindenképpen írd majd, meg hogy mennyit bír.
Balage23-08-2005 15:34:15 // 8001
Én kb. 3000 km óta használok javítókészletet, eddig minden ok.
Szerintem egyszer megéri megpróbálni.
zee23-08-2005 15:27:17 // 8000
Kicsit drága nekem,de sztem berakatom a felújítót,ha már megvettem.
Azért köszi.
kertecs23-08-2005 15:22:46 // 7999
Tavaly a ricambis-nál 48E HUF volt a Lancia Kappa-é.
Csongor23-08-2005 14:34:02 // 7998
Sziaszok!
Próbált már valaki alfában plusszos izzót? Pozitív, negatív tapasztalatok? Mennyire bírja a lámpa foncsora?
Előre is köszi a segítséget!
üdv
cs
zee23-08-2005 14:29:45 // 7997
Mennyibe fáj egy ilyen Lancia vagy Fiat vez.módosító?
raga23-08-2005 13:52:51 // 7996
8K
!!!! 8000 !!!
raga23-08-2005 13:50:57 // 7995
A diesel hangot a vezérlésmódósító adja, ha kopott, hallani itt 20-30ezer km után cseréltekről, de 2000 km az túlzás. Ki cserélte milyet rakott bele? Van v.mi felújjító szett 2500FTért amivel állítólag pár ezret bír.
Az okosok (én is :) ) Lancia módósítót raknak bele az jóval tovább bírja, 130e Km ről hallottam, illetve Fiat cupe be valót is használnak ami talán a legjobb.
Ja az olajszintet érdemes a felső szinten tartani, az jót tesz a módósítónak (is).
Gabriel23-08-2005 12:48:15 // 7994
Egy kolléga kérdése:
"Valaki cserelt-e mar –kopogás erzekelot- 156 v6-os alfan. Mar 2 napja a fiatszervizben van a vas es most telefonaltak hogy nem tudjak kicserelni mert olyan lehetetlen helyen van es nem fernek hozza. Le kellene bontani az egesz hengerfejet meg mindent. Szerintem kamuznak hogy tobb javitasi dijat tudjanak lemarkolni tolem es nem akarom hogy atverjenek."
Segítsetek lécci. Köszi
Gordon23-08-2005 09:31:42 // 7993
Szeretném ültetni a kocsit és találtam a Novitec (159EUR+fuvar) és Zender(225EUR szállítással együtt) katalógusban is ültető rugókat.
Melyiket érdemes venni?
ubi 156sw23-08-2005 08:53:53 // 7992
Nincs, de köszönöm megoldódott közben a probléma.
Majom23-08-2005 05:51:34 // 7991
Amikor megvettem az alfamat 48ekm cserelni kellett a vezmu szij feszitot, 80e-nel ismet csere mert iszonyatos diesel hang, 82e ismet csere, szerviz szerint gyari hibas volt amit beraktak!
Most 90e-nel vagyok es hideg inditaskor megint kezd zorogni!
Most ez hogyan lehetseges? Mi okozhatja?
GEORGE22-08-2005 22:52:38 // 7990
Akkor valószínű az első fokozat elszállt:-( mert annak 92-nél kéne bekapcsolnia.
A hűtőventilátor házában van egy egység ellenállás ami kiég, illetve a jelgomba szokott még "ludas" a dologban :-(
raga22-08-2005 22:50:30 // 7989
Kösz, akkor beugrom a zengőhöz.
Ollah22-08-2005 18:22:17 // 7988
:)
Egy svéd srác akar airride izét faragni alá, de senki nem tud válaszolni neki. Nekem nem kell. A -2 cm is bőséggel elegendő itt székelni való fővárosunkban, a kutyaszar és a kátyúk hazájában, ahol az utcáknál csak a levegő tisztább. :)))
Azé' szeretem. :P
TáDé22-08-2005 18:17:51 // 7987
ubi: Ha kinyomod a kuplungot nincs hangja a kinyomó csapágynak? Lehet hogy megvan szorulva ...
Bg.22-08-2005 18:08:23 // 7986
Egy lapján van az összes gond.... Most elmegy szatyorban egy váltó szerelőhöz -valami tárnoki szakember - , aki állítólag csak váltókat szerel. Darabokra szedi, majd mond vmi okosat - én pedig kifizetem... Ha kell veszek rá új elemeket... passz, majd nálam hozzá értőbb...
giovanni22-08-2005 17:57:07 // 7985
Tudom hogy neked kell :))
Csak kölföldön akarsz faragtatni valamit az autód alá.. :)) ne cheat-elj szólj ha tucc valamit.
bb1822-08-2005 17:54:45 // 7984
akkor azt a házat talán el is lehet dobni. vagy inkább hegesztés?
GPti(V6)22-08-2005 17:50:40 // 7983
Sziasztok!Kérdésem:146Ti a hütőventilátor 97 foknál bekapcsol de kb 5 másodperc múlva ki is kapcsol.Igy a motor állandóan 95-és 97 fok között dolgozik.A hőgomba új,a termosztát jó, most direktre van kötve igy városban sem megy 75fok fölé,hol lehet a bibi?
Bg.22-08-2005 17:40:10 // 7982
Első felületes diagnózis a váltómról: két lyuk és egy repedés a burkolaton.
Ollah22-08-2005 16:24:28 // 7981
Szasztok!
Külföldre kellene help, plíz:
"I need the dimensions of the standard GTV shocks. Diameter and length
(travel mabie too?)."
A 916-os GTV-ről vanik szó.
Előre is köcce!
TtK22-08-2005 13:54:37 // 7980
gybiro:
A 7424-ben leírtam mit láttam mikor szétszedtem a légtömegmérőt. Csináltam pár képet is van egy link hozzá. Az egy vastagréteg elektronika, szerintem esélytelen javítani.
raga:
A 156 hátsó futóművét lehet állítani a keresztlengőkarok bekötési pontjainak mozgatásával. Ez ugyan az összetartást változatja, de valószínűleg viszi a dőlést is.
ubi 156sw22-08-2005 09:53:36 // 7979
Sziasztok!
Segítséget kérnék hátha volt már valakinek ilyen probléma a járművével.
Megálláskor általában üzemmelegen kuplung kinyom és lefullad a motor. És legtöbbször 3.-4. próbálkozásra indul csak újjra! Meglehetőssen bosszantó ez kereszteződésben v. egy kanyarban! Alapjárat álló helyzetben tökéletes nem fuldoklik. Légtömegmérő frissen cserélve.Ja amotor 2000. év 2,4jtd.
Köszönettel ubi
csocsi21-08-2005 19:27:14 // 7977
HAli! Nekem és pár 156-os tulajdonossal beszélve 90 körül áll be. Viszont erős terheléskor, például mikor az osztrákoknál a Hohe Wand-on voltunk "ez egy hegyecske" nekem 105körül mozgott. Előtte 155-m volt ott is kb ez volt a helyzet. De ettől függetlenül beszélj szakemberrel.
Rvin21-08-2005 17:55:19 // 7976
Hétvégén próbálgattam az autót.
Sajnos nem csak hideg motornál tud hibat produkálni.
Úgy tűnik meleg motornal az alsó fordulatszám tartományban (700-2500) gyengébb a korábbbiaknál és mintha kissé lustábabn reagálna gázadásra. Ez hiba sem mindig jelentkezik néha tökéletesen működik. 3000 fordulat fölött semmi hibát nem észlelek.
Ez magyarázat a meleg indításkor nem jelentkező rángatásra.
Szerintem nem. Az alacsony hőmérseklet termosztát hibára utal.
misi21-08-2005 15:40:30 // 7973
Nekem is volt ilyen próblémám.eltört és lecsúszott az egyik hőgombám csatija, ami az automataszivatóval van kapcsolatban!Visszadugtam és azóta semmi gondom.:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?