
Forum >> Szerelőműhely
Jani721225-04-2017 20:46:08 // 52672
pettinke25-04-2017 20:09:19 // 52670
Vidd el nyomáspróbára a gépműhelybe.
Kazes☻25-04-2017 20:03:57 // 52669
Én kérek elnézést...! ;)
Buksi25-04-2017 16:45:38 // 52668
Hengerfej tömítés! ;-))
PistaFR25-04-2017 15:45:35 // 52667
Úgy tudom, hogy a központi zár vezérlője például ott van, gyanítom, hogy a többi is ahhoz tartozik
MiszöszFőnök25-04-2017 15:30:21 // 52666
Mi a picsa alkatrész az a "pakolás"?
Kazes☻25-04-2017 15:28:18 // 52665
Pont a hengerek fejecskéje kellene... :)
pettinke25-04-2017 15:07:02 // 52664
na, hát akkor ennyi :-)
nemtom mit akarsz felhasználni a motorból, de óvatosan tedd...
nemtom mit akarsz felhasználni a motorból, de óvatosan tedd...
Kazes☻25-04-2017 15:02:07 // 52663
Eddig én is eljutottam... :)
pettinke25-04-2017 14:55:02 // 52662
valahol összefolyt a két kör ... aztán állás közben a hengerben szépen kiszáradt a víz, és maradt a mész :-)
Kazes☻25-04-2017 14:38:53 // 52661
pettinke25-04-2017 14:26:49 // 52660
állt valamennyit az autó, vagy használatból közvetlenül szedted szét?
Kazes☻25-04-2017 11:00:30 // 52659
No, de hogyan juthatott be?! Látszólag a hengerfejen, blokkon és a pakoláson nincs nyoma... : o
Viszont a gyertya rozsdás volt az 1. hengernél...
Viszont a gyertya rozsdás volt az 1. hengernél...
pettinke25-04-2017 09:16:11 // 52658
porított vízkő?
pettinke25-04-2017 09:14:14 // 52657
manuálisan kell beírni, darabonként.
elindul az autó, de úgy fog járni mint az ökörhugyozás. terhelni tilos, mert tönkre mehet.
elindul az autó, de úgy fog járni mint az ökörhugyozás. terhelni tilos, mert tönkre mehet.
Kazes☻24-04-2017 22:29:12 // 52656
norbi040924-04-2017 18:57:57 // 52655
Srácok! A gyári vadonat új Bosch porlasztók IMA- számát automatikusan felismeri a Comp vagy minden esetben manuálisan kell beírni? Vagy ha nem ismerné fel és én be sem írom, akkor el sem indulna az autò?
Köszönöm a válaszokat! :)
Köszönöm a válaszokat! :)
Buksi23-04-2017 22:30:24 // 52654
Köszi! :-)
Piritu - 1.000.00023-04-2017 22:06:47 // 52653
A csati drivere kell még. Vele adják. Előbb kell feltenni, aztán rádugni a csatlakozót.
Buksi23-04-2017 21:59:39 // 52652
Telepítettem a MES-t a gépemre. Kell még valami driver, hogy ki tudjam olvasni a 155-öm agyát? Ha igen, honnét tudom letölteni? Előre is köszi! :-)
tomka197323-04-2017 21:11:58 // 52651
159 -esről van szó
tomka197323-04-2017 21:10:54 // 52650
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy hátulról a futómű felől hallatszik koppanás szerű hang gyorsítàskor illetve néha kanyarban és gödörben is.szerelő is nézte de nem találta a hibát.mi lehet?köszönöm!
blackbird0022-04-2017 14:49:26 // 52649
Ahogy a kolléga leírta. Tökéletesen müxik, mindent lehet hallani belülről..
pettinke22-04-2017 14:45:56 // 52648
A hegyes végét a hallgatandó dologra, a tompa nyelét pedig a füled előtti csontra.
norbi040922-04-2017 13:58:14 // 52647
Szia! Hogy érted a csavarhúzós dolgot?:) Amúgy igen, dízelről van szó.
sty22-04-2017 09:36:36 // 52646
Hello,valaki meg tudná mondani hogy a 156 csomagtartójában a jobb oldali kerékdobnál a kárpit alatt milyen panel ill. milyen relék vannak?
blackbird0021-04-2017 17:49:32 // 52645
Szia!
Ha dieselről van szó, akkor lehet a vacuum pumpa, vagy annak hajtása. Az van jobb oldalon, más mozgó elem ott nincs, ha jól emléxem. Persze ez hangtól függ, hallani kéne. Esetleg EGR szelep, de annak is sajátos a hangja, és halk. Lehet visszaverődő hang is. Csavarhúzóval kell meghallgatni, jól be lehet vele határolni a helyet.
Ha dieselről van szó, akkor lehet a vacuum pumpa, vagy annak hajtása. Az van jobb oldalon, más mozgó elem ott nincs, ha jól emléxem. Persze ez hangtól függ, hallani kéne. Esetleg EGR szelep, de annak is sajátos a hangja, és halk. Lehet visszaverődő hang is. Csavarhúzóval kell meghallgatni, jól be lehet vele határolni a helyet.
norbi040921-04-2017 17:23:37 // 52644
Sziasztok! Szép reggelt :)
Kétségbeesésemben írok ide már. Srácok, mi csattoghat hidegen a motor tetején jobb oldalon? (Ha szemben állsz vele) Porlasztók vatta újak (nem felújítottak), hidrotőkék nemrég cserélve. Friss olaj. Mi lehet még ami ezt a zajt okozhatja? Olajnyomás probléma? Dugulás az olajcsatornában? Railcsövön lévő nyomásszabályzó szelep? Valakinek ötlet? :((
Kétségbeesésemben írok ide már. Srácok, mi csattoghat hidegen a motor tetején jobb oldalon? (Ha szemben állsz vele) Porlasztók vatta újak (nem felújítottak), hidrotőkék nemrég cserélve. Friss olaj. Mi lehet még ami ezt a zajt okozhatja? Olajnyomás probléma? Dugulás az olajcsatornában? Railcsövön lévő nyomásszabályzó szelep? Valakinek ötlet? :((
Buksi21-04-2017 11:38:23 // 52643
Köszi a tippet, ezt kipróbálom. Végigzongorázok mindent. :-)
Jani721221-04-2017 11:09:37 // 52642
eszembe jutott egy ötlet :) ha nem tudod computerrel ellenörizni akkor csinálj szándékosan hibát (húzz szét egy szenzor kábelt), ha nem jelez abs hibát, akkor az azt jelenti, hogy a rendszer nem működik! Ha így van akkor kezd a legegyszerübbel (Okken borotvája) pl: minden a rendszerben lévő biztosíték bent van-e, kontaktok...
Buksi20-04-2017 20:08:49 // 52641
Nem tudtam, hogy le kell ellenőrizni. Azt sem tudom hogyan kell! :-D
Buksi20-04-2017 20:07:45 // 52640
Persze, minden alkatrész, ami az ABS-hez tartozik meg van és be is van szerelve, elöl is és hátul is! :-)
Jani721220-04-2017 20:04:54 // 52639
csak egy kérdés-lehet hülyeség-a kerék forgás jeldókat géppel leellenőrizted? A kérdés lényege, hogy a vezérlő kap jeleket a kerékről?
pettinke20-04-2017 19:19:07 // 52638
elnézést, ha banális a kérdés, de ...
nem olvastam a bejegyzésben az ABS szenzorokról - nyilván beraktad azokat is, de kapott-e olyan kerékagyakat az autó, amiben van ABS gyűrű, ami szenzorokat izgatja?
nem olvastam a bejegyzésben az ABS szenzorokról - nyilván beraktad azokat is, de kapott-e olyan kerékagyakat az autó, amiben van ABS gyűrű, ami szenzorokat izgatja?
VMate20-04-2017 15:38:27 // 52637
Sziasztok Giulettasok, Mitosok stb. :) MultiAir motor 1.4 170le, P1064es hibával valaki találkozott már ? 4. multiair szelep hiba kis segitségként.
Buksi20-04-2017 10:13:26 // 52636
Na akkor itt is felteszem a kérdést!
Beépítettem az ABS-t a 155-ömbe!
Viszont sajna valamiért nem működik. Lenne valakinek valami ötlete, hogy miért nem? Esetleg MES-ben nem kell valamit átállítani? Előre is köszi a segítséget! :-)
Beépítettem az ABS-t a 155-ömbe!
Viszont sajna valamiért nem működik. Lenne valakinek valami ötlete, hogy miért nem? Esetleg MES-ben nem kell valamit átállítani? Előre is köszi a segítséget! :-)
Aaron982319-04-2017 16:09:16 // 52635
Sziasztok.
Gyári fejegységet (Blaupunkt Connect Nav+) szeretnék az autómba(Impression).
A kérdésem az, hogy gyári kód szükséges hozzá?
Ha igen, akkor hol tudom megszerezni?
Illetve a felszereltségéből adódóan kell pluszt kábel beszerelni?
Előre is köszi!
Gyári fejegységet (Blaupunkt Connect Nav+) szeretnék az autómba(Impression).
A kérdésem az, hogy gyári kód szükséges hozzá?
Ha igen, akkor hol tudom megszerezni?
Illetve a felszereltségéből adódóan kell pluszt kábel beszerelni?
Előre is köszi!
JED118-04-2017 23:53:10 // 52634
Sziasztok, öntapadós első hátsó emblémát vennék, akinek van ne tartsa magába. Előre is köszi :)
ricsko9617-04-2017 09:52:54 // 52633
Probaltam de nem jott. De akkor jol gondoltam. Koszonom szepen:)
Cucu17-04-2017 08:20:32 // 52632

Kellemes ünnepeket
Segítséget szeretnék kérni kiolvastam diaggal az autót 2001 156 1.9 -jtd 115 le mellékelem a képet. Az izzító gyertyáét cserélem i kább a p0235 és a p0101 érdekelne mit cseréljek , javítsak , tisztítsak ? Map senzor? Vagy turbó nyomás szabályzó szelep?
Somogy megyében van Alfa szaki ? Köszönöm előre is.
Buksi16-04-2017 20:55:02 // 52631
Azt a stiftet felfelé kitudod ütni. :-)
ricsko9616-04-2017 15:14:24 // 52630
Igen azzal azt ami odafogja magat a helyet. A kis hengerre gondolok ami atmegy a hatarolon
Kazes☻16-04-2017 15:00:57 // 52629
Úgy nézem torx csavarral. :-)
ricsko9616-04-2017 14:49:36 // 52628
Harley16-04-2017 09:56:18 // 52627
Lackó156TS16-04-2017 08:10:21 // 52626
forrasr16-04-2017 07:39:37 // 52625
Nekem a JTD-ben belső kulcsnyílású a csavar, első olajcsere mikor megvettem úgy indult, hogy benne az imbusz rajta fél méter cső, én feszítettem fater meg hidegvágóval adta a csavar szélének, szerencsére jó kemény volt az anyag, így nem faragta könnyen, aztán némi fárasztásra megindult. Azóta én húzom le, megkenem a menetet így nem szokott gond lenni.
Harley15-04-2017 21:04:21 // 52624
Sziasztok!
Nekem egy 159 SW-m van, 1.9 JTDm 150LE motorral szerelt jószág. Nemrégiben elkezdett kicsit rendetlenkedni, elment az ereje, lassan épült a turbónyomás, illetve elég hangos visitó hangja volt a turbónak.
A turbót le is vettem, elküldtem felújitásra, ahonnan azt az információt kaptam vissza, hogy a valszinúleg kapott valamit a turbó a motor felől, mivel meg volt repedve a geometria, igy a vége egy teljes középrést csere lett. Szóval most van egy szép újszerű és beállitott turbóm ami majd mehet vissza helyére.
Na de most jön a fekete leves. A felújitó cég azt mondta, nem ártana teljesen átnézni a motort és kideriteni honnan és mi érhette a turbinát. Ezt el is kezdtem, és érdekes dolgokra bukkantam. A turbó nyomáscsöve tiszta olaj belül ami csak hagyján. De a szivósor tele van szurokkal. Ami azért nem is meglepő, hiszen a olja keveredett az EGR-ből érkező korommal.
A kérdésem ebben a körben az lenne, hogy szerintetek honnan érkezhetett ennyi olaj? A két lehetséges jelöltem az maga a turbó illetve a a kartergáz visszavezetés. Az olaj mennyiségéből kiindulva én a turbóra tippelnék, de abból akkor is folyhat az olaj, ha az kartergáz nyomása túl maga és akadályozza az olaj visszafolyását.
Volt ezzel már tapasztalatotok, esetleg javaslatotok merre induljak tovább?
Köszi, sziasztok.
Nekem egy 159 SW-m van, 1.9 JTDm 150LE motorral szerelt jószág. Nemrégiben elkezdett kicsit rendetlenkedni, elment az ereje, lassan épült a turbónyomás, illetve elég hangos visitó hangja volt a turbónak.
A turbót le is vettem, elküldtem felújitásra, ahonnan azt az információt kaptam vissza, hogy a valszinúleg kapott valamit a turbó a motor felől, mivel meg volt repedve a geometria, igy a vége egy teljes középrést csere lett. Szóval most van egy szép újszerű és beállitott turbóm ami majd mehet vissza helyére.
Na de most jön a fekete leves. A felújitó cég azt mondta, nem ártana teljesen átnézni a motort és kideriteni honnan és mi érhette a turbinát. Ezt el is kezdtem, és érdekes dolgokra bukkantam. A turbó nyomáscsöve tiszta olaj belül ami csak hagyján. De a szivósor tele van szurokkal. Ami azért nem is meglepő, hiszen a olja keveredett az EGR-ből érkező korommal.
A kérdésem ebben a körben az lenne, hogy szerintetek honnan érkezhetett ennyi olaj? A két lehetséges jelöltem az maga a turbó illetve a a kartergáz visszavezetés. Az olaj mennyiségéből kiindulva én a turbóra tippelnék, de abból akkor is folyhat az olaj, ha az kartergáz nyomása túl maga és akadályozza az olaj visszafolyását.
Volt ezzel már tapasztalatotok, esetleg javaslatotok merre induljak tovább?
Köszi, sziasztok.
atis_166jtd15-04-2017 00:02:52 // 52623
Volt már hogy vágó, meg kalapács segített. Sajna ha meg van szorúlva nem egyszerű kiszedni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
507
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?