Forum >> Szerelőműhely

mreni15-04-2012 21:22:56 // 38522
jó :)
Azzurro15-04-2012 21:03:28 // 38521
Sziasztok!
Valaki esetleg nem tudja, hogy 155-ös alatt lévő ültetőszett jó-e 145 alá??
Skodra15-04-2012 15:29:45 // 38520
Sziasztok!
Biztos volt már kérés,kérdés, hogy valaki tudna leírást adni a 156-os stabrúd szilent kiszereléséről,cseréjéről,esetleg robbantott ábra,vagy képek is jók lennének!
Valami elképzelésem van már,de aki már cserélte az már tapasztaltabb !!
Köszönöm!
Bilux15-04-2012 14:28:49 // 38519
Köszönöm, azt a csöves megoldást még megpróbálom, ha nem esik ki a lábtérnél.
Ezért kéne egy rajz.
145-höz volt...
Imyx15-04-2012 14:06:50 // 38518
Szerintem jó, de nem esküdnék meg rá :). Megírja majd valaki, aki pontosan tudja.
GTPeti15-04-2012 13:27:45 // 38517
Lehet, egy kb. 8-10mm átmérőjű akvarisztikai gumicsövet kéne rászigszalagozni a porszívócső végére és azt bevezetni.
Csöri15-04-2012 13:16:09 // 38516
Nem lesz egyszerű kiszedni, főleg ha bennt maradt a szellőző alagútban. A szellőző lapoknál is be tud szorulni, de ha szerencséd van nem csinál galibát.
Bilux15-04-2012 12:56:44 // 38515
Elkövettem egy bakit.
Vettem azt a vezetékes klímatisztítót a szélvédő fúvókánál beleesett a végéről a szórófej. Kb 3-4mm hosszú kis műanyag. Namármost kárt okozhat nekem valamiben vagy hogy tudnám azt kivenni. Gondolom a fűtőradiátorig le fog esni ha nem esik át rajta. akkor a ventilátorba.
Van valakinek egy rajza hogy átlássam a levegő útját a műszerfalban?
156-os alfa FL már ha számít. Digit klímás.
hg6idn14-04-2012 22:43:45 // 38514
Szia!
Sajnos vagyok olyan hülye, hogy próbálom magam megoldani a problémáimat. Az elmúlt két évben sokat foglalkoztam ECU analízissel :) az offos autóm (Fiat Marea 1,6 Weekend) etanolos átalakítása kapcsán. E85Power kittet kapott, a 19 sorszámú darabot építettem bele, ami elég sok gyermekbetegséggel küzdött,de jó terméket csinált belőle a fejlesztő a tapasztalatok alapján, off: amit sajnos a narancssárgák jövedéki adóval teljesen tönkre tettek on.
Ezért próbálok most jó lambdás élő adathoz hozzá jutni. Az én két szabályzó lambdám nem hozza az elvárt 600mV csúcstól csúcsig fesz. differenciát, tehát valószínű a csere.
Igazából nem benzinszagú, hanem talán poloskára emlékeztető a szag, mint amikor a katalizátor még nem üzem meleg. A vezérlés csere utáni következő lépés a kipufogógáz elemzés lesz.
Dzsozy14-04-2012 21:59:16 // 38513
Megérne azért egy-két ezrest egy hibakód olvasás,a tároltakat főleg, meg beméretném a lambdaszondát ha esetleg túl benzinszagú a kipu.gáz.
Azzurro14-04-2012 21:57:03 // 38512
Sziasztok!
Valaki esetleg nem tudja, hogy 155-ös alatt lévő ültetőszett jó-e 145 alá??
alfa kutya14-04-2012 19:13:58 // 38511
Sziasztok befolyásolhatja a az alapjáratot hideinditásnál a kipufogócső mert van egy kis luk a leömlőnél?
mreni14-04-2012 17:38:25 // 38510
ScanMaster vagy MoDiag,ezek magyar progik
Gabesz14-04-2012 17:33:23 // 38509
Sziasztok! Egy off- kérdésem lenne: tud valaki közületek univerzális diagnosztikai programot obd2 autóhoz? Link, vagy program név is jól jönne. Esetleg ha valakinek van psa-diag programja, az is érdekelne. előre is köszönöm!!
hg6idn14-04-2012 11:14:33 // 38508
Túl vagyok a kb első 1400 Km-en az Alfámmal :)
Kis érdekesség, vásárlás után kb 150 Km után dobta a chek engine piktogramot. Katalizátor, lambda hibák, processzor hiba, agyvérzés közeli állapotok :( Hiba törlés után újra és újra visszajött a hibajel.
Múlt héten volt pár órám ismerkedni a motorral.
Hengerfej tetején egy testkábel rögzítő csavar épphogy a helyén volt, a 2-es henger gyújtó trafójánál az alsó szigetelő gumi szoknya benn maradt a gyertyán.
Gyors, hőálló szilinokos javítás, gyertya tisztítás, csavar meghúzás, plusz az elérhető csatik kontakt sprayes kezelése után egyenlőre a hiba nem jelentkezett újra! (Kb 400 Km mentem)
Viszont azért biztos, hogy van még szervi gond mert a kipufogógáz nekem nem tetsző "illatú".
andrej03114-04-2012 07:01:16 // 38507
jobban jársz ha kitanulod magad én is igy oldottam meg mert Szigetvár közelében rengeteg szerelő van de egy se értet hozzá,Tönkre ment a vizpumpám és hengerfejet akartak meg kiegyenlitő tartály sapkát cserélni,gyujtásbeálitáshoz is nekem kellet megvenni a cuccot
DELFIN13-04-2012 21:19:28 // 38506
Szerintetek nem passzol a 145-re más márkáról / VW,AUDI,FORD/ való oldalindex ???
Piritu - 1.000.00013-04-2012 21:15:38 // 38505
Az oldalamon a címem!
pisti15613-04-2012 14:57:06 // 38504
Az Lementem próbálkozni hátha csoda történik. 3x próbáltam de hiába.
Sima indítási kísérletek ellenére sem történt változás. Tekerni teker, minden okénak tűnik, ezért is állok értetlenül a dolog előtt.
Na de! Már kezdetem feladni a próbálkozást. Amikor arra lettem figyelmes, ha a gyújtást ráadom hallani az üzemanyagpumpa zúgását, majd elhallgat, ekkor a tank felől hangos bugyborékolást hallottam.Megismételtem még 2x jó hallom e. Aztán levettem a tanksapkát, szisszent egy jókorát.
Újra próbát tettem az indítással, és ekkor ért a meglepetés beindult.
Ez most véletlen vagy létezik ilyen jelenség?
Ferke13-04-2012 13:38:26 // 38503
Azt azért jó lenne tudni hozzá, hogy milyen körülmények/hangok kíséretébennem indul:) Bár szerintem így is nehéz...tehát pl teker/nem teker, stb...:)
pisti15613-04-2012 13:12:50 // 38502
Sziasztok!
Új tag lévén nem gondoltam volna, hogy éppen segítségkéréssel kezdek. De sajnos reggel minden különösebb jel nélkül nem indult az autó.
Tegnap még minden oké volt vele.Semmi jel nem utalt rá, hogy a következő indításnál már hiába próbálom feléleszteni.
Most próbáltam újra hátha, de semmi.
Mi a fenne szállhatta meg?
Segítsetek mit piszkáljak meg, meg egyenlőre tanácstalan vagyok!
Attika0113-04-2012 12:25:21 // 38501
Rángat, füstöl, nem húz, sz@r!!! Falazd le nem kell az neki! :))))))))
Hari12-04-2012 22:22:26 // 38500
Csak egy jó diagnosztikai cuccos kell! ... meg egy "szaki" aki tudja mit kell nézni és hogyan! :)
Sotime12-04-2012 22:00:07 // 38499
Oke oke, de honnet tudod hogy elromlott??:) (nekem
Pl nem jelzi sehol)
Hari12-04-2012 21:42:47 // 38498
Szia! El kell, hogy szomorítsalak! Azt a nyavalyás EGR.t sajnos nem mindig lehet tisztítással megmenteni!!! (Általában 10-ből 3 ami ezzel a technikával menthető!) Ha 1. próbálkozásra nem segít az alapos tisztítás - én ultrahangossal szoktam, ami kicsit alaposabb mint a féktisztító! - akkor nyugodj bele új állja a helyét!!! :(
(Az meg, hogy mi romolhat el benne?!!! ... nem teljesen mindegy? Elromlott vazze! ... és ezt sehol nem javítják!) :(
Sotime12-04-2012 14:13:03 // 38497
Sziasztok! Ti hogy állapítjátok meg, hogy az EGR szelep megérett a cserére?
(amikor már az alapos tisztítás nem segít raja)
Mert sokan írják blogban, hogy vettek újat, de nem tudom elképzelni mi tud azon elromlani...:S Köszi!!!:)
Trifoglio12-04-2012 13:24:45 // 38496
Sziasztok . Eger, Gyöngyös Jászberény távlatban keresek valaki hozzáértő Alfa szerelőt. Köszi. Sűrgős.
Hari12-04-2012 09:35:12 // 38495
:) ... ötlet?! ... az van! ... csak némi infóra még szükségem lenne! :)
...hosszú.
email?!!!
Piritu - 1.000.00011-04-2012 17:42:34 // 38494
Ötlet a klímakompresszoros kérdésre?
andrej03111-04-2012 17:31:35 // 38493
Bocsi rosszul irtam kormány szerkezetett akartam Kérdezni.
andrej03111-04-2012 17:29:46 // 38492
Már rá kerestem az axiális csuklóra a neten.Ezt kitudom anélkül is cserélni hogy kiszedem a kormány összekötőt?
mert ha nem akkor tuti 1 napom rámegy
andrej03111-04-2012 17:18:26 // 38491
még eggyiket sem cseréltem a csuklót pontosan merre találom? előre is köszi
andrej03111-04-2012 17:16:51 // 38490
valószinü az lesz cimbora,Szigetváron 4 szerelő mühelybe mikor a vezérlést kellet beálitani mindenhol szidtak miért vettem alfát sehol se volt hozzá cuc amivel beálitsák megkellet vennem a neten és magam csináltam,Csak a legrosszabakat mondták az alfára a szerelők,Én szeretem a kocsim .Bár sokszor az idegemre megy
droberto11-04-2012 17:08:59 // 38489
Erre lennék kíváncsi én is mielőtt megveszem mert van többféle egész jó ár szórással!
Adamster11-04-2012 16:12:51 // 38488
Helló!
Alfa 146-ba a magnó kiütött valamit és most nem kapnak áramot a műszerek mint pl: benzin, víz, km, fordulatszámmérő,magnó, belső lámpák, más minden működik még a műszerek hátsó világítása is.
A biztosítékokat néztem rendben vannak elvileg!
Mi lehet a gond?
Ha valaki tud segíteni az írjon pls!
Előre is köszi!
.......................11-04-2012 12:27:04 // 38487
lehet kapni külön elektronika csomagot,abban benne kell lenni mit hova kell bekötni
droberto11-04-2012 12:25:53 // 38486
Így van! Ezt fogom tenni! Ez a biztos!
droberto11-04-2012 12:20:55 // 38485
Ja persze... 4 db furatért menjek szerelőhöz! Bruhaha... :)))) Meg hogy jól összecsesszék! No az kéne még csak! :)
Max. csak egy pecsét kell egy szakitól!
Elektronikába kéne még okosodjak!
Köszi a helpet!
G-Burt11-04-2012 12:14:03 // 38484
Az a biztos, ha felhívsz mondjuk egy vizsgabázist, h mi kell hozzá, ott elmondják, mi kell nálad legyen. Én tavaly február-március körül kérdeztem utána, akkor még ez kellett hozzá. Azóta lehet, h változott
droberto11-04-2012 12:12:02 // 38483
Pfúú... Ez hihetetlen! Miért nem elég az adattábla nem értem.... Jó hogy, nem már az alapanyag műbizonylatot és a hegesztőminősítést is cipeljem magammal!
G-Burt11-04-2012 12:11:19 // 38482
Ha elviszed egy szakműhelybe fölrakatni, akkor ők általában a bizonylatot is kiadják és le is vizsgáztatják. Persze ez nem olcsó mulatság.
droberto11-04-2012 12:09:36 // 38481
Papír az van! Kapom hozzá a műbizonylatot! Enélkül szóba sem jöhetett volna!
G-Burt11-04-2012 12:08:55 // 38480
Jaja, elvileg úgy kell menni, h a kezedben van róla a műbizonylat.
droberto11-04-2012 12:08:37 // 38479
Ohhh! Tehát akkor, ha csak ott van... :(
Ferke11-04-2012 12:02:05 // 38478
Meg papírja is kell legyen a vonóhorognak, ha jól tudom, papír nélkül nem is fogadják el.
Ferke11-04-2012 12:00:38 // 38477
hehe:))))
Egyébként ez is típusfüggő szerintem. Az újabb 56-osomon semmi különöset nem vettem észre. A régi 105le-s azonnal elkezdett minimum 2 literrel többet zabálni, ráadásul a pályán nagyobb sebességnél elkezdett melegedni, mert gondolom félig zárt állapotban döglött meg a termo, és nem volt rendes keringés.:)
G-Burt11-04-2012 12:00:18 // 38476
Ha felteszed az autóra, akkor újra kell vizsgáztatni.
droberto11-04-2012 11:52:44 // 38475
Köszi szépen jó kis cikk! Engem inkább az elektronika rész érdekelne jobban! Hogy mi kell hozzá, és azt hogyan, hova kell kötni.
Műbizonylat van hozzá természetesen.
Azt jól tudom, hogy csak akkor kell levizsgáztatni, ha használni is akarom?
Egyenlőr még várnék vele egy picit!
Kau11-04-2012 11:45:33 // 38474
Annyira tudtam, h folytatod :)))))
Ezt mind tudom én is, de ha fél év múlva cseréltet termosztátot, akkor se lesz gond ;)
Most is azt mondom, h ez nem olyan hatalmas hiba ;)
Ferke11-04-2012 11:37:07 // 38473
Már hogyne okozna gondot:) Max nem azonnal, hanem később:) A nem üzemmeleg rendszer kopása többszöröse az üzemmelegének:)
A rendszer alkotóelemei egy adott hőmérséklet intervallumban adott értékekre tágulnak és úgy üzemelnek.Ha ez a tágulás nincs meg, akkor az nem jó.
Elég nagy a különbség az 55-60fok és a 85-90 fok között:)
Ezen kívül az üzemanyag rendszer is használja a hűtőközeg hőmésékletét paraméterként, ami így szintén probléma, befolyásolja a fogyasztást, káros anyag kibocsátást.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.